Part1
أسعد يوم في حياتى النهاردة النهارده فرحي أنا وأسر ياه اخير هنتجوز كنا قاعدين وأسر قاعد جنبي والماذون اهو
المأذون/بطاقتكم يا عرسان
مديت البطاقة وانا مبسوطه وأسر ساكت
فجأة النور فصل عن المكان ورجع تاني وشفتة مد بطاقته وانا مبسوطه ومكسوفه وانا مضيت وهو كمان
الماذون بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
حسيت بفرحة ورفعت وشي وابتسامتى راحت لما شفت اللي قاعد جنبي ثانيه فين أسر يا جماعة
كيان:أسر فين
أمها:جوزك اهو يا بنتى مالك
كيان:مالى ازاى فين أسر
سها امها:أسر جنبك يا حبيبتى
حسيت الدنيا بتلف بيا ومحسيتش أنا فضلت كدة قد أية بس صحيت وأنا مربو"طة في الكرسي أية دة
لقيتة قرب مني بهدوء/حمدالله علي سلامتك فوقتى
كيان بتوتر:أنا مش فاهمة حاجة وأنت را"بطني كدة لية
مش لازم تعرفى المهم انك هتفضلي هنا طول حياتك ولو حد عرف بأي حاجه بتحصلك أنا هد"فنك مكانك
أنت أكيد واحد مجنو"ن
اعااا
مسك شعرها وقتها وقال:تحبي اوريكى المجنو"ن ممكن يعمل فيكى ايه
انا خايفه بجد حد يلحقنى
ساب شعرها وراح جاب حاجه ورجع وهى خايفه
كيان بخوف؛أنت هتعمل ايه
لقيتة بيقرب مني
أنت هتعمل أية ابعد عني اممممممم
حط حتة بلاستر علي بوقى وقتها ومسك مق"ص
انا بعيط ومسك شعري اللى لحد ضهري
اممممممم
حاولت تصرخ وهو مسك شعرها وبقي يقصة لحد رقبتها وهي بتعيط وجة من قدام وقصلها حبة وبقوا قصه
كدة أحلى ورمي المق"ص
كانت دموعي نازلة اولا لاني مش فاهمة حاجة وثانيا علي شعرى اللى كنت بحبة طويل وأسر كان بيحبة طويل
لقيتة مسح دموعي/اخرسي خالص
بدأ يفكني وانا بعيط وبعدين شدني قدام المرايا
وخرج بكل هدوء وقفل الباب وانا بعيط فضلت كدة ومحسيتش بالوقت غير وهو بيلمس وشى وانا اتنفضت وقتها من الخوف
أهدي محصلش حاجة
منكرش انة كان شكلة هادي المرة دي بس لا
لو سمحت أنا عايزة اروح
لقيتة قال/قومى اقفى
وقفت وهو قال/أنزلى وامشي علي الا"زاز ده وشاور علي الازاز اللى في الارض
أنت بتقول أيه
اسميها أية
ŠĤÅĤĎ
Part2
ليه معتقدين أن اسر هيعذ"بها أنا عايزة اسم مفيهوش عذ"اب
كيان:أنت بتقول أيه
أسر ضحك وقال:خو'فتى كده ليه بهزر لمى الاز'از ده
كيان قامت وبقت تلم الا'زاز ودموعها نازله وعو'رت نفسها واسر قام وقرب منها
وقال: مش تخلى بالك
كيان رمت الاز'از وفتحت الدولاب لقيته شدها ليه
أسر:لما اكلمك تردى وبزعيق: فاهمه
كيان بدموع:فاهمه
أسر مسح دموعها وقال: البسى وانزلى ماما تحت متحسش بحاجه
كيان: حاضر
أسر خرج وهى طلعت بنطلون جينز وعليه شميز ابيض ولبسته وسابت شعرها اللى بقى لحد رقبتها ونزلت تحت
نهاد:تعالى يا بنتى ايه القمر ده
أسر متابع بصمت
نهاد:مالك شكلك زعلانه
اسر برق لكيان وهى قالت:ماما وحشتنى بس
نهاد حضنتها وقالت:اعتبرينى ماما يا حبيبتى
كيان باست أيدها وحضنتها
نهاد:طب ايه مش هتعمليلنا حاجه ناكلها
اسر بسخرية:اكيد هتحر'ق المطبخ
كيان عينيها دمعت وقامت دخلت المطبخ وبقت تعيط
بره
نهاد: ليه كده يا أسر يا ابنى تزعلها
اسر باس ايد مامته وطلع فوق
بعد نص ساعه على السفره
اسر نزل ولقى كيان وأمه قاعدين وفيه رز وباميه وفراخ
اسر ربع ايديه وبمكر:بتاكلوا من غيرى
كيان سابت المعلقه وقالت:تصبحى على خير يا ماما
اسر بزعيق:اقعدى كملى اكل
كيان:كلت الحمدلله وطلعت فوق ودخلت البلكونه وقعدت وبقت تعيط وهى ضامه رجليها لجسمها
تحت
نهاد:أنت فيه ايه يا أسر ارحم البنت بدل اق'سم بالله لا أنت ابنى ولا اعرفك وسندت على عكازها وقامت
اسر بغضب:بسببك امى بتقولى لا أنت ابنى ولا اعرفك واللهى لوريكى يا كيان وطلع فوق وفتح الباب وسمع صوت عياطها دخل وبغضب مسك دراعها وقفها وشاف عينيها اللى بقت حمرا
اسر بزعيق:أنت مبتسمعيش الكلام ليه ها انطقى
فيه طرق تخلينى اخليكى متفتحيش بوقك لا ده أنت متتنفسيش النفس الا بعلمى وقرب منها وهى بترجع لورا
كيان بدموع:أنا اسفه متقربش منى
أسر بعد عنها وهو بيبتسم وفتح الدولاب وطلع فستان قصير جدا وبزعيق:البسيه ولو ملبستيهوش هاجى وهلبسهولك وخرج وسابها وهى بتعيط
كيان لبسته وكان قصير عليها بس جميل جدا واسر فتح الباب من غير ما يخبط
أسر قفل الباب بالمفتاح وشاله ولفلها وهى بتعيط
أسر بهدوء:قربى
كيان فضلت واقفه وهو شخط فيها
اسر بزعيق:مش قولت قربى
كيان قربت منه وهى دموعها نازله ورأسه فى الارض
اسر شدها ليه وبهدوء مسح دموعها وقال:مستحيل اقرب منك وانتى مش عايزة يا كيان أهدى
استغفر الله عليك أنت مجنو'ن يا اسر
ŠĤÄĤĎ
تعليقات
إرسال تعليق