القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ضريبة العشق البارت الخامس بقلم هنا سلامه في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


ببرود : أهلا بيكي في إسر"ائي"ل بلدي الأم ، في جحي"مي الأبدي يا غزاله 

شهقت بخضه و هي بتغطي نفسها عشان الشيميز بتاعه بس و الشو"رت الي لبساهم فقال بضحكه خبيثه 

نِذار : أنا جوزك على فكره ، خلينا حلوين سوا عشان متلاقينيش داخل عليكي بزوجه تانيه يا غزاله 

صرخت في وشه و هي بتض"ربه في بطنه و بتعيط : انت خطفت"ني ؟؟ جبتني هنا لييييه ؟؟ أنت ***** 

أنا بكر"هك يا نِذار ، أنت دمر"تني ، أنا عاوزه أروح يا نِذار .. بالله عليك روحني .. أنا مش هقول حاجه و الله ، بس روحني من هِناااا .. ده مش مكاني ، و بعدين أنا دخلت السك"ينه في جنبك ، إنت ممو"تش إزاااي ؟ 


رماها على الارض و قال بغضب : أنت الي غبيه و كنت بتضر"بيني بيعا في زاويه مُعينه تخليني أنز"ف بس ممو"تش مِن الزاويه دي ، و قبل ما أخدرك دلتيني على مكان الإسعافات الي في الدُرج فعالجت نفسي ، و بعدين أنا ساكت لك من اول يوم جواز و انت بتهن"يني و بتش'تميني ، أنا طاقه ، و طاقتي قربت تِنفذ خلاص ، و ساعتها الغزاله هتم"وت تحت إيدي .. سمعتيني يا غزاله ؟ 

قال كده و هو بيع"صر فكها بين كف إيده فقالت بقهره : أنت كذ"اب كده إزاي ؟ قولت انك مصري و قولت انك مُسلم ! 


قالت كده بإنهيار فقال ببرود و هو بيحط إيده في جيبه : أنا مكذبتش غير في شيء واحد ، و هو أني ظابط مصري ، بس أنا فعلا مُسلم .. بس عيشت طول عمري بين إس"رائ"يل و مصر .. مش شرط أكون يهو"دي عشان أبقى إس"رئي"لي ، الموضوع ملوش علاقه بالد"ين ، دي سيا"سه مش أكتر .. و كل واحد بيختار السيا"سة الي بيحبها 

نزل قصادها و قعد قدامها على الارض و هي رجعت لورا و هي بتترعش لحد ما خبطت في الحيطه فقال نِذار بغرور و هو بيحُك دقنُه 

نِذار : أنا هنا ليا وضعي و مكانتي ، و انت مراتي الي بيتعملها الف حساب .. لانك مرات نِذار بيه ، أهم عضو في المُخبارات الإس"رائي"ليه 


شهقت و قال بقهره : مش ممكن ! مش معقول ! 

حطت إيدها على بوقها بآلم و غمضت عيونها فدموعها نزلت فغمض نِذار عينه بآسى و هو بيقول بضعف و هو بيحط إيده على خدها 

نِذار : هشششش ، مش عاوز أسمع صوت عياطِك 

ز"قت إيده بضعف و قالت بآلم : أنا بكر"هك ، متلمس"نيش أبداً ، بكر"هك يا نِذار 

ضحك بسُخريه و قال : كلامك ده مش هيمنعني من حاجه يا غزاله ، أحنا هنفضل هنا و هنعيش هنا و هجيب طِفل منك في أقرب وقت 

شدها ليه فشهقت و هو بيد"فن راسه في عُنق"ها بيستنشقُه و هو بيقول بضعف و وهن : لازم إجيب طِفل منك يا غزل .. يبقى شبهك و من ريحتك ، ريحتك الي بعشقها و نفسِك الي أتمنى أنه يكون مالي الجو زي الأكسچين ، و متنفسش غيرُه 

باس إيدها فشهقت و هي بتبعد بخوف و قالت بإرتجاف : لا لا لا .. أبعد و أوعى تقرب ، أوعى ، أنا بك"ره أني أشوفك عايش و بتتنفس يا نِذار 

نِذار ببرود : بطلي كلامك ده ، مش هتستفزيني بيه .. مش هتعرفي 


قال كده و هو بيقفل الستاير بتاعت الأوضه إلكتروني و بيق"لع الجاكيت بتاعه فقالت برعشه : ه.. هتعمل إيه ! 

بصيلها ببرود و قرب منها فقالت برُعب و هي بترجع لورا : لا نِذار بالله عليك بلاش .. عشان خاطري بلاش ، لو لسه بتحبني بجد بلاش ! 

قرب منها نِذار لحد ما أصبحت المسافه بينهُم إنش و أنفاسه العاليه الساقعه من درجه حراره الجو بتخبط في وشها ، فبترتعش غزل أكتر و هي بتشهق و دموعها بتنزل ، قرب أكتر و .... 


توقعوا ايه الي هيحصل يا زُعماء ؟ عارفه أنه قصير أن شاء الله الأحداث هتبدأ تبقى طويله عن كده 🖤

إنتهاء البارت الـ ❺ ، باقي البارتات على جروب عشاق الروايات على الأك بتاعي. 

عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 

# Hana Salamah 🐴🖤


يتبع .... 

#هنا_سلامه.

#ضريبه_العشـق.♥🔥

#بقلميييييييي.

#الزعيمه.

يتبع 

تكملة الروايه من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع