القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلة القاسي البارت 12_13بقلم رميساء سعيد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


طفلة القاسي ❤

البارت 12_13

زين: انا هرجع البلد وهجيب غرام 

ميار: ايييه انت مجنون هيتم القبض عليك والمرة دي مش هساعدك ترجع المانيا 

زين: اووووف 

~~~~~٠عند غرام وفهد 

فهد مشي وكان متعصب من نفسه هو كيف سمح لنفسه يقرب لغرام فهد: شوفت عملت ايه هي اكيد هتخاف منك 

غرام بزعيق: فااااهد يافاااااهد 

فهد اتخض: مالك في ايه 

غرام بطفولية: يلا اتأخرت على المدرسة 

فهد: مالك يابت خضتيني عليكي 

غرام بخبث: يعني خوفت ليكون جرالي حاجة ولا ايه 

فهد: غوري من وشي يلا روحي انا جاي 

غرام: انا مش رايحة الا معاك 

فهد ابتسم على طفوليتها: يعني ايه مش همشي الا من غيرك 

غرام بتهرب: يلا يلا اتأخرت 

فهد ضحك وو داها المدرسة وراح للشركة 

بقلم رميساء سعيد 

في الشركة 

مالك: رقية ناديلي على نور 

رقية بغيض: حاضر يا مستر 

نور دخلت وشافت رقية وهي قريبة من مالك 

نور: ايييه 

مالك: مالك في ايه لي بتصرخي كدة 

نور بدموع: بتخوني بتخوني يا مالك مع الكلبة دي 

مالك: اهتدي بالله يابت جرالك ايه 

نور: ايوة انا خارجة انا بكرهك وخرجت 

مالك لرقية: انتي مطرودة وخرج 

عند غرام في المدسة ~

شب جيه عند غرام 

الشاب بمكر: القمر قاعد لوحده ليه 

غرام بضيق: بلييز ممكن متتكلمش معايا 

الشاب: ايه يحلاوته السكر زعل 

غرام بعصبية: ياعم ابعد انا متجوزة 

الشاب: ايييه متجوة وجه يلمس شعرها 

ههههوب فهد مسك ايده 

فهد: ايوة متجوزة ولا شايفني شفاف 

غرام: فهد سيبك منه مليش مزاج لو اتنيل كلمني كنت قتلته (شكلها غرام مش سهلة يجماعة 😂) 

فهد بصدمة من رد فعلها: ايييه هسيبه اهو 

غرام وهي حاطة ايدها على خدها: اتنيل سيبه 

فهد: ايييه ياختي مالك النهاردة جرااك ايه متتكلمي 

الشاب بسخرية: شكلك زي القمردي مش طيقاك 

جه فهد يضربه لقه غرام ماسكه ايده وجابت الولد من شعره ولطشته بالقلم 

فهد بصدمة من افعالها: غرام جرالك ايه مالك 

الشاب: ياعم فمكان متيجي تشوف حصلي ايه حبيبتك دي مجهونة 

فهد: اتنيل انتا ولا هكمل عليك 

غرام بجمود: يالا يافهد عايزة اروح تلبيت 

فهد: يلا 

ياترى غرام حصلها ايه؟ 

ويترى زين هيرجع ولا لا؟ 

المهم بارت اليوم خليته لطيف خفيف مكنتش عايزة انكد عليكم 

المهم التفاعل بليز


طفلة القاسي ❤

البارت 13فهد وغرام رجعو البيت ~

فهد بجمود عكس مابداخله: انا عايز دلوقتي اعرف ايه الي عملتيه في الكلية 

غرام وقد اوشكت على البكاء: فهد سبني ارتاح 

فهد بزعيق: غراام متجننينش 

غرام بعصبية ممزوجة ببكاء : ايه انا مش عايزة اخسرك انت كمان 

فهد اتوتر: ايه تخسريتي مش فاهم حاجة وليه  

غرام وقد انهارت بالبماء وتضرب فهد في صدره: ليه لاني بحبك بحبك يافهد القادري ومش عايزة اخسرك هو ليه انتو كلكو ضدي ليه لما احب شخص لازم يروح مني لييييه!

فهد اتصدم لما غرام قالتله بحبك وحضنها جامد وكأنه عايز يدخلها بين ضلوعه وغرام كانت بتبكي بحرقة ولما فهد حس ان نفسها اتنظم اتكلم بجدية 

فهد بجدية وحنان: غرام انا هسألك سؤال وانا عايزك تجاوبيني بكل صراحة 

غرام بحزن: حاضر 

فهد بحنان: انتي بتحبيني ياغرام؟ 

غرام: ها؟! أيوة 

فهد ابتسم ابتسامة جميلة بينت غمازة خده الشمال: بصي يعني لو بتحبيني مينفعش تخافي مني تاني فاهمة 

غرام بفرحة: ايوة 

فهد: شوفي ياستي انا عايز اعرف الي حصلك ومش عايزك تكذبي عليا 

غرام اتوترت وبقت تفتكر الي حصل 

فلاش باك: 

غرام كانت في الكلية وجه واحد لابس قناع وكل لبسه اسود واداها رسالة وقال: اقرأيها وفكري فيها كويس 

غرام خافت وفتحت الرسالة وهي حرفيا هتموت من الرعب وبدأت تقرا الي مكتوب فيها: شكلك نسيتيني وانا عايز اقولك حاجة انتي ليا وملكي انا وبس، ايوة وكمان انا عرفت انك اتجوزتي ومبروك عليكي بس اكيد مش هخليك تكملي الفرحة الا بجوازنا وكمان لو حبيب القلب الاستاذ فهد عرف بأمري انا اوعدك هقتله وهمحي اسمه من الارض وهتشوفي مني الوحش الي عمري مابينته ليكي وعشان تعرفي انا معاك فكل حتة ومراقبك من ثلاث سنين 

حبيبك زين 

وغرام اول ماقرأت اسم زين كانت هتموت من الصدمة وهي حرفيا رجليها مش حاملاها. 

انهاء فلاش باك

فهد بقلق: غرام ها روحتي فين 

غرام:_________

ياترى غرام هتقول لفهد الحقيقة؟ ولا ايه الي هيحصل 

ياجماعة ايه التفاعل الزفت ده  انت بس اقرأ وخلي لايك انت مش هتخسر حاجة بالعكس هتحفزني اني اكتب 🥀🤎



 

تعليقات

التنقل السريع