القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت حبك عذاب البارت الخامس بقلم هاجر العفيفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


شكرا على التفاعل يابنات❤️       البارت الخامس


إيمان ببرود وانتصار : ايه ده هو أنا مقولتلكش أن حامل ولا ايه

مالك بصدمه أكبر : حامل !!!!

إيمان قعدت على الكنبه وقالت : أيوه حامل

مالك قرب منها وقال بتوتر : إ إيمان متهزريش فى الموضوع ده

إيمان : هو أنا ههزر معاك ليه يعني مش فاهمه

مالك بفرحه : أخيرا هكون أب انا مش مصدق نفسي

إيمان بسخريه : ومين قالك انك هتشوفه أصلا

مالك بصدمه : قصدك ايه

إيمان ببرود : انا هسافر بعد لما اطلق منك وهعيش انا وابنى بعيد عنك

مالك بخوف : ل لاء لاء يا إيمان انتي اكيد مش هتعملى كده إيمان انتي عارفه أن بحبك وانا مستعد أطلق ال اتجوزتها والله دلوقتي

إيمان بحزن : قصدك نيره

مالك بصدمه : انتي عرفتى !!!!

إيمان بجمود : أيوه عرفت وعرفت كمان انك انت ال روحتلها وطلبت منها الجواز عادي بقا كده كده انت مبقتش فارق معايا عن أذنك هدخل انام

مالك مسك أيدها وقال بندم واضح : أسف

إيمان قالت : اعمل حسابك لو مطلقتنيش بكره هيكون بينا محاكم يازوجى العزيز

سابته ودخلت الأوضه وهو اتجنن من كلامها وخرج يجرى وراح على شقة نيره


#هاجرالعفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا


مالك بغضب : نيييرررره

نيره جت وهي مخضوضه وقالت : ايه يامالك بتزعق ليه

مالك مسك أيدها بغضب وقال : انتي ال قولتى ل إيمان على جوازنا

نيره بخوف : ل لاء بس

مالك بعصبيه : بس ايه أنطقى

نيره بخوف : سمعتني انا وماما واحنا بنتكلم

مالك زقها بغضب وقال : كنت غبى لما سمعت كلامكم كلكم غبى

نيره بدموع : هو فى ايه

مالك بضيق : نيره انتي عارفه من الاول أن مكنتش بحبك وعارفه أن متجوزك ليه صح

نيره : ا ايوه

مالك : تمام انتي طالق يانيره طالق 

نيره بصدمه : ط طب أنا عملت ايه فهمني

مالك : ال احنا عملناه كان غلط من الاول لو كانت إيمان هتسامحني فى الأول على اني اتجوزت مش هتسامحني عشان اتجوزتك انتي أرملة أخوها لاء وكمان صاحبتها انا بجد بقيت اقر*ف مننا اووى

سابها ومشي وهي انهارت فى الأرض


#هاجرالعفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


تاني يوم


إيمان : الحمد لله انها دخلت عليه انا كنت خايفه لايكتشف

نادين : لاء متخافيش كده جزء من خطتنا نجح وعلى فكره انا سمعت ماما بتكلم مرات خالي الصبح وقالت ليها ان مالك طلق نيره مراته عرفت انها التانيه

إيمان ضحكت بسخرية : كل واحد بياخد جناته

نادين : ركزى معايا بقا فى ال المفروض يحصل بكره

إيمان : قولى سمعاكى


#هاجرالعفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله


بعد يومين 


كريمه : يابنى بقالك يومين مبتخرجش مالك بس فى ايه

مالك بعيون حمره من الحزن قال : إيمان حامل يا أمي

كريمه بصدمه : حامل ازاى !!!!

مالك بندم : مش لو كنت صبرت عليها شويه كان زمان مفيش كل المشاكل دي

كريمه بعصبيه : دي اكيد كدابه حامل ازاى مستحيل 

مالك بصدمه : مستحيل ليه ٱيمان ممكن تخلف عادي مفيش مشاكل كان مجرد وقت بس

كريمه بتوتر : ل لازم تتأكد بنفسك مش يمكن بتقول كده عشان تربطك بيها وخلاص

مالك بشك : انتي بتقولى الكلام ده ليه يا أمى

كريمه بتوتر : لاء بس

قاطع كلامهم صوت الباب خرجت كريمه تفتح

المحضر : ده بيت الاستاذ مالك الصاوى

كريمه بقلق : أيوه يا أخويا هو 

المحضر : مراته السيده إيمان كامل رافعه عليه قضية خل"ع وهو مطلوب فى المحكمه يوم الخميس

كريمه بصدمه : يلهووووى

مالك خرج وسمع الكلام واتصدم


يتبع


تفاعل كتير بقا يابنات❤️متنسوش ذكر الله يابناويت🥺❤️


#حبك عذاب 


بقلمى #هاجرالعفيفى


دمتم في حفظ الرحمن 💙

البارت السادس من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع