القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

زوجتي القاصر البارت التامن بقلم خوله في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#زوجتي_القاصر


                            البارت8 


دخلت الصف وراحت قعدت وحدها عشان مش عارفة حد 


ليان:سارة بصي البنت هناك 


سارة:هي جديدة هنا باين 


ليان: حرام تعالي نكلمها أكيد مش عارفة حد هنا 


سارة: طيب يالا 


ليان: أهلا يا قمر 


ورد بهدوء: أهلا 


ليان: أنت جديدة هنا 


ورد: آه بصراحة ومش عارفة حد ولا عارفة المكان 


سارة: طيب إسمك إيه 


ورد: أنا إسمي ورد وأنتو


سارة: أنا سارة 


ليان: وأنا ليان وممكن تيجي معانا على فكرة 


ورد: بجد طيب هو أنتو مش حتنزعجوا مني 


سارة: إيه ده  واحنا حننزعج ليه  يالا نلففك بالمدرسة 


ونعرفك على الاماكن قبل ما الدرس يبتدي 


ورد: أوكي يالا 


قعدوا يلفوا مع بعض وبعدها راحوا الدرس وهوما ماشيين 


كان في ولد جاي جري وضرب فورد وقعها


ورد زعقت: إيه ده مش تبص قدامك 


زياد: روحي يا أوزعة بعيد عشان ما تزعليش 


ورد إتغاضت: إنت حيوان واعمى و حيوان 


زياد بعصبية: كده طب تعالي شوفي الحيوان حيعمل إيه 


كان جاي ناحيتها بس الأستاذ جا و طلب منهم يدخلوا الصف


قعدوا جنب بعض 


ليان: إنتي إتجننتي يا ورد 


سارة: الله يحرقك يا ورد أنت مجنونة يا بت 


ورد: هي مدرسة أبوه دي هو مين عشان يقولي أوزعة 


سارة بسخرية: ما هي مدرسة أبوه فعلا 


ورد: أنت فصفي ولا فصفوا 


ليان: لا يا ورد هي فعلا مدرسة أبوه 


ورد: إيه ده فعلا 


ليان: بعيدا عن أنها مدرسة أبوه هو أكبر مننا وأنت ما كانش 


لازم تكلميه كده هو حيحطك فدماغوا  


ورد: بس 


سارة: بس إيه ده زياد يا بنتي مش حيسكت 


ورد: طيب أعمل إيه 


سارة: والله مش عارفة 


الاستاذ: أنتو هناك أسكتوا أو إطلعوا برا 


سارة: آسفين حضرتك 


فالصف


 زياد: البنت قالتلي حيوان 


مازن: كبر دماغك يا زياد 


زياد بعصبية: بس هي


مازن: خلاص أكيد مكانش قصدها 


زياد سكت وقعد 


مؤمن: أهلا 


زياد و مازن: أهلا 


مؤمن: مالك يا زياد قالب وشك ليه 


زياد بغيض: في بنت مش عارف مين إتخبطت فيها وهيا 


زعقتلي 


ضحك مؤمن: عشان كده 


زياد: أنتو عاملين منو موضوع بسيط ليه دي كان ناقص 


تضربني


ضحكوا عليه فقام من معاهم وراح 


ورد: أستاذ ممكن أطلع للحمام 


الاستاذ: إتفضلي 


قامت ورد وطلعت راحت للحمام كان ماشي وشافها وإبتسم 


بشر 


 مسك إيدها بقوة وجرها زياد: أهلا أهلا 


ورد خافت: أنااااا


زياد: مالك القطة اكلت لسانك 


ورد عيطت: سيب إيدي 


مازن:سيبها يا زياد


 سابها وهي عيطت أكثر وجريت بسرعة 


مازن: إيه إلي عملتوا ده يا زياد 


لف عليه: ما كانش قصدي أنا كنت 


مازن: كنت إيه أنا مش قلتلك تسيب البنت فحالها  


دخلت الصف وراحت قعدت 


ليان: في إيه يا ورد مالك 


ورد بتوتر: لا ولا حاجة 


سارة: زياد مش كدة 


هزت راسها بخوف


سارة: مش قلتلك هو حيزعلك 


       أكرم وصل الشركة نزل وطلع لمكتبوا عمل إتصالات 


كثير طول النهار تقريبا 


أكرم: إيه الجديد 


همس: أستاذ حمزة إتفق مع مس جنى على كل حاجة و مس 


جنى قالتلنا نبلغها لما ترجع 


أكرم: أمم تمام رتبيلي إجتماع معاها و قولي لحمزة ييجي 


لمكتبي


همس: حاضر  


قعد أكرم شوية و دخل حمزة 


حمزة: وأخيرا شرفت 


أكرم: آه بقولك هي مس جنى ما غيرتش حاجة مش كدة 


حمزة: آه أنا فرضت عليها شروطنا وهي موافقة 


أكرم: طيب 


حمزة بقرف: أنا البنت دي مش بالعها مش فاهم متحملها إزاي 


بنت ملزقة 


أكرم: والله و أنا كمان بس نعمل إيه 


حمزة:دلوقتي إحنا إستلمنا مشروع جديد همس حتجيبلك 


الورق 


جابتلهم الورق وقعدوا يناقشوا المشروع 


أكرم: تمام كده نبلغهم إننا حنمسك المشروع 


حمزة: تمام و أنا من رأيي ناخذ المشروع 


أكرم:أوك 


سمعوا دق الباب  


أكرم: إتفضل 


دخلت همس: حضرتك مس جنى برى 


أكرم: تمام دخليها 


حمزة بقرف: أنا طالع مش حمل قرف 


أكرم كتم ضحكتوا: طيب لما أحتاجك حقول لهمس 


طلعوا ودخلت جنى كانت لابسة فستان مكشوف 


جنى بدلع: أهلا يا أكرم إزيك


أكرم هو بيحاول يبتسم: كويس إتفضلي يا مس جنى 


قعدت وحطت رجل على رجل 


جنى: جنى بس مش مس جنى 


أكرم: إنتي كنت عاوزة تقابليني ليه 


جنى: عشان عايز أقولك حاجة 


أكرم بإستغراب: في إيه


جنى: أنت كنت مختفي فين 


أكرم: أفندم 


جنى بوقاحة: كنت مختفي فين 


أكرم: مش فاهم وأنت إيه مصلحتك من أنك تعرفي كنت فين


جنى بوقاحة: عشان أنا شخص مش بحب اللف والدوران أنت 


عاجبني  


أكرم: نعم حضرتك بتقولي إيه 


    عند ورد خرجت من المدرسة وإتصلت بالسواق 


ليان: تعالي نوصلك معانا 


ورد: لا أنا إتصلت دلوقتي حييجي ياخذني 


ليان: تمام باي 


وصل السواق 


...: إتفضلي يا مدام 


ورد: شكرا 


ركبت السيارة 


ورد: ممكن نروح الشركة عند أكرم الأول 


...: تمام 


ساق العربية وهي فضلت باصة من الشباك 


....: وصلنا 


ورد: شكرا تقدر تروح أنا حيوصلني أكرم 


نزلت ودخلت الشركة والكل كان بيبصلها 


ورد: ممكن سؤال هو مكتب أكرم فين 


الموضفة: فالطابق إلي فوق آخر مكتب 


ورد: تمام شكرا 


طلعت بالأسانسير وأول ما وصلت راحت المكتب 


ورد: أنا عايزة أدخل لأكرم 


همس:بس هو عندوا حد جوا إستني شوية وحبلغوا 


ورد بعناد: لا حدخل دلوقتي 


وراحت المكتب فتحت الباب 


ورد بصدمة: أكررررم 


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜

💜💜💜

💜💜

💜


تمت....


التتمة البارت9

يتبع 

تكملة الروايه من هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع