القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية انت لي البارت الاول والثاني بقلم الكاتبه المجهوله في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


أنت لي

البارت الاول والثاني 

كانت قاعدة في الاوضة وهي لابسة فستان الفرح ومتوترة وهو دخل

اسر..النهاردة ليلتنا يا نور

نور كانت خايفة وهو قرب منها وفكلها الطرحة وقرب منها وبا*سها ونور عيطت وهو بعد عنها بسرعة

أسر...أهدي مالك

نور بعياط....متقربش مني انا مش بحبك أنا كنت بحب يامن وقبل ما تكمل كان فية قلم نزل علي وشها

أسر بزعيق....بتحبي اخويا يا نور

نور بتحدي....اة بحبها وهخليك تطلقني أساسا اهلي جوزوني ليك غصب عني وانت هتطلقني

أسر الغضب عمي عينياه وقال.....مفيش طلاق يا نور والنهاردة أنت عروستي ودلوقتي دخلتنا

نور.....يعني أية

أسر زقها علي السرير و............

تاني يوم

نور كانت دموعها نازلة واسر قام من جنبها ودخل الحمام

اسر...بعد ما حبيتها جر*حتني بتحب اخويا

برة

نور كانت بتعيط وهي ماسكة الغطا وقالت....كنت بقولك كدة عشان ادفعك تمن قهر*تي بس بالعكس أنت اللي قهر*تني تاني باللي عملتة يا اسر بكر*هك وفضلت تعيط

اسر خرج من الحمام وهو لابس ونزل راح شركتة

نور قامت وخدت شور ونزلت وجت تطلع لقيت الباب مقفول

نور.....عايز تحب*سني ماشي يا أسر

نور طلعت الاوضة وغيرت هدومها

في الليل نور كانت مشغلة الT.V وبتتفرج علي المسلسل وسمعت صوت الباب بيتفتح قامت ولقيت اسر دخل ودخلت وراة واحدة لابسها قصير

نور....مين دية

اسر بهدوء....كارمن دية نور مراتي نور دية كارمن مراتي وضرتك

نور سمعت الكلمة ومصدومة

اسر خد كارمن وطلعوا ونور بقت تعيط

تاني يوم نور صحيت وهي حاسة بوجع ولقيت نفسها لابسة قميص قصير واسر بيضر*ب يامن 

نور قامت وراحت ناحية اسر واسر ساب يامن وقرب منها و



يتبع


أنت لى

Part2

اسر ساب يامن وقرب منها والشر باين فى عنية

نور..هو حصل أية

اسر مسك دراعها وشدها وراة وهي بتكلمة

اسر ركبها وركب....أنت حياتك هتبقي سودة يا نور أنا حبيتك وكنتي نور حياتي وكنت مستعد اعملك اي حاجة تتمنيها ودلوقتي هتشوفي الو*يل بنفسة يا نور

نور....اسر أنا كنت طالعة من الحمام امبارح ومش فاكرة حصل أية

اسر...والمفروض اصدق

نور...المفروض تثق فيا

اسر ساق بهدوء لحد البيت

في بيت اسر

كارمن كانت بتتكلم في الفون

كارمن...معرفش يا يامن بس انا هخلي جوازنا علي الحقيقة مش هخلية يبعد وهخلية يرمي نور برة البيت أنا بحب ابقي الأولي والأخيرة اة مكنتش الاولي بس هبقي الاخيرة وقفلت

اسر وصل ونور طلعت أوضتها وبقت تلم هدومها واسر دخل عندها

اسر...بتعملي أية يا هانم

نور...اظن واضح بلم هدومي وهسيبلك البيت

اسر...اة بتلمي هدومك وهتسيبي البيت وقفل الباب بالمفتاح

نور...نعم بتقفل الباب لية

اسر بهدوء...مش مراتي بردوا وقرب منها بهدوء

نور...اسر أنا

اسر با*سها برقة وهي استسلمتلة و..........

تاني يوم

نور فاقت واسر نايم جنبها

نور...أنت لية مش واثق فيا برغم أن اهم حاجة بين اي اتنين هي الثقة وقامت تاخد شور

اسر فاق علي صوت فونة وسمع صوت المياة لقي نور في الحمام فتح فونها لقي

يامن...أية يا نور مش هتيجي النهاردة

اسر خبط التليفون في الحيطة ونور خرجت وهي لابسة دريس سماوي واسر قام وقرب وضر*بها كف

نور...اهه أنت ازاي تم*د ايدك عليا

اسر مسك شعرها وبزعيق...بتخو*نيني يا نور ومع اخويا وانا اللي قلت صادقة ومستحيل تعملي كدة وقلت هناخد فرصة بس لا أنت اللي زيك لازم يشوف ايام سودة وبقي يضر*بها وهو دموعة نازلة بعد ما حبها تعمل كدة ومع أخوة

اسر ساب نور وهي بتعيط وقفل عليها الباب وخرج

نور مسحت الد*م اللي علي شفايفها وهي بتعيط

اسر خرج من البيت وراح علي الشركة

في الليل

اسر رجع وهو مدايق وكارمن كانت مستنياة

كارمن..أنت كويس

اسر...لا مش كويس يا كارمن

كارمن تبقي زميلة اسر من ايام الكلية وكانت بتحبة

كارمن..هعملك قهوة

كارمن دخلت تعمل قهوة وطلعت شريط من جيبها ولما خلصت حطت فية واحدة وطلعت

اسر...شكرا يا كارمن تعبتك

كارمن ابتسمت واسر بدأ يشرب القهوة

اسر بقلق علي نور....مسمعتيش صوت جاي من أوضة نور

كارمن بديق...لا

اسر بدأ يدوخ وساب فنجان القهوة وقام وقف وكان هيقع كارمن سندتة

اسر بحزن..هي لية بتعمل فيا كدة يا كارمن

كارمن طلعت بية لفوق ودخلت اوضتها

اسر بص لكارمن وافتكر نور وكارمن بدأت تقرب منة

اسر...بحبك يا نور وقرب من كارمن و.......

يتبع 

متابعة المدونه من هنا 
 البارت الثالث والرابع من هنا 

تعليقات

التنقل السريع