القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت يتيمه البارت 16_17_18بقلم رحمه محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#روايه بنت يتيمه
البارت 16_17_18

 
سليم واياد اول ما شافوهم بصو لبعض وسكتو 
مامت فريدة : تعالي ي حبيبتي  
فريده بابتسامه : حاضر ي ماما
وقعدت جنب اياد وغزل قعدت جنب سليم 
اياد بهمس : اي القمر دا  
مامت فريده : اياد بيقول ان كتب الكتاب اخر الشهر اي رايك ي حبيبتي
فريده : بسرعه كدا
سليم : ملهاش لازمه الخطوبه انتو بقالكو سنه مع بعض
غزل : ايوا وافقي عشان عيزين نفرح بيكو
فريده بابتسامه : موافقه
سليم : طب يلا نقرا الفاتحه
اياد ببتسامه : يلا
مامت فريده : صدق الله العظيم... الف مبروك ي حبيبتي
فريده جريت عليها حضنتها
غزل : الف مبروك
فريده بفرحه : الله يبارك فيكي ي غزل
سليم : مبروك ي صحبي اخيرا هخلص منك 
اياد : قاعد علي قلبك
سليم : لا احنا متفقناش علي كدا
كلهم ضحكو
سليم لاحظ ان فريده وغزل بيبصو لبعض وبيبتسمو
سليم خبط اياد وهمس : هما بيبصو لبعض كدا لي
اياد ضحك : شكلهم هيقتلونا
غزل مسكت كوباية عصير وقدمتها لسليم 
سليم : يكرم اصلك
في نفس الوقت فريده مسكت كوبايه وقدمتها لاياد
اياد : حبيبي تسلم
وفريده قدمت كوبايه لماما وخدت هي وغزل كوبايه  
فريده بصت لغزل وابتسمو بخبث 
سليم بخبث : انتو بصين لبعض كدا اشربو 
غزل : حاضر 
غزل شربت شويه من العصير ورماتهم : يالهوي شطه
في نفس الوقت شربت فريده ورماتهم : يعع ملححح
اياد وسليم بصو لبعض بنتصار وضحكو  
اياد ضحك : وقعتو ولا حد سمي عليكو
سليم : بقا انتو كنتو عيزنا نشرب ملح وشطه
فريده : انتو عرفتو ازاي 
_فلاش باك
مامت فريده كانت في الاوضة عند فريده وغزل 
اياد : انا عايز اشوف فريده 
سليم : طب ما هي جايه انت غبي  
اياد : عايز اشوفها قبل ما تيجي  
سليم : عندي فكرا... لما مامتها تيجي اسألها عن الحمام وهي هتبقا في المطبخ 
اياد : لا ذكي 
مامت فريده جت 
اياد : ممكن الحمام 
مامت فريده : اكيد تعالي اتفضل يبني 
ووصلتو للحمام وكان المطبخ جنبو
اياد : شكرا
مامت فريده مشيت واياد كانت هيدخل المطبخ سمع
غزل : بلاش يفريده
فريده باصرار : لا شويه شطه صغيرين نضحك شويه 
غزل : طب بالمره شوية ملح لسليم
ضحكو هما الاتنين
اياد برا : دول عصابه ي قلب امنا يسليم وقعدنا وقعه سوده
ورجع الصالون كان سليم ومامت فريده بيتكلمو
سليم بهمس : انا جمايلي غرقتك
اياد بهمس : يعم اتنيل دول طلعو عصابه
سليم بهمس : مش فاهم
اياد حكي ليه الي سمعو
وكانت غزل وفريده جم... سليم واياد بصو لبعض وسكتو
_باك
غزل : وبدلتو الكوبيات ازاي
سليم : لما كانت فريده بتحضن مامتها بدلتها
غزل وفريده بصو لبعض 
اياد قام وطلع علبه صغيره من جيبو وقرب من فريده 
اياد بهمس : كنتي هتشربيني شطه ي فريده شطه 
فريده بضحك : يعني انت الي شربتها اوي يعني 
اياد فتح العلبه وكان فيها خاتم 
فريده : الله حلو اوي ي اياد 
اياد ابتسم : عجبك 
فريده : اوي 
اياد : يخساره كان هيبقا من نصيبك 
فريده : تقصد اي 
اياد : بعد الى عملتى دا اخاف اتجوزك تحطي سم فالاكل 
فريده دمعت : والله كنت بهزر 
اياد : يخربيتك والله بهزر 
فريده : يعني هتلبسهولي 
اياد ابتسم : ايوا 
ومسك اديها ولبسها الخاتم وباسها من ايديها 
اياد ببتسامه : بحبك 
فريده ببتسامه : وانا بحبك 
كملو القعده هزار وضحك 
سليم : طيب يلا عشان ماما 
غزل ببتسامه : يلا 
مامت فريده : الف سلامه علي مامتك ي سليم 
سليم ابتسم : الله يسلمك 
اياد وسليم وغزل وقفو 
اياد : سلام ي حماتي 
مامت فريده بضحك : سلام ي حبيبي 
ومشيو 
مامت فريده ببتسامه : مبسوطه 
فريده ببتسامه : اوي اوي ي ماما 
مامت فريده  قربت من فريده وحضنتها : ربنا يديم فرحتك 
فريده حضنتها اكتر : ويديمك ليا

*عند سليم وغزل واياد 
سليم : تعالى اروحك 
اياد : لا انا عايز اتمشي 
سليم : يلا ي اياد مش هينفع تمشي دلوقتي 
اياد ضحك :  الساعه لسه9 ي سليم 
سليم : مش مطمن ي اياد 
اياد : يلا بس خد غزل وانا هتمشي 
سليم بقلق : ماشي 
اياد مشي وسليم وغزل ركبو العربيه 
غزل : انت قلقان كدا لي 
سليم : مش عارف 
غزل مسكت ايدو وابتسمت : متخافش هيكون كويس 
سليم ابتسم وباسها من ايديها 
وساق العربيه ومشي.. 
سليم وغزل وصلو الفيلا 
سليم : هروح اطمن علي سميره 
غزل : هاجي معاك 
سليم ببتسامه : ماشي 
سليم مسك ايد غزل وراح اوضة سميره 
سليم : سوسو 
سميره قفلت المصحف :صدق الله العظيم... حبيب سوسو جيتو امتي
غزل قعدت جنبها علي السرير : لسه وصلين 
سليم قرب منها وباس راسها : عامله اي ي حبيبتي 
سميره ببتسامه : الحمدلله ي حبيبي... عروسة اياد عامله اي 
غزل ببتسامه : كويسه اوي يخالتو 
سليم : ايوا ما انتو عملتو عصابه 
غزل ضحكت 
سميره : ازاي عصابه 
غزل ضحكت : انا حطيت في كوباية سليم ملح وفريده حطت في كوبايه اياد شطه وهما حبو يبقو اذكياء وبدلو الكوبيات 
سميره ضحكت جامد : عصابه جامده
سليم : وفي الاخر هما الي شربوهم 
سميره بضحك : من حفر حفره لاخيه وقعه فيها.. وقعو فشر اعمالهم 
سليم بضحك : طب ارتاحي ي ماما شويه واحنا هنطلع 
غزل بضحك وباست سميره من جبينها : تصبحي علي خير ي خالتو 
سميره : وانتي من اهلو يحبيبتي 
سليم ببتسامه : تصبحي علي خير ي حبيبتي 
سميره : وانت من اهلو
 
*عند فريده بتكلم اياد 
فريده بضحك : كان نفسي انت الي تشربها 
اياد : ماشي ي فريده هتقعي قريب 
فريده ضحكت بس سكتت لما سمعت صوتت حد اتخبط بالعربيه 
فريده : ايااااااااد 
...... 
#يتبع

#بقلمي رحمه محمد
#روايه بنت يتيمه
البارت 17

غزل بترجع لورا بخوف : سليم
سليم بشر : بقا انتى كنتى عايزه تشربيني ملح
غزل بضحك : انا ي بنى.. وبعدين ما انا الي شربت الشطه 
سليم بضيق : احسن 
سليم قرب منها جامد.. وبص في عيونها
سليم : انا هعرف اخد حقي
غزل : خلاص متزعلش 
سليم قرب منها جامد... سمع تليفونو بيرن
غزل ضحكت : روح شوف مين
سليم : لا هي الرنه خلصت اصلا
وقرب منها تاني.. سمع تليفونو بيرن تاني
سليم بضيق : دا مين الرخم دا
غزل ضحكت وباستو من خدو : روح شوف مين
سليم ابتسم وقرب من تليفونو
سليم بستغراب : فريده
غزل قربت منو لما سمعت الاسم : في اي
سليم بستغراب : مش عارفه
الرنه خلصت وسليم رن علي فريده
فريده بخوف : الو
سليم بستغراب : الو..مالك ي فريده
غزل جابت كرسي ووقفت عليه عشان تبقا في طول سليم وتعرف تسمع
فريده بعياط : ا.. اياد
سليم بقلق : مالو في اي
فريده : كنت بكلمو من شويه وفجاه سمعت صوت عربيه شديد اكنها بتخبط حد واياد قفل وبرن عليه تليفونو اتقفل
سليم بصدمه : اي
فريده بعياط : انا مش عارفه اوصلو شوفو ي سليم
سليم بيحاول يهديها : طيب اهدي وانا هنزل اشوفو
فريده : هاجي معاك
سليم : لا خليكي انتي
فريده بعياط : ونبي عايزه اجي
سليم كان هيرفض بس غزل منعتو
غزل بهمس : هي قلقانه ولو فضلت في البيت هتقلق اكتر
سليم هز راسه بالايجاب
سليم : طيب اجهزي وانا هاجي اخدك
فريده : ماشي
سليم قفل مع فريده وقعد علي السرير
غزل قعدت جنبو ومسكت ايدو : متخافش ان شاء الله هيكون كويس
سليم بخوف : ان شاء الله... انا هقوم اللبس
غزل : وانا هاجي معاك
سليم هز راسه بالايجاب وسابها ودخل الحمام
غزل بوجع علي شكل سليم : يارب استرها
وقامت عشان تلبس هي كمان

_بعد فتره 
سليم وصل عند بيت فريده.. وفريده ركبت العربيه
غزل بصت لفريده : هو مالكيش مكانو وانتي بتكلمي
فريده بدموع : قالي انو قرب من البيت 
سليم ساق العربيه علي بيت اياد
ولما قرب من البيت.. شاف ناس كتير واقفه
سليم : استنو هنا انتو
فريده بخوف : لا هاجي معاك
سليم : معلش ي فريده خليكي هنا
سليم نزل من العربيه وقرب من الناس الى واقفه وسال واحد منهم
سليم : هو لي الطريق مقفول
الشخص : حصل حادثه
سليم قلبو وجعو : حادثه
الشخص : ايوا والاسعاف جت خدت الشاب
سليم طلع تليفونو وجاب صوره لاياد
ومد ايدو الى فيها الفون : كان دا
الشخص بص في الصوره : لا معرفش كان وشو كلو دم
سليم بوجع : طيب مستشفي اي 
الشخص : مستشفي *.........
سليم وهو راجع العربيه لفت نظرو حاجه بتلمع علي الارض 
قرب منها واتصدم 
سليم بخوف اكبر : دا تليفون اياد 
عيون سليم دمعت.. وحط الفون في جيبو ورجع العربيه 
فريده بلهفه : ها ي سليم
سليم بوجع : معرفش هو كان في حادثه وخدو الشاب المستشفي وهروح المستشفي اهو
غزل بخوف : يعني هو اياد 
سليم بوجع:  لا مش عارف بيقولو كان وشو كلو دم
فريده بعياط : طيب يلا نروح المستشفي بسرعه
سليم ساق العربيه بسرعه عليا... وبعد وقت وصل المستشفي
جري هو وفريده وغزل دخلو المستشفى 
وشافو ممرض ووقفو
سليم : فين الحاله الى لسه جايه من شويه
الممرض : تقصد الحادثه
سليم : ايوا بسرعه
الممرض : الدور الخامس في اوضه العمليات
سليم بخوف : طب هو كويس
الممرض : حالتو صعبه اوي
سليم سابو وجري ووراه غزل وفريده
ركبو الاسانسير
سليم : اهدي ي فريده ان شاء الله هيبقا كويسه
غزل حضنت فريده وهما الاتنين بيعيطو
غزل بدموع : اهدي ونبي ي حبيبتي 
فريده بعياط : انا خايفه علي اياد

في مكان تاني
... : كلو تمام يباشا
... : يعني مات
... : لا في العمليات
... : لازم تخلص منو والخطه التانيه تتنفز بسرعه غزل تكون عندي النهارده
... : حاضر ي علي باشا 
علي : تمام روح انت
الشخص مشي
علي : وانتي يعني اي مش هتكملي معانا هي لعبه
مريم : انا خلاص صدقت ان سليم مش ليا
علي بغضب : مش لعبه انك توافقي ودلوقتي تقولي لا
مريم : بقولك اي ي علي انا لغايت الان مهمتي معملتهاش بس انت السبب فالي حصل مع اياد ولو مات سليم مش هيسيبك واكيد عارف ان انت السبب اصلا فمتخلنيش اروح اعرفه انا
علي بتوتر : انتي بتهدديني
مريم : لا انا بس بعرفك انا هطلع برا اللعبه دي ولو حولت تاذيني باي حاجه فعرف ان سليم هيعرف دا الي  حصل والي هيحصل سواء كنت ميته او عايشه ف ابعد عني وانا هطلع من اللعبه دي ومش هقول لحد حاجه
علي : وورق الصفقه الي اتفقنا انك تجبي
مريم ابتسمت بسخريه : انت عندك الي يعرف يجيبو مش هتقف عليا
علي : ماشي يمريم بس لو عرفت انك عرفتي سليم باي حاجه هقتلك
مريم وقفت : مبتهددتش ي علي بس متخافش مش هقولو حاجه

في المستشفى
سليم وفريده وغزل
وصلو الدور الخامس وسالو ممرضه عن مكان اوضه العمليات
سليم اوصل ما وصل اوضه العمليات اتصدم 
سليم بصدمه : اياد 
غزل وفريده كانو بيعيطو ولما سمعو صوت سليم بصو للمكان الى سليم بيبص نحيتو 
فريده بصدمه : اياد 
غزل : انا مش فهمه حاجه 
اياد كان واقف قدام اوضه العمليات 
فريده جريت نحيتو 
فريده بعياط : انت كويس حصل ليك حاجه اي بيوجعك 
اياد : اهدي ي حبيبتي انا كويس 
سليم كان هيضربو بس غزل وقفتو 
غزل : انت هتعمل اي 
سليم بغضب : انتى مش شفتي عمل فينا اي 
غزل : اهدي ي سليم اكيد حصل معاه حاجه 
سليم حاول يهدا : بس دا وقع قلبنا 
غزل : يبقا نسالو اي الى حصل 
سليم هز راسو بالايجاب : حاضر ي غزل 
غزل ابتسمت ليه ومسكتو ايدو وقربو من اياد 
فريده بعياط : لي عملت فينا كدا 
اياد بص لسليم : حادثه بسيطه حصلت مع واحد في الشارع وانا جيت معاه 
سليم فهم ان اياد عايز يقولو حاجه 
وبص لفريده : اهدي ي فريده هو كويس اهو 
فريده بعياط وبصت لاياد : طيب تليفونك مقفول لي
اياد بتفكير : شكلو وقع لما جريت علي الشاب
سليم طلعو تلفون اياد من جيبو : اهو لقيتو مكان الحادثه 
اياد ابتسم وخدو من سليم
غزل قربت من فريده : تعالى اقعدي ي حبيبتي 
فريده هزت راسها بالايجاب 
ومشيت مع غزل 

سليم : اي الى حصل 
اياد : الحادثه دي كانت متخططه بس فيا 
سليم بصدمه : اي 
اياد : ايوا ي سليم العربيه كانت بتاعت علي والى سايقها واحد من البودي جارد بتاعو والشاب الى جو دا جري عليا زقني بس العربيه خبططو هو وكانت باعلي سرعه 
سليم بغضب : حسابك تقل معانا اوي ي علي 
اياد : فعلا 
سليم : الشاب الى جوا دا حالتو اي 
اياد بحزن : مش مستقره 
وقطع كلام اياد دكتور خرج من اوضه العمليات 
اياد وسليم جريو عليه 
سليم : خير ي دكتور 
الدكتور بحزن : للاسف فقدنا المريض 
اياد بصدمه : اي
سليم : شكرا ي دكتور اتفضل 
الدكتور مشي وساب اياد وسليم وقفين 
فريده وغزل قربو منهم 
غزل : الدكتور قال اي ي سليم 
سليم بحزن : توفي 
فريده : الله يرحمو
سليم بص لاياد : روح وصلهم البيت ي اياد وانا هشوف اجراءات المستشفي 
اياد خد فريده وغزل وبعد فتره وصلو الفيلا
اياد : استني ي غزل هاجي اشوف سميره كانت تعبانه يلا ي فريده 
ودخلو الفيلا وراحوا اوضها
اياد بزعيق : سميره 
..... 
#يتبع
شكرا علي تفاعلكم 🖤.


#بقلمي رحمه محمد
#روايه بنت يتيمه
البارت 18

اياد ساب سليم في المستشفي
ووصل غزل الفيلا
اياد : استنى ي غزل هاجي اشوف سميره كانت تعبانه 
غزل ابتسمت : تعالي هي اكيد صاحيه وقلقانه عليك عشان سليم قال ليها انك تعبت
اياد بص لفريده وابتسم : تعالى يلا
فريده ببتسامه : ماشي 
اياد وغزل وفريده نزلو من العربيه ودخلو الفيلا 
وراحو علي اوضه سميره  
دخل الاوضه شافها قعده بتدعي : يارب اشفي ولادي وريح قلبهم واسعدهم يارب.. يارب تكون كويس ي اياد ي حبيبي
اياد بزعيق : سميره 
سميره : بسم الله الرحمن الرحيم يخربيت سنينك فزعتني
اياد بضحك : وحشتيني يحب
وقرب منها حضنها 
سميره : كدا تخوفني عليك 
اياد ببتسامه : انا كويس اهو وجيت اطمنك عليا كمان 
سميره بستغراب : اومال فين سليم 
غزل بتوتر : راح الشركه 
اياد : اهه راح عندو شويه شغل متقلقيش شويه وجاي مش هيتاخر 
سميره هزت راسها بالايجاب و بصت جنب غزل وشافت بنت جميله
سميره ببتسامه : مين القمر دي 
اياد : القمر دي تبعي 
سميره ببتسامه : خطبتك ي اياد 
اياد قرب من فريده وحط ايدو علي كتفها وقربها من سميره 
اياد ببتسامه : ايوا ي ستي هي اي رايك 
سميره : جميله ما شاء الله
فريده ببتسامه : شكرا ي طنط
سميره : قلب طنط 
غزل قربت من سميره : اي دا بقاا هي هتشقطك مني ي سوسو ولا اي.. عيني عينك مش كدا يعني 
كلهم ضحكوا
سميره : انتو الاتنين ولادي زي سليم واياد 
فريده ببتسامه : شكرا 
اياد : طيب انا هسيبك بقا ي سوسو واجيلك بكرا ولسه هوصل فريده 
سميره : ماشي ي حبيبي خالي بالك من نفسك 
اياد ابتسم ليها وهز راسه بالايجاب 
فريده ببتسامه: باي ي طنط 
سميره ابتسمت : باي ي حبيبتي 
فريده واياد مشيو 
سميره : يلا ي غزل روحي نامي وانا هستني سليم 
غزل : لا ي خالتو هفضل معاكي انا مش جيلي نومي وحسه بوجع في بطني 
سميره بقلق : لي من اي 
غزل : مش عارفه من الصبح وانا دايخه ومليش نفس اكل حاجه وبطني بتوجعني 
سميره ابتسمت : ياريت الى فدماغي يكون صح 
غزل بستغراب : هو اي 
سميره ببتسامه : تكوني حامل 
غزل بصدمه : حامل؟ 
سميره ببتسامه : بكرا نروح لدكتور نشوف 
غزل ابتسمت : تفتكري يكون كدا 
سميره ببتسامه : اهه ي حبيبتي 

عند اياد وفريده
اياد وصل فريده البيت 
فريده بدموع : متعملش فيه كدا تاني ي زفت انت
اياد حب يدايقها : لي خوفتي عليا 
فريده : اومال كنت شايف اي
اياد : قرفاني عياط اهو
فريده : ايااااد
اياد ضحك : انا كويس اهو
فريده بغضب : بس انت وقعت قلبي عليك 
اياد : سلامة قلبك 
فريده : والله ياخي انك بارد 
اياد ضحك : طيب يلا اطلعي عشان اروح لسليم 
فريده : هتعملو اي في اهل الشخص دا 
اياد : مش عارف لسه.. انا السبب في موتو
فريده مسكت ايدو : لا ي حبيبي دا قضاء ربنا وهو الى انقذك وبعدك عن العربيه 
اياد بحزن : الله يرحمه 
فريده بخوف : اوعدني انك هتفضل جنبي انا مش متخيله اني ذان ممكن اخسرك النهارده
اياد مسك ايديها وضغط عليها : وعد اني افضل جنبك ديما 
فريده ابتسمت ونزلت من العربيه وبعد ما مشيت شويه لفت ورجعت تاني 
فريده بتحذير : اياك تقفل فونك ي اياد 
اياد بخوف مصطنع : اومرك ي فندم 
فريده ابتسمت : بحبك 
اياد ببتسامه : بحبك 

*عند سليم بيكلم غزل علي الفون 
غزل بحزن : يعني هتتاخر 
سليم : ي حبيبتي انا خلصت الاجراءات بتاعت المستشفي وهروح مشوار انا واياد وهاجي علطول نامي انتي 
غزل : مش هعرف انام طول ما انت برا 
سليم : عشان خاطري ي غزل اسمعي الكلام 
غزل : مش هيجيلي نوم ي سليم 
سليم بخبث : لي يعني عشان مش هتكوني فحضني 
غزل : بصراحه اه هكون خايفه وانا متعوده علي وجودك جنبي وهستناك وحاول متتاخرش 
سليم ابتسم من كلامها : بحبك اوي ي غزل
غزل ببتسامه : وانا بحبك اووي 
كملت بتوتر : سليم 
سليم : قلبو 
غزل : كنت عايزة اقولك علي حاجه 
سليم : قولي ي حبيبي 
غزل بتوتر : لا مش دلوقتي لما اتاكد 
سليم بستغراب : تتاكدي من اي 
غزل ابتسمت : حاجه هتفرحك اوي 
سليم : طيب قولي 
غزل : لا مش دلوقتي 
سليم لسه هيرد قطعو صوت اياد 
إياد : مش هنبطل محن شويه 
سليم : اخرس ياض (كمل لغزل) طيب يلا ي حبيبتي باي 
غزل :خالى بالك من نفسك 
سليم ببتسامه : حاضر 
غزل :سليم 
سليم : اي ي حبيبتي 
غزل : بحبك 
سليم ابتسم : انتى كدا هتخليني اسيب كل حاجه واجيلك 
غزل ضحكت جامد 
سليم : لا انا جاي
كتمت ضحكتها : لا شوف شغلك وخلص وانا مستنياك
سليم بغيظ : طيب اقفلي يلا
غزل بضحك : باي ي حبيبي 
سليم : باي ي حبيبتي
سليم قفل مع غزل وكلم اياد 
سليم : تعالى معايا 
إياد بستغراب :فين وعملت اي في الإجراءات 
سليم : الشاب الى مات دا كان بيشتغل مع علي 
اياد : ازاي
سليم : عرفت كل حاجه عنو هو كان بيشتغل مع علي بس مش عارف لي انقذك
اياد : مفيش غير شخص واحد الى هيفهمنا دا 
سليم : علي 
اياد هز راسه بالايجاب وهو وسليم مشيو وكل واحد ركب عربيتو وراحو الفيلا عند علي 
وشافو 2 من البودي جارد 
سليم واياد قربو منهم 
سليم بحده : قول لعلي باشا ان سليم السيوفي عايز يشوفو 
واحد من البودي جارد : تمام خليكو هنا
البودي جارد دخل الفيلا وبعد شويه خرج 
البودي جارد : اتفضلو الباشا مستنيكو جوا 
سليم بص لاياد ودخلو الفيلا 
علي : اهلا اهلا ي..... 
قطع كلامو دخلو اياد مع سليم بص ليه بصدمه وسكت 
اياد ضحك : مفاجاه اي رايك 
سليم : مكنتش متوقع يكون لسه عايش صح 
وان الى مات واحد اسمو (سليم طلع ورقه من جيبو وبص فيها وكمل) يوسف احمد المنشاوي 
علي اتوتر : م.. مين 
سليم بخبث : انت تعرفو 
علي : لا.. لا
اياد : مالك بس اهدا كدا مش عارفو ازاي وهو كان بيشتغل عندك 
سليم قرب من علي ومسكو من رقبتو 
سليم بغضب : لي كنت عايز تقتل اياد والواد دا ازاى بيشتغل عندك وازاى انقذو 
علي مكنش قادر يتكلم
اياد قرب من سليم : سيبو ي سليم هيموت في ايدك
سليم سابو... وعلي قعد يكح جامد 
علي اتكلم بصعوبه : انا معرفش حد بالاسم دا ويلا برا 
سليم بغضب : بلاش تلعب علينا عشان انت عرفنا وهنوصل للي عيزينو ي علي باشا 
اياد قرب من علي واتكلم بحده : انت عارف ان سواء قولت لينا او لا هنعرف ف يلا خليك زي الشاطر كدا وجاوب علي الاساله
علي بتوتر : قولت معرفش حد بالاسم دا ويلا برا 
سليم ضحك : تمام ي علي (بص لاياد) يلا بينا ي اياد نروح نبلغ بقا عن الجريمه الى حصلت 
علي بتوتر : ت.. تبلغو 
سليم بص لاياد وضحك : هو انا مقولتلهوش 
اياد ضحك : لا مقولتلهوش 
سليم ضحك : طيب تقولو انت ولا اقولو انا 
إياد ضحك : سيب ليا انا الطلعه دي 
اياد قرب من علي وحط ايدو علي كتفو 
اياد : بص بقا ي عليوه ركز كدا معايا لما الحادثه حصلت وكانت قصداني في كاميرات صورت العربيه ورقمها واتعرفت انها عربيتك وكمان في معانا دليل ان (بص لسليم) اسمو اي ي سولوم 
سليم ابتسم :يوسف احمد المنشاوي 
اياد : ايوا هو دا بيشتغل عندك ولغايت الحادثه كان بيشتغل عندك 
سليم قرب ووقف قصاد علي : شوف بقا يعني ممكن نسجنك دلوقتي بتهمت القتل 
اياد : ونحط في ايدك الكلبوش ي عنيي
سليم : ها قولت اي 
علي بخوف : انتو بتهددوني في بيتي 
اياد ببراءه مصطنعه : احنا ي بني 
سليم وهو بيعدل قميص علي: كدا تظلمنا ي عليوه احنا بنعرفك بس ي حبيبي
اياد : ها هتعرفنا ولا نعرف احنا من... 
وقاطع كلامهم دخول بودي جارد ومعاه غزل متخدره
سليم بصدمه : غزل
وطلع المسدس بسرعه وضرب طلقه جت في نص دماغو وقع علي الارض وغزل وقعت جنبو
سليم جري عليها : اياد امسك علي بسرعه البودي جارد بتوعنا برا هيمنعو البودي جارد بتاعو من الدخول 
علي كان هيهرب بس اياد مسكو كويس
سليم بخوف : غزل فوقي ي حبيبتي
اياد بزعيق : قول جايب غزل هنا لي ولي عايز تموتني
وقطع كلامو صوت ضرب نار
اياد بصدمه : سليم 
...... 
#يتبع عاوزين باقي الروايه بسرعه اعملوا متابعه من هنااااااااا

تكملة الروايه من هنااااا

تعليقات

التنقل السريع