البارت ال 15(ضرة أختي)
صقر راح السوبر ماركت يجيب ميا ولما رجع شاف حد بيشد جنا وبيحط منديل علي وشها
طلع جري عليهم بس كانوا مشيوا بالعربية
صقر اتعصب وخاف عليها
رن علي علي وحكاله ال حصل
علي بخوف علي أخته : تعالي بسرعة علي القسم
صقر قفل معاه وطلع علي القسم : ي عسسسسسكري
العسكري : أوامرك ي صقر بيه
صقر : خد فورا الورقة دي لعمر وخليه يعرف مكان العربية
العسكري : حاضر ي فندم
واخد الورقة لعمر
وبعد دقايق
عمر جه : العنوان اهو
صقر أخده وطلع جري لقي العربية مركونة بس مفيش حد
دخل البيت ال جمبها بهدوء
لقي كرسي عليه حبل وآثار د*م
علي : دا دا خاتم جنا كنت جايبه ليها ف عيد ميلادها معناه أنها كانت هنا
صقر بعصبية : اكيد عرف أننا جايين
علي حط ايده علي رأسه مش عارف يحمي أخته حااسس بالعجز
صقر : هنلاقيها ي صاحبي متقلقش
***
اهلا ي حلوة اهلا
جنا بخوف : انتو مين أنا فين
عطية بضحكة بينت سنانه الصفرا : انتي هنا عندي ف البيت
جنا بقر*ف منه : يع اي القر*ف دا انت مش بتغسل سنانك ولا اي
عطية اتعصب اول مرة حد يقوله كدا وقرب منها وضر*بها بكل قوته لدرجة أن بؤها جاب د*م
وفضل يضر*ب فيها لحد م اغمي عليها ضر*بها بالرجل في بطنها وسابها وطلع وهو متعصب
***
ف بيت شادية)
روح بحب : أنا مش عارفة اقولكوا اي انتو عوضتوني كتير عن ال أنا عشته في حياتي
سجدة : يابنتي احنا اهل عيب تقولي كدا
شادية : اهلا اهلا قاعدين من غيري
روح بمرح : ودا معقول تعالي يقمر البيت
شادية : بكاشة اوي
قاطع كلامهم دخول صقر وعلي ال ملامحهم مش باين عليها الخير
شادية : مالكو يولاد وفين جنا مش كانت معاك يصقر
صقر بص في الأرض وسكت
علي حكالهم كل حاجة
شادية بعياط : يالهووووي بنتتتتي أنا عاوزة بنتتتي والنبي
روح حضنتها بخوف : اهدي ي ماما أن شاءالله هترجع اهدي
صقر طلع اوضته بهدوء
وفتح الجهاز بتاعه وقدر يحدد مكانها
صقر : علي تعالي عاوزك
علي راح معاه : في أي
صقر : أنا حاطط جي بي في سلسلة مع جنا وقدرت احدد مكانها
علي بفرحة : طب يلا بسرعة
صقر اخده ومشيوا
وصلوا مكان فاضي
صقر بعصبية : الجي بي بيقول أنها هنا
علي نزل وبدأ يدور عليها ورجع ومعاه السلسة : اتفضل
صقر اخد السلسلة : يبقي هما قريبين من هنا
ومشي بالعربية لحد مالقي بيت متهالك بس أنصدم لما شاف
البيت بيوقع بيتهد"
صقر بخوف : جنااااااا
.... الله يرحمها ي صقر بيه
بص وراه لقي شاب لابس قناع
لسي هيقرب منها جت عربية ونط فيها الشاب ومشيت
علي قعد علي الارض ودموعه نزلت
صقر دخل البيت وهو بيقع لسي بس مهتمش بنفسه كل ال اهتم بيه أنه يطلع جنا بخير
دخل لقاها واقعة ف الأرض وفي حجر علي دماغها وبتنز*ف من كل حتة في جس*مها
قرب منها شالها بسرعة وطلع
علي شافهم وقام جري عليهم
صقر حطها علي الارض بخوف : جنا جنا فوقي
وحاول يفوقها بس لا حياة لمن تنادي
علي : يلا ناخدها علي المستشفي بسرعة
اخدوها وراحوا علي المستشفي
****
عند رزان)
رزان قاعدة في الاوضة زي ماهي وشها باهت ودموعها نازلة
يونس دخل عندها : خدي كلي
اول ما شمت ريحة الاكل
جريت علي الحمام وقعدت ترجع
ووقعت علي الارض وهي ماسكة بطنها
يونس جري عليها بخوف وقومها
غسلها وشها وحطها علي السرير
روز انتي كويسة مالك ي حبيبتي
رزان بوهن : أنا كويسة ي يونس عاوزة انام
يونس عدلها علي السرير وغطاها وفضل قاعد جمبها
لحد ماراح في النوم وهو حاضنها
***
في المستشفي)
صقر وهو شايل جنا : دكتووووور
الممرضين جم وحطوها علي الترولي واخدوها علي العمليات
صقر قعد قدام العمليات وبص علي أيده ال عليها آثار د*مها
وعلي قعد جمبه وحط رأسه بين ايديه
فات ٥ ساعات
الدكتور اخيرا طلع
صقر وعلي جريوا عليه : طمني ي دكتور هي كويسة
الدكتور بعملية : دي معجزة أنها تفضل عايشة بعد ال حصل معاها دا كله بس للاسف ***
صقر بصدمة : ايييي
علي قعد علي الارض وسند رأسه علي الجدار ودموعه نزلت : انا اسف مقدرتش احميكي ي حبيبتي
يتبع
علشان يوصلكم باقي الروايه اعملوا متابعه للمدونه من هنا هنا
تعليقات
إرسال تعليق