القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قاسي احب طفلة البارت 14بقلم نورهان العطار في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


رواية قاسي احب طفلة 

      الحلقة ١٤


دخل ليث الغرفة ولاكن صدم عندما لم يجد مليكة فاين ذهبت وهي لا تستطيع المشئ


ليث بغضب للممرضة فين المريضه الي كانت هنا 


الممرضة بخوف حضرتك المدام في الدور الي فوق علشان عدت مرحلة الخطر فنقلنها الدور التالت 


ليث بغضب غوري يالااا من وشي 


ذهبت الممرضه بسرعة من امامة صعد ليث الي الغرفة ودخل وجد مليكة تبكي فجري عليها


ليث بخوف مالك يا ملاكي 


مليكة انت برضو سبتني لوحدي اوعة كدة مش تكلمني


ليث بضحك خلاص حقك عليا انا اسف 


مليكة كنت فين 


ليث بغرور بخونك 


مليكة وهي تضربة بتخوني يا ليث طيب طلقني 


امسك ليث يدها وهو يضحك عليها بقوة 


مليكة بسرحان الله ضحكتك حلوه اوووي 


ليث عارف 


مليكة احممم كنت بتخوني مع مين 


ليث مع فنجان القهوة 


مليكة انت بتهزر 


ليث لا والله انا كنت بشرب قهوة 


مليكة طيب انا جعانه


ليث ثواني ويكون الاكل عندك يا مولاتي 


مليكة بغرور مصطنع بسررعه لو سمحت 


ليث ياواد يا جامد حاضر


مسك ليث الفون واتصل بالبوفية المستشفى وطلب الاكل الخاص بملاكة كما يسميها ثولتي وجاء الاكل 


ليث يالا يا حبيبتي كلي


مليكة اكلني 


ليث نعم 


مليكة اكلني 


ليث حاضر بس خليكي فكرهاا


مليكة اخلص 


جلس ليث ياكلها بيدة وينظر لها فكانت تشبة الملاك انهت طعمها احضر ليث منديل ومسح لها فمها وفي هذة اللحظة دخل الطبيب 


الطبيب بحرج احممم انا اسف اوووي 


ليث بغضب انت ازاي متخبطش قبل متدخل


الطبيب اسف والله


ليث وبعدين جاي هنا لي انا قلت دكتوره


الطبيب الدكتورة كشفت عليها وقالت ينفع تخرج عادي


ليث بغضب طيب غور علي شغلك


جري الطبيب بخوف وهو يحمد ربة 


مليكة عيب كدة يا ليث 


ليث بغضب يالا علشان نروح انتي كمان 


مليكة بحزن طيب يالا 


حمل ليث مليكة وخرج بها من المستشفى وركبت مليكة السيارة وسندت راسها علي الشباك بشرود 


وصل اسر وجري علي البيت ومعة الحراس دخل الشقة وهو يبحث عن ياسمين ولاكن كانت الصدمة عندما رائها غارقة في دمائها جري عليها وهو يصرخ بجنون


اسر ياسمين ياسمين حبيبتي فتحي عيونك اسعااااااف  بسرررعة اتحركة ياسمين علشان خاطري فوقي والنبي 


اتصل احد الحرس بالاسعاف 


الحارس اهدي يا اسر بية الاسعاف في الطريق 


اسر ببكاء ياسمين فوقي اوعي تموتي انا مصدقت لقيتك انتي الي غيرتي حياتي اوعي تسبيني 


جائت الاسعاف واخذت ياسمين واسر معها رفض ان يتركها وصلت الاسعاف المستشفى ودخلت ياسمين بسرعة غرفة العمليات جلس اسر امام غرفة العمليات 


الحارس اسر بية تامر بحاجه تانية 


اسر عمها هتهولي هو وابنة حي ميت هاتة


الحارس تحت امرك انا هسيب اتين من الحرس هنا 


اسر طيب روح انت 


ذهب الحارس وجلس اسر ينظر بشر هندمك وهجيب حقها والله لتندم بس اطمن عليها الاول 


في غرفة العمليات 


الطبيب بسرعة جهاز الصدمات بسرعة 


الممرضه جاهز 


الطبيب ٣ ٢ ١ 


الطبيب بضريخ علي السرعة هتموووت 


الممرضه بسرعة جاهز 


الطبيب ٣ ٢ ١


الطبيب الحمدلله النبض رجع 


الممرضه الحمدلله 


الطبيب بس محتاجه نقل دم 


الممرضه حاضر هروح بسرعة 


خرجت الممرضة 


اسر اخبارها اي هي كويسة 


الممرضه اة ان شاءلله 


وجريت بسرعة قلق اسر 


اسر يارب قومها بالسلامه ياررب 


وبعد مرور الكثير من الساعات خرج الطبيب اخيرا جري الية اسر بلهفة وخوف 


اسر هااا اخبارها اي هي كويسة صح 


الطبيب الحمدلله هي بخير 


اسر طيب هي فين دلوقتي 


الطبيب في غرفة رقم ***


جري اسر ودخل الغرفة وجدها نائمة جلس بجانبها وهو يقبل يديها وراسها ويشكر الله علي سلمتها


وصل ليث القصر وحمل ليث مليكة بين يدية ودخل ولاكن وجد بنت تجلس انزل ليث مليكة علي الاريكة 


سوزي بدلع ليث وحشتيني اوووي 


مليكة بغضب مين دي يا ليث 


سوزي بغرور انا حبيبتة وقريب هكون مراتة 


مليكة بصدمة اييييي


بعد ساعه فاقت ياسمين نظر لها اسر بلهفة وفرح 


اسر حبيبتي انتي كويسة 


ياسمين بتعب انت مين 


اسر انا اسر جوزك 


ياسمين ايي جوزي مين وانا مين انا مش فاكره حاجه


اسر بصدمة ايييي


#انتهت الحلقة اللي عاوز 15 يعمل متابعه من هنا وهنزلها كمان ساعه 


#رايكم يهمني اللي عاوز البارت 15 يعمل متابعه من هنا وهنزله كمان ساعه 

البارت 15من هنا 

#بقلم نورهان العطار


 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع