القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت فرق ظروف البارت الثالث والرابع الأخير بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

(3) قبل الاخيرة
احد الموظفين بو"قحه: يا باشا متخليها تر"قص لينا كلنا وهند"يها فلوس بردو. 
نهال بخبث:  اها وعلي الاقل تا*خدوها كل واحد بيتكم. 
سامي بغضب:  اخرسييي كله علي شغله. 
احد الموظفين لسلمي غمز ليها:  هستناكي تنورينا بر"قصك الحلو. 
سامي بغضب نزل عليه ضر"ب: دي مراتي يا بن الكككلللللبببببب. 
الكل بصدمه: مراتك الر"قاصه مراتك. 
سامي بغضب:  اه وكل واحد يغور في داهيه وايلا مش هيحصل كويس امشوا. 
نهال بصدمه: ازاي تتجوز دي. 
سامي بغضب:  كلمة زيادة عنها وهتشوفي هعمل فيكي ايه. 
نهال بشر وتوعد: حلو انت يلي اختارت سلام. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
سلمي دموعها نازلة وهو شدها جامد من ايديها ونزل علي العربيه: مش عايز اسمع صوتككك فاهمةة. 
كتمت عياطها لحد ما وصل البيت نزلت جري طلعت علي اوضتهم وهو قعد بغضب:  كله بسببك يا جدي انا اتجوز ر"قاصه طب ليييي وقعد يكسر كل حاجه حولين منه غبيييي غبيييي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~
نهال بخبث:  هعمل حاجه تقلبهم كلهم. 
الشخص: اتصرفي. 
نهال: اوكي. 
~~~/////~~~. 
قاعدة في الاوضه علي جنب وبتعيط بتجي رسايل لفونها ( اي يا حلوة مش هتنورينا بر*قصك تاني.... تاني رسالة.... النهارده تكوني عندي في سهرة قشطا..). 
بتحدف الفون تكسره: كفااااايةةةةة مش عاااييييزززة سبوني في حااالي لييي اناااا لييي مش زي باقي البنات ليييي ابعدوا عنييي اااه كفايه انا لي حبيت سامي لي هو . 
بقلم ميرا ابوالخير. 
سامي طلع لاقها اعدة هادية ومشغله اغاني ابتسم بسخريه:  والله رايقه اوي. 
سلمي بهدؤء:  افندم. 
سامي شدها من شعرها: بت انتي انا مش طايقك وياترا بنت ولا.. طخخخخ. 
كف نزل علي وشه: اخررس انا اشر"ف منك مليون مرة. 
سامي بغضب رد الكف وقعها علي الارض بوقها جاب د"م: اااه. 
سامي قلع قميصه: انتي يلي بدءتي قومي يا زبا*لة هاتي بد*لة وار"قصي يللاااااااا مزا"جي بايظ. 
سلمي بشهقات: ل لا. 
سامي بسخريه وضر"بها كف تاني : خدي البسيها وانزلي في حفلة صغيرة هتر"قصي فيها وايلا هتر*قصي ع****. 
سلمي شهقت و غصب اخدتها بالم وهو نزل وعليه ابتسامه نصر: صبرك عليا. 
نزلت وبتحاول تدري جس"مها وانصدمت لاقت سامي قاعد جنب نهال والماذؤن ماشي نزلت جري: هو في ايه. 
سامي ببرود: اقدملك مراتي نهال وهتر*قصي في جوازي منها. 
سلمي بصدمه: 😳😳😳. 
يتبع..... 
#فرق_ظروف. 
#بقلم_ميرا_ابوالخير. 
تفاعل حلو وانزل كمان واحد 10 كومنت ولايك.
Mira Abulkhair

الاخيرة. 
#فرق_ظروف. 
#بقلم_ميرا_ابوالخير. 
سامي ببرود: اقدملك مراتي نهال وهتر*قصي في جوازي منها. 
سلمي بصدمه: 😳😳😳.
سامي: ايه وقفه كده لي. 
سلمي دموعها نازلة: ا اتجوزت عليا. 
سامي ببرود: تؤ لسه الماذؤن بيجيب الشهود. 
سلمي بالم: تمم تبقا تطلقني. 
سامي بغضب: انسي. 
بقلم ميرا ابوالخير 
سلمي بصوت كله الم وتعب وعليته وبكل غضب وقوتها: ليييي عايزانييي لييهه كل دا عشان انا واحدة ر"قاصه عارف ر"قاصه لييي فرق الظروف بينا هو السبب بسبب اب كله حياته خمرة وام تتجوز عيل صغير كان كل يوم يضر"بني لما يك"سر عض'مي وبيهد"دني باختي لو مش اشتغلت كده هيقت"لها في اب يعمل كده يكون في علمك يا محترم انا جايبه 98٪ وقدمت في طب عارف يعني ايه وقدمت ورقي وهو راح اخده و شغلني كده غصب اشتغلت ومخلتش اي ز"بالة يلم'سني او يقر"بلي انت الوحيد يلي حبيتك اه كنت بتيجي و كنت بتهتم بيا فاكر يوم الر"اجل يلي كان سكران وانت نجدتني منه من ساعتها حبيتك جدك جاه ولما شافني حكيت له كل حاجه بس عارف انا مش زعلانه لانه اختي ما"تت طلقني يا سامي خليك ر"اجل وطلقني اه مبروك مقدما. 
طلعت تجري. 
بقلم ميرا ابوالخير 
سامي دمع وقلبه وجعه ازاي يعمل كده وفي نفسه: اه بحبها بس مينفعش كنت اتجوزها كنت بحاول ابعد عنها بكل الطرق.
فاق علي صوت نهال: سيبك منها يا بيبي. 
سامي ببرود: يلي كنت عايزك عشانه خلص برا يا نهال. بقلم ميرا ابوالخير 
نهال بصدمه: ايهه. 
سامي ببرود: ب ر ا برررااا. 
نهال مشيت بغضب وتوعد. 
سامي طلع لاقهابتلم هدومها وماشيه: رايحه فين. 
سلمي لارد. 
سامي مسك ايديها بعدت: لو سمحت ورقتي توصلني. 
سامي بحزن: حتي وانا بحبك. 
وقفت قدم الدولاب وبعدين تجاهلت:  لعبة منك دي. 
بقلم ميرا ابوالخير 
سامي لافها ليه:  لا دي الحقيقه. 
سلمي بدموع:  بلاش عشان مش يتقال جوز الر"قاصه. 
سامي:  مش هخلي حد يجيل سيرتك انتي مراتي وحبيتي. 
سلمي بحزن:  طلقني احسن. 
سامي بحب: بحبك. 
سلمي بدموع:  طل... 
قاطعها بقبله حب هاديه تجاوبت معه واخدها لبحور عشقهم. 
بعد مرور شهرين. 
سامي نزل اعلان بقصتها بكل فخر والكل بقا بيحترمها  وهو اتغير جدا و جده فخور بيه. 
سامي بقلق: لا مش عادي انتي وشك اصفر. 
سلمي بتعب:  عشان مكلتش بس من الصبح. 
سامي: هجيب الدكتورة نطمن افضل. 
سلمي لسه هتتكلم وقعت بين ايده: سلمييي. 
بعد شويه. 
بقلم ميرا ابوالخير 
سامي بفرح: اخيرا هبقا اب لولولولييي. 
سلمي بضحك: انت بتزغرط 😹. 
سامي: واتحزم وارقص كمان اخيرراااا وهيصه. 
سلمي: مجنون. 
سامي حضنها: مجنون بيكي. 
مر 8 شهور و سامي معها وسلمي بتتعب علي طول وهو بيعمل كل حاجه عشان يفرحها جابت بنوته قمريه. 
سامي بحب: الف مبروك ياقلبي. 
سلمي بحب: الله يبارك فيك مش زعلان انه مراتك كانت ر"قاصه. 
سامي بعشق:  فرق الظروف هو يلي عمل كده. 
#تمت. 
بقلمي ميرا ابوالخير. 
اشوفكم في حاجه جديده.
اتمنى تكون الرسالة وصلت ✨



 

تعليقات

التنقل السريع