القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية كيان الأسد وعشق الليث البارت الأخير بقلم الكاتبه الصغيرة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




روايه كيان الاسد وعشق الليث

البارت الاخير

بقلمي الكاتبه الصغيره

كيان بصدمه ايه ده طياره هيلوكبتر بتاعه مين دي يااسد

اسد بتاعتك انتي يا كياني بصي كده

كيان بصت لقت الطياره مكتوب عليها كيان الاسد

كيان بصدمه دي بتاعتي انت بتهزر يا اسد

اسد لا مبهزرش انا بتكلم بجد

كيان بفرحه حضنت اسد

كيان انا مبسوطه جدا يا اسد

اسد فرح جدا لفرحتها ولانها حضنته اسد شدت علي حضنها 

اسد يارب ديما تكوني مبسوطه حضنك وحشني اوي يا كياني

كيان ادركت الموقف وبعدت عنه

كيان مش يلا بينا نجربها

اسد يلا بينا

اسد خد كيان وركبوا الطياره وكيان كانت خيفه من الامكان المرتفعه فمسكت في اسد وغمضت عنها وراحت في النوم

اسد قعد يحسس علي وشها ويتاسف لها

وهبطت الطياره في جزيره

اسد كياني كياني قومي ياقلبي وصلنا

كيان صحيت واتصدمت من المنظر كان حولها البحر وكان علي الشط المكان متزين وفي بيت كان شكلوا جميل جدا مع انه بسيط وحول البيت حديقه جميله جدا مليانه شجر صغير وورد كتير بكل الالوان وكان في مرجحه عليها كرسيين وكراسي وترابيزه

كان المكان خرافي جدا

كيان بفرحه الله ايه المكان الجميل ده يا اسد

اسد بفرحه لفرحتها دي الجزيره بتاعه كيان وفهد بس

كيان الله دي جميله اوي

اسد حضن كيان وقالها نفسي تسامحيني ياكياني

كيان حضنته وقالت مسمحاك يا اسد اسد انا بحبك اوي

اسد احلفي

كيان بعلو صوتها ااااااننننااااا ببببببححححححببببككك يييااا اسسسسسسد

اسد شلها ولف بيها وصت فرحته

اسد  وااااااننننناااااا ببببببحححححببببكككك ييييااااككككييياان

اسد بوقاحه حيث كده ماتيجي نجيب اخ لفهد

كيان بكسوف بس يا اسد

اسد بوقاحه ده مش وقت كسوف

وشالها ودخلوا جوا واصبحوا زوجين امام الله بس بالحب

بعد مرور شهر

اسد كان مدلع كيان وفعلا قدر يخليها تسامحه

اسد كيان يلا عشان نرجع

كيان يلا عشان فهد وحشني اوي والله

اسد احنا هنرجع عشان ليث هييجي يكلنا الواد عايز يتجوز عشق ومستنينا عشان نرجع

كيان يلا

قامو لبسوا وراجعوا

ليث اسد وحشتني يا صاحبي وحضنوا بعض

ليث يعني كان لازم الشهر تبقي انت بتجلع وانا طالع عين اهلي في الشغل

اسد بس يلا ومبروك ياالا هتبقي عريس وتشيل مسؤوليه

دا انت مش قادر تشيل نفسك

ليث لا يا اخويا دا قادر اشيل مسؤوليه اوي

كيان حضنت عشق وحضنت امها وشالت فهد حضنتوا واسد برضه سلم عليهم وحضنوا فهد

كيان حست بدوخه

اسد بخوف كيان في حاحه

كيان لا يا حبيبي مفيش حاجه

كيان عنيها بدات تغمض لحد ما اغمي عليها اسد شالها وخلي عشق تكشف عليها

عشق مبروك كيان حامل في شهر

اسد بفرحه حضن كيان

اسد انا مبسوط اوي

كيان وانا كمان

جه وقت الفرح وعشق كانت ملكه في الفستان

ليث اول لما شفها قمر اوي يا عشقي عشق انا بحبك

عشق وانا كمان بحبك ياليثي

كيان كانت حوريه في فستنها

معلشي يا جماعه اصلي مبعرفش اوصف الهدوم 

اسد بحبك يا  كياني 

كيان وانا       بعشقكيا اسدي

تمت 

لو الروايه عجبتكم كتروا التفاعل





 

تعليقات

التنقل السريع