القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

جبروت عائلة الرشيدي رحمه العاصي اقتباس من الحلقات الجايه



اقتباس من الحلقات الجايه

رحمه بصر"يخ وانهيار. لالالالالا صصصصصصققققرررر يا ولاد الكل"ب صصصققرررررر

دكتور مجدي. رحمه اهدي ارجوكي


.......

محمد. كنت فاكرك بني ادمه محترمه لكن انا اللي غلطت لما اخترتك انتي


ملاك بدموع. كذب والله

محمد. مش عايز اشوف وشك تاني

ملاك. انت بتقول ايه انت عايز تتسببلي في مصيبه وتنهي حياتي

.........

فاروق. كان لازم تمو"تي من زمان

زي اخوكي دكتور صقر


رحمه بتكح د"م وتتنفس بصعوبه

فاروق اخد السك"ينه وطع"نها شدها تاني بقسو"ه وطع"نها مره تاني


......

عاصي ووشها باهت وعيونه اسودت. لازم تمو"تي زي ما قت"لتوها


ثريا بخوف. انت اتجننت عايز تق"تل امك


عاصي بدموع. ابن حر"ام ثريا هانم

وبيحط المسد"س في ايديها. اقت"ليني زي ما قت"لتيهم


لكن فجأه

 رحمه. عاصي 

.......

في الجريده. ناسف لذلك الخبر لكن اليوم الساعه الثانيه عشر ظهر حادثه كبيره تحدث لابن عائله الرشيدي وهو حاليا بالمستشفى وحالته خطيره والبعض يشك بأنها حادثه مدبره

لنرى ما سيحدث


.........

كلمات رحمه الاخيره

افتخر بنفسي كثير. انا ولاخر نفس كنت محا"ربه عظيمه.

عندم مررت تلك الرحله اعتقدت ان قصتي معه ستكون مجرد قصه عابره لكن عندم مررت بها وجدت بين طياتها العذ"اب

اتألم كثير عند روايته بذلك المظهر.

ما رايته بعائله الرشيدي لو يكن جبروت بل كان علاقات مزيفه وانا كنت واحده من عائله الرشيدي. والان أصبحت حره لم يعد هناك قيود ما يدور ببالي العشق فقط احبك


كلمات عاصي الاخيره. حين التقيت بها اول مره كانت بدايه نهايه ذلك الجبروت رأيت بعينها الثقه والحب. وحين عادت لي ذكرياتي شعرت انني كنت وحيد للغايه. سابقى احبك مهما بعدنا


كلمات ثريا الاخيره. هههههه ما"توا جميعا. اجل العشق يعني الوقوع في بئر عميق لا يوجد به هواء جميعهم وقعوا بذلك البئر

ومع ذلك هم مازالوا أحياء وانا من انتهيت


النهايه بيكتبها القدر رايكم دايما يهمني

 تكملة الروايه من هنا

تعليقات

التنقل السريع