القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله الفهد البارت 44بقلم دعآآء حجآآج في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#روايه طفله الفهد

زينه:انا خلاص بقيت مدام فهد الكيلانى وكانت ليله حلوه اوى يا شوشو 

شيري كانت في حاله صدمه واخيرااا فاقت من الصدمه ومسكت زينه من ايدها وقالت:انتى كدابه مستحيل فهد يقرب منك !!

زينه زقت شيري وقالت: مستحيل ليه يا شوشو مش مراته 

شيري حطت أيدها على دماغها وقالت:مستحيل انتى واحده كدابه وفهد بيحبنى انااا

_لا يا شوشو في ده غلطانه فهد بيحبنى اناااا واكبر دليل على أنه بيحبنى الليله اللى كانت ما بنااا 

الدموع نزلت من عين شيري وبقت تعياط بطريقه غريبه جداا لدرجه زينه خافت عليها أوى 

_شيري انتى كويسه ؟

شيري زقت زينه وعينها كانت حمره اوى وقالت بتهديد:فهد ليا انا بس يا زينه فاهمه 

زينه بهدوء:طب اهدي طيب 

شيري قامت ومسحت دموعها وقالت:فهد ليا انا بس فاهمه ولو وصل بيا الامر اقت"لك

ساعتها زينه اتعصبت اوى وقالت:انا اتعاطفت معاكى مش عشان بحبك لا عشان خفت يحصلك حاجه بسببي اسمعى بقاا فهد ليا انا وبس وانتى ولا حاجه عند فهد 

شيري زقت زينه وقالت:متفرحيش اوى يا زينه عشان ايامك بقت معدوده اوى هنااا

زينه قامت وقالت بضحكه تحمل السخريه:وليه متكنش ايامك انتى اللى معدوده هنا يا شيري 

شيري بابتسامه:معتقدس يا زينه عن اذنك 

شيري طلعت وزينه اتعصبت اوى وقالت بخوف:معقول تاخد فهد منى ؟

زينه بتردد:لاء لاء فهد بيحبنى اناا ووعدنى أنه مش هيسبنى ابدااا 

شيري دخلت اوضتها وقعدت على السرير وقعدت تعياااط بطريقه غريبه جدااا 

(ماذا يسمى هذا هل هذا هو جنون الحب ام مرض نفسي؟ )

شيري دخلت الحمام وغسلت وشها وقالت:أوعك تصدقيها ده كدابه فهد بيحبك انتى 

شيري بخوف:طب لو طلع بيحبها؟

ثم كملت بخبث:يبقا مو"تها قرب اوى 

في قصر الانصاري ✨

_لا يا فهد انا اسفه اوى  مقدرش اسيب البيت وامشي

فهد مسك ايدها وقال: مينفعش يا خالتى تقعدوا هناا لوحدكم 

_واحنا مش خايفين يا فهد 

فهد هز رأسه وقال:ماشي يا خالتى اللى تشوفي 

حنان مسكت ايد فهد وقالت: اعذرني يا ابنى ده بيتى مهما كان واوعك تنسي فيا كل الذكريات الحلوه والمره كماان

فهد حط ايدو على خدها وقال:انا زي محمود بردو يا خالتى واي حاجه تحتاجوها انا موجود 

_تسلم يا ابنى !!

فهد قام وقال:انا لازم أمشي وان شاء الله هزورك كل يوم 

_ان شاء الله !!!

فهد طلع وساره طلعت ورا عالطول 

_فهد 

فهد وقف وقال:اي يا ساره 

ساره مسكت ايد فهد وقالت:انا عايزه اقولك حاجه بس مقدرتش اقولها قدام ماما 

فهد حط ايدو على ايدها وقال:قولى يا قلبي 

ساره بصت في الأرض وقالت:انا خايفه من محسن اوى يا فهد ده مجنون ممكن يعمل اي حاجه عشان يرجعني ليا 

فهد ابتسم وقال:انا اي ؟

ساره رفعت راسها لفوق وقالت:اخوي 

_اسمعى محدش يقدر يلمس اي حاجه تخص فهد الكيلانى 

ساره حضنت فهد وقالت:محمود لما كان عايش محسن مكنش بيقدر يدخل البيت خالص وكان يخاف يرفع عينه اصلاا

ثم كملت بحزن:ولما ما"ت عايز يعمل علينا راجل انا وماما 

_وانا قولتلك اي محدش يقدر يلمس حاجه تخص فهد الكيلانى 

ساره هزت راسها وقالت:عارفه 

_طب تعالى معاياا 

ساره ضمت حواجبها وقالت:فين ؟

فهد مسك أيدها وطلعوا وقال:اي رايك 

_كل ده رجاله 

_اعتقد الخوف راح بصي يا ستى ده اسمه مصطفى هيبقا البودي جارد بتاعك هيكون وراكى في كل مكان ده لو انتى عايزه معاكى طبعا

ساره ابتسمت وقالت والدموع في عينها: محمود كان بيحبك اوى يا فهد وانا دلوقتى عرفت كان بيحبك ليه 

فهد بص في الأرض وحاول يبقا اقوي من كده وقال:وانا كنت بحبه اوى يا ساره ده كان اخويا واكتر 

ساره حضنت فهد وقالت:الله يرحمه 

فهد حط ايدو على شعرها وقال:الله يرحمه 

ساره بعدت عن فهد وفهد قال:تروحى جامعتك فاهمه 

ساره هزت راسها وقالت:حاااضر 

_واي حاجه تحصل رنى عليا فوراا ولو اللى اسمه محسن ده عملك حاجه قوليلى فاهمه

ساره بابتسامه:حاااضر 

_يلا عايزه حاجه 

_سلامتك 

في قصر الكيلانى ✨

مالك رجع ولقي جمال في وشه 

_مالك !!

مالك مشي ومردش عليااا 

_سناااء 

_نعم يا بيه 

_ماما فين 

_في اوضتها يا بيه 

مالك طلع عالطول وجمال كان واقف مستغرب وقال:فهد طول عمره بيكر"هنى بس بتول ومالك مكنوش كده خالص يا تري قولتى اي يا زينب عشان يكر"هونى كده 

بتول كانت ماشيه ومستعجله اوى ودخلت في مالك 

_في اي اهدي 

_انت كنت فين ده كله ده ماما زعلانه منك اوى 

مالك بص في الأرض وقال:ماما فين 

_في اوضتها 

زينب كانت بتصلى ومالك دخل وقال:ماماااا 

_السلام عليكم ورحمه الله السلام عليكم ورحمه الله

مالك دخل وقال:ماما انا اسف 

زينب قامت وقالت:كنت فين 

_كنت في بيت عمى 

_مش بتول رنت عليك وقالتلك ابن خالتك ما"ت وحضرتك ولا عبرت 

_ماما اسمعينى 

زينب بعصبية:اسمع اي يا مالك انت شبه ابوك بالظبط 

_والله غصب عنى يا ماما

_هو اي اللى غصب عنك لما اختك ترن عليك وتقولك ابن خالتك ما"ت ومفيش راجل معناا 

_ام سمر ما"تت 

زينب بصدمه:انت بتقول اي ؟

مالك مسك أيدها وقال: مقدرتش اسيبها يا ماما والله غصب عنى 

زينب حطت أيدها على خد مالك وقالت بحنان:وهي عامله اي دلوقتى ؟

_بخير 

_طب انا عايزه اشوفها 

مالك ابتسم وقال:بجد !!

_انت مفكر انى بكر"ه سمر صح على فكره امك مكر"هتش حد صحيح مكنتش طايقها عشان ابنى مش طايقها 

_ماما انا بحب سمر 

زينب ضمت حواجبها وقالت:اي 

مالك هز رأسه وقال:سمر غيرتنى يا ماما انا اتغيرت على ايدها يا ماما 

زينب فرحت اوى وقالت:كنت عارفه يبقا فهد مغلطش لما جوزك سمر 

مالك حضن زينب وقال:ده احلى قرار خدوا فهد 

_يبقا تروح تصالح اخوك انت جر"حتوا بكلامك اوى 

مالك هز رأسه وقال:هو هيرجع امتى 

زينب مسكت مالك من ودانه وقالت:ما حضرتك لو مهتم كنت عرفت اخوك هيرجع امتى 

_اعاااااا ماما الا ودانى والنبي 

_اخوك رجع يا طايش 

مالك بغضب:ماما انا مش طايش 

_طب خدنى عند سمر بليل والنبي 

مالك ابتسم وقال:حااضر يا ست الكل 

في اوضه زينه ✨

_البت سمر مشوفتهاش لحد دلوقتى 

زينه مسكت التليفون ورنت على سمر 

_زينه انتى رجعتى

_ايوه رجعت وانتى اختفيتى

_مينفعش ارجع دلوقتى يا زينه 

زينه بخوف: سمر انتى كويسه 

_اه يا زينه كويسه متخافيش علياا 

_انتى كدابه انتى ناسيه أنا مين انا اكتر واحده عارفاكى لما تكونى فرحانه ولما تكونى زعلانه

سمر بعياط:ماما ما"تت يا زينه 

زينه اهتزت مره واحده وقالت:انتى بتقولى اي ؟

_ايوه يا زينه 

_طب انا جيالك فورا 

زينه قفلت التليفون وخدت الشنطه ونزلت عالطول 

جمال كان طالع وزينه كانت نازله 

زينه كانت هتقع ولكن جمال مسكها من خصرها عالطول 

_اعااااااا

زينه خدت نفس عميق وفتحت عينها وجمال بص ليها وقال:متخافيش يا زينه انا هكون ساندك في الحياه 

زينه بعدت عن جمال عالطول ومشت 

_لحد امتى يا زينه لحد امتى هتهربي منى ؟

_عمو جاسر 

_في اي يا بنتى ؟

_امال فين عمو جاسر يا سناء

_خد الانسه بتول وطلع 

_طب وبعدين 

جمال بصوت عالى: في اي يا زينه تحبي اوصلك 

زينه بصت ليا وقالت:يا ريت يا سناء تقولى لناس هنا تخليها في حالها 

جمال ابتسم وقال: حاضر يا زينه 

زينه طلعت وكانت متعصبه اوى 

_طب اعمل اي اوقف عربيه وخلاص 

بعد تفكير زينه وقفت عربيه فعلا وركبت 

في شركه الكيلانى ✨

_مش هتيجى ولا اي 

_في اي النهارده

_في اجتماع واحد بس 

_خلاص يا حسام اتكفل بيااا انت وبكره أن شاء الله هكون موجود

_خلاص تمااام 

فهد قفل التليفون ورن على زينه 

زينه مسكت التليفون وارتبكت اوى وقالت:فهد لو عرف انى طلعت من غير ما اقوله هيزعل اوى 

_الوو

_انتى برااا ولا اي 

زينه بارتباك:ليه ؟

_في صوت عربيات حواليكى

_طب هقولك ومتزعقش 

_قولى يا زينه 

_الصراحه انا طلعت من البيت 

_ومالك زعلانه كده ليه مش عمى جاسر معاكى

_الصراحه اخدت عربيه 

فهد بعصبية:ليه يا زينه 

زينه بارتباك:والله سالت سناء على عمو جاسر قالتلى خد بتول 

_طب ما رنتيش عليا ليه وبعدين طلعتى ليه 

_ام سمر ما"تت ولازم اكون جنبها

_اممم انا اسف معرفش خلاص أوعك تطلعى هبقا اجى اخدك 

_طب ما تروحش القصر وروح الشركه ولما تطلع من الشركه تعالى خدنى 

فهد ضم حواجبه وقال:ليه 

_كده وخلاص 

_طب عندآ فيكى مش رايح الشركه وهروح القصر 

زينه بعصبية:اعااا فهد انا مش بهزر 

_وانا كمان مش بهزر سلاااام 

_فهد الووو 

زينه رنت على فهد ولكن قفل تليفونه 

زينه اتعصبت اوى وقالت:اكيداا الزفته هتحاول تقرب من فهد

بعد مرور ربع ساعه تقريبا ✨

زينه نزلت وقالت:كام يا عمو

الراجل بضحكه:عمو اخص عليكى انا عندي ٢٨ 

_معلش عايز كااام 

الشاب بص لزينه وقال:انتى حلوه اوى 

زينه رمت في وشه كل الفلوس اللى معها وطلعت تجري 

_سمر

سمر فتحت الباب وزينه دخلت وقفلت الباب عالطول 

_حد بيجري وراكى ولا اي 

_في واحد مش عارفه كبير ولا صغير شكله و"سخ 

سمر ابتسمت وقالت:والله ما هتتغيري 

زينه حضنت سمر وقالت:البقاء لله 

سمر بابتسامه خفيفه:ونعمه بالله 

_بقولك اي انا جعانه اوى 

سمر زقت زينه وقالت:انتى عايزه اي يا بت 

_اخص عليكى وانا جايه عشان اكون جنبك وتقولى عايزه اي 

_بهزر معاكى 

_عندك اي حلو وبعدين ابوكى هناا 

_لا يا ام كرش 

_حلو اوى تعالى بقاا نبدع كده ونعمل اكله جديده

سمر ضمت حواجبها وقالت:زينه انتى متاكده انك جايه تعزينى 

_اه وربنا بس اكل الأول 

سمر دخلت المطبخ وزينه دخلت وراهاا 

زينه قعدت على الرخام زي الطفله الصغيره 

_هتعملى اي يا شيف

سمر بصت لزينه وقالت:تحبي تاكلى اي يا خانم

_اي حاجه من ايدك حلوه يا جميل 

_يخربيت ام لسانك ده 

_اخلصي والله همو"ت من الجوع 

_وجايه من القصر جعانه 

_كنت خايفه من فهد اوى اصلا لو كنتى شوفتى وشه كنتى عملتيها على نفسك 

سمر قعدت تضحك وقالت:لسه فهد زي ما هو متغيرش 

_لا ياختى اتغير اول ما شاف جمال اتجن مش اكتر 

سمر بحزن:انا مش عارفه جمال ناوي على اي بس متاكده أنه ناوي على شر 

_فكك من الجو ده وتعالى نضحك شويه 

سمر بعصبية: زينه انا مش بهزر انا فعلاا تعبانه وانتى جايه تهزري 

زينه نزلت من على الرخام وقالت:انا اسفه حبيت افضفض معاكى شويه متزعليش 

سمر حضنت زينه وقالت: مش زعلانه بس كل ما افكر أن ماما ما"تت اتجن يا زينه 

زينه بحزن:على الاقل عندك ابوكى يا سمر انا بقاا معنديش ولا ام ولا اب انا يتيمه من الاتنين يا سمر 

_خلاص انا اسفه مقصدش والله 

زينه بابتسامه: بس بضحك عشان متاكده أن بابا وماما في مكان احلى دلوقتى وبعدين فهد ليا كل حاجه

_بحاول والله يا زينه بس مش عارفه 

_وهتعرفي ازاى طول ما انتى هنااا 

_انتى بتقولى اي يا زينه انا مقدرش اسيب بابا لوحده 

_لحد امتى ؟

_مش عارفه بس مينفعش اسيب بابا 

_طب ومالك اي ؟ 

سمر بصت في الأرض وقالت:مالك وافق يا زينه وقال مستعد ينتظرنى طول العمر 

زينه ضمت حواجبها وقالت: طب هيقولك اي هياخدك غصب عنك طبعاا لاءء 

_اقولك انسي خالص المهم فين الاكل 

سمر ابتسمت وقالت:امشي قدامى يا ام كرش 

_اي الكلام ده يا بت والله ازعل منك 

سمر وزينه قعدوا وفضلوا يتكلموا ويضحكوا 

_زينه 

_امممم 

_انا حاسه ان في حاجه حصلت ومالك مخبي علياا 

_انتى متعرفيش أن محمود ما"ت في نفس توقيت امك 

بصدمه: اي ؟؟

زينه بغمزه: ومالك مقدرش يسيبك خالص وربنا بيحبك يا بت 

_عارفه 

زينه قعدت جنب سمر وقالت:عارفه اي 

_انا ومالك بنحب بعض يا زينه 

زينه بفرحه:بتهزري ؟

سمر هزت راسها بمعنى لاءء

زينه حضنت سمر وقالت:وربنا فرحت هي ده الاخبار ولا بلاش 

زينه بعدت عن سمر وقالت:طب مالك متقبلك كده 

سمر بارتباك:اصلااا 

زينه رفعت حاجب وقالت:اصلا اي انطقي 

سمر قامت وقالت:انا بنت يا زينه 

زينه بصدمه وفرحه في نفس الوقت:اي ؟

_الصراحه ده كلها خطه منى 

زينه بعتاب:اخص عليكى يا سمر بقااا تعملى كل ده وانا معرفش

_كان لازم ادي مالك درس يا زينه 

_وخد خلاص ياختى 

_خلاص بقااا والله ما بحب افتح الموضوع ده 

_بس انتى غلطانه وغلطانه اوى 

سمر بعياط:كنتى عايزنى اعمل اي انا سمعت صحابه وهما بيقولوا كسبت الرهان خلاص و

زينه حطت ايدها على كتف سمر وقالت: و اي ؟

سمر ببكاء شديد: كانوا متفقين يد"مروا حياتى يا زينه كانوا عايزين ياخدوا شر"في 

زينه حضنت سمر وقالت:خلاص انا اسفه 

سمر بعدت عن زينه وقالت:انا عارفه انى غلطانه بس قبل ما تحطى اللوم عليا فكري الاول مالك كان عايز يعمل اي ؟

_المهم انتى لسه زعلانه من مالك ولا اتصالحتوا 

سمر هزت راسها وقالت:مالك طلب منى انسا الماضي

زينه بابتسامه:وده الصح عشان مالك مغلطش لوحده انتى كمان غلطتى 

_طب خلاص بقااا عرفت انى غلطانه واللى حصل حصل 

_بت كفايه نكد بقااا انتى عارفه انا مضايقه اوى 

سمر قعدت تضحك وقالت: هو مش ده نكد بردو

_والله ما بهزر البت شيري لزقه في فهد اوى 

_امممم 

_وخايفه تاخد فهد منى 

_مش فهد بيحبك ؟

زينه هزت راسها وقالت:اه بس خايفه بردو 

_طالما فهد حبك يا زينه يبقا مستحيل يحب واحده تانيه

زينه بفرحه: بجد

_من وجهه نظري فهد الكيلانى مش بيحب الا مره واحده بس 

_طب وربنا فرحتينى 

_طب قومى يلاا  

زينه بحزن:ليه 

_مش عايزه تطلعى برااا 

_فين ؟

_زهقانه يا زينه تعالي نطلع نتمشي شويه 

_اشطاااا 

_عشر دقائق هغير هدومى أوعك تتحركي 

_طيب 

سمر دخلت اوضتها وزينه مسكت التليفون ورنت على فهد 

_يا رب يكون فتح التليفون 

زينه بفرحه جنونيه:فتحوا بيدي جرس 

_اي يا زينه ؟

_بتعمل اي 

_قاعد

زينه بفضول:مع مين ؟

_في اي يا زينه مالك قاعد في المكتب 

زينه بفرحه:يعنى روحت الشركه 

_لا انا في المكتب بتاع البيت 

زينه بحزن:اه 

زينه سمعت صوت شيري وقالت:مين معاك يا فهد 

(اقصد اتخيلت شيري)

_مفيش قاعد لوحدي

_كداااب

فهد ضم حواجبه وقال:نعم 

_اقصد سمعت صوت جنبك

_اقفلي التليفون 

زينه باستغراب:ليه 

_هكلمك فيديو 

زينه قفلت التليفون وفهد رن فيديو وزينه فتحت عالطول

_هااا لسه عندك شك 

_اصلاا سمعت صوت

_صوت مين 

_ولا حاجه 

_بتعملى اي كده 

_قاااعده 

_امال سمر فين 

زينه في سرها:لو قولت لفهد انا وسمر طالعين هيرفض

_بتفكري في اي ؟

_هااا ولا حاجه 

_مش يلا يا زينه 

زينه بصت لسمر وقالت:يلا فين ؟

سمر فهمت زينه وقالت:يلا عشان نتغدا 

_زينه ادينى سمر 

_حاااضر 

زينه حطت ايدها على السماعه وقالت:أوعك تقولى لفهد اننا طالعين 

_طب هقوله ازاى وانتى حاطه ايدك على السماعه 

_نسيت امسكى 

_اخبارك اي يا سمر دلوقتى والبقاء لله 

_الحمدلله ثم كملت:ونعمه بالله

فهد قعد يتكلم مع سمر وزينه كانت متنرفزه اوى 

زينه قرصت سمر وسمر صرخت عالطول:اعااااا

فهد بانتهاد:في اي ؟

زينه شدت التليفون من سمر وقالت:مفيش يا حبيبي ده سمر مجنونه حبتين 

سمر ضر"بت زينه على ضهرها 

_طب خدي بالك من نفسك ومن سمر 

_طيب 

زينه قفلت التليفون وسمر مسكت زينه من شعرها وقالت:انتى عارفه ان جس"مى حساس اوى

زينه زقت سمر وقالت:اوعى كده وصحيح متكلميش فهد تانى 

سمر بتمثيل:هكلمه انتى مالك 

زينه مسكت سمر من رقبتها وقالت:وربنا اقت"لك 

سمر زقت زينه وقالت: انتى مريضه عقليا

_طب يلاا يا دكتوره يلااا

زينه وسمر طلعواا 

_هنروح فين ؟

_مش عارفه 

زينه وقفت وقالت:مش عارفه اي ؟

سمر مسكت زينه من لياجته وقالت:نتمشي يا ام لسان 

_طب اهدي طيب 

سمر سابت زينه وزينه عدلت هدومها وقالت:الهدوم كرمشت يا بارده 

_ايس كريم ؟

_بقولك هدومى كرمشت تقوليلى ايس كريم 

_اجبلك ايس كريم 

_يا ريت يا سمسمه

سمر راحت جابت فعلااا 

_طب تعالى نقعد طيب 

_تعالى نقعد هناااك 

سمر وزينه قعدوا فعلاا وكان في شابين قاعدين قصادهم 

_شايف الحتتين دول 

_فين ؟؟

_هناااك ياض على ايدك الشمال 

_اوبااااا اي دول يااض هو لسه في كده 

_تقولش القمر طلع بالنهار 

_دول قمرين مش واحد

_فعلاا ما تيجى نقوم 

_فين 

_نتعرف 

الشاب بص في ايد زينه وسمر وقال:اقعد يا خفيف 

_في اي 

_دول متجوزين بص على ايدهم 

_واي يعنى جوازهم هنا 

_تؤ 

_يبقااا نقوم نعمل الواجب 

ضحك ضحكه خبيثه وقال:اشطااا 

_انا مش بحب الايس كريم ده يا سمر 

_تصدقي نسيت اقول لراجل زينه مش بتحب الايس كريم ده 

_خلاص خلاص انا غلطانه انى اتكلمت 

_القمر بيطلع امتى 

زينه وسمر قاموا وزينه بعصبية: بالليل يا خفيف

سمر مسكت ايد زينه وقالت:زينه اهدي يلا بينا نمشي 

_اسكتى يا سمر دول شكلهم عايزين التربيه 

_احب النوع ده 

زينه قلعت الجزمه من رجلها وقالت:وانا بعشق ده (الجزمه)

_هههه تصدقي خفت 

زينه نزلت على الشاب زي الهبله وسمر حاولت تشدها لكن معرفتش 

_زينه كفااايه 

الكل اتلم وخدوا الشاب من رحمه زينه بالعافيه 

زينه قامت ورمت الجزمه على الأرض وقالت:انكتبلك عمر جديد احمد ربناا بقااا 

_يا بت ال ****

_بت مين يا حمار 

_خلاص يا جماعه اهدوا وانتوا يا بنات حصل خير 

زينه بغضب:اهدوا اي وزفت اي هو ميعرفش انا مين

الشاب بسخريه:مين يعنى 

زينه بارتباك:هو هو 

(زينه مردتش تقول انها مرات فهد عشان لو قالت طبعا الكل عارف فهد الكيلانى ولو الخبر وصل لفهد اقل حاجه يقت"لها)

_القطه كلت لسانك ولا اي 

زينه مسكت ايد سمر وقالت:حيو"ان أمشي يا سمر 

الشاب حط ايدو على رأسه وقال:اي دول جامدين اوى بالاخص ام لسااان دخلت دماغى اوى

_انت عبيط ده كانت هتق"تلك 

_هههه انت إللى عبيط ده ضعيفه اوى 

الشاب بص ليا وقال بتريقه:واضح 

_اي اللى عملتى ده 

_وربنا لو كنتى سبتينى كنت قت"لته

_وربنا لو كنا في مكان مقطوع كنتى وقعتى من طولك 

زينه بصت لسمر وقالت: فرحانه 

سمر بابتسامه:جدااا 

بعد مرور ساعتين تقريبا ✨

سمر وزينه وصلوا البيت

_بابا شكله وصل !!

 سمر وزينه دخلوا  وزينه وقفت مكانها وقالت:فهد ؟

فهد بص لزينه وقال:كنتى فين لحد دلوقتي

زينه بصت لسمر وقالت بارتباك: اصلااا٠٠٠٠

#كل ما التفاعل يكون حلو بيشجعنى اوى عشان اكتب وانزل عالطول 

يتبع ٠٠٠

تكملة الروايه بعد عمل متابعه من هنا هنا 

روايه طفله الفهد

بقلمى دعآآء حجآآج

البارت 45من هنا 

تعليقات

التنقل السريع