القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية روح يونس البارت الاول بقلم نور محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الاول

شدته جوة الاوضة وشدت كوم الشيميز وهو مصدوم وقطعت جزء من الشيميز وبقت تصرخ لحد ما اخوها دخل

بصدمة بتعمل ايه في اختي يا يونس

يونس كان مصدوم ومش فاهم حاجة

روح اترمت في حضن اخوها ومثلت الدموع

في سرها اسفة يا يونس بس أنت ليا أنا بحبك

أنا معملتش حاجة يا محمود دية اختك

محمود في ثانية كان ضر`بة بالقلم

بزعيق....اطلع برة ومش عايز اشوف وشك في بيتي

روح اتصدمت لأنها مكنتش عايزة ده اللي يحصل

والدة روح اتدخلت وقالت....لا يا محمود هو لازم يتجوزها

هنا روح فرحت وكان نفسها تصوت من الفرحة

يونس بص لروح بك`ره.....موافق بس اهم حاجة متزعلش يا محمود أنت اخويا قبل ما تكون صاحبي وأنا بحب اختك

روح اتصدمت من كلام يونس بس فرحت

بعد شهر ويوم الفرح

روح دخلت الشقة ويونس وراها ولسة هتتكلم يونس زقها بقوة ناحية الحيطة ومسكها جامد

أنا هخلي ايامك الجاية كلها سواد يا روح مش أنتِ اختارتي استحملي وزقها وهي وقعت علي الأرض ودموعها نزلت

بزعيق....غوري غيري الزفت ده بدل ما او`لع فيكي وفيه

روح قامت وبقوة....مش هغير هتعمل ايه بقلمي نور محمد

في لحظه روح بقت علي كتف يونس ودخل بيها الأوضة وسط صريخها وحطها علي السرير وقلع جاكت البدلة

بخوف...لا أنا مش خايفة أنت متقدرش تقرب مني

في لحظة روح كانت بين أيدين يونس وهو بيقبلها بع`نف وبعدين اتحولت لقبلة رقيقة وايدة وصلت لسحاب فستانها ولسة هيفتحه وفي لحظة روح زقته وضر`بته بالقلم

روح بدموع....أنت حيوا`ن

يونس................

تفتكروا يونس هيعمل ايه في روح لو عاوزين تعرفوا اعملوا متابعه للمدونه من هنا هنا 

#روح يونس

#نور محمد

البارت التاني من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع