القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله الفهد البارت 49بقلم دعآآء حجآآج في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

التنقل السريع



    #طفله الفهد 

    _محمود 

    محمود وقف مكانه وازدادت نبضات قلبه 

    حنان راحت عند محمود وحضنتوا وقالت: ابنى انت لسه عايش كنت عارفه انك عايش 

    محمود كان في حاله صدمه ومكنش عارف يقول اي 

    _ماما انتى بتقولى اي 

    حنان بعدت عن محمود وقالت: اخوكى ده اخوكى يا ساره 

    ساره ضمت حواجبها وقالت: ماما سيبي الشاب محمود ما"ت 

    حنان بزعيق: اسكتى ده اخوكى وهوريكى كمااان 

    حنان كانت رايحه تزيل اللحيه من على وش محمود ولكن ايد محمود كانت اسبق 

    محمود بتغير صوت: حضرتك غلطانه انا اسمى خالد مش محمود 

    الدموع نزلت من عين حنان وقالت: لا انت ابنى قلبي قالى كده 

    حنان مسحت دموعها وقالت: شيل اللحيه ده يا محمود 

    محمود ساب ايدها ومشي عالطول 

    حنان طلعت تجري وساره جرت وراها ومسكت أيدها عالطول وقالت: ماما محمود ما"ت ده مش محمود 

    حنان ضر"بت ساره بالقلم وقالت وأيدها بترتعش: اللى كان هنااا ابنى انتى مين عشان تعرفي احساس الام 

    ساره حضنت امها وقالت: كفايه 

    حنان وقعت على الأرض وقالت: والله ده ابنى مش مصدقه ليه

    ساره قعدت جنبها ومسكت أيدها وقالت: طب ده لو محمود زي ما بتقولى هيعمل كده ليه 

    حنان بعياط: مش عارفه بس متاكده أن ده ابنى 

    _ماما محمود ما"ت خلاص

    حنان قامت وقالت: ابنى عايش ابنى عايش 

    _ماما ماما 

    محمود كان واقف على جنب وقال بصدمه: ازاى ماما عرفتنى ازاى ثم كمل:محسن كان عنده حق مكنش ينفع اروح 

    في شركه الكيلانى

    مالك فتح الباب وقال: في اي يا فهد 

    فهد قام وقال: تعالى ورايااا 

    مالك ضم حواجبه وقال: اروح معاك فين 

    _بس تعالى 

    مالك راح مع فهد فعلااا وفهد قال: اي رايك 

    مالك بص لفهد وقال: رأيي في اي 

    _في مكتبك 

    مالك بصدمه: اي ؟

    _في اي مش عجبك ولا اي 

    مالك فاق من الصدمه وقال بتوهان: انت بتهزر صح 

    فهد هز رأسه وقال: مبهزرش ومن النهارده هتبداا شغل 

    _لا طبعاااا مستحيل 

    _ومستحيل ليه الدراسه مش هتنفع فيها على الأقل ساعدنى في الشركه 

    _انا ماليش في الشغل ده

    _امال ليك في اي 

    مالك خد نفس عميق وقال: انا مش عايز اشتغل انا حرااا 

    _لا يا مالك في ده غلطان لازم تشتغل مش عشانك لا عشان مراتك حتى 

    _واي دخل سمر في الشغل 

    _لازم تكون راجل في نفسك يا مالك شخص مسئول مش طايش 

    مالك بهدوء: مهله افكر 

    فهد بابتسامه: وانا مش عايز رايك انا اخدت القرار خلاص 

    مالك بصدمه: اخدت قرار اي 

    _انك تشتغل هنااا 

    _وهشتغل اي ان شاء الله 

    _مش عايزك تعمل اي حاجه عايزك تقعد في مكتبك مش اكتر 

    مالك بتريقه: اللى هو ازاى ده 

    _بص انا عندي اجتماع دلوقتى نتكلم بعدين 

    مالك بعصبية: فهد 

    مالك دخل المكتب وقال: طالما مش هعمل حاجه رن عليا ليه 

    مالك قعد على الكرسي وقال: اي الملل ده 

    عند سمر وزينه ✨

    _تعالى نقعد هنا احسن واهو بعيد عن الشمس 

    زينه قعدت فعلاا وقالت: هاااا اي اللى مزعل اميرتى الصغيره 

    _مصممه تعرفي ؟

    زينه حطت أيدها على خدها وقالت: جدااا 

    _اسمعى مالك قال عليا ر"خيصه وكل"به فلوس وكدابه كمان 

    _😳😳

    زينه فاقت من الصدمه عالطول وقالت: انتى بتقولى اي 

    _بقول اللى سمعتى يا زينه 

    زينه بارتباك: طب طب اي اللى حصل عشان يقول كده 

    سمر طلعت تليفونها وقالت: ده 

    زينه مسكت من سمر التليفون وقالت: ينهااار اسو"د مين ده وازاى يقولك كده 

    _مالك صدق الرساله ده وقال عليا كده 

    _معذور 

    سمر بصدمه: انتى بتقولى اي يا زينه مين اللى معذور 

    زينه بخوف: مالك اصلاا الرساله جامده اوى 

    سمر قامت وقالت: يعنى انا كده يا زينه انا ر"خيصه وكل"به فلوس 

    زينه قامت ومسكت ايد سمر وقالت: مش قصدي بس اي حد ممكن يتسرع وتكون ليا رد فعل خاطئه خالص 

    سمر سحبت أيدها وقالت: طب ممكن اسالك سوال بس يا ريت تجاوبي بصراحه 

    زينه هزت راسها وقالت: اسالى 

    _لو فهد كان قالك كده كنتى هتعملى اي ؟

    _فهد بيفكر الاول يا سمر على عكس مالك متسرع 

    _طب يا ستى لو كنتى متجوزه واحد زي مالك وقالك كده كنتى هتعملى اي ؟

    زينه بصت لتحت وسكتت 

    سمر مسحت دموعها وقالت: شوفتى 

    _بس مالك بيحبك يا سمر وهو قال كده عشان بيحبك 

    _لا يا زينه غلطانه ماما كانت بتقول الحب لازم يتبنى على الثقه لو الثقه مش موجوده بين الطرفين مستحيل يكملوا مع بعض 

    _عندك حق بس اكيداا مالك ندمان دلوقتى 

    سمر هزت رأسها وقالت: مالك مغرور يا زينه ومش بيحب يطلع نفسه غلطان ابدااا 

    _طب ما تقعدوا مع بعض واتكلموا لعل وعسي تتفهموا 

    _زينه انتى بتهزري صح بقولك قالى ر"خيصه انتى عارفه يعنى اي كلمه ر"خيصه 

    _عارفه بس مالك عيبه انه متسرع شويه وبعدين يا ستى ده اهبل متخديش على كلامه اوى 

    _انا غلطانه انى اتكلمت معاكى اصلااا 

    زينه حضنت سمر وقعدت تضحك وقالت: والله الحزن مش لايق على القمر اللى زيك خالص 

    سمر بعدت عن زينه وقالت: طب اقولك التقيله 

    زينه بتريقه: هو في اتقل من كده 

    _مالك طلقنى 

    زينه بصدمه: بالتلاته 

    سمر زقت زينه وقالت: مش بقولك الكلام معاكى مش بيجيب نتيجه 

    زينه بهدوء: يرجعك تانى عادي جدااا 

    _وانا مش راجعه تانى 

    _بتهزري صح انتى عارفه حكايتك انتى ومالك المفروض تنعمل مسلسل بعنوان الخناقه الزوجيه التى لا تتوقف

    سمر قعدت تضحك وزينه قالت بفرحه: ايوه كده بلاش الوش العابس ده 

    _بت يا سمر 

    _امممم 

    _انا خايفه اوى من شيري حاولت تهز ثقتى في فهد لكن معرفتش خايفه الا تعمل حاجه 

    _متخافيش يا زينه فهد مش صغير وواعى جداا وبعدين الخير دايما بينتصر على الشر 

    _مش عارفه عندي شعور وحش اوى يا سمر حاسه ان شيري ناويه على دما"ر 

    _قولى يا رب ومتخافيش من اي حاجه 

    زينه بحزن: يا رب 

    زينه بصت تحت وقالت: ياااا من زمان مدخلتش بيتنا من يوم ما بابا وماما ما"توا 

    سمر حطت أيدها على كتف زينه وقالت: الله يرحمهم 

    زينه مسكت ايدها وقالت: ممكن اطلب منك طلب ويا ريت توافقي 

    سمر هزت راسها وقالت: طبعااا 

    _ارجعى معاياا 

    سمر سحبت أيدها عالطول وقالت: لا يا زينه كرامتى اهم من اي حاجه مش كل مره هسكت 

    _انا من يوم ما سافرت الإمارات وانا وانتى متجمعناش في القصر خالص 

    _مش مكتوب يا زينه 

    _لا مكتوب بس راسك اللى ناشفه شويه 

    _انتى مجنونه يا زينه عايزانى ارجع واقول لمالك انا رجعت اصلا معنديش كرامه خالص 

    _طب لو مالك جاي هتوافقي 

    سمر بعصبية: لا بردو كرامتى ترجعلى الاول 

    زينه بتريقه: طب فين كرامتك عشان ارجعها القيها فين 

    _تصدقي انك بارده اوى 

    _طب والله ما حد بارد الا انتى ونكديه كماااان 

    سمر بغضب: انا نكديه يا زينه 

    زينه بابتسامه: جدااااا 

    سمر زقت زينه وقالت: طب أمشي من قدامى مش عايزه اشوفك تانى 

    _صحيح يا بت 

    _اي 

    _شوفت حمزه امبارح 

    سمر بصدمه: شوفتى فين 

    _كنا في فرح الين وتيم وطلع ابن خال الين 

    _وشافك 

    _اه وفهد اتعصب جدااا 

    سمر بفضول: لسه حلو زي ما هو ولا اتغير 

    _انتى متجوزه على فكره 

    _مش قصدي يا حماره أنا أقصد لسه حلو زي الابتدائى 

    _واكتر كماااان 

    _ياااا وربنا كانت ايام عسل 

    _امتحاناتك امتى يا عسل 

    _بعد اسبوعين أن شاء الله مش ناويه تروحى 

    _اروح اعمل اي اكتب اسمى وامشي 

    _ما انتى فاشله 

    زينه ضر"بت سمر وفجاه سمعوا صوت 

    _في اي ؟

    _في حد تحت اعتقد 

    زينه وسمر نزلوا عالطول وكانوا في حاله صدمه:😳😳

    في شركه الكيلانى 

    فهد فتح الباب وقال: بتعمل اي ؟

    _هكون بعمل اي بلعب ببجى زهقت من القعده ده

    _طب انا لقتلك حل بدل القعده ده 

    مالك قام وقال: انا عندي حل احسن سبنى أمشي ارجوك 

    _والمقابل 

    مالك ضم حواجبه وقال: مقابل اي 

    _تنجح في دراستك بقاااا انا ببقا مكسوف اوى وانا بقول انك اخوي 

    مالك عدل الجاكيت وقال بغرور: بالعكس المفروض تكون فخور ان اخوك اوسم شاب في العالم

    _هو ده اللى باخدوا منك 

    _بقولك اي يا فهد 

    _اخلص 

    _تعالى نلعب سله زي زمان 

    فهد بتكفير: بشرط 

    مالك بانتهاد: موافق على كل شروطك 

    _ممنوع الغش 

    مالك غمز ليا وقال: اغش ازاى ده لعبتى 

    فهد بابتسامه: فعلاااا المهم اللى هيفوز هيطلب من التانى طلب ولازم ينفذه 

    مالك بثقه: اكيدااا انااا 

    فهد بابتسامه: بتحلم 

    _طب هنلعب امتى 

    _اي رايك لما سمر ترجع ونلعب كلنا سوااا 

    مالك بص لتحت وقال: معتقدش انها هترجع تانى 

    فهد بصدمه: اي 

    مالك فاق لنفسه عالطول وقال: أن شاء الله 

    في مكان ما

    رجع وكان زعلان جدااا أنه مقدرش يقول لامه أنه فعلاا محمود 

    _في اي مالك 

    محمود قلع الجاكيت وقال:الشاب فين 

    _جوااا 

    محمود زق الباب برجله وقال: لسه عند قرارك بردو 

    _وانا قولتلك معرفش حضرتك بتتكلم عن أي ليه مش مصدق

    محمود مسكوا من رقبته وقال بغل: بسببكم دموع ماما نزلت يا ولاد الكل"ب 

    محسن شد محمود عالطول وقال: انت بتعمل اي كده الشاب هيمو"ت في ايدك 

    محمود بعصبية: كده كده مي"ت 

    بارتباك: انت بتقول اي 

    _بقول اللى سمعتوا 

    محسن بتهديد:قول الحقيقه يلااا 

    _سيبوا يا محسن انا هخلى يقول الحقيقه بطريقتى

    بخوف: انت هتعمل اي 

    محمود طلع المسدس من جيبه ومكنش في واعيه خالص ودموع أمه خليتوا مجنون رسمي 

    محسن بصدمه: محمود انت بتعمل اي 

    محمود رفع ايدو وقال: اللى كان لازم ينعمل

    _لا لا ارجوك انا بربي في ايتام 

    محمود بعصبية: طالما بتربي في ايتام ازاى قدرت تخلى واحده يتيمه بسببك 

    _والله ما انا ده جمال 

    محمود رمي المسدس على الأرض وقال: يعنى كان معايا حق لما قولت أن جمال ورا الحادثه 

    الراجل بلع ريقه وقال: هو اللى طلب منى اقت"ل السواق عشان ميقولش الحقيقه 

    _فعلاا السواق كان عايش وقال اي النفس انقطع مره واحده يا ولاد الكل"ب 

    _انا قولتلك الحقيقه سبنى بقااا 

    محمود مسكه من لياجته وقال: انت لسه مقولتش حاجه انا عايزك تحكيلى كل حاجه 

    _احكيلك عن أي 

    _عن الحادثه كلها يا حلو 

    محسن طلع التليفون وقال: اصوروا يا محمود

    محمود بابتسامه: ومن امتى انا بستخدم الوسائل ده يا محسن انا ماليش في شغل العيال الصغيره ده 

    _امال أي فايده اللى بتعملوا ده 

    محمود بص ليا وقال: ما حضرتك لو كنت مركز في الحق مكنتش سالت السوال ده 

    محسن بص في الأرض ومحمود قال: كده هتاكد أن جمال ورا كل حاجه وانا مش عايز اكتر من كده 

    _محدش هيصدق الا لما الحيوا"ن ده يقول الحقيقه بنفسه 

    _لسه بدري اوى عشان نكشف جمال يا محسن 

    _بس قت"لوا لاهل زينه ده جريمه والقانون يعاقب عليها واحتمال تكون اعدام كماان 

    _تيجى بس جمال وراء قصص كتير وعايز اكشفها ولما اكشفها ساعتها اقدر أمسكوا مش بجريمه واحده لا بجرائم 

    الراجل كان بيبص على محمود وقال في سره: طب اعمل اي دلوقتى انا لو مقولتش الحقيقه هكون مدفون النهارده ولو قولت الحقيقه هكون مدفون بردو 

    _بتفكر في اي 

    الراجل بخوف: ولا حاجه 

    _محسن عايز كرسي ويا ريت كوبايه شاي مظبوطه عشان اسمع القصه من الحلو على روقان 

    _حاااضر

    محمود بص ليااا والراجل خاف من نظراته اوى 

    محسن جاب كرسي فعلا وقال: اتفضل يا حضرت الظابط 

    محمود قعد وقال: الشاي

    _دقيقتين بس 

    الراجل بص في الأرض ومكنش عارف يعمل اي 

    _مش هتعرف 

    الراجل رفع راسه لفوق وقال: مش هعرف اي 

    _مش هتعرف تهرب مهما حاولت لأن اللى بيدخل جح"يمى مش بيطلع منه ابدااا 

    الراجل بلع ريقه وقال: انا مش هقول حاجه الا على شرط 

    محمود طلع سيجاره وقال: واي هو شرطك يا حلو 

    _اقولك الحقيقه واطلع من هنااا عالطول 

    _ومين قالك انك هتطلع من هنااا 

    الراجل بخوف: امال هطلع امتى 

    محمود شاور بايدو وقال: هتطلع فوق عند اللى خلقك 

    الراجل هز الكرسي وقال : انت بتقول اي انا مستحيل اقول حاجه كده 

    محمود بابتسامه: لا هتقول يا حلو غصب عنك هتقول 

    _خلاص اقت"لنى

    _مش هقت"لك انت هق"تل ابنك 

    الراجل بصدمه: اي ؟

    _محسن هااات الواد 

    محسن جاب الواد فعلاا وكان بيصرخ ويقول: بابا ساعدنى

    الراجل بعصبية: مكنش ده اتفاقنا 

    _وانا موعدتش حضرتك عشان أوفي

    _طب اهدا انا مستعد اقولك كل حاجه بس بشرط

    _هيرجع بيته سالما معافى 

    _جمال بعت سواق لاهل زينه على اساس ان زينب هي اللى بعته

    _كمل 

    _ووصل فعلاا ووالده زينه فتحت ليا الباب وكانت مستغربه وقالت مين حضرتك قالها السواق بنت حضرتك تعبانه اوى ومدام زينب طلبت منى اجى اخدكم

    محمود رمي سيجاره وداس عليها وقال: وبعدين 

    _طلعوا فعلاا مع السواق وفي الطريق وقف العربيه على اساس ان في عطل حصل في العربيه 

    _اممممم

    _السواق نزل وركب عربيه ضخمه ودخل في العربيه اللى فيها أهل زينه ليقعوا من على الجبل والعربيه انفج"رت عالطول وللاسف الشرطه عثرت على جث"تهم وكانوا محر"وقين وما"توا 

    _السواق اي اللى حصل معااا 

    _العربيه اللى ركب فيها السواق كان فيها قنبله ولحسن حظ السواق سمع صوت وبص لقي قنبله حاول يفتح الباب لكن معرفش واضطر يكسر الازاز وطلع عالطول بس قبل ما يبعد عن العربيه العربيه انفج"رت عالطول ليقع على الأرض ويغمى علياااا

    _يعنى السواق كان عايش امال الدكتور قال ما"ت ليه 

    _دفعت فلوس للدكتور عشان يحط ابره فيها سم في المحلول وبعدها بدقيقتين السواق ما"ت 

    _والدكتور قال نفسه انقطع مره واحده وما"ت يا ولاد الكل"ب ده انتوا مرتبينها بقااا 

    _سيب ابنى بقااا 

    _احب اقولك انك اغبي واحد على وجه الارض 

    الراجل بص ليا وقال: ليه 

    _انا مستحيل آ"ذي اطفال وانت عارف كده كويس بس للاسف طلعت غبي

    _طب ابنى فين 

    _مع محسن بياكلوا شوكولاته دلوقتى 

    _طب سبنى بقااا 

    _تؤ الحكايه لسه مخلصتش عشان اسيبك 

    _انا قولت كل حاجه عايز اي تانى 

    محمود قام وقال: انت كده مشكور اوى بس مينفعش اسيبك 

    _ليه 

    _انا مش غبي للدرجه ده عشان اسيبك

    محمود طلع والراجل بدا يهز الكرسي وقال بعصبية: وربنا ما هر"حمك سااامع 

    عند زينه وسمر 

    زينه وسمر بصوا لبعض وكانوا في حاله صدمه 

    _انتوا بتعملوا اي هنااا 

    _الايجار اتاخر اوى ولازم تطلعوا من هنا فورااا 

    سمر باندفاع: مين انت عشان تقول كده وبعدين فين عمى إسماعيل 

    _ هو اللى طلب مننا كده 

    _انت كداب عمى اسماعيل مستحيل يعمل كده 

    _مش عايز اكرر كلامى كتير اطلعوا 

    سمر بتهديد: مش هطلع واللى عندك اعملواا

    الشاب بص لبقيه الشباب اللى معااا اللى فهموا نظرتوا ودخلوا البيت بكل جرأة 

    _انتوا بتعملوا اي 

    بالفعل دخلوا البيت وبدأوا يطلعوا كل حاجه 

    زينه وسمر بصوا لبعض وقالوا بصوت واحد: انتوا مجانين 

    _محدش يقف طلعوا كل حاجه برااا عايز البيت فاضي 

    سمر راحت عنده وقالت: انت مين عشان تعمل كده 

    _ابن صاحب البيت 

    _اطلع براااا 

    _خلصوا يا شباب 

    سمر مسكتوا من لياجته وقالت: خليهم يطلعوا والا 

    مسك ايدها وقال: والا اي 

    زينه ضر"بته على راسه وقالت: كده يا حيو"ان 

    حط ايدو على دماغه وقال: يا بت ال **** وربنا ما هر"حمك 

    سمر دخلت اوضه امها عالطول وقالت بعصبية: اطلعوا برااا 

    للاسف محدش رد عليها وسمر دخلت وقالت: بقولكم اطلعوا برااا 

    واحد من الشباب مسك صوره والده سمر وكان رايح يكسرها لكن سمر مسكت ايدو وقالت: انت ازاى تمسك صوره ماما 

    سمر ضر"بته بالقلم وقالت بعصبية: اطلعوا براااا 

    الشاب حط ايدو على خدوا وقال: انتى ازاى تمدي ايدك علياا 

    _اطلع برااا 

    مسكها من شعرها جامد اوى لدرجه بدأت تتالم:اعااااا

    زينه شافت سمر كده دخلت عالطول وزقت الشاب وقالت: انتى كويسه 

    سمر هزت راسها وقالت:بخير بس خليهم يطلعوا برااا 

    زينه هزت راسها وقالت: هرن على فهد 

    الشاب قام من على الأرض ومسك سمر من أيدها جامد اوى وقال: ازاى تمدي ايدك علياا ده يومك اسو"د

    زينه بتحذير: سيبها بقولك سيبها 

    الشاب بص لزينه بشهوه وقال: مين القمر ده يا سمر 

    (الشباب دول من الحاره اللى فيها سمر وزينه يعرفوا سمر لكن ميعرفوش زينه )

    سمر ضر"بته في بطنه وقالت: مالكش دعوه واطلع برااا 

    _مش ده بنت خالتى كريمه الله يرحمها بس طلعت جامده اوى 

    دخل وقال بعصبية: انتوا لسه واقفين طلعوا كل حاجه برااا وانتى مو"تك هيكون على أيدي 

    زينه بلعت ريقها وقالت: سمر !!

    سمر بخوف ايضاا: اي 

    زينه مسكت ايد سمر وطلعوا يجروا ولكن وقفوا مره واحده 

    قعد يضحك وقال: الباب مقفول هتطلعوا ازاى 

    زينه بصت لسمر وكانوا خايفين اوى 

    _الشجاعه راحت فين ؟

    زينه باندفاع: موجوده يا خفيف 

    _مين ده يا سمر ؟

    _ده بنت كريمه الله يرحمها

    _هي عندها بنت ولا اي انا عمري ما شوفتها 

    زينه بدات تخاف اوى من نظراتهم ليهاااا 

    _سمعت أن ابوكى طلع من بدري اوى يا سمر

    _وانت مالك بابويا

    الشباب بصوا لبعض وقال ابن إسماعيل صاحب البيت: احنا مش عايزين الايجار وهيبقا علينا الشهر ده بس بشرط 

    ثم كمل بخبث:تق"لعوا 

    زينه بصت لسمر وقالت: انت واحد قليل الأدب ومش متربي 

    _كده كده هناخد الا احنا عايزينوا مفيش إلا الخيار ده

    زينه طلعت التليفون من غير ما ياخدوا بالهم وجابت رقم فهد ورنت علياااا 

    مالك بص لفهد وقال: مين اللى بيرن

    فهد مسك التليفون وقال: زينه 

    فهد فتح التليفون وقال:الووو زينه 

    _اختاروا يا تقل"عوا ونقضي ليله لطيفه بالنهار يا تمو"توا مفيش الا الحل ده 

    فهد بصدمه: مالك 

    مالك كان ماسك التليفون وقال: امممم

    فهد بعصبية: قوم فورا

    مالك قام وقال: في اي 

    فهد فتح الاسبيكر وقال: اسمع 

    مالك باستغراب: اسمع اي 

    _مش موافقين ولا اي اخلى الشباب تقوم بالواجب ولا بارادتكم احسن 

    مالك بص لفهد وقال: مين الشاب ده 

    _مش عارف اذا كان ده مسلسل ولا حقيقي

    مالك رفع حاجب وقال: طب قول الووو 

    زينه بصت في التليفون وقالت في سرها: اكيداا فهد مش فاهم حاجه اعمل اي دلوقتى 

    الشاب راح عند زينه وسمر وقال: ابدا مين الاول الصراحه انتوا الاتنين حلوين اوى 

    كل ده وللاسف فهد ومالك مش فاهمين حاجه 

    واحد من الشباب بص في ايد زينه وقال: في واحد على الخط يا بيه 

    بص على ايد زينه وقال: رنتى على مين يا روح امك 

    زينه بعياااط: فهد تعالى بيت عمو ****فوراا  وفجاه الشاب خد منها التليفون ورمى على الارض و 

    مكنتش هنزل البارت على رغم أنه مكتوب ولكن مردتش عشان زعلكم يهمنى اوى انا مضايقه اوى يا ريت تدعولى يا شباب♥️⁩⁦♥️⁩

    يتبع باقي الروايه بعد عمل متابعه للمدونه من هنا هنا 

    روايه طفله الفهد

    بقلمى دعآآء حجآآج

     البارت 50من هنا 

    تعليقات