القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت قاصر البارت السابع بقلم يوستينا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


احببت قاصر ♥️

بارت 7

فهد :خطط اي 

نور:

كنت ناويه اني هنفخك بقى واشلوحك وكده 

فهد بشر :طب تيجي نشوف مين هينفخ التاني 


نور:الطيب احسن ،، المهم عايزاك ف موضوع 

فهد :خير

نور:انا بقالي كتير مروحتش الدروس وكده هيفوتني حاجات كتير

فهد :طلباتك اوامر يصغنني نجبلك مدرسين هنا وتخدي دروس خاصه 

نور :لا انا عايزه اروح مع صحابي

فهد:لا اي اللي يبهدلك كده 

نور :يبهدلني اي يفهد هو أنا بقولك هروح اشحت منا هروح مع صحابي زي ما كنت بروح بليز بقى 

فهد بنفذ صبر :خلاص روحي اوف ده انتي عيله زنانه 

نور :بصحيح اللي قادره ع التحدي والمواجهة 😂😂

فهد :انا هنزل اروح الشغل 

نور: هاتلي حاجه حلوه وانت جاي 

فهد:اي ياربي ده بس متجوز بنت اختييي حاضر يستي هجبلك 

نور: وهاتلي مولتو ومارشيملو

فهد:أنا أقوم امشي لحسن شويه كمان وهشد ف شعري منك هتجنينيي 

نور بضحك:انت لسه شوفت جنان 

فهد مشي ونور نزلت تدور ع حاجه تتسلى فيها 

نور :هو مفيش فاكهه ف ام البيت ده ولا اييييي

نور طلعت تلبس ونزلت خدت فلوس وطلعت تجيب فاكهه وحاجات للبيت 

نور ف سرها احيه انا توهت ولا اي ارجع الكمبوند ازاااي  

نور:  ونبي يعموا اروح ازاي فيلا ***

الراجل :معرفش والله يبنتي 

نور :طب شكرا 

نور وقفت تاكس لو سمحت وديني عند فيلا ***

رجعت الفيلا 

نور فتحت الباب وقعدت وراه وبتتنفسح بارتيااااح :هييحح كنت هضيععع  ....يتبع

كومنتات وتفاعل كتيييييير يقمرات ♥️


تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع