القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت اميرتي كامل بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

_يعني خلاص كدا هطلقني  ﯾ ياسين 

ياسين ببرود... مين قال كدا

_انت لسا قايلي اهو اني معرفش حد اننا متجوزين عشان قريب كل واحد فيها هيروح لحاله

ياسين بخبث... وانت عايزه نبقى مع بعض بقا على كدا

كان نفسي اقوله ايوا نفسي نبقَ مع بعض طول الحياة مش عايزه حد يكون اب لعيالي غيرك بس كرامتي منعاني اقول كدا

بقلمي بسمله بدوي 

 رديت ببرود... مش حكايه عايزه ولا لاء بس المهم ناناه اهم حاجه عندي ولو عرفت ممكن تتعب لقدر الله

  بصله نظره غيره مش عارفه افهمها... ااها قولتيلي ناناه اممم متأكده 

_ااايوا طبعاً.. مضطره امشي بقا عشان اتأخرت على الجامعه 

 ياسمين بهدوء... استني اوصلك 

_بصفتك اي...مش  انت لسا قايلي معرفش حد اننا متجوزين.. هيقولوا اي عليا وهما شايفني نازله من عربيتك

 ياسين بعصبيه.... محدش يتصجر يتكلم عليك بكلمه واحده 

_وانا مش  هستنى اما يجوا يتكلموا عن اذنك 

طب دخلي شعرك الي مطلعاه من الطرحه دا احسنلك

_على فكره هو الي بيطلع لوحده من الطرحه انا ماليش دعوه 

ايه الي حطااه على شفايفك دا... نهااار ابوكي اسوود رووج

_اايوا فيها اي يعني سيبني بقا هتأخري  

ادخلي اغسلي وشك واظبطي الطرحه ولا ماافيش خرووج 

_هتأخر كدا واللهِ طب عديها المرادي ووعد مش هتتكرر تاني

انااا قولت كلمتي مافيش خروج الا اما تشيلي الي في وشك دا 

_اوووف بقاااا باااارد 


هاا كويس كدا حضرتك اقدر امشي 

•البسي خااتم جواازنا 

لا كده كتييير بقاااا حراااام عليك انت اي 

•خلاص مافيش خروج وكمان بتعلي صوتك 

خلاص خلاص حاضر اهو لبسته، اقدر امشي بقاا 

•استني اطلبلك اووبر بسرعه... لو دخلت قبلك القاعه مفيش دخوول بعدي فااهمه 

يعني تأخريني وانت عارف اني هتأخر وانت هتدخل قبلي ومع ذلك مش هدخلني... ماشي مرسي اوي واخدت شنطي وجريت على برا ركبت الاوبر وانا بدعي اني اوصل قبله 

نزلت بجري على القاعده قومت خابطه في شاب 

انا اسف اوي يا انسه انا بجد مكاانش قصدي 

عادي ولا يهمك 

انتي سنه كام 

2عن اذنك مضطره امشي لسا بلف لقيت ياسين واقف وبيبصلي بعصبيه جريت بسرعه على القاعه.. دخلت قبله الحمدلله ثواني ودخل بعدي وقعد يشرح شردت في ملامحه فوقت بسرعه قبل ما يلاقيني مش مركزه ويطردني ولا يتعصب عليا قدامهم 

المحاضره خلصت 

لسا همشي لقيته نده عليا

مروه صحبتي.... طب هسبقك على الكافتريا 

هزيت راسها وروحت وقفت قدامه لقيته مره واحده مسكني من دراعي بعصبيه.... مين الي كنتي وااقفه معاااه برااا دا

_ااا اه ايدي

انطقيييي 

_والله والله معرفووش دا انا خبطت فيها بالغلط

وكان بيقولك اي ووقفتي معااه ليه

_وانت مالي الله.. خلاص خلاص متبرقش بتخوفني والله جامد... كان بيقولي انتي في سنه كام 

تااني مرا ماتقفيييش مع حد متعرفهووش فااهمه 

_لا مش فااهمه وبعدين انت مااالك بتتدخل ليه لو سمحت ابعد عن حياتي ومتدخلش وبعدين كلها كام شهر وكل واحد يرووح لحااله وجريت قبل ما يتكلم


دموعي نزلت من طريقة كلامه معايا

اهدي يا اميره خلاص 

_يا مروه خلاص اتخنقت كل ما اقول انه بيحبني يعمل حاجه تخليني ايأس ماعتش عاارفه اذا كان بيحبني او لا 

ثواني ولقيته  بعتلي مسج انه واقف ورا الجامعه مستنيني 

_هقوم انا بقا يمروه البيه بيقولي انه مستنيني ورا الجامعه بقوله لا هروح مع صحبتي في تاكسي مش راضي وبيهددني انه هيجي ياخدني قدامكم

مروه بضحك.....ههه  روحي روحي  بالله شكله بيحبك ربنا يعينك عليه ههه

يااارب يسمع من بووءك ربنا هههه

ههههه اجمدي كدا متبقيش مدلووقه عليه 

هههه اكتر من كدا ياااارب يطلع بيحبني ومكسووف بس اشك انه بيتكسف همشي انا بقا باي 


ساااعه حضرتك عشان تنزلي  .. اركبي قدااام جنبي مش سووواقك انا 

حاضر 

متعمليش اكل النهارده 

ليه 

هناكل براا كلنا 

كلنا 

ايوا انا وانتي والعرووسه 

عروووسه اي 

 الي هتبقى مراتي بعدك...


يتبع



ايييييه.. بتهزر صح هتتجوز

وده فيه هزار يا أميره 

طب وأنا 

انتي اي  

خلاص مافيش ربنا يوفقك ويسعدك ويهنيك بعروستك 

حسيته اتعصب وشغل العربيه ومشا بسرعه 


اول ما دخلت من باب الشقه جريت على اوضتي وقفلت الباب عليا وقعدت اعيط 

الباب خبط....  أميره 

ن نعم 

مالك انتي كويسه صوتك ماله؟! 

لا بس مغص خفيف كدا شويه وهيروح 

طب نروح لدكتور 

لا انا هعمل حاجه دافيه وهيروح لحاله 

متأكدة 

ابتمست وفرحت اوي على خوفه عليا.... ايوا 

دخلت اخدت شاور وصليت دموعي نزلت بحزن قلبي واجعني اوي.. 

ياارب متكسرش بخاطري ياارب يكون ليااا يارب انت عارف اني بحبه وهت*كسر جامد لو سابني يارب انت عاارف الي في قلبي ليه يارب  الخير قدمهوولي وال. شر ابعده عني ياارب ازرع في قلبه الحب نيحيتي ياارب 

لبست ترنج اسود وفردت شعري 

بقيتي كويسه 

 لفيتله.. حسيته انصدم شويه عشان علطول بلبس الاسدال قدامه... الحمدلله مرسي على سؤالك هرووح اعمل الغدا عشان مش هعرف اكل برا


تعرفي ريحة الاكل جنان ههه جوعتني 

طبعا يابني انا ست بيتك شاطره جدا يبخت الي هكون من نصيبه امه دعيااله 

ريأكشن وشه اتغير... قصدك داعيه عليه يااختي 

تصدق انك باارد 

انااا بااارد 

هههه اسفين ﯾ صلاح  .. يلهوي حاااسب شوووفت اهو لبختني الاكل كان هيتحر*ق حاااسب بقا 

معييش فكه 😂😂

هههه ظريف ابعد ياااولا بقااا

ولا!! 

هههه ابعد الاكل هيتحرق اناااتعبااانه فييييه 

اي المقااابل ارشييني 😂 

حاضر حااضر من عيني قوم نطه عليه وعضيته من ايده 

ااااه يبنت المجنووونه😂🙂

هااا عايزني ارشيك تاني 

ابعدي يبت خلاص عضااضه 

هاخد شاور واصلي تكوني خلصتي 

ماشي 

وقفت اقلب البانيه وشردت في سبب الي اتجوزنا عشانه

فلاش باااك


كل العيله متجمعين في الجنينه بما ان النهارده الجمعه اليوم الي بنتجمع فيه كلنا مع بعض 

ناناااه بقووولك اي ماااتجوزيني الواااد البارد الي اسمه ياسين دا شكله عنس خلاص وانا بتنازل وبطلب ايده 😂😂

لقيت عمتي بتتكلم... احتشمي يبت 

ههههه اي يعمتوو بهزر 

لقيت ناناه بتقول......  بنت حلال لسا كنت هفاتحكم في الموضوع 

ابتسمت بسعاده وكاني كنت بحلق فِ ساابع سمااا ونزلت بوشي لسابع ارض على كلمته 

ياااسين بعصبيه..... مش فااهم تقصدي اي يستي

هتتجوز انت واميرة انا عايزه اطمن عليكوا قبل ما مو*ت ومفضلش غيركوا ومش هلاقي لاميره احسن منك. 

لا مستحيل اميرة ميين لا 

غمضت عيونر بقهر وفتحتهم بكبرياء.....  ايوا ازااي يناناه لا مستحيل اتجوز انا و ياسين 

لقيته بصلي جامد... موافق يا تيتا 

على خيرت الله وفعلا بعد كام يوم اتجوزنا   


جهزت الاكل ورصيته على السفرة وعملت ال عصير 

 يااااسين يااااسين الاكل هيبرد يااالا تعالى 

مفيش رد

روحت اوضته.. الباب كان متوارب 

لقيته عطيني ضهره وبيتكلم في الفون.. 

ياسين: عن ابووو اليوم الي شووفتك فيه يااعمرو بقووولك قااتلي ربنااا يهنيك بعروووستك انت اهبل...  تغييير اي يعم بقووولك متأثرتش... هعمل اي الوقتي هاااه هجيب عرووسه منين انا... يااض بقووولك بحبها بحبها...  بس قلقان لتطلع مابتحبنيش.... 

 غمضت عيوني اكتر من مرا اتأكد انه حقيقه مش حلم... عاااا حقيقه حقيقه مش مصدقه ياسين طلع بيحبني ياااسين طلع بيحبني 

ياااااسين عااااااااا انت بتتكلم جد لولولولولولولولولولي 

ياسين بخضه....


 #اميرتي

تفاااعل عشان الاخيير 🐥



الاخييييييير لولوولولولي 😂♥. 

ياسين: عن ابووو اليوم الي شووفتك فيه يااعمرو بقووولك قااتلي ربنااا يهنيك بعروووستك انت اهبل...  تغييير اي يعم بقووولك متأثرتش... هعمل اي الوقتي هاااه هجيب عرووسه منين انا... يااض بقووولك بحبها بحبها...  بس قلقان لتطلع مابتحبنيش.... 


 غمضت عيوني اكتر من مرا اتأكد انه حقيقه مش حلم... عاااا حقيقه حقيقه مش مصدقه ياسين طلع بيحبني ياااسين طلع بيحبني 


_ياااااسين عااااااااا انت بتتكلم جد لولولولولولولولولولي 

ياسين بخضه... اميرة انا 

انت اي هاا يالا قول ها سمعاك قوووول 

 ياسين بتوتر.... انا ب  ح بحبك 


_يعممم عنبوووووشكلك ماااتنطق هو انت بتسنن اهااا..... وبعدين  ماااقوتليش من زمان لييه 

 ياسين بحزن:  هو انتي زعلتي؟..  بصو كانك ماسمعتيش حاجه وانا يعني اسف ولسا هيمشي 

_خد يااااد


ياسين بصدمه مضحكه...  ياااد!!!  كأني اي ياااخوياااا بقااا انا مستنيه طول السنين دي كلها وانت تقولي كاني مسمعتش حاجه 

 ياسي بفرحه... يعني انتِ 

لا خلاص غيرت رأيي

 لقيته شدني من قفايا زي الي بيقفش في حرامي غسيل وقال بضحك... تعااالي هنا يبت قال غيرتِ رأيتك قال 

_بتحبني ياسين 

ياسين بحب... يايوا يعيون ياسين وربنا بحبك من وانتي لسه في اللفه 

_طب ليه ماقولتليش

عشان مش عايز حاجه تشعلك عن المذاكره ثانياً خوفت لتكوني مابتحبنيش 

_والنبي دا انا ناقص اكتبلك على جبيني بحبك يااايااسين داا العيله كلها عارفه تصور ده حتى عم محمد البقال عارف دااا عم عبده البواااب عااارف 

هي  وصلت لعم عبده البواب دا انا بقى غبي 

_ماتشتمش نفسك انا الي اشتمك بس 

ههههه مجنونه 

_واللهِ 

وبعشق جنانك وبعشقك انتي كمان 

_قولي بحبك يا أميره وعمري ما حبيت قبلك ولا هحب بعدك

😂😂😂😂♥

_قوووول يااالا 

بحبك  وعمري ما حبيت قبلك ولا هحب بعدك يا أميرتي 

_وانا كمان 

لا يختي انتي هتستغفليني .. قوليلي بحبك يا ياسين ومش هحب بعدك ولا قبلك وعمري ما هبطل احبك 

لا بس كدا غش قول انت دول تاني ليا وانا هقولهم ليك تاني 

😂😂

بقووولك اي ماتسيبنا من الكلام وخليكي في الافعال واثبتلك حبني قد اي وغمز 

قليل الادب بصحيح 

قلب القليل الادب ومره واحده لقيته شالني ولف بيا..

بحبك اوي ﯾ ياسين 


"بعشقك يا قلب ياسين وروحه ♥"

#تمت 

#أميرتي

"احببتُك حُباً  فَاق القَلبِ وفَاقنِي.. يامَنْ اكَتفيتُ بِك ولنْ اكَتفِي مِنكَ  ♥"


 

تعليقات

التنقل السريع