القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عذاب الحب البارت الاول والثاني بقلم إسراء فرج في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


واقفه في المكتب بتقرا كتاب ومركزه في جدا وفجأه سمعت صوت جاي من ع الرفا لفيت اشوف مين

-دكتور ادم فضلت واقفه مش بتحرك من الشيفاه دكتور ادم واقف مع بنت ف المكتبه بطريقه مقرفه

-ليلتفت لها ادم يعد ماجريت البنت واقترب منها واقفه كدا ليه اي عجبك الوضع تعالي

-ذقيته وجريت بسرعه أخرج من المكتب اذاي معيد يبقي بالحقاره دي مش مصدقه روحت المحاضره وال المصيبه كانت المحاضره بتاعته فضلت قاعده بحضر وانا مش قادره ابص لل بني ادم الحقير دا

-اتفضلي قومي

-انا 

-ايوا كنت بقول اي

-اسفه مكنتش مركزه

-تمام اتفضلي برا

-خرجت احسن حاجه انت عملتها انك خرجتني روحت قعدت في الكافتيريا 

-نور

-نعم 

-دكتور ادم عاوزك في مكتبه

-يتري عايزني ليه للأسف لازم اروح 


-دكتور ادم حضرتك طلبتني

-مش محتاج اققولك أن الشفتيه لو حد عرفه انتي متعرفيش اي الممكن يحصلك 

-اي الهيحصلي 

-بلاش تعرفي عشان الموضوع مش هيعجبك اتفضلي

-هوويقدر بعملي اي

-اي هتيجي حفله الكليه بليل 

-مش عارفه 

-ارجوكي تعالي دي هتبقي حلوه اوي 

-حاضر

-في الليل كانت نور كانت جميله للغايه بفستانها وحجابها البسيط دخلت الحفله وهي خايفه يترا ادم هيعمل اي

-اتفضلي 

-اي دا 

-دا كبايه عصير عشان اعبرلك عن اسفي عن القولته ممكن تقبلي اعتذاري

-شكرا مش عاوزه

-يعني لسه زعلانه 

-لا

-يبقي تتفضلي تشربي 

-خدت كبايه العصير وشربتها وبعدها محستش بحاجه 

-الوو هاتلي ٠٠٠علي الغرفه 

-صحيت من النوم واتفجأت بأخر شخص قاعد قدامي ٠٠٠٠يتبع


البارت التاني


-صحيت من النوم مش قادره راسي وجعاني ببص ع الأوضه النيمه فيها شكلها غريب دي مش اوضتي أنا فين لسه بلف لقيت

-انت اي الجابك هنا أنا فين

-اهدي اهدي بس انتي أغمي عليكي واحنا في الحفله طلعتك هنا بس

-انت بتكدب انت اكيد حتطلي حاجه في العصير أنا متأكدة

-لا أنا محطتلكيش حاجه 

-انا هفضحك في الكليه 

-وهاقوللهم اي بقي صحيت لقيتني في اوضه في الفندق ودكتور ادم هو السبب اكيد سمعتك هتبوظ

- انت شخص حقير ااه

-اياكي تفكري تطولي لسانك والا اققط*عهولك انتي فاهمه 

-خرج وسبني قاعدت اعيط مش قادره اي الحصل بس قمت اظبطت هدومي وخرجت روحت بيتي دخلت أنام علطول انا عايشه هنا لوحدي واهلي في اسكندريه مش عاوزه افكر في حاجه اكيد محصلش حاجه 

-صباح الخير 

-صباح الخير باندا

-انتي اختفيتي من الحفله فجأه ليه

-لا عادي تعبت فا قولت اروح متقلقيش أنا كويسه

-طب يلا محاضره دكتور ادم هتبتدي

-ماشي يلا

-دخلت المحاضره أنا مش طايقه دكتور ادم ول اي حاجه 

-اخيرا خلصنا

-ايوا

-دكتور ادم مستنيكي في مكتبه

-يااربي أنا مش عارفه البني ادم دا عاوز مني اي

-دكتور حضرتك طلبتتي 

-كنت عاوزه اقولك لو هتفضلي متركزيش كدا انتي هتطردي 

-شكرا عن اذنك 

-روحت اضطربت اسافر اسبوع عشان ماما كانت عاوزاني وبعديها هرجع تاني

-وحشتيني اوي يماما 

-وانتي ياروحي مش تسلمي ع عمك

-ازيك ياعمي ازيك يا عمر

-حبيبتي عمك وعمر قلولي اخليكي تيجي عشان انتي وعمر تلبسه الدبل وبعد امتحاناتك تتجوزو ماشي

-ايوا يماما احنا اتكلمنا في الموضوع دا قبل مسافر واتفقنا ام اخلص خالص

-عمر:ليه نور ام تخلصي انتي لسه قدامك سنتين وكدا هيبقي كتير نتجوز وتكملي عادي بعد الجواز كدا كدا أنا وانتي هنقعد في القاهره 

-ايوا بس

-مفيش بس ياحبيبتي الموضوع مأجلينه من زمان لازم بقي الجوازه تتم عاوزه اطمن 

-عليكي

-حاضر يماما الحضرتك تشوفيه لبسته الدبل بس انا خايفه اوي لازم اعرف أي الحصل في الفندق 

-ندا ندا

-نعم يادكتور ادم 

-نور بقلها اسبوع مش بتيجي ليه

-ايواوهيا سافرت اسكندريه 

-نعم سافرت ازاي

-هيا سافرت تشوف مامتها وهترجع بكرا هو في حاجه حصلت 

-لا ولوحاجه اتفضلي

-حمدالله ع السلامه 

-الله يسلمك في اي مالك

-دكتور ادم سألني عليكي

-ليه 

-مش عارفه

-طب تمام هروحله 

-حضرتك سالت عليا

-انتي ازاي تسافري من غير متقوليلي

-افندم اققولك ليه

-عشان أنا المفروض اعرف اي حاجه انتي هتعمليها 

-ودا ليه 

عشان أنا ابقي٠٠٠٠

يتبع لتكملة الروايه عمل متابعه من هنا هنا 

لو التفاعل حلو هنزل البارت الجديد الصبح

إسراء فرج

تكملة الروايه من هنا 




 

تعليقات

التنقل السريع