طفلة القاسي ❤
البارت16_17_18
زين قرب من غرام جدا وقال بفحيح: انا اديتك يومين وكان لازم تيجي بس انتي مجيتيش يارخ*يصة لذا كان لازم اجيبك بنفسي وجه يض*ربها بالقلم منها لاقي الي بيشد ايده من ورى
فهد بغضب: تؤ تؤ مش مراتي ياكل"ب
زين ضحك بسخرية: ايه انت مجنون ولا ايه فاكر نفسك هتقبض عليا يا ابن*****ورمى حاجة طلعت دخان واختفى
في مكان آخر ـــــــــــــــــــ
زين وهو بينهج: اووووه كنت هروح فيها جيبيلي ماي 💦ياميار
ميار بحزن: اتفضل ممكن اسألك
زين باستغراب: ايو اتفضلي
ميار بحزن ظهر من صوتها: هو انت بتحب غرام ولا عشان انتقامك
زين برق: ــــــــــــــ
ميار بحزن وابتسامة: اسفة لو مش عايز تجاوب عادي
زين ظهر الحزن على محياه: ميار انتي اكتر حد بيعرفني واما غرام انا بحبها اه بس هدفي منها انتقم لامي
Flash bak
زين بسعادة: امي يا ماما انا حصلت افضل نتيجه على المدرسة كلها، بس مفيش رد وجه يدخل شاف جثة امه وفي حد قدامها بيضحك ومرات اب غرام معها وبتقول: يلهوي نعمل ايه في الجثة دي
الرجل بخبث: واخيرا قتلتها انا حبتها بس هيا خانتني
مرات اب غرام: انا عوزة فلوسي
الرجل: ايه تطلبي من جوزك فلوس انتي مجنونة ولا ايه (ونستنتج ان الرجل اب غرام) يبقى انتي عايزة موت زيها ولا ايه
مرات اب غرام خافت: لا لا
وقالت في نفنسها: انا هوريك انا هاخذ بنتك حبيبتك واعيشها ايام سودة
وكل دا وزين واقف بصدمة ينظر الى جثة امه ويتوعد انه سينتقم من مرات اب غرام وابوها بس بعدما كبرو هو كان بيعامل غرام على انها اخته وحبها بس جه يوم وتذكر انتقامه وكمل الي بداه
_ملاحظة(زين عمل نفسه ميعرفش حاجة عن خالته وجوزها عشان ينتقم)
Baaaak
ميار بحزن: ياه كل دا بس انت ممكن تحب ثاني صح
زين صرخ: انا مش هحب ومش هتحب ابدا افهمي يا ميار عايزك تفهمني ولو لمرة زين مات مات دلوقتي دا مش زين دا وحش مش بيحب وقاسي
ميار اوشكت على البكاء وقالت في نفسها: بس انا بحبك مش عارفة ازاي وامتا بس حبيتك
**********عند فهد وغرام
فهد بحنان: تعالي ياغرام متخافيش وزين دا والله مانا سايبه يعيش
غرام بدموع: بس دا عايز يقتلني يافهد دا وحش اوي
فهد بحزن على حالة غرام: ومين هيقدر يمس مرات فهد مفيش حد هيقدر يعملك حاجة
ياترى زين يستحق فرصة ثانية ولا لا
طفلة القاسي ❤
البارت17
عند ميار "*****
ميار خرجت من عند زين وقعدت تبكي وراحت عالبحر وقعدت تصرخ (ياجماعة المقطع دا تحفة شوفو الفيديو تحت)
بعد دقائق ميارقعدت تشهق وتقول: ليه كدا انا بجد حبيتك انت لي تعمل معايا كدا انا حبيتك بكل عيوبك انا حبيت زين الوحش مش عايزة حاجة ثانية كفاية كدة انا هعمل حد للحب دا وهكون صديقة بس ةمسحت دموعنا وراحت بالعربية
**********في مكان آخر
سوزيطفلة القاسي ❤
البارت17
عند ميار "*****
ميار خرجت من عند زين وقعدت تبكي وراحت عالبحر وقعدت تصرخ (ياجماعة المقطع دا تحفة شوفو الفيديو تحت)
بعد دقائق ميارقعدت تشهق وتقول: ليه كدا انا بجد حبيتك انت لي تعمل معايا كدا انا حبيتك بكل عيوبك انا حبيت زين الوحش مش عايزة حاجة ثانية كفاية كدة انا هعمل حد للحب دا وهكون صديقة بس ةمسحت دموعنا وراحت بالعربية
**********في مكان آخر
سوزي في الهاتف بمكر: اليوم هتبقى غرام ليك وزينة ليا ومحاولاتك مش هتفشل بس انا الي يضمنلي انها مش هترجع انا عيزاها ت"موت
زين بخبث: انا هضمنلك وضحكو ضحكة تحمل الكره والحقد
في القصر عند غرام وفهد✨
غرام صحيت وملاقتش فهد قامت غسلت وشها وغيرت وصلت فرضها لحد مالباب خبط
ريناد خدامة: الاستاذ فهد قال انه مش هيرجع وانه في الشركة وعنده شغل كتير
غرام وحست بحاجة غريبة: طيب
~~~عند نور ومالك
نور بعصبية: مستحيل اتجوزك يامالك فاهم
مالك ببرود: نشوف
وبعد دقايق كتبو الكتاب ونور قعدت تعيط بحرقة
مالك لنفسه بحزن حاول اخفائه: آسف بس دا الحل الوحيد عشان احميكي وانا بحبك كمان
مالك ببرود عكس مابداخله: امشي يالا
نور بدموع: انت لي بتعمل معايا كدة ثم كملت بعصبية انا بجد حبيتك ليه تروح معاها انا بقيت بكر"هك
مالك اتعصب من كلمة بكره"ك وقال: اكرهي ولو عارفة بعمل كدة ليه عشان عايز ادمرك
نور وقعت في الارض وانهارت بالبكاء
*********عند غرام
كانت قاعدة بتتفرج لحد ما وصلتها رسالة: الحقي جوزك بيخونك!!
_السؤال: ياترى القدر مخبي ايه وهل غرام هتبقى مع فهد ولا هيفترقو ودي لعبة القدر
التفاعل ياجماعة ايه دا بجد تعبت انا كل مرة اكرر تفاعلو بلايك وكومنت وبس
طفلة القاسي ❤
Part 18
غرام فتحت الرسالة وانصدمت لما لقت صورة فهد في وضع م"خل مع بنت شبه عار"ية وكان مكتوب تحت الصورة: شوفتي جوزك بيخونك وهو مش بيحبك ولا حاجة دا بس هيت"سلى بيكي ويرمي"كي زي الز*بالة، غرام عينيها دمعت وحطت ايدها على بؤها وقالت: مستحيل فهد يعمل حاجة زي دي وقعدت تعيط لحد ما جرس الباب رن غرام فتحت الباب وانصدمت بنفس البنت وجايبة طفل سوزي خبث: اهلا مش هترحبي بيا يا ضرتي ولا ايه
غرام بصدمة: ضضرتك؟؛
سوزي بمكر: انا مرات فهد وام ابنه كمان
غرام زعقت وحبست دموعها بالعافية: لا مستحيل مش ممكن وابن ايه كمان
سوزي: بقولك مراته وحبيبته وام ابنه كمان ودا عمر يبقا ابن فهد
غرام خرجت من غير كلمة وطلعت تجري لحد ما كان في عربية هت*خبطها بس وقفت ووو...
********عند زين ✨
زين بانتصار: يبقى اللعب احلو يافهد القادري وقريبا غرام هتحبني وهع"ذبك
سوزي بمكر: لو شوفت شكلها كنت طرت من الفرحة دي طلعت زي النجنونة وكانت هت"موت
زين وشه قلب الوان: قولتي اييه هتم"وت دي فو جرالها حاجة مش هرحمك ساعتها ومتلومي غير نفسك
سوزي بغضب: ايييه انت المهم خلصني منها وخذها بعيد عني وعن فهد ساعتها بس مش هعملها حاجة
~~~~بعد مرور خمس ساعات ✨
فهد بعصبية وكسرة: ايييه انتو تجيبوها من تحت الارض
احد الرجالة: بس ياباشا نحنا قلبنا مصر كلها ومش لاقيين اثر
فهد بزعيق: غووور من وشي اطلع برااا
سوزي دخلت وقالت: مش ممكن تكون ماتت دي ثم كملت بغضب وبعدين عمر دا بيبقا ابنك فااهم وانت ليك واجبات نحوه فاهم
فهد اتعصب اوي: اطلعي براا مش عارف جاية تخربي حياتي ليه اكبر غلطة عملتها فحياتي اني اتعرفت علا واحدة زيك وطلع ورزع الباب وراه وراح عن جده
~~~/~عند الجد محمود
الجد بعصبية: رجعت؟! رجعت ازاي دي كلبة انا جوزتك غرام عشان تنساها ثم كمل بزعيق لو غرام حصلها حاجة مش هسامحك واعتبر معندكش اهل شكلي مغرفتش اربي وربنا مه"رحمك اطللععع براا بيتي بقولك
نادية بدموع: ياااخراابي بنتي الي مش والداها ضاعت مني يا حج دي كانت حتة مني انا حبتها من يوم ماعرفت انها بنت اختي الله يرحمها وفجأة وقع الجد مغمى عليه
نادية بصويت: الحقووووناااي
وجاو البودي جاردات واخذو الحج محمود الى المستشفى
~~~في فيلا تبدو عليها الفخامة تجلس غرام وهي مرتدية دريس اسود يصل الى منتصف الركبة وفاردة شعرها الذهبي
ميار بابتسمة: جاهزة؟
غرام بحزن:ايوة ومتأكدة
يتبع
تكملة الروايه بعد عمل متابعه من هنا هنا
تعليقات
إرسال تعليق