القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيرة القاسي البارت الاول والثاني بقلم صفاء احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

بزعيق.. هي فين الهانم الي مضو*رها من ورانا

الام.. في اي ياصقر مالك وبتتكلم عل مين 

صقر بزعيق.. فين نور ياماما 

الام بعصبيه.. اهدا عل بنت خالتك مش كدا ياخي

صقر محولت الهدوء.. فينها

الام.. في اوضتها

صقر طلع الاوضه.. افتحي طيب

نور بصوت منخفض..  نعم ياابيه في حاجه 

صقر.. افتحي 

نور بدموع.. لا خايفه منك

صقر بصوت مخيف.. افتحي لكسر*و عليكي

نور فتحت الباب صقر دخل قفل الباب ورا.. ياابيه انت فهمت غلط

صقر.. فهيمني الصح يانور هانم

نور بتوتر.. بص هو الي انت شوفتني معا بصراحه كدا انا بحبو 

صقر بصوت عالي هز اركان البيت... بتحبي مين ياروح امك 

نور بدموع.. والله والله انا مش عملت حاجه وحش

صقر.. عيله زيك لسه مكملتش 17تقولي بحب دا وبحب دا

نور بغضب طفوله.. انا كبيرة مش صغيرة 

صقر برفع حاجب.. وحيات امك

نور بطفوله.. بطل كدا بقي

صقر بعصبيه.. قومي يابت معايا 

نور بخوف.. عل فين ياابيه

صقر شدها من درعها.. يلا بقولك ونزل بيها تحت. 

نور بخوف.. ماما وفاء خوشي ابيه عايز يضر*بني

وفاء بخوف عل بنت اختها عشان عارفه صقر عصبي.. صقر ياابني سبها هي معملتش حاجه

صقر.. خليكي هنا ياما 

وفاء.. طب واخدها فين يابني.

صقر بقسوة.. هر*ببها ياامي

وفاء..سيبها يابني اخر مرة هتعمل حاجه تديقك والله

صقر بتفكر.. اخر حاجه يانور

نور هزت رسها بخوف

صقر بزعيق.. ردي عايز اسمع صوتك

نور بخوف.. فاهمه والله

صقر ابتسم بشر ومشي 

نور اخدت نفس.. اخيرا والله ياماما كنت خايفه منو اوي

وفاء.. عملتيلو اي انتي بس

نور بتوتر.. انا انا 

وفاء بحنان.. احكي يابنتي

نور بتدات تحكي

فلاش باك

انا رايحه المدرسه ياابيه

صقر ببرود.. متتاخريش ماشي 

مشيت ورحت تشوف احمد زميلها في المدرسه

نور بكسوف.. ازيك يااحمد

احمد بحب.. وحشاني يانور

نور.. ونا اكتر والله يااحمد وضحكت بكسوف 

الله الله دانتي مضو*رها يعني يانور

نور بخوف.. ابيه ابيه انت انت فاهم غلط

صقر بصوت عالي.. يلا عل البيت

نور روحت علطول

احمد بخوف من شكل صقر.. اهدا ياصقر بيه 

صقر.. اخر*س ياض انت محروس 

محروس.. ايوا يابيه

صقر ببرود.. خد الواد دا عل المخزن

ودخل ورا نور

باك

بس كدا ياماما وفاء

وفاء.. معلش هو طبعو كدا

نور ببكاء.. انا ياماما همشي هروح عند خالو في اسكندريه

وفاء بدموع.. وتسببني يروحي 

نور حضنتها.. بحبك ياماما وفاء

صقر دخل.. في اي 

وفاء بتمسح دموعها.. نور هتمشي هتروح عند خالها

صقر بعصبيه.. تبقي توريني طب  تروح ازاي. 

نور بقوه مزيفه.. انت تتدخل ليه في حياتي انت اخرك ابن خالتي مش اكتر

صقر قرب منها وضر*بها بالقلم.. اخرسي هتعلي صوتك عليا انتي ياعيله لسه مكملتش17

وفاء بعضب.. اي بتعملو دا ياصقر

صقر بغضب.. انتي عجبك تربيتها دي

نور بتبكي بس

صقر بصوت عليا هز اركان البيت.. اطلعي عل اوضتك يلا

نور بتمشي بزعل وتطلع اوضتها

صقر.. البت دي عايزه تر*بيه 

وفاء.. انا ونت عارفين الي مخليك كدا 

صقر بتوتر.. طب نا هروح انام عشان الوقت اتاخر

بليل والكل نايم في حد دخل اوضه نور 

نور صحيت لقيت حد بيبو*سها

نور بصدمه.. انت يا... 

لو عجبتكم اكتبولي في الكومنت 

عايزه تفاعل عشان انزلها

#صغيره_القاسي


التاني



نور قامت مفزوع لما لقيت صقر بيبو*سها قالت بخوف.. ابيه ابيه مش هينفع كدا

صقر كان سكر*ان .. خلاص خلاص مش تخافي انا بس عايز انام في حضنك واخدها في حضنه بحنيه ونام 

نور كانت بتحاول تقوم بس فشلت في كدا فستسلمت للنوم

وفاء قامت عملت فطار وطلعت اوضه نور.. يلا قومي ياحبيتي كفايكي نوم وشغلت النور قالت بفزع.. يانصبتي الي جابك ياصقر هنا

صقر بنوم.. في اي ياامي اي دا انا اي الي جمبني هنا

وفاء.. اسال نفسك

نو قامت من النوم.. في اي ياماما اي دا ابيه 

صقر بعصبيه.. انا الي جمبني عندك هنا 

نور بعصبيه.. انا ياماما مش هقعد هنا دقيقه تاني الاستاذ كان بيحاول يتحر*ش بيا 

وفاء وصقر.. اي 

نور.. والله زي مببكلمكم كدا كان سكر*ان طينه ونا هروح عند خالو النهارده

صفر ببرود.. بس طب بطلي لعب عيال اكيد انا مش هعمل كدا فيكي وقام مشي

نور بدموع.. وكمان جاي عليا انا تعبت انا لازم امشي من هنا

وفاء بحنيه.. وتقدري تسبيني يروحي 

نور.. طب اعمل اي ياماما 

وفاء بخبث.. اهدي بس عليا

نور.. طب انا هخش اخد شور ونزله ماشي

نور لبست شورت ابيض وتشيرت بمبي وسابت شعرها

ونزلت 

ف الفطار 

وفاء: نور البسي عشان ف ضيوف جايه تشوفك

صقر بستغراب.. يشوفوها ليه ومين الضيوف اصلا 

وفاء.. والله وبقيتي عروسه يانور

نور قعده مكسوفه

صقر بغضب.. الكلام دا مش هيحصل 

وفاء بخبث.. ولي دا نور كبرت وبقت عروسه زي القمر

صقر.. نا خلصت كلامي

وفاء.. بس انا اللي اقرر ياصقر

صقر بغضب.. نور مش هتبقي لحد نتو فهمين

نور بخبث.. وليه ياابيه مش عيزني اتجوز مكونش لسه صغيره وام ضفاير لا ياابيه انا كبرت ولازم افرح بنفسي

صقر مسكها من درعها بصعب: انتي عايزه تتجوزي مش كده 

نور.. ايوهه 

صقر.. جهزي نفسك الليله انهارده كتب كتابي عليكي مش هتكلم تاني سلام 

وخرج من البيت باكمله 

وفاء.. ولله وعرفتي توقعي صقر 

نور.. هو اصلا بيحبني بس بيكابر

وفاء.. طيب يابنتي انا هدخل انام 

نور.. ماشي 

عند صقر

صقر.. انا اي اللي قولته دا بس

قعد يشتم ف نفسه عشان قال كداا 

عند نور

نور كانت بتجهز نفسها لكتب كتابها 

جه الليل 

صقر جاب الماذون 

اما عند نور كانت لبسه فستان ابيض مثل الاميرات وطوق ورد وشعرها المفروض 

صقر شافها اتصدم من جمالها ونو مكنش يعرف انو نور صغيرته هيتجوزها 

ادم .. ولله وطلعت واقع ياصقر باشا 

صقر.. اتلم ياض

ادم.. مش للدرجادي اوعدنا يارب احنا كمان 

صقر.. طول منتا نح*س مش هتتجوز 

 ادم بضحك. ونا مالي يالمبي

الماذون.. موافق يابني تكون نور مراتك 

صقر.. موافق 

الماذون.. ونتي يابنتي 

نور كانت لسه هترد 

_صقر مش هيبقي لغيري 

نور وصقر اتصدمو

شكل ادم حسدهم ياجدعان😹👍🏻

استنو البارت القادم واعملوا متابعه من هنا 

البارت التالت من هنا هنا 

#بقلمي_صفاء_احمد

#صغيره_القاسي




 

تعليقات

التنقل السريع