البارت الخامس والسادس /رحمه محمد
أدهم بغيظ :فرحان فيا يا سليم وبعدين مين دي كمان الي ممكن تأثر فيا لا طبعا بس كل الحكايه انها مست؛ فزه وانا عايز إكس؛ ر دماغها مش اكتر
سليم :🤭🤭🤭🤭مش قادر والله هههههه
أدهم :تصدق بالله انا غلطان اني جتلك اصلا انا ماشي
سليم :يا عم انت استنى
أدهم :بس يلا؛؛ بعدها مشي
سليم :ربنا يقدملك إلى فيه الخير يا صاحبي ///////////////////
أدهم فضل يلف شويه بعدها روح لقى رحمه نايمه على الأرض بهدومها فضل يبصلها شويه بعدها فكر يشلها بس أتراجع
أدهم؛ وانا مالي هي عيله صغيره خليها كدا وسابها ودخل بس رجع تاني؛؛ مهي هتتحسب عليا بني آدم؛ بعدها شالها بس هي صحيت
رحمه :هيييي انا كنت عارفه انك سا؛ فل يا زبا؛ له بتس؛ تغل اني نايمه اه طبعا مهو انت
أدهم :هششششش انتي اي افصلي شويه،، بعدها فضل متنحلها شويه؛؛ ادخلي أوضتك واقفلي عليكي
رحمه :ها
أدهم :اخلصي وإلا مالو؛ منيش على إلى هيحصل؛؛ مكملش الجمله وكانت هي اختفت من قدامه؛؛/////////////////
اسامه :انا برضو مش فاهم انتي ازاي تقبلي انك تجوزي اختي لادهم ده اي للدجادي شيفاني اني عيل ومقدرش اشيل مسؤوليه
ناديه :كفايه يا اسامه كفايه أدهم هو الوحيد اللي يقدر يحمي رحمه دلوقتي وبعدين يعني هو انا هر؛ مي بنتي
اسامه :يبقى على الأقل تفهميني
ناديه :مش هقدر يا اسامه مش هقدر
اسامه؛ يبقى انا مش هسافر معاكي َسابها وخرج وهي خرجت وراه وفضلت تنده عليه بس هو مش راضي يرد عليها وفجأة ظهرت عربيه جايه بسرعه غريبه خب؛ طت اسامه
ناديه :ابنيييييييييييي ردي عليا يا اسامه رد يا بني انا قولتلك يلا نمشي ليه كدا يا بني ليييه يارب
اسامه بضعف :سامحني يا ماما وخلي بالك من رحمه
ناديه :لا ابوس ايدك يا بني لا يارب يارب ///////////////
أدهم :اييييه ده حصل امتى وازاي وانت كنت فين
--
أدهم :طيب اقفل اقفل إنا لله وإنا إليه راجعون؛
رحمه : في أي
البارت السادس /رحمه محمد
أدهم :اهدي يا مدام ناديه دي عمر وربنا اكيد بيختار الأحسن لينا في كل الأحوال
ناديه :الحمد لله منهم لله؛ اسمع يا بني انا عارفه ان ملكش دعوه بكل إلى بيحصل غير أن ورق قضى؛ ه ابوها كان تحت ايدك واتجوزتها برضو عشان تكملها لآخر بس دلوقتي خلاص الموضوع وصل لل؛ دم في ولادي وابني راح ومتبقاش غير رحمه دلوقتي وانا دلوقتي بخيرك يا بني طلقها وخليها تيجي معايا وانا هاخد حقها وحق اخوها انت مش مجب؛ ور تكمل في حاجه متخصكش سبها يا بني سبها
أدهم نزل لمستواها ومسك ايديها :رحمه مراتي وهتفضل مراتي لحد ما نجيب حق بابها واخوها وده وعد وبعدين كلامك ده بيدل على انك مش واثقه فيا خالص
ناديه :انا هسبها ولازم اسبها بس هرجع وبنتي هتبقى امانه لحد ما كل حاجه تتحل وابوها يخرج
أدهم :فهم قصدها؛؛ وعد بنتك امانه عندي
ناديه :انا همشي هي عرفت
أدهم :لا نزلت من غير ما اقولها حاجه
ناديه :روحلها وانا همشي انا مش هستحمل اشوف كس؛ رتها قدامي تعرف كتير حاولت اخليها توافق انها تتجوز واحد من الي اتقدمولها واطمن انها هتبقى بعيده عن أي حاجه وكنت دايما اقول اسامه راجل ويشيل مسؤوليه نفسه بس كل ده محصلش؛ محصلش؛؛ لا إله إلا الله انا همشي بنتي امانه يا أدهم اشوف وشك بخير يا بني /////////////////////////
رحمه :انت كنت فين وازاي تسبني وانا بكلمك انا من حقي عليك انك تحترمني شويه
أدهم قرب منها وبهدوء :رحمه انا عارف انك بنت قويه ومؤمنه اخوكي اسامه ما؛ ت في حا؛ دثه
رحمه :هههههه انت بتهزر هههههه صح اقول انك بتهزر صح
أدهم :اهدي يا رحمه اهدي
رحمه بصراخ :انت كد؛ اااااااب ايوا اخويا كويس انا معنديش غيره ابعد عني انا هروحله وامي انا لازم اكلم امي
أدهم شدها لحضنه :هشششس وحدي الله اهدي بس اهدي
رحمه :سابني ليه مش كفايه بابا ليه
أدهم : هو دلوقتي اكيد في مكان احسن بكتير
رحمه بدون وعي :متسبنيش زيهم اوعي تسبني زيهم
أدهم :مش هسيبك طول ما في نفس مش هسيبك
يتبع
تكملة الروايه من هنا هنا
تعليقات
إرسال تعليق