القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية فرعون البارت 11_12 بقلم يمني محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#فرعون

#يمني محمد

البارت 11_12

..

ابتسام....دا دم بادر مش دم شرف

فرعون. بجنان وغضب.. قصدك ايه


ابو فرعون.. ماهي بابنه زي الشمس ياولدي يعني البت دي كانت مدسوسه علينا يافرعون


فرعون... ورحمه امي ماهتعدي كده بالساهل لاجبها هنا واقتلها بس قبل القتل هلعب فيها البخت الأول


كامل.. كيف يااخويه حته البت دي يااخويه تعمل فينا كده

انت السبب يااخويه سلامتنا  كلنا البت دي


فرعون.. خلاص مش عايز اسمع صوت


ابو فرعون.. خلاص ياكامل سيل اخوك دلوك لما نشوف هنعمل ايه في المصيبه دي


خرج كامل وابتسام من إلاوضه

فرعون.... هجنن ياابويه كيف ايه الا بيحصل دا


ابو فرعون... معرغش ياولدي بس دا لو ملعوب من ابن الهلالي كلنا هندمر لازم بضاعتنا ترجع


فرعون... وقبل بضاعتنا كرامتنا وحق اختي كمان يرجع

ابو فرعون... مفتاح السر كله مع البت الا اسمها دهب دي


فرعون. هجبها واخليها تقول حقي برقبتي. بس ازي هي بتسلمني احسن وخبطت حسن على دماغه

علشان ميضربنيش بالنار


ابو فرعون... قولتلك السر كله عند البت دي. اهدي انت كده و ريح جسمك شويه لما نفكر ونشوف هنعمل ايه 

وخرج وساب فرعون


فرعون بيكلم نفسه.. دهب مين انتي هجيبك يادهب


في الخارج

كامل... ضاعت علينا الفلوس

ابتسام.. هو انت كل همك الفلوس عايزين نعرف مين البت دي. ولما هي مدسوسه علينا ليه ام حسن كانت عايزه تقتلها لما هي بتساعد ابنها


كامل... الحكايه واعره محدش  عارف اولها من آخرها

ابتسام... باخبر بفلوس كمان شويه هيبقى ببلاش

انا هدخل اشوف فرعون


كامل. وهو يمسكها من وسطها.

😲😲😲😲

خاليكي كلهم مشغلين تعالي نقضي شويه مع بعض

ابتسام.. باخبر اسود انت كده هتفضحني لو حد شافني او فرعون شافني هندفن وقتي

كامل.. يووه بقاا هو في ايه انا زهقت

ابتسام... اصبر لما نشوف ايه الا بيحصل ونظبط امورنا ونهرب بالفلوس من هنا ولا من شاف ولا من دراي

وسابته ودخلت لفرعون

#فرعون


في المستشفى

حسن.. كان قاعد مش على بعضه بيفكر ازي دهب تضربه على راسه علشان فرعون

مستنيه تفوق

طلع الدكتور

حسن... الحاله عامله ايه يادكتور

الدكتور.. هي فاقت بس تعبانه وممنوع عنها الزيارات كلها

حسن... أنا هدخلهاا

الدكتور.. ممنوع

حسن.. لا يبالي بكلام الدكتور. وقاله هدخلهاا يعني هدخلهاا


وكان هيحصل مشكله في المستشفى لولا كوثر امه اتدخلت في الموضوع لمت الدنيا


كوثر.. اعدي ياحسن مش كده

حسن.. اهدي ازي لو شفتها هي خايفه عليه قد ايه. مش هتصدقي

كوثر... قولتلك قبل كده اقتلها وانت مسمعتش كلامي وحاسب لنفسك ولينا وجع القلب

حسن.. هقتلها لو معطتنيش جواب مناسب  علشان الا شفته بعيني دا


ودخل لدهب

دهب َفتحه عينها بس باين عليها التعب اول ماشافت حسن ارتعشت ووشها احمر


حسن... حمد الله على السلامة وهو يضغط على كتفاها بشده

دهب.. شكرا.

حسن. وهو يقرب لها وبصوت مرعب.. ممكن اعرف  انتي خبطتني على راسي ليه ولا علشان مين

دهب.. برعشه علشان خايفه عليك

حسن.. ازي وخايفه عليا تخبطني ولا علشان خاطر مقتليش فرعون ضربتني علشانه

دهب.. وهي تبص احسن وتقول انا عملت الا انت قولتلي عليه وفي بوعدك ليا وسبني تمشي ممكن

حسن. وهو يشد ااسلسه من رقبتها

َينظر لدهب ويقول. هشوف دلوقتي انتي عملتي ايه

دهب.. هي مالها السلسه

فرعون.. كان فيها جهاز تتبع وتصنت يعني كل حاجه حصلت هناك لو على بعد موجوده هنا على شفره

دهب. بصدمه انت بتقول ايه

😲😲😲😲😲😲😲😲

دا احنا هنشوف بلاوي

#فرعون

#يمني محمد



مجحد#فرعون

#يمني محمد

#البارت ١٢

والله ورحمه ابويه مطحونه في المذاكره انا 5طب بشري اعمل ايه غصب عني والله. اعذروني

..

حسن.شد السلسه من رقبه دهب وقالها انا كنت حاطط فيها جهاز تتبع وتسجيل علشان اعرف اوصل لفرعون ومكانه في الجبل

علشان كده عرفت مكانه من جهاز التتبع وبعتله المخبر

دهب.. مصدومه من كل دا

تستجمع قوتها وترد برعشه وتقول

انت حر معاه انا عملت الا مطلوب مني سبني بقاا ووفي بوعدك معايه


حسن وهو يقرب لها ويضع يده على خدها ويقول

لا ياقطه لسه لما اشوف ايه الا حصل هناك ابقى ساعتها اقرر

دهب.. وانا لسه هستني انا صبري نفذ


حسن.. أنا قولت ايه. وبعدين يلا احنا هنمشي من المستشفى دي

دهب. بخوف وتكلم في سرها.. أنا كده كده ميته او ماهيشغل الفلاشه هكون في إعداد الموته

ولو قلت من حسن اكيد فرعون مش هيسبني. 😢

حسن. يشخط.. أنجز علشان نمشي


وفعلا  حسن خد دهب وركب العربيه وطار بسرعه البرق الي الفيلا  بتاعته وطبعا كوثر كانت هناك

هي اساسا بتكره دهب جدا.

كوثر... حمدالله على السلامه يا دهب

دهب.. بجد مبسوطه بسلامتي قولي كلام غير دا ياهانم

كوثر.. أنا لو عليا اقتلك بأيدي او اشريك سم بأيدي بس لاسف ابني كسرلي ظهري وقال ايه بيحبك

دهب .. لا وانا بسهالهالك بقولك اقتلني مش جديد عليكي

انتي بتقتلي كل يوم كذا بنت

بس مكملتش كلامها كان حسن ضربها بالقلم على وشها

وجذبها من شعرها على فوق

كوثر بشمته. مبتحسش ياحسن

#فرعون

#يمني

حسن بغضب وهو بحدفها ارضا

انتي محرمتيش مش هتسكتوا غير لما اقطع لسانك

دهب.. اقتلني وريحني طالما مش هتسبني

حسن.. اقتلك 😂بضحكه

اشبع منك الاول انا إلا مصبرني عليكي اني مشبعتش لا دوقت طعمك لسه لما اشبع ابقى اسيبك

دهب. خلاص انا هقتل نفسي

حسن.. وماله اعملها وانت عارفه ايه الا هيحصل

وخرج سايها في الاوضه راح يشوف الفلاشه

وهي قعدت تلطم وتصوت

😢😢😢😢😢😢

في الجبل فرعون كان قاعد هيجنن من البت الا أسماها دهب

وقاعد يفكر ويتكتك

على دخول ابتسام مراته

مالك ياسيد الناس

فرعون بغضب. سبني في حالي دلوك عفاريت الدنيا بتطنطذ قدامي

ابتسام.. ماانا قولتلك اقتلها وانت مسمعتش كلامي اديها غفلتك

فرعون. بغضب.. قولت اخرسي دلوك لا عاش ولا كان الا يغفل فرعون

ابتسام.. المشكله مش البت اهي غارت في داهيه بس دلوقتي بضاعتك عنده الضابط

فرعون. مبقاش فرعون لو مجبتش بضاعتي وجبتها راكعه على رجلها تتمنى السماح قبل الموت

ابتسام.. بووه وهتجبها تاني ليه اقتلها واخلص ولا البت حلت في عينك

فرعون. زقها على السرير وقالها انتي مرا فقر

َخرج

ابتسام.. بحقد ماشي يافرعون. انت كده تستاهل الا انا هعمله معاك

وفتحت كيس قديم عندها َطلعت منه قماشه ملطخه بالدم وقالت اشرب بقا كله من خيرك

😲😲😲😲😲😲

#فرعون

فرعون زعق على اخوه بصوت عالي

فرعون.. كامل

كامل.. ايوه

فرعون.. يلا علشان هنزل البندر دلوك

كامل.. دلوك كيف يعني

فرعون.. زي مابقولك ولا مش عايز تجي

كامل.. لا هاجي

ابو فرعون ندا عليه

كامل.. طاب هدخل البس خلاقاتي واجيب السلاح لحد ماتتكلم ابويه


فرعون. متتاخرش يلا بسرعه


فعلا كامل دخل غير وخد سلاحه وندا لابتسام


وقالها انا نازل  مع فرعون  البندر لما نشوف اخرتها


ابتسام.. بقولك ايه البت دي لازم تموت لازم تموت فاهم باكامل لازم تموت. الكل هموت ويتولى احنا على كل حاجه

كامل.. قصدك ايه

ابتسام.. مش وقته. البت دي تموت ونضرب عصفورين بحجر واحد وكل الا اتعمل فيك زمان جاتلك الفرصه علشان تاخد بتارك من الجميع


فعلا فرعون خد اخوه ونزل البندر

وسحبوا على فيلا حسن الهلالي

وفرعون حالف لدهب ان يقتلها

مكنش حسن موجود بس كان سايب عساكر كتير ورجاله حوالين الفيلا علشان خايف احسن فرعون يجي

بس الا حصل مكنش على الخاطر

كوثر ساعدت فرعون ان يدخل لدهب

😲😲😲طاب ازي

دهب قاعده بتعيط على السرير وظهرها للباب

الباب اتفتح بهدوء جدا

وساد الهدوء لثواني

دهب بصوت هادي.. أنا مستعده اعملك كل حاجه بأحسن انت عايزه

وبتلف ظهرها انصدمت لما لقت فرعون قدامها وقفل الباب بالقفل


دهب... 😲فرعون

اللي عاوز باقي الروايه يضع 5تعليقات ويعمل متابعه من هنا ااااااااا

😲😲😲😲😲😲😲😲😲

البارت 13من هناااااااا



 

تعليقات

التنقل السريع