القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بدون عنوان البارت التاسع والعاشر بقلم mena"في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


"البارت التاسع والعاشر "

حسام بصدمة :اي ده 

كان المكان مليان جث*ث متاخد منها الاع*ضاء ومتسابة ومكنش حد في المكان 

حسام بحزن :لا اله الله لا اله الا الله ربنا يرحمكم ...وأكمل بجدية:احجزولي علي المكان بسرعة والبصامات تاخدوها يلا الكل يتحرك 

حسام بتوعد :تمم جدا بحق كل الناس دي نهايتكم قربت 

_________________

مروان بهدوء:حور احنا هتنزل مصر النهاردة حضري نفسك 

حور باستغراب:لي 

مروان :لازم اتحرك انا مش عايز اقعد كدة خلاص كفاية لازم اسافر واشوف شغلي وان شاء الله ربنا يسترها معايا والاقي اهلي

حور بهدوء:أن شاء الله هتلاقيهم وتخلص الناس من شرهم 

مروان ابتسملها بحب :شكرا 

حور بصتله باستغراب

اكمل مروان:علشان ديما بتدعميني حتي بعد ماعرفتي الحقيقة انتي طيبة اوي  ياحور بجد 

حور ابتسمت بحب وسكتت 

______________________________________________

عدا اليوم ووصلوا مصر بسلام 

مروان : الو حسام بيه انا نزلت مصر 

حسام بعصبية :انت اي الي عملتوا ده يامروان لي كدة تتصرف قبل مااقولك 

مروان بعصبية:علشان انا زهقت انا مش هفضل استني كتير من غير مااعمل حاجة بقالك تلت شهور معرفتش توصل لحاجة وبابا م*ات وانا مش عارف اعمل اي استني لحد ما باقي اهلي يمو*توا هاا 

حسام بحزن عليه:اهدي يامروان خلاص انا مش هضغط عليك بس تخلي بالك كويس جدااا من مراتك ومن نفسك فاهم 

مروان :تمم 

...........

مروان بهدوء:يلا ياحور ننزل 

حور :بس ده مش البيت 

مروان:اه ده بيتي التاني وده أمان اكتر 

حور بهدوء وهي بتفتح الباب:تمم....ولسة بتنزل

حور ......ويتبع 

"بدون عنوان"

بقلمي "mena"



"البارت العاشر"

مروان بصدمة :حوووور ..وجري عليها بسرعة :حوور حوور افتحي عيونك افتحي عينك حوووور فوقي 

حور بوجع وتعب:م مش قادرة ..وقفلت عينيها بتعب 

مروان بدموع:حووور لا متهزريش لاااا 

______________________________

دكتور خرج بحزن :الطلقة كانت جمب القلب وطلعناها بصعوبة بس حالتها لسة مش مستقرة ده غير أنها كانت عاملة عملية ف ادعيلها 

مروان بحزن :تمم ممكن ادخلها 

_مش هينفع دلوقتي حد يدخلها 

مروان بهدوء:شوية صغيرين مش هتاخر بس خليني ادخلها بسرعة 

_تمم 

............

كانت متوصلة بالأجهزة الكتير حوليها ..دخل مروان بحزن وقعد جنبها واتكلم بكسرة:ا انا اسف ياحور انا السبب في ال انتي فيه مكنش لازم انزل مصر من الاول وانا عارف أنه خطر انا اسف بجد ...حور اوعي تسبيني انا مصدقت لقيتك ارجوكي فوقي في اسرع وقت ياحبيبتي وانا اوعدك اني مش هسيبهم وفي اسرع وقت هخلص منهم ...حور فوقي علشان عايزة اقولك حاجة مهمة اوي ارجوكي متسبنيش 

...الجهاز بدأ يصفر 

مروان بخضة :حور حور متسبنيش دكتور دكتور 

..دخل الدكتور :أخرج دلوقتي 

مروان برجاء :ارجوك انقذها ارجوك ..وخرج وهو هيموت من القلق ودموعه بدأت تنزل بخوف 

.....

حسام بحزن:يعني الي سمعته صح 

مروان بصله بعيون مدمعة ومردش 

قعد حسام جمبه واتنهد بحزن:لازم تبقي اقوي من يابني لازم تبقي متماسك انا عارف انك تعبان بس متستسلمش ابدا وتفكر هنعمل اي معاهم بهدوء

مروان بصله بهدوء:قدرت اوصل لحاجة 

حسام :اهو بنعمل الي نقدر عليه 

مروان بجمود:تمم اطمن علي حور بس والموضوع ده مش هسكت غير لما يخلص وخلاص نهايتهم قربت بجد 

حسام بصله وسكت ..خرج الدكتور بأسف وحزن 

مروان جري عليه:طمني يادكتور 

دكتور.......ويتبع 

"بدون عنوان"

بقلمي"mena"

يتبع 

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع