القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت حبك عذاب البارت الاول والثاني بقلم هاجر العفيفى في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

: الدكتوره قالت ليا أن مش هقدر اخلف 

قالتها إيمان بتوتر وخوف من رد فعله 

مالك بهدوء : روحتي لوحدك

إيمان هزت راسها بخوف

مالك بضيق : انا خارج

إيمان بخوف : طب مردتش عليا ليه

مالك بتنهيده : هقول ايه يعني مش وقته يا إيمان

سابها ومشي بدون كلام

إيمان بدموع : يارب استر وميجرحنيش انا مليش غيره والله


#هاجرالعفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفروووا


كريمه : مش ناوين تروحوا للدكتور بقا ولا ايه بقالكم سنه متجوزين ومفيش اي اشاره حتى

مالك بضيق : مش وقته يا أمى الكلام ده كام مره أقولك ده نصيب

كريمه بغضب : ماهو نصيب وكل حاجه بس ال انا شيفاه أن مراتك مبتفكرش اصلا فى الموضوع وانا أم وعايزه أشوف طفل ليك قبل لما أمو"ت

مالك نفخ بضيق وقال : يوووه كل يوم نفس الحوار انا زهقت بقا

كريمه بغضب : اعمل حسابك بقا يامالك أن كتب كتابك على بنت عمتك الخميس ال جاي ولو مسمعتش كلامي يبقا اعتبر أن أمك ما"تت

مالك بصلها بصدمه وقال : أمى

كريمه بجمود : أخر كلام عندي 

مالك اتعصب وخرج وساب المكان ومشي

كريمه بوعيد : ماشي يابنت ضرتى واكله عقل الواد أن ماخر"بتش حياتك مبقاش انا كريمه


#هاجرالعفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


فى منتصف الليل


كانت إيمان مستنيه مالك وهي متوتره وقلقانه عليه بعد وقت وسمعت صوت الباب بيفتح عرفت أن مالك

إيمان جريت عليه وقالت بقلق : مالك كنت فين قلقتني عليك وتلفونك مقفول

مالك مردش عليها وراح قعد على الكرسي إيمان قعدت على ركبتها وقالت : مبتردش ليه عشان خاطرى كلمني متسكتش كده

مالك : سامحيني يا إيمان

إيمان بخوف : اسامحك ازاى وضح كلامك

مالك بتوتر : انا متجوز من شهرين

إيمان بصدمه : متجوز !!!!!


يتبع


رأيكم❤️ومتنسوش ذكر الله يابناويت🥺❤️


#حبك عذاب


بقلمى #هاجرالعفيفى


دمتم في حفظ الرحمن💙



شكرا على التفاعل يابنات❤️     البارت الثاني


مالك بتوتر : انا متجوز من شهرين

إيمان بصدمه : متجوز !!!!

مالك : ا ايوه

إيمان وقفت ومسكت دموعها بالعافيه وقالت : وانا اخر من يعلم

مالك وقف وقال بتوتر : إيمان افهميني انا 

إيمان بدموع : افهم ايه انت تعمل فيا كده يامالك مش مصدقه

مالك بغضب : متبقيش انانيه بقا انا عملت كده عشان من حقى أبقى أب

إيمان بصوت عالى : وانا من حقى أبقى ام أنت ال اناني مش انا لو انت ال عندك مشكله عمرى ماكنت أتخلى عنك حتى لو كل الناس اقنعتني عارف ليه عشان بحبك لكن انت

قاطعها مالك بلهفه : بحبك والله العظيم بحبك انتي الأصل

إيمان بسخريه : ليه والتانيه التقليد طلقني يامالك

مالك بصدمه : انتي مجنونه ده مش هيحصل

إيمان : بقولك طلقني انا مش طيقا"ك ولا طايقه اعيش معاك

مالك بغضب : مفيش طلاق يا إيمان وال عندك اعمليه

سابها ومشي وهي انهارت على الأرض من الصدمه وبعدين مسحت دموعها بجمود وقالت بوعيد : ماشي يا مالك انا هندمك على ك"سرة قلبى دي مااااااشي


#هاجرالعفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفرووا


كريمه : انا كلمت عمتك النهارده يامالك عشان نتفق على كتب الكتاب

مالك نفخ بعصبيه وقال : خلاص يا أمي مش محتاجينها انا اتجوزت فعلا ومن شهرين

كريمه بصدمه : ومتقوليش

مالك قعد على الكرسى وقال بحزن : مقولتش لحد وحتي إيمان لسه عارفه النهارده

كريمه بجمود : وده مش هيغير حاجه من كلامنا

مالك بعدم فهم : ازاى !!!!

كريمه : هتتجوز بنت عمتك عادي

مالك : وإيمان ونيره

كريمه بخبث : انت مش هتقدر على تلاته ياعين أمك خليهم اتنين بس

مالك بضيق : أمي ياريت توضحي أكتر

كريمه : يعني هتطلق ست إيمان وكده كده هي أرض بور ومش نفعانا بحاجه والباقي على ذمتك

مالك بصدمه : لاء لاء مستحيل أطلق إيمان


#هاجرالعفيفى


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم


نيره بخوف : لو إيمان عرفت هتحصل مص"يبه

أمها : مص"يبه ليه ياعين أمك خلاص ال حصل حصل أخوها كان متجوزك وما"ت وراح بالسلامه واتجوزتي جوزها ايه ال حصل بقا 

نيره بقلق : بس انتي عارفه برضوا انها صاحبتى

أمها : ومصلحتك أهم مفيش حاجه اسمها صحبتك وصحبتى

نيره بصوت عالى : يا أمى أفهميني لو إيمان عرفت ان أنا ابقا ضرتها هتبقى مص"يبه

إيمان من وراها بصدمه ودموع : مش معقول أنتى يانيره

نيره بصدمه : إيمان !!!!!


يتبع

تكملة اسكريبت بعد عمل متابعه من هنا 

انا عيطت😥🙂متنسوش ذكر الله يابناويت🥺❤️


#حبك عذاب


بقلمى #هاجرالعفيفى


دمتم في حفظ الرحمن 💙



 

تعليقات

التنقل السريع