القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قاسي احب طفلة البارت العاشر بقلم نورهان العطار في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




رواية قاسي احب طفلة 

      الحلقة ١٠


الدكتوره مبروك المدام حامل 

ليث ومليكة بصدمه اييي

نرمين بخبث مبروك يا حبيبي هتبقي اب

وصلت مليكة الدكتوره الي الباب وصعدت الي الغرفة بتاعتها واغلقت الباب وجلست خلف الباب تبكي


ليث بغضب حامل من مين

نرمين منك طبعا 

ليث بغضب وهو يمسكها من شعرها كدابة انا مجتش جمبك ملمستكيش انتي بقا حامل من مين

نرمين بصريخ انت بتشك فيا دا ابنك الي في بطني 

ليث بغضب وشر انا بقا هقتلك يا نرمين لو منطقتي 


خرجت مليكة من غرفتها عندما سمعتة بيقول كدة جريت علية وامسكت يدة 

مليكة ليث انت اتجننت سبها

ليث بغضب اوعي يا مليكة 

مليكة لا بقولك سبها دي حامل 

ليث بغضب انتي مصدقاها انا ملمستهاش 

مليكة طيب سبها

ليث تقومي دلوقتي تلبسي ونروح للدكتور تاني فاهمه 

نرمين لا انت مجنون 

ليث بغضب انا مجنون طيب انا هوريكي

امسكتة مليكة وهي تترجاة 

مليكة ليث عشان خاطري اهدي بس

ليث بغضب انتي طالق بالتلاته يا نرمين غوري من هنا

نرمين بغيظ ماشي انا بقا هوريك يا ليث

ذهبت نرمين ولاكن امسكها ليث من شعرها 

نرمين بعياط سيب شعري

ليث انتي رايحه فين يا حلوة هاتي الفلوس الي عليكي 

نرمين فلوس اي 

ليث الي مضيتي علية دا مكنش عقد شراكة دا كان ورق عن تنازل لكل الفلوس بتلعتك

مليكة بصدمة انت تعمل كدة يا ليث 

نرمين امال انتي فاكره اي دا كلب

ليث بغضب غلط تاني انا بقا مش همشيكي وهتشتغلي هنا خدامة ليا ولمراتي

مليكة ليث كفايه كدة انا مش عاوزه حاجه مشيها

ليث لا فاكره زمان عملتي اي انا هوريكى يالا غوري هاتي فنجان قهوة

نرمين بالم حاضر 

ذهبت نرمين وكادت ان تذهب مليكة ولاكن امسك ليث يديها 


ليث بصي ليا يا مليكة 

مليكة لي عملت كدة

ليث بغضب دا حق قديم ودي فلوسي انا كنت بحبها وكتبتلها حاجات كتيرة وبعدين خانتني ومشيت دا حقي يا مليكة انتي سامعه 

مليكة ماشي يا ليث انت حر بس سبها تمشي 

ليث همشيها بس شوية 

مليكة طيب 

دخلت نرمين ووضعت القهوة وخرجت وهي تتوعد لهم 


اسر الو ها جبت المعلومات 

الشخص طبعا اسمها ياسمين مدحت ابوها اتوفي من سنتين وامها اتوفت من يومين وعمها عاوز يجوزها لابنة عشان فلوسها وهي رافضه والنهاردة كتب كتابها 


اغلق اسر الهاتف بغضب وذهب بسرعة الي بيت ياسمين وهو ينوري علي شئ


كانت ياسمين تجلس تبكي علي حظها ولاكن وجدت الباب يخبط فتحت وجدت اسر ومعة المازون دخل بسرعة وسحبها من يديها الي الغرفة 


ياسمين بغضب انت مجنون ازاي تيجي هنا 

اسر ببرود بطاقتك بسرعة

ياسمين لا انت هتعمل اي 

اسر بغضب مكتوم اخلص يا ياسمين بدل مقتلك 

ياسمين بخوف خد اهي 

اخذ منها البطاقة وكتب الكتاب فاقت علي صوت 


(بارك لكم وبارك عليكم وجمع بينكما في خير)


اسر مبروك يا ياسميني

ياسمين بصدمة هااا انت لي عملت كدة 

اسر مش هسمح تكوني لغيري 

مش هتنكر ياسمين انعا كانت معجبة باسر 

ياسمين بحزن انا مش محتاجه شفقة من حد

اسر انا مش بشفق علي حد يالا عشان تيجي معايا 


في هذة اللحظة دخل عمها ومعة المازون وابنة 


عمها يالا يا شخنا اكتب اي دا مين دا يا فجرة 

اختبات ياسمين خلف اسر بخوف 

اسر ببرود جوزها انا ابقي جوزها يالا برة عشان هنام

عمها انت مجنون جوزها امتي 

اسر من ربع ساعه يالا برة 

عمها مش هسيبك يا ياسمين يالا يا ولدي

ذهب عمها وابنة والمازون اغلق اسر الباب ونظر الي ياسمين وجدها تبكي بقوة كادت ان تسقط ولاكن لحقها اسر واحتضنها بقوة شعرت ياسمين بالامان معة اخذت تبكي حتي نامت حملها اسر وذهب الي قصرة 


ليث مليكة انتي فين 

مليكة انا هنا يا ليث

ليث خدي دا 

مليكة اي دا 

ليث تليفون كلمي امك وابوكي

مليكة بفرحه بجد يا ليث 

ليث بابتسامه اة بجد وكمان هترجعي المدرسه علشان الامتحانات قربت 

مليكة وهي تحتضنة انا بحبك اوووي يا ليث 

ليث من قلبك 

مليكة طبعا انت مش وحش يا ليث انت طيب 

ليث طيب نامي عشان في مدرسين جاين بكرة يشرحولك المنهج يالا

مليكة وانت رايح فين 

ليث هسهر برة مع صحابي

مليكة في بنات صح

ليث لا والله مفيش بنات انا توبت علي ايدك

مليكة بضحك علشان تعرف قدراتي يا ليث

ليث بضحك عارف يا عيون ليث يالا سلام 

مليكة متتاخرش باي 

ذهب ليث وجلست مليكة تفكر في ليث وضحكتة 

مليكة يخربيت حلوت امك يا ليث بحبك ياولا هههه انا اتجننت خلاص جننتني بيك يا ليث


وصل اسر القصر وحمل ياسمين ودخل الغرفة ووضعها علي السرير وغطاها جيدا رن هاتفة 


اسر اي يا ليث

ليث فينك يا بني انت نسيت ان التسليم النهارده

اسر لا مش نسيت جاي اهو 

ليث في حاجه ولا اي

اسر لما اجي هحكيلك 

اغلق ليث الهاتف وجلس في البار ينتظر اسر حتي ياتي


مليكة الو وحشتيني اوووي يا امي 

سعاد بفرحه مليكة حبيبتي عاملة اي 

مليكة الحمدلله انتي عاملة وبابا عامل اي

سعاد الحمدلله يا حبيبتي دا رقمك 

مليكة اة ليث جابلي فون جديد وقالي كلميهم وكمان هيحبلي مدرسين وهروح الامتتحانات ليث اتغير اووي


سعاد ربنا يهديكي يا بنتي ويهدية يارب ويصلح حالك 


مليكة يارب يا ماما عارفه 

ولاكن قاطعها دخول نرمين عليها 

مليكة عاوزة اي يا نرمين 

نرمين عاوزة روحك 

مليكة انتي اتجنني صح 

نرمين لا 

حاولت مليكة الفرار ولاكن يد نرمين اسرع ضربت نرمين مليكة بالسكينة في ظهرها 

مليكة بالم اةةةةةةةة


سعاد مليكة يا بنتي ردي عليا ملييييكة 


#انتهت الحلقة اعملوا متابعه علشان توصلكم باقي الحلقات من هنا متابعه 

#بقلم نورهان العطار

البارت 11من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع