القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الخدامه البارت الأخير بقلم فريده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد


بسم الله الرحمن الرحيم     


الاخير                         بقلم فريده 


بنت الخدامه 


علاء قفلتى الفون ليه 

سدره حصلت حاجه غريبه 

علاء حاجه ايه يا سدره الفون ده من مين 

سدره ابد مافيش  يالا هتاخر 

علاء طيب يالا اركبى 

سدره العربيه جميله اوى من جوه 

علاء عربيتك هتبقا احسن منها بكتير ايه يا بنتى سرحانه فى ايه 

سدره ولا حاجه 

علاء هتخبى عليه 

سدره هو فى حاجه علشان اخبيها

علاء ماشى 

سدره طيب يالا  واقف علشان انزل 

علاء وصلنا بسرعه كده 

سدره هي الكليه قريبه اصلا 

علاء طيب انا هاجى اخدك امتا 

سدره لا ما تقلقشى عليه انا اروح لوحدي 

علاء لا يا حبيبتي انتى عاوزه بابا يزعل منى ولا ايه 

سدره طيب سلام 

علاء سلام 

علاء الو يا كبير  كل حاجه تمام 

الشخص كويس جدا 

علاء طيب اللي بعده ايه 

عمر انته اهبل يابنى 

علاء بس يا كبير انا عملت زي مانت قولتلي 

عمر تمام كده يلا سلام 

علاء سلام 

وجه معاد خروج سدره من الكليه 

سدره هو فين علاء  آه ياعيل  قال هاجى اخدك علشان بابا مايزعلش طيب انا هخود تكسى يا علاء  

وفجاه عربيه واقفت 

سدره اتاخترت ليه يا علاء وايه العربية دى 

سدره فتحت باب العربيه وركبت من غير ما تعرف مين اللي جوه العربيه 

سدره انته مين 

الشخص مش عارفنى 

سدره هو انته 

هشام هو ايه اللي هو انته انا جوزك 

سدره لو سمحت واقف العربيه 

هشام ازاي يعني انتي مراتي 

سدره انا هتصل بعلاء اخويا يلحقنى

هشام علاء عارف 

سدره نعم 

هشام آه والله زى مانا بقولك كده علاء اتفق مع عمر علشان 

سدره علشان ايه 

هشام بحبك 

سدره كان زمان بس انتى كسرتنى

هشام اسف 

سدره هيفيد بأيه 

هشام علشان خاطري  طيب بلاش علشان خاطر ماما 

سدره ماما ثريا هي الوحيدة اللي وقفت جمبي 

هشام طيب سمحينى

سدره انا بنت الخدامه يا استاذ هشام ولا ناسى

هشام أسف والله كنت غلطان 

سدره طيب طلاقنى

هشام لا بقا انتي هبله 

سدره انته هتودنى علي فين 

هشام  علي بتنا

سدره بيت مين انا هتصل على بابا 

هشام بابا هو كمان عارف 

سدره تقصد ايه 

هشام اقصد انى روحت عندكم البيت وحكت لعمى كل حاجه وهو فهم قد ايه انا بحبك ووافق انى احوزك وعملك احلى فرح 

سدره ـــــــــــــــــــــــــــــ

هشام ايه سكته ليه 

سدره صعبان عليه نفسي اوى اصل انته ما كنتش شايفنى اصلا 

هشام مين قال انا كنت بحبك من أول مره شوفتك فيها 

سدره طيب كنت بتعمل كده معايا ليه

هشام كان جهل منى

هشام بس بقا علشان وصلنا

سدره وصلنا فين 

سدره ايه ده فرح مين ده 

هشام فرحك يا قمر 

سدره بس انا من جويا لسه مش وخدها حقى 

هشام ماشي ابقا خود حقك بعدا

سدره بس انت لبسه النقاب والعابيه

هشام كل حاجه جوه ما تقلقبش

هشام إفتح بابنى بابا العربيه 

سدره مين علاء كده تبيع اختك  يا علاء 

علاء دى احلى بيعه

سدره وانتي  كمان يا عمر 

عمر انا وطنط ثريا وعمى محسن وعمى جمال وعلاء اخوكى

هشام بس بس  انته هتعد

عمر علشان تطمن يا هشام 

ثريا اهلا بقمر 

سدره طنط ثريا ينفع كده 

ثريا اولا اسمها ماما ثريا  ثانية آه ينفع 

ثريا يالابقا  يبقي الكوفير مستنى من الصبح 

سدره كوفير ايه لا انا مش بتاعت كوفير انا كده كويسه 

ثريا هي فيه عروسه من غير كوفير 

سدره طيب تكون وحده ست 

من غير مانتي تقولى هشام مش هيخلى أى رجل يحط ايده عليكى

سدره ومش عامله ميكب

ثريا طيب يالا كويس انك وافقتى انك تحوزى اصلا

ثريا دخلت مع سدره لكوفير ولبس فستان ابيض جميل جدا والنقاب كان زايد من جمالها وحطط ميكب بسط جدا بعد ما ثريا اتحيلت عليها 

وبعد شويه خرجت سدره

هشام أول ما شافها انبهر من جمالها 

هشام راح عند سدره وباس ايدها 

سدره انتي بتعمل ايه 

هشام انا جوزك يا هبله وبعدين انا بابوس ايدك 

سدره ولو 

هشام صبرنى يارب  مالها مى 

سدره تانى

هشام أسف 

وعملو الفرح والكل هيص وكانو فرحينن 

ثريا ومحسن فرحينن علشان هشام 

عمر علشان صحبه 

وبعد الفرح ما خلاص انتها الكل رواح بيته 

وهشام وسدره كام راحو علي بتهم

وعاشو اجمل قصه حب وخلفو عائشة  وحمزه


تمت الحمدلله 

بس علشان خاطري اللي قراءه يعقلك يفرحنى 

ولا هو علشان آخر جزء 


شكرا كتير لاخوتى اللى كونى بيشجعونى وبيعلقو بستمرار


اشوفكم فى روايه جديده ان شاءلله من هنا 


اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه اجمعين 


ا


 

تعليقات

التنقل السريع