القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حياة الزين البارت الخامس بقلم سلمي شريف في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


Salma Sheref


حياة بخوف: انا انا اسفة

زين: اسفة علي ايه

وفاجأة بيضر*بها بالقلم وبيمسكها من شعرها

زين بجنون: اسفة علي ايه

حياة ببكاء: اخر مرة والله

زين: اوووه هو هيبقي فيه مرة تاني؟ 

حياة ببكاء: الحقونييي

زين بسخرية: مفيش حد هيحلقك من تحت ايدي

وبير*ميها في الارض بقوة

بتقعد تسحف في الارض وبوقها بينز*ف د*م

بيقلبها ليه وبيمسكها من هدومها وبيقربها ليه 

زين: قولتلك هستمتع بيكي شوية وار*ميكي مكان ما جبتك وانتي متمر*دة ومستنتيش وكدة انا اضايق

بتبصله حياة لاخر مرة قبل ما تفقد وعيها

بيقوم بسرعة وهو مش مستوعب الي عمله فيها وكأنها شبه م*يتة! 


فلاش بااك 🎬

بيتصل رقم غريب علي زين بعد ما ربط جر*حه

زين: الو

_حضرتك فيه واحدة عملت حا*دثة ودة اخر رقم كان عندها ف لو ممكن تيجي 

زين بخبث: طبعا


باااك 📽


بيطلب زين الدكتورة تجيله علي طول 


حنان: متأكدة يابنتي من الي بتعمليه

سها: ايوة ياماما طبعا انا معايا الدليل يبقي خلاص كدة


بتروح سها وهي قلقانه وبتخبط الباب

بيفتحلها زين واتصدم لما لقاها في وشه

زين: بتعملي ايه هنا

سها: مش هدخلني

زين: لا

بتدخل سها غصب عنه وبتقعد حاطة رجل علي رجل وهو مش فاهم جابت الجرأ*ة دي منين! 

زين: انتي بتعملي ايه

سها: امسك

بياخد زين منها الورق

زين: ايه دة

سها: انا حامل منك

زين: افندم

بتطلع الدكتورة من الاوضة وهي حزينة

زين: فيه ايه

الدكتورة: حياة عندها كا*نسر! 


يتبع... 


#بقلمي_سلمي_شريف

#اصغر_كاتبة



تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع