القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلتي البارت الخامس بقلم Nemo في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




#طفلتي

Part 5 

مازن بفرحة: انا بدور عليهاا من زمان 

ادهم باستغراب: لى 

مازن بفرحة : هفهمك بعدين يلا دلوقتيي عاوز اروحلهاا وطلع جري من الشركة وخرج وراه ادهم وهو مش فاهم حاجة وركبو العربية حتى وصلو الفلة 

مازن بصوت عالى : حوررررر 

خرجو كلهم على صوت مازن 

حور وهى نازلة عالسلم: نعم 

مازن طلع يجري عليهاا واترمي فى حضنهاا 

حور بصدمة : انت بتعمل اى 

مازن وهو يمسك وشهاا: حور انا مازن اخوكيي 

صور بصدمة وفرحة : انت بتتكلم بجد انت مازن انا مش مصدقة انت سبتنى لى يا مازن لى 

مازن بحزن : اقعدى ى حور وانا هفهمك ثم اكمل بصى ى ستى ماما كانت متجوزة واحد قبل بابا ( إللى هو حبيبها ) وجبتنى ولما كان عندى 8 سنين ماما غلطت مع ابوكى وبابا لما عرف طلقهاا ورمااها وخدني وسافرناا سامحينى ى حور انا كنت صغير مش عارف حاجة لو كنت واعى وكبير مكنتش هسيبك 

حور بحزن طفولى: هصالحك بس بشرط 

مازن : اى هو ى ست حور 

حور: هاتلى بيتزا 

مازن بضحك : من عيونى 

( ملحوظة: حور وروان خوات من الام والاب ومازن وحور خوات من الام ) 

ادهم : مش كفاية احضان بقاا 

مازن بضحك: لا وانت مالك 

ادهم بعصبية : اتلم ياض وابعد عنها بقا وشد حور من حضن مازن 

فى الوقت دا احمد ورانياا اتفقو انهم يعوضو حور عن فقدان امهاا وابوهاا 

مازن: انا هاخد حور معايا 

رانيا : لا يبنى حور مش هتمشى 

مازن: لى 

رانيا : احنا اتعودناا عليها يبنى 

حور بابتسامة : وانا كمان ى احلى ماما فى الدنيا 

مازن: اى دا بتبعينى عشانهاا 

حور بضحك: هو انا اقدر ياض بس هبق اجيلك كام يوم كدا 

مازن : اشطاا ى قلبى 

ادهم بديق: اى قلبى دى متتلم ياض 

مازن بضحك : شكلك نسيت انهاا اختيي مش واحدة شاقطهاا ثم اكمل انا همشى انا بقاا 

رانيا واحمد : مع السلامة ى حبيبى وخرج مازن وادهم راح فيلتهه وحور طلعت اوضتهاا تنام وخلص اليوم على ابطالنااا

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

فى صباح يوم جديد :.

ادهم : فين حور ى ماما 

رانيا : نازلة اهى يبنى

وفى الوقت دا نزلت حور 

ادهم بعصبية لما شافها : .......


يتبع 

تكملة الروايه من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع