القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الرعد البارت 15_16الاخير بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

بارت 15 _16الاخير 


#عشق_الرعد


فجأة عشق شافت رعد جي سابت الموبايل

رعد: اي كنتي بتعملي اي ي عشقي

عشق: رعد انتا بتحبني

رعد: ايوه

عشق: رعد انا كمان بحبك 

رعد: بحبك اكتر ي عشقي

عشق: رعد تقبل تتجوزني😂

رعد: محنا متجوزين ي هب'له

عشق: ماشي يلا نروح عشان زهقت وعايزه انام

رعد: احنا لحقنا

عشق: معلش ي حبيبي 

رعد بصدمه: انتي قولتي اي؟ 

عشق بتوتر: لا ولا حاجه

رعد بخبث: يعني مقولتيش حبيبي

عشق؛: يوووه

رعد: خلاص ي حبيبتي اهدي يعني مكانتش كلمه

عشق: رووحنييي

رعد بضحك:طيب

ف البيت

عشق: وبتتكلم ف الموبايل 

عشق: بقولك ي مليكه 

مليكه: اي يبت حصل اي عملتتيي ايي

عشق: انا قولتلو اني بحبو

مليكه: نعااااام يختي

عشق: اي

مليكه: طب وهو 

عشق: بيحبني

مليكه: مين قالك

عشق: شوفت شات م بينو هو وعلي وهو بيقولو

مليكه: علي اه

عشق: اي ي بت

مليكه: مفيييش يختي هجيلك بكره بعد م اخلص شغل

عشق: هستناكي

رعد: كنتي بتعملي اي

عشق: كنت بكلم صحبتي

رعد: صحبتك مين دي ان شاء الله

عشق: مليكه 

رعد: ماشي انتي هتعملي اي دلوقتي

عشق بتوتر: اي مش هعمل انا انا هنام يلا تصبح علي خير 

رعد بضحك: وانتي من اهله 

صباح اليوم التالي

مليكه: ماما انا نازله الشغل

الام:طب استني بلاش انهارده

مليكه ب استغراب: ليه؟ 

الام: في عريس متقدملك قابليه

مليكه: وهو مين ده

الام: مديرك ف الشركه

مليكه بصدمه: ايه؟؟ 

الام: اي ي بنتي

مليكه: هو اتقدملي ازاي يعني

الام: جي امبارح وانتي ف الشغل

مليكه: طب بعد اذنك انا همشي

نزلت مليكه متجهه علي الشركه

مليكه: انتا اتقدمتلي

علي ببرود؛ اه

مليكه: والله وده ليه يعني

علي: عشان حبيتك من يوم م شوفتك وواثق انك بتحبيني

مليكه: و اي الي مخليك واثق كده

علي: مش عارف بس انتي بتحبيني 

مليكه: هرفض علي فكره 

علي: مش هتقدري عشان بتحبيني 

مليكه: يوووه

علي: خلاص خلاص اهدي يلا روحي عشان تجهزي


مليكه: الحقيني ي عشق

عشق بنوم: ي نعمم

مليكه: علي اتقدملي

عشق: نعععمممممم

مليكه: اه والله هيجي انهارده

عشق: طبعا مهو بيحبك

رعد: في اي ي عشق

عشق: علي صاحبك اتقدم ل صحبتي

رعد: ماشي وهي مين اصلا

عشق: مليكه الدكتوره الي كانت عندي 

رعد: بجد 

عشق: والله 

رعد: مقاليش ابن ****

عشق: لازم اكون معاها يلا نروح

رعد: اجهزي طيب


عشق ذهبت عند مليكه 

عشق: طنط وحشتيني 

الام: انتي كمان اوي ي بنتي

عشق: في العروسه

الام: جوا اهي ادخليلها

يتبع

#عشق_الرعد


بارت 16 والاخير

#عشق_الرعد


عشق: عروووستي طبعا انتي كنتي مستنيه اليوم ده من بدري 

مليكه: انا ي بنتي

عشق: اه انتي يلا ي اختي عشان اجهزك 


رعد: هتخطب من غير م تقولي مااااشي

علي: يعم كنت هقولك بس مش لما توافق 

رعد: هتوافق

علي: ياريت

رعد: يلا اجهز عشان هنروح


علي: شكلي حلو

رعد: طبعاً 


في البيت عند مليكه 

علي: انا يشرفني اني اطلب ايد الانسه مليكه

الام: واحنا لينا الشرف بس الرأي رأي العروسه بردو تعالي ي مليكه 

خرجت مليكه ب فستان احمر بيلمع وشكلها كان حلو

مليكه: موافقه 

وفجأة بتدخل ميرا و عمرو

رعد بغضب: اي الي جابهم دول

علي: اهدي ي رعد عشان افهم انتو اي الي جابكو وعرفتو ازاي 

عمرو: هو في حاجه بتستخبي

ميرا: مش عايزني اجي يعني ي علي

علي: اي الي جابك ي ميرا

ميرا: هنتقم منكو واولهم انتي ي عشق؛

وفجأة صوت رصاصه اتضربت ف عشق

رعد: عشششششق وشالها يوديها المستشفي

ومليكه كلمت البوليس

ميرا: سيبوني انا لسه هنتقم منهم كلهم 

والشرطه خدتها


في المستشفي

رعد: دكتووور بسرعه

الدكتور: دخلوها العمليات

بعد مرور ساعه

الدكتور: قدرنا نخرج الرصاصه والحمدلله هي هتفوق

رعد: الحمدلله

عمرو: متزعلش مني. يرعد

رعد: اي الي جابك

عمرو: عايز اقولك حاجه 

رعد: نعم

عمرو: انا اسف بس صدقني هي هتقبل اسفي انا مكنتش ف واعيي وانا معملتش حاجه من الي ف بالك وتقدر تتاكد من الدكتور

رعد: يعني ي دكتور الكلام ده صح

الدكتور: ايوه صح


رعد: الحمدلله

عمرو: اتاكدت من كلامي

رعد: اه 

عمرو: سامحتني

رعد: اكيد انتا اخويا

وحضنو بعض

الدكتور: مدام عشق فاقت

رعد: هدخلها


رعد: انتي كويسه ي حبيبتي

عشق: اه ي حبيبي 

عمرو: سامحيني ي عشق

عشق: مسامحاك 


رعد: عشق بحبك

عشق: بحبك اكتر

وعاشو حياه سعيده جدا 

وعلي ومليكه اتجوزو


تمت♥

رأيكو

#نورهان_نشأت♥

#عشق_الرعد♥




 

تعليقات

التنقل السريع