القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سجينة فؤاده البارت الثامن والتاسع بقلم رولا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد


خو*فت ، خرجت وانا بصاله ومك*شره فقفل المكالمه وقالي :_ يلا!! 

بلعت ريقي واستجمعت قوتي وقولتله :_ هتعمل فيا اي ينور ! 

بصلي واتنهد :_ سمعتي ! 

هزيت راسي بحزن وخ*وف فقالي :_ رايحين عيادة نسا 

عنيا اتسعت وقولتله لي ! 

رد ببرود :_ لما نروح هتعرفي .. 

_بس انا مش عاوزه أروح .. 

مش بمزاجك ، قالها وهو بيمسك ايدي وبيشدني ، خرجنا من الفيلا وركبني العربيه غصب عني ، واتحرك بييها ، وصلنا العياده وكنت قاعده ف العربيه مش عاوزه انزل ، او خاي*فه ، خاي*فه انزل 

فتحلي الباب وانحني فتح حزام الامان وشدني خرجني من العربيه ، وقفت متسمره قدام العربيه ، وكل م يشدني اشده ، هو يشد وانا اشد ، لحد م زهق وشالني ، فضلت احرك رجلي عشان يسيبني لاكنه مكانش مهتم بكلامي ، طلعنا العياده لقيت المكان كله فاضي 

كان في واحد واقف قدام غرفة الدكتوره ، فتحله الباب فدخل نور ونزلني وقفل الباب ورانا ، كنت ببص للدكتوره بخوف ، فوقفت وقربت مني ، شدتني من ايدي بخفه وهي بتحاول تطمني :_ مالك خاي*فه لي ! 

قعدتني علي الكرسي وكملت كلامها :_ متخاف*يش هو بس بيحاول يتطمن علي صحتكك....

بصيتله وسكت ، فطلبت منه الدكتوره يستني برا 

سمع كلامها وخرج ، فلقيتها بتقولي :_ تعالي ندخل اوضة الكشف يلا أكشف عليكي 

_هكشف لي ، انا مش تعبانه

اوووه حبيبتي دا كشف روتيني عشان نتطمن علي نفسنا وبس كل فتره ...

هزيتلها راسي بموافقه وقومت معاها ، خلصنا كل حاجه وخرجنا ، قالت لي اقعدي هنا ع ما ارجع ، سابتني وخرجت وسابت الباب مفتوح من غير م تاخد بالها ، فقدمت من الباب بشويش سمعت نور بيقولها بإهتمام :_ ها ، هي كويسه ، هتنفع للعمليه ! 

البارت التامن من رواية 

#سجينته

#سجينة_فؤاده 

البارت صغير بس لو لقيت عليه تفاعل تنزل واحد تاني بعد ساعتين ❤

بحبكم



ها يدكتور هتنفع للعمليه ! 

اتصدمت من كلامه ورجعت كام خطوه لورا وبعدين جمعت طاقتي وفتحت الباب :_ عملية اي ، انتو هتعملو فيا اي ! 

بصلي ونفخ بملل وقالي :_ هو انت دايما شقيه كده ... 

رديت بثقه :_ منا لو ما مكنتش شقيه كنت انت استغلتني

كان بيقرب مني وانا فضلت بعد بعدين مسك ايدي سحبني وقعدني على الكرسي و كان باصصلي باهتمام لقيته بيقول لي بصي يا حور ، انا هاقول لك على سري انا في وحده حامل مني لاكن اكتشفت مؤخرا ان عندها كانسر في اخر مرحله وهتم*وت قريب وما عنديش حد اثق فيه اكثر منك فقررت ننقل الجنين في الرحم بتاعك عشان اكون مطمن عليه 

_ رديت عليه الدموع في عيني :_بس انت ما بتحبنيش ولا بتثق فيا ، ودايما شاكك في وفاهم عني حاجات غلط 

رد وهو بيمسك أيدي :_ من ضمن الكشف اللي الدكتوره كشفت هو عليك كان كشف عذريه وطلعتي عذراء وانا كنت ظالمك

_ ضحكت على كلامه وقلت له دلوقت فهمت ان انت كنت ظالمني ، سكت للحظات وبعدين كملت بعايط :_ انت أذ*يتني جامد ي نور ، جامد...

ضمني ليه ف اللحظه دي حسيت بشكه ف دراعي وان الدنيا بتتشال وتتحط بيا ومبقتش شايفه قدامي ....

صحيت تاني يوم علي السرير وهو قاعد جنبي باصصلي بإهتمام ، حاولت أقوم لاكن حسيت بو*جع رهيب ف جسمي ومش عارفه اقوم فاتوجعت منه وانا بحط ايدي علي معدتي ، لقيته بيبصلي بلهفه وبيقولي :_ مالك يحور ، حاسه ب أي !! 

رديت بتعب مش عارفه بس حاسه بوج*ع وخمول

لقيته بيتنهد بإرياحيه وبيقولي :_ معلش تلاقيه من تأثير امبارح 

بصيتله بإستغراب وقولتله :_ لي ، حصل اي !!! .

رد بهدوء :_ ضغطك إرتفع امبارح وأغمي عليكي ، ونقلتك هنا بعد م الدكتوره كتبتلك علاج ، قالها وهو بيشاور علي العلاج اللي محطوط فوق الكوميد 

وبدأ يحسس علي شعري بحنان ، فبصيتله وانا رافعه حاجبي ومتنحاله ..

جعانه تاكلي 

_هزيت راسي بنفي ، فقالي وهو بيحط ايده تحت راسي ، قومي معايا ، قومت براحه وهو ساندني 

نزلت من علي السرير فسابني وراح خرجلي هدوم من الدولاب وحدطها جمبي وقالي :_ غيري براحتك ولو احتاجتي حاجه انا واقفةقدام الباب برا ، وسابني وخرج 

بصيت لأثاره بشرود وانا بتنهد ومش فاهمه حاجه ، اي سر التغيير ده .. 

يتبع تفتكرو اي سر التغيير

اللي عاوز يعرف يعمل متابعه للمدونه من هنا 


البارت العاشر من هنا هنا 


 

تعليقات

التنقل السريع