القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #عشقت_ظابط_مخابرات #البارت_الثالث والرابع والخامس#بقلم_sogod_bakery في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#عشقت_ظابط_مخابرات
#البارت_الثالث والرابع والخامس 
#بقلم_sogod_bakery
الدكتور بأسف: انا اسف بس للاسف المريضه كانت تعبانه جدا وعندها مشاكل جامده انا اسف وبص في الارض 
ملاك بصدمه: يعني اي ماما فين
الدكتور: البقاء لله عن اذنكو
دخلت تجري ملاك علي الاوضه شافتهم بيغطو وشها دخلت شلتها بسرعه وقالت
ملاك بعياط وصويت: لاااااااااااااااااا اااااااامي متسبنيش امي لا لا لا لا لااااااااااااااااااااا مامااااا ونبي لااا عشان خاطري قومي ونبي هسمع كلامك والله هسمع الكلام مش هعمل مشاكل تاني بس قومي هتجوز فارس هتجوزو والله بس بالله عليكي قومي ونبي قومي قومي بقااااااااااا كلهم دخلو بسرعه 
فارس بعصبيه: قومي ياملاك مينفعش كده قومي
ملاك بعياط: اوعااااا متسبنيش ونبي يا ماماااااااا لااااا لا بقا مش هتسبيني انتي كمان كفايه بقا كفايه جاسر جري حضنها
جاسر: بس ياحبيبتي اهدي خلاص ربنا يرحمها ياملاك هي كانت تعبانه وارتحت خلاص ياحبيبتي ملاك ملاك ردي عليا ملاك اغمى عليها فارس شلها بسرعه ودخل اوضه تانيه وخرج دفع فلوس المستشفى وخلصو كل حاجه ودخل شال ملاك وروحو كلهم علي بيت ملاك
--------------------------------------------------------روحو البيت 
ملاك بدموع وهي في حضن جاسر: يعني خلاص مشيت وسبتني انا عاوزها مليش دعوه 😭
فهد بحزن: ملاك اهدي خلاص ربنا يرحمها كلنا والله كنا بنحبها وزعلنا عليها بس هي في مكان احسن من هنا خلاص متعيطيش بقا💔
جاسر شدد من حضنها: ملاك بصي ياحبيبي هي شايفكي علي فكره وزعلانه منك كده 
ملاك بسرعه: لاء لاء لاء مش عاوزها تزعل مني خلاص مش هعيط
نور بدموع: تعالي ياقلبي غيري هدومك تعالي عقبال معمل الاكل 
ملاك بحزن: مش عاوزه اكل ا قاطعه فارس بزعيق
فارس بزعيق وماسك درعها جامد: بت بقولك ايه انا سكتلك من الصبح وحوار الكليه ده هحسبك عليه ويلا خشي غيري هدومك وكلي علشان بكره هنتكتب الكتاب فاهمه 
ملاك بخوف وعياط: مش هتجوزك انا بكرهك بقا بكرهك 
فارس ضربها بالقلم: اخرسي يازباله غوري من وشي سااااامعه😡
نور خدت ملاك بسرعه ودخلت الاوضه
--------------------------------------------------------في الاوضه جوا
نور بحزن عليها: ملاك متزعليش منه هو اكيد مش قصدو
ملاك بزعل: هو لي بيعمل معايا كده لي بيدخل في كل حاجه من وانا صغيره انا بخاف منو اوي يانور ازاي هتجوزو انا ببقي خايفه لما يبصلي اقوم اجوزو😔
نور خدتها في حضنها 
نور: نامى ياقلبي انتي تعبتي انهارده جامد 
ملاك نامت ونور قامت براحه وخرجت
جاسر بعصبيه لفارس: انت ازاي تمد ايدك عليها قدمنا حرام عليك يافارس دي البنت بتخاف منك لي كده لي
فارس ببرود: خلصت ملكش دعوه ياجاسر
جاسر: لا ليا لما اشوف اختي بتضرب وانا واقف يبقي ليا فارس لو سمحت خليك هادي معاها
نور: ايوه يافارس انت مشوفتش كانت عامله ازاي جوه دي عماله تترعش جوه وكانت خايفه اتكلم معاها براحه
فهد: ايوه ياصحبي براحه عليها وكمان مامتها لسه متوفيه خليك حنين معاها فارس بصلهم كلهم
فارس ببرود: خلصتو بكره الماذون هيجي ومحدش لي دعوه بملاك فاهمين قالها بعصبيه
كلهم بخوف: فاهمين 
فارس: يلا يافهد وانتي يانور خشي نامى جبها وانت ياجاسر خليك معاهم يلا سلام وقفل الباب وراه
ونور وجاسر دخلو نامو جمب ملاك
--------------------------------------------------------في مكان اول مره نروحو
عم ملاك بشر: امها ماتت خلاص ملهاش وهعرف اخد منها الورث
مرات عم ملاك بخبث: ايوه ياحسن خلاص هتاخد حقك الي ابوك حرمك منه زمان
حسن: عندك حق ياعبير خلاص هعرف انتقم منها وهرميها في الشارع بقولك اي هو الواد نام😉
عبير بخبث: اه نام ياخويا نام انت كمان بقا تصبح على خير 
حسن بضيق: وانتي من اهله ياختي😒
------------------------------------------------------نروح عند فهد وفارس في مركز المخابرات قاعدين في مكتب فارس
فهد: علي فكره مينفعش الي عملتو مع ملاك ده وكمان امها لسه متوفيه
فارس بحزن لاول مره يظهر قدام حد: هي الي بتعصبني يافهد خوفها مني بيجنني ولما جاسر بيحصنها ببقي عاوز اقوم اكسر عضمها 
فهد بحزن هي كده هتخاف منك صدقني كلمها براحه وفهمها براحه وحده وحده مش هتخسر حاجه يافارس لو كلمتها بهدوء
فارس: خلاص فكك يلا تعالى نشوف الباشا كان عاوزنا شكل في مهمة ولا حاجه 
فهد: تعالى ياخويا
دخلوا وكانت الصدمه ليهم
يلا كفايه كده عليكو انهارده لو عايزين انزل تاني اكتبو وانا هنزل بليل بارتين


#عشقت_ظابط_مخابرات
#البارت_الرابع 
#بقلم_sogod_bakery
دخلو وكانت الصدمه ليهم
فارس بصدمه وفرح: سليم
سليم: وحشتني ياض يافارس وحضنو
فهد بفرحه: سليم وحشتني اوي ياض❤
سليم: انتو كمان والله اي عاملين اي
فهد وفارس: تمام الحمدلله 
اللواء مدحت: اقعدو انا جمعتكو انهارده عشان في عمليه مهمه جدا وخطيره وانا قولت مافيش غير الفريق بتاعكو الي يعرف يتطلعها 
فارس بهدوء: وان شاء الله نقدر يافندم 
فهد: بس ياباشا هي العمليه عن اي بظبط
سليم: وتبع مين
اللواء مدحت: في اي ياولاد اي الاسئله دي كلها هقولكو كل حاجه بس مش دلوقتي يلا كل واحد علي بيتو يلا
الشباب كلها تمام يافندم وخرجو نتعرف بقا على سليم
سليم الدسوقي: عمر27 سنه طويل وعريض وجسمه رياضي صاحبهم من الطفوله وكان مسافر ورجع شغال ظابط مع فارس وفهد عيونه رومادي وقمحاوي ولي اخت واحده

حنين الدسوقي: فتاه عمرها19 سنه في كلية هندسة جميلة جدا شعرها اصفر قصير وبيضا وعيونها عسلي وقصيره ومش محجبه.  
--------------------------------------------------------
كلهم راحو بيت فارس
سليم: اي يابني عامل اي
فارس: كويس
فهد: انت جيت لوحدك ياض ياسليم
سليم: لاء جبت حنين معايا
فارس: بجد وحشتني القرده الصغيره دى 
سليم بضحكه: دي لو سمعتك بتقول عليها كده هتنفخك
فهد وفارس ضحكو
سليم: عامل اي مع ملاك
فارس بحزن: زفت مامتها توفت انهارده وهنكتب الكتاب بكره 
سليم اتصدم: ايه انت بتهزر صح
فهد بزعل: للاسف مش بيهزر ده الي حصل 
سليم بزعل: ربنا يرحمها وبعدين انت اتخنقت مع ملاك ولا اي
فهد قالوا الي حصل
سليم بزعل من فارس: لي كده يافارس حرام عليك ده وقتو يعني البت امها ماتت وهي بتخاف منك اساسا من غير حاجه تقوم تتضربها
فارس بجنون: ايوه تخاف مني عشان متبعتدش عني انا بحبها بتجنن لما جاسر بيحضنها انتو لي مش حاسين بيا انا طالع انام وطلع وسابهم
سليم لفهد: غلط فارس بيفكر غلط وهيخسرها
فهد: غبي هيفضل غبي طول عمره يابني ننام عشان بكره في يوم طويل 
سليم: يلا
كده كل الابطال نامو
-------------------------------------------------------في الصباح نروح عند ملاك
نور وجاسر قامو علي صوت صويت وعياط دخلو اوضت مامت ملاك 
جاسر بخوف: ملاك اهدي ياملاك عشان خاطري 
ملاك بعياط: ابعد عني انا عاوزه امي عاوزه ماما تعالي خديني ونبي تعالي 😭😭
نور اتصلت علي فارس مردش اتصلت على فهد رد
فهد بحب: الو
نور بعياط: الحقني يافهد
فهد بخوف: اي في اي 
نور بعياط: م ل ا ك 
فهد قام: نور اهدي اهدي واتكلمي براحه
نور بعياط جامد: ملااك عماله تعيط وتصوت جامد ياا يافهد شهقة انا خايفه عليها اوي 
فهد بسرعه: طيب اهدي انا جاي اهو بسرعه سلام
نور: سلام وقفلت 
فهد طلع صحى فارس وسليم وحكلهم فارس نزل بسرعه وهما وراه وصلو البيت فارس دخل بسرعه شافها في حضن جاسر اتجنن
فارس بعصبيه: مسك درعها جامد انتي عاوزه ايه بظبط ها انتي اي بتعملي كده لي انتي لما تعملي كده هترجع ردي عليا هترجع
ملاك بخوف بتهزر راسها: ف ا ر س س ب ن ي و ن ب ي ا بع د ع ني ب قا شهقة قالت برعشه ا ن ا ب ك ره ك ب ك ر ه ك 
(فارس سبني ونبي ابعد عني بقا انا بكرهك بكرهك)  فارس اتجنن شلها ونزل بيها وكلهم خافو عليها ونزلو وراه بس ملحقوش 
فهد بخوف: هو راح فين
نور بخوف هي كمان: انا خايفه اوى عليها
سليم بضيق: اهدو ياجماعه فارس بيحبها
جاسر بضيق: انا رايح اجيب حاجه سلام ومشي ونور طلعت وفهد وسليم روحو
--------------------------------------------------------في العربيه عندهم
ملاك بخوف: فارس سوق براحه ونبي سوق براحه 
فارس بيسوق بسرعه عاليه ومش بيرد
ملاك بعياط: وقف ونبي انا اسفه طيب والله مش هعمل كده تاني ونبي وقف العربيه  فارس ساق ووصل لمكان نزل وشدها من درعها ودخل ملاك شافت مأذون 
ملاك بخوف وبتهزر راسها: لا لا انت مش هتعمل كده صح
فارس بخبث: يلا يالوكه عارفه لو موافقتيش هعمل فيكي اي
ملاك بدموع هزت راسها فارس ابتسم ببرود وشدها ودخل بعد وقت ملاك فات علي كلمت
(بارك الله لكم وبارك عليكما وجمع بينكما في خير) 
ملاك دموعها نزلت من الخوف 
فارس بخبث: يلا ياحرمي المصون
ملاك: فارس احنا ريحين فين
فارس مردش عليها وهي خافت اكتر وسكتت
وصل لفيلا ونزلو ودخلو الاوضه وقرب منها
ملاك وهي بتبعد: انت بتقرب لي
فارس قرب منها اوي وبسها في وشها كله ونزل علي جسمها وزهقها علي سرير و........... نروح حتى تانيه
--------------------------------------------------------عند حنين اخت سليم نزلت تجيب حاجه وهي رجعها خبطت في حد وقعت 
حنين بعصبيه: انت اعمى متبص قدامك وقامت
هو بعصبيه: انتي متعرفيش انا مين 
حنين بضيق: هتكون مين ان شاء الله 
هو بضيق: انا ابقي.......... 
كفايه كده تفتكرو حنين خبطت في مين وفارس هيعمل اي مع ملاك 
يلا باي الصبح هنزل بارت كمان 😘❤


#عشقت_ظابط_مخابرات
#البارت_الخامس 
#بقلم_sogod_bakery
نروح عند فارس لما زهقها
ملاك بخوف: ااا انت بتعمل ايه 
فارس بخبث: اي مش مراتي برضو ولا انا غلطان
ملاك: ابعد عني بقا انا بقرف منك وبكرهك فجأءه خافت من شكلو
فارس بعصبيه وعيونه احمرت: انا ابقي هخليكي تكرهيني اكتر ياملاك انا بقا هحسبك علي الي حصل في الجامعه ودلوقتي فضل يضربها بالحزام وهي بتعيط 
ملاك بوجع وعياط: كفايه يافارس ااااه انا اسفه اسفه والله مش هقول كده تاني خلاص كفايه  اه اااااااه 
فارس بعصبيه: ضربها جامد اخرسي مش عاوز اسمع صوتك فاهمه ملاك مردتش عليه ضربها اكتر وزعق فاااااااهمه
ملاك بتعب:  ف ا هم ه واغمى عليها 
فارس فاق من عصبيته شافها كده اتصدم شلها دخلها الحمام و......... كفايه لغيت كده نروح عند حنين
--------------------------------------------------------هو بضيق: انا ابقي جاسر المحمدي ياحيوانه
حنين بعصبيه: مين دي الي حيوانه يازباله يا****
جاسر لسه هيضربها طلعت تجري
جاسر  بضحكه وسرحان: البت قمر بس لسنها ده راح ضحك وروح لاختو
وصل وطلع شاف نور بتعيط جري عليها حضنها جامد وقالها
جاسر بخوف عليها: نوري مالك يانوري في حاجه بتوجعك حد عملك حاجه اتكلمي ونبي
نور بعياط: م ل ا ك
جاسر بهدوء: براحه يروحي براحه ومسح دموعها بأيدو اتكلمي براحه يلا
نور بهدوء: ملاك خايفه عليها ياجاسر خايفه فارس يعمل فيها حاجه 
جاسر: متخافيش ياقلبي هو بيحبها والصبح هنكلمها كلنا 
نور بفرحه: بجد ياجاسر
جاسر: بجد ياقلب جاسر يلا بقا ننام 
نور بنوم: اه يلا عاوزه انام دخلوا نامو 
--------------------------------------------------------نروح مكان اول مره نروحو 
المجهول1:يا باشا اتجوز انا شوفته دخل عند المأذون وكان ماسك بت بتعيط بس اي موزه
المجهول2 بوقحه:هي موزه اوي يعني 
المجهول1 بخبث: دي قشطه يا باشا اي حضرتك بتفكر في حاجه تانيه ولا ايه 😉 
المهجول1 بغموض: انا عارف هعمل اي وضحك بخبث  نصيب النااس الي منعرفهاش دي ونروح عند سليم وفهد
--------------------------------------------------------سليم شاف اختو داخله تجري قام بسرعه
سليم بخوف مسكها من درعها: في ايه بتجري كده لي حد عملك حاجه انتطقي
حنين بخوف من شكلو: اااا انااا
فهد ادخل لما شافها خايفه منو كده شدها وحضنها 
ملحوظه هو بيعتبرها اختو الصغيره نرجع تاني 
فهد بحب اخوي: وحشتيني ياقرده
حنين بغضب طفولي: متقوليش ياقرده ها🥺
سليم وفهد ضحكو علي شكلها 
سليم: تعالي ياحنون
حنين راحت بخوف: ن ع م
سليم بحنان: متخفيش منى ياقلبي ها احكي اي الي حصل
حنين حكت كل حاجه 
سليم بهدوء: طيب اسمه اي
حنين: نسيت يلا مش مهم اهو غار في داهيه 
سليم: طيب ياحنون انتي غلطانه 
حنين: لا ان قاطعها سليم
سليم: لا غلطانه عشان شتمتي عيب بعدين بنوتي الحلوه كانت بتعمل اي في الشارع دلوقتي 
حنين ببراءة : كنت بجبلي حاجات حلوه 
سليم ابتسم: طيب يلا ياحبيبي روحي نامى 
حنين بحب اخوي: حاضر وبستو من خدو وطلعت 
سليم لفهد: تفتكر عمل فيها اي تلفونه مقفول 
فهد: مش عارف بس اكيد مش هيعمل فيها حاجه وحشه 
سليم: مش عارف يلا يا اخويا نتطلع ننام عندنا شغل كتير بكره فهد مردش عليه وهو استغرب
سليم: في اي ياض يافهد سرحان في اي فهد فاااااااااااهد
فهد فاق: اي اي في اي ياعم انت
سليم بضحكه: بقالي ساعه بكلمك انت كنت سرحان في اي ها ها😉
فهد بسرحان: نوري الي جت ونورت حياتي نفسي تحس بيا وبحبي ليها ا سليم قطعه 
سليم بتمثيل: ياااااه بقا انت وفارس بتحبو وانا سنجل بأس 
فهد ضحك: يلا ياعم البأس نقوم ننام في شغل 
سليم بغيظ: يلا اخويا  كل واحد طلع نام
عند حنين كانت نايمه وبتفكر في جاسر
حنين بسرحان: االواد قمر اوي يخربيت جمال عيونه قاقت من السرحان اي ده ده رخم وسافل ووحش
حنين: استغفر الله العظيم مين ده الي وحش انا شكلي هعبط ده قمر 14 نامي ياحنين بطلي عبط ونامت حنين نرجع لفارس وملاك
--------------------------------------------------------ملاك فاقت وعماله تعيط فارس خلص وشلها وخرج وغير هدومها. وحضنها ونام
ملاك بخوف منو: ابعد عني ونبي يافارس
فارس بحزن بس مظهرش: نامى ياملاك احسنلك
ملاك بعدت عنه فارس شدها تاني وحضنها جامد 
فارس بهمس ليها: لو بعدتي عني تاني ياملاكي انا هقتلك راح بسها بوسها كلها حب
ملاك اتصدمت فارس بعد عنها وباس عيونها
فارس بحنان: يلا ملاكي نامى وشدد من حضنو ونامو سوا
--------------------------------------------------------نروح عند حسن وعبير 
حسن بشر: يلا قومي البسي ياعبير عشان هنسافر
عبير بأستغراب: هنسافر فين ياخويا
حسن هيتكلم قطعه ابنو هشام 
هشام: االسلام عليكم 
حسن وعبير: وعليكم السلام  
حسن لهشام: قوم جهز نفسك علشان هنسافر
هشام بأستغراب: فين يا ابويا
حسن بشر: مرات عمك ماتت واحنا هنروح ناخد الورث وانت هتتجوز ملاك
هشام بعصبيه: لا يا ابويا الكلام ده مش هيحصل انا مش هتجوز ملاك وده الورث بتاعها محدش هياخد منو حاجه غيرها
حسن بضيق: انت بتعالى صوتك عليا ياولد
هشام هدى شويه: ابويا ملاك طيبة ومتستهلش اننى نعمل فيها كده وكمان لسه مامتها ميته نقوم نعمل فيها كده
حسن عارف ان هشام بيحب ملاك زي اختو بيخاف عليها راح قال
حسن بغموض: خلاص يابني احنا مش هنعمل حاجه راح بص لهشام بس بشرط
هشام بسرعه: ااي هو
حسن:........................ 
هشام وعبير بصدمه:  اي
هشام حسن السيوفى: عكس مامته وبابه طيب جدا وبيحب ملاك زي اختو هي واهلها عمره26 سنه طويل جسمه رياضي وقمحاوي وعيونه سوده وشغال في مطعم

كفايه كده شويه وهنزل تاني يلا باي❤


علشان يصلكم باقي الروايه اعملوا متابعه من هنا 

تعليقات

التنقل السريع