القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الرعد البارت 15_16الاخير بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

التنقل السريع

    بارت 15 _16الاخير 


    #عشق_الرعد


    فجأة عشق شافت رعد جي سابت الموبايل

    رعد: اي كنتي بتعملي اي ي عشقي

    عشق: رعد انتا بتحبني

    رعد: ايوه

    عشق: رعد انا كمان بحبك 

    رعد: بحبك اكتر ي عشقي

    عشق: رعد تقبل تتجوزني😂

    رعد: محنا متجوزين ي هب'له

    عشق: ماشي يلا نروح عشان زهقت وعايزه انام

    رعد: احنا لحقنا

    عشق: معلش ي حبيبي 

    رعد بصدمه: انتي قولتي اي؟ 

    عشق بتوتر: لا ولا حاجه

    رعد بخبث: يعني مقولتيش حبيبي

    عشق؛: يوووه

    رعد: خلاص ي حبيبتي اهدي يعني مكانتش كلمه

    عشق: رووحنييي

    رعد بضحك:طيب

    ف البيت

    عشق: وبتتكلم ف الموبايل 

    عشق: بقولك ي مليكه 

    مليكه: اي يبت حصل اي عملتتيي ايي

    عشق: انا قولتلو اني بحبو

    مليكه: نعااااام يختي

    عشق: اي

    مليكه: طب وهو 

    عشق: بيحبني

    مليكه: مين قالك

    عشق: شوفت شات م بينو هو وعلي وهو بيقولو

    مليكه: علي اه

    عشق: اي ي بت

    مليكه: مفيييش يختي هجيلك بكره بعد م اخلص شغل

    عشق: هستناكي

    رعد: كنتي بتعملي اي

    عشق: كنت بكلم صحبتي

    رعد: صحبتك مين دي ان شاء الله

    عشق: مليكه 

    رعد: ماشي انتي هتعملي اي دلوقتي

    عشق بتوتر: اي مش هعمل انا انا هنام يلا تصبح علي خير 

    رعد بضحك: وانتي من اهله 

    صباح اليوم التالي

    مليكه: ماما انا نازله الشغل

    الام:طب استني بلاش انهارده

    مليكه ب استغراب: ليه؟ 

    الام: في عريس متقدملك قابليه

    مليكه: وهو مين ده

    الام: مديرك ف الشركه

    مليكه بصدمه: ايه؟؟ 

    الام: اي ي بنتي

    مليكه: هو اتقدملي ازاي يعني

    الام: جي امبارح وانتي ف الشغل

    مليكه: طب بعد اذنك انا همشي

    نزلت مليكه متجهه علي الشركه

    مليكه: انتا اتقدمتلي

    علي ببرود؛ اه

    مليكه: والله وده ليه يعني

    علي: عشان حبيتك من يوم م شوفتك وواثق انك بتحبيني

    مليكه: و اي الي مخليك واثق كده

    علي: مش عارف بس انتي بتحبيني 

    مليكه: هرفض علي فكره 

    علي: مش هتقدري عشان بتحبيني 

    مليكه: يوووه

    علي: خلاص خلاص اهدي يلا روحي عشان تجهزي


    مليكه: الحقيني ي عشق

    عشق بنوم: ي نعمم

    مليكه: علي اتقدملي

    عشق: نعععمممممم

    مليكه: اه والله هيجي انهارده

    عشق: طبعا مهو بيحبك

    رعد: في اي ي عشق

    عشق: علي صاحبك اتقدم ل صحبتي

    رعد: ماشي وهي مين اصلا

    عشق: مليكه الدكتوره الي كانت عندي 

    رعد: بجد 

    عشق: والله 

    رعد: مقاليش ابن ****

    عشق: لازم اكون معاها يلا نروح

    رعد: اجهزي طيب


    عشق ذهبت عند مليكه 

    عشق: طنط وحشتيني 

    الام: انتي كمان اوي ي بنتي

    عشق: في العروسه

    الام: جوا اهي ادخليلها

    يتبع

    #عشق_الرعد


    بارت 16 والاخير

    #عشق_الرعد


    عشق: عروووستي طبعا انتي كنتي مستنيه اليوم ده من بدري 

    مليكه: انا ي بنتي

    عشق: اه انتي يلا ي اختي عشان اجهزك 


    رعد: هتخطب من غير م تقولي مااااشي

    علي: يعم كنت هقولك بس مش لما توافق 

    رعد: هتوافق

    علي: ياريت

    رعد: يلا اجهز عشان هنروح


    علي: شكلي حلو

    رعد: طبعاً 


    في البيت عند مليكه 

    علي: انا يشرفني اني اطلب ايد الانسه مليكه

    الام: واحنا لينا الشرف بس الرأي رأي العروسه بردو تعالي ي مليكه 

    خرجت مليكه ب فستان احمر بيلمع وشكلها كان حلو

    مليكه: موافقه 

    وفجأة بتدخل ميرا و عمرو

    رعد بغضب: اي الي جابهم دول

    علي: اهدي ي رعد عشان افهم انتو اي الي جابكو وعرفتو ازاي 

    عمرو: هو في حاجه بتستخبي

    ميرا: مش عايزني اجي يعني ي علي

    علي: اي الي جابك ي ميرا

    ميرا: هنتقم منكو واولهم انتي ي عشق؛

    وفجأة صوت رصاصه اتضربت ف عشق

    رعد: عشششششق وشالها يوديها المستشفي

    ومليكه كلمت البوليس

    ميرا: سيبوني انا لسه هنتقم منهم كلهم 

    والشرطه خدتها


    في المستشفي

    رعد: دكتووور بسرعه

    الدكتور: دخلوها العمليات

    بعد مرور ساعه

    الدكتور: قدرنا نخرج الرصاصه والحمدلله هي هتفوق

    رعد: الحمدلله

    عمرو: متزعلش مني. يرعد

    رعد: اي الي جابك

    عمرو: عايز اقولك حاجه 

    رعد: نعم

    عمرو: انا اسف بس صدقني هي هتقبل اسفي انا مكنتش ف واعيي وانا معملتش حاجه من الي ف بالك وتقدر تتاكد من الدكتور

    رعد: يعني ي دكتور الكلام ده صح

    الدكتور: ايوه صح


    رعد: الحمدلله

    عمرو: اتاكدت من كلامي

    رعد: اه 

    عمرو: سامحتني

    رعد: اكيد انتا اخويا

    وحضنو بعض

    الدكتور: مدام عشق فاقت

    رعد: هدخلها


    رعد: انتي كويسه ي حبيبتي

    عشق: اه ي حبيبي 

    عمرو: سامحيني ي عشق

    عشق: مسامحاك 


    رعد: عشق بحبك

    عشق: بحبك اكتر

    وعاشو حياه سعيده جدا 

    وعلي ومليكه اتجوزو


    تمت♥

    رأيكو

    #نورهان_نشأت♥

    #عشق_الرعد♥




     

    تعليقات