القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت يتيمه البارت 16_17_18بقلم رحمه محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

التنقل السريع

    #روايه بنت يتيمه
    البارت 16_17_18

     
    سليم واياد اول ما شافوهم بصو لبعض وسكتو 
    مامت فريدة : تعالي ي حبيبتي  
    فريده بابتسامه : حاضر ي ماما
    وقعدت جنب اياد وغزل قعدت جنب سليم 
    اياد بهمس : اي القمر دا  
    مامت فريده : اياد بيقول ان كتب الكتاب اخر الشهر اي رايك ي حبيبتي
    فريده : بسرعه كدا
    سليم : ملهاش لازمه الخطوبه انتو بقالكو سنه مع بعض
    غزل : ايوا وافقي عشان عيزين نفرح بيكو
    فريده بابتسامه : موافقه
    سليم : طب يلا نقرا الفاتحه
    اياد ببتسامه : يلا
    مامت فريده : صدق الله العظيم... الف مبروك ي حبيبتي
    فريده جريت عليها حضنتها
    غزل : الف مبروك
    فريده بفرحه : الله يبارك فيكي ي غزل
    سليم : مبروك ي صحبي اخيرا هخلص منك 
    اياد : قاعد علي قلبك
    سليم : لا احنا متفقناش علي كدا
    كلهم ضحكو
    سليم لاحظ ان فريده وغزل بيبصو لبعض وبيبتسمو
    سليم خبط اياد وهمس : هما بيبصو لبعض كدا لي
    اياد ضحك : شكلهم هيقتلونا
    غزل مسكت كوباية عصير وقدمتها لسليم 
    سليم : يكرم اصلك
    في نفس الوقت فريده مسكت كوبايه وقدمتها لاياد
    اياد : حبيبي تسلم
    وفريده قدمت كوبايه لماما وخدت هي وغزل كوبايه  
    فريده بصت لغزل وابتسمو بخبث 
    سليم بخبث : انتو بصين لبعض كدا اشربو 
    غزل : حاضر 
    غزل شربت شويه من العصير ورماتهم : يالهوي شطه
    في نفس الوقت شربت فريده ورماتهم : يعع ملححح
    اياد وسليم بصو لبعض بنتصار وضحكو  
    اياد ضحك : وقعتو ولا حد سمي عليكو
    سليم : بقا انتو كنتو عيزنا نشرب ملح وشطه
    فريده : انتو عرفتو ازاي 
    _فلاش باك
    مامت فريده كانت في الاوضة عند فريده وغزل 
    اياد : انا عايز اشوف فريده 
    سليم : طب ما هي جايه انت غبي  
    اياد : عايز اشوفها قبل ما تيجي  
    سليم : عندي فكرا... لما مامتها تيجي اسألها عن الحمام وهي هتبقا في المطبخ 
    اياد : لا ذكي 
    مامت فريده جت 
    اياد : ممكن الحمام 
    مامت فريده : اكيد تعالي اتفضل يبني 
    ووصلتو للحمام وكان المطبخ جنبو
    اياد : شكرا
    مامت فريده مشيت واياد كانت هيدخل المطبخ سمع
    غزل : بلاش يفريده
    فريده باصرار : لا شويه شطه صغيرين نضحك شويه 
    غزل : طب بالمره شوية ملح لسليم
    ضحكو هما الاتنين
    اياد برا : دول عصابه ي قلب امنا يسليم وقعدنا وقعه سوده
    ورجع الصالون كان سليم ومامت فريده بيتكلمو
    سليم بهمس : انا جمايلي غرقتك
    اياد بهمس : يعم اتنيل دول طلعو عصابه
    سليم بهمس : مش فاهم
    اياد حكي ليه الي سمعو
    وكانت غزل وفريده جم... سليم واياد بصو لبعض وسكتو
    _باك
    غزل : وبدلتو الكوبيات ازاي
    سليم : لما كانت فريده بتحضن مامتها بدلتها
    غزل وفريده بصو لبعض 
    اياد قام وطلع علبه صغيره من جيبو وقرب من فريده 
    اياد بهمس : كنتي هتشربيني شطه ي فريده شطه 
    فريده بضحك : يعني انت الي شربتها اوي يعني 
    اياد فتح العلبه وكان فيها خاتم 
    فريده : الله حلو اوي ي اياد 
    اياد ابتسم : عجبك 
    فريده : اوي 
    اياد : يخساره كان هيبقا من نصيبك 
    فريده : تقصد اي 
    اياد : بعد الى عملتى دا اخاف اتجوزك تحطي سم فالاكل 
    فريده دمعت : والله كنت بهزر 
    اياد : يخربيتك والله بهزر 
    فريده : يعني هتلبسهولي 
    اياد ابتسم : ايوا 
    ومسك اديها ولبسها الخاتم وباسها من ايديها 
    اياد ببتسامه : بحبك 
    فريده ببتسامه : وانا بحبك 
    كملو القعده هزار وضحك 
    سليم : طيب يلا عشان ماما 
    غزل ببتسامه : يلا 
    مامت فريده : الف سلامه علي مامتك ي سليم 
    سليم ابتسم : الله يسلمك 
    اياد وسليم وغزل وقفو 
    اياد : سلام ي حماتي 
    مامت فريده بضحك : سلام ي حبيبي 
    ومشيو 
    مامت فريده ببتسامه : مبسوطه 
    فريده ببتسامه : اوي اوي ي ماما 
    مامت فريده  قربت من فريده وحضنتها : ربنا يديم فرحتك 
    فريده حضنتها اكتر : ويديمك ليا

    *عند سليم وغزل واياد 
    سليم : تعالى اروحك 
    اياد : لا انا عايز اتمشي 
    سليم : يلا ي اياد مش هينفع تمشي دلوقتي 
    اياد ضحك :  الساعه لسه9 ي سليم 
    سليم : مش مطمن ي اياد 
    اياد : يلا بس خد غزل وانا هتمشي 
    سليم بقلق : ماشي 
    اياد مشي وسليم وغزل ركبو العربيه 
    غزل : انت قلقان كدا لي 
    سليم : مش عارف 
    غزل مسكت ايدو وابتسمت : متخافش هيكون كويس 
    سليم ابتسم وباسها من ايديها 
    وساق العربيه ومشي.. 
    سليم وغزل وصلو الفيلا 
    سليم : هروح اطمن علي سميره 
    غزل : هاجي معاك 
    سليم ببتسامه : ماشي 
    سليم مسك ايد غزل وراح اوضة سميره 
    سليم : سوسو 
    سميره قفلت المصحف :صدق الله العظيم... حبيب سوسو جيتو امتي
    غزل قعدت جنبها علي السرير : لسه وصلين 
    سليم قرب منها وباس راسها : عامله اي ي حبيبتي 
    سميره ببتسامه : الحمدلله ي حبيبي... عروسة اياد عامله اي 
    غزل ببتسامه : كويسه اوي يخالتو 
    سليم : ايوا ما انتو عملتو عصابه 
    غزل ضحكت 
    سميره : ازاي عصابه 
    غزل ضحكت : انا حطيت في كوباية سليم ملح وفريده حطت في كوبايه اياد شطه وهما حبو يبقو اذكياء وبدلو الكوبيات 
    سميره ضحكت جامد : عصابه جامده
    سليم : وفي الاخر هما الي شربوهم 
    سميره بضحك : من حفر حفره لاخيه وقعه فيها.. وقعو فشر اعمالهم 
    سليم بضحك : طب ارتاحي ي ماما شويه واحنا هنطلع 
    غزل بضحك وباست سميره من جبينها : تصبحي علي خير ي خالتو 
    سميره : وانتي من اهلو يحبيبتي 
    سليم ببتسامه : تصبحي علي خير ي حبيبتي 
    سميره : وانت من اهلو
     
    *عند فريده بتكلم اياد 
    فريده بضحك : كان نفسي انت الي تشربها 
    اياد : ماشي ي فريده هتقعي قريب 
    فريده ضحكت بس سكتت لما سمعت صوتت حد اتخبط بالعربيه 
    فريده : ايااااااااد 
    ...... 
    #يتبع

    #بقلمي رحمه محمد
    #روايه بنت يتيمه
    البارت 17

    غزل بترجع لورا بخوف : سليم
    سليم بشر : بقا انتى كنتى عايزه تشربيني ملح
    غزل بضحك : انا ي بنى.. وبعدين ما انا الي شربت الشطه 
    سليم بضيق : احسن 
    سليم قرب منها جامد.. وبص في عيونها
    سليم : انا هعرف اخد حقي
    غزل : خلاص متزعلش 
    سليم قرب منها جامد... سمع تليفونو بيرن
    غزل ضحكت : روح شوف مين
    سليم : لا هي الرنه خلصت اصلا
    وقرب منها تاني.. سمع تليفونو بيرن تاني
    سليم بضيق : دا مين الرخم دا
    غزل ضحكت وباستو من خدو : روح شوف مين
    سليم ابتسم وقرب من تليفونو
    سليم بستغراب : فريده
    غزل قربت منو لما سمعت الاسم : في اي
    سليم بستغراب : مش عارفه
    الرنه خلصت وسليم رن علي فريده
    فريده بخوف : الو
    سليم بستغراب : الو..مالك ي فريده
    غزل جابت كرسي ووقفت عليه عشان تبقا في طول سليم وتعرف تسمع
    فريده بعياط : ا.. اياد
    سليم بقلق : مالو في اي
    فريده : كنت بكلمو من شويه وفجاه سمعت صوت عربيه شديد اكنها بتخبط حد واياد قفل وبرن عليه تليفونو اتقفل
    سليم بصدمه : اي
    فريده بعياط : انا مش عارفه اوصلو شوفو ي سليم
    سليم بيحاول يهديها : طيب اهدي وانا هنزل اشوفو
    فريده : هاجي معاك
    سليم : لا خليكي انتي
    فريده بعياط : ونبي عايزه اجي
    سليم كان هيرفض بس غزل منعتو
    غزل بهمس : هي قلقانه ولو فضلت في البيت هتقلق اكتر
    سليم هز راسه بالايجاب
    سليم : طيب اجهزي وانا هاجي اخدك
    فريده : ماشي
    سليم قفل مع فريده وقعد علي السرير
    غزل قعدت جنبو ومسكت ايدو : متخافش ان شاء الله هيكون كويس
    سليم بخوف : ان شاء الله... انا هقوم اللبس
    غزل : وانا هاجي معاك
    سليم هز راسه بالايجاب وسابها ودخل الحمام
    غزل بوجع علي شكل سليم : يارب استرها
    وقامت عشان تلبس هي كمان

    _بعد فتره 
    سليم وصل عند بيت فريده.. وفريده ركبت العربيه
    غزل بصت لفريده : هو مالكيش مكانو وانتي بتكلمي
    فريده بدموع : قالي انو قرب من البيت 
    سليم ساق العربيه علي بيت اياد
    ولما قرب من البيت.. شاف ناس كتير واقفه
    سليم : استنو هنا انتو
    فريده بخوف : لا هاجي معاك
    سليم : معلش ي فريده خليكي هنا
    سليم نزل من العربيه وقرب من الناس الى واقفه وسال واحد منهم
    سليم : هو لي الطريق مقفول
    الشخص : حصل حادثه
    سليم قلبو وجعو : حادثه
    الشخص : ايوا والاسعاف جت خدت الشاب
    سليم طلع تليفونو وجاب صوره لاياد
    ومد ايدو الى فيها الفون : كان دا
    الشخص بص في الصوره : لا معرفش كان وشو كلو دم
    سليم بوجع : طيب مستشفي اي 
    الشخص : مستشفي *.........
    سليم وهو راجع العربيه لفت نظرو حاجه بتلمع علي الارض 
    قرب منها واتصدم 
    سليم بخوف اكبر : دا تليفون اياد 
    عيون سليم دمعت.. وحط الفون في جيبو ورجع العربيه 
    فريده بلهفه : ها ي سليم
    سليم بوجع : معرفش هو كان في حادثه وخدو الشاب المستشفي وهروح المستشفي اهو
    غزل بخوف : يعني هو اياد 
    سليم بوجع:  لا مش عارف بيقولو كان وشو كلو دم
    فريده بعياط : طيب يلا نروح المستشفي بسرعه
    سليم ساق العربيه بسرعه عليا... وبعد وقت وصل المستشفي
    جري هو وفريده وغزل دخلو المستشفى 
    وشافو ممرض ووقفو
    سليم : فين الحاله الى لسه جايه من شويه
    الممرض : تقصد الحادثه
    سليم : ايوا بسرعه
    الممرض : الدور الخامس في اوضه العمليات
    سليم بخوف : طب هو كويس
    الممرض : حالتو صعبه اوي
    سليم سابو وجري ووراه غزل وفريده
    ركبو الاسانسير
    سليم : اهدي ي فريده ان شاء الله هيبقا كويسه
    غزل حضنت فريده وهما الاتنين بيعيطو
    غزل بدموع : اهدي ونبي ي حبيبتي 
    فريده بعياط : انا خايفه علي اياد

    في مكان تاني
    ... : كلو تمام يباشا
    ... : يعني مات
    ... : لا في العمليات
    ... : لازم تخلص منو والخطه التانيه تتنفز بسرعه غزل تكون عندي النهارده
    ... : حاضر ي علي باشا 
    علي : تمام روح انت
    الشخص مشي
    علي : وانتي يعني اي مش هتكملي معانا هي لعبه
    مريم : انا خلاص صدقت ان سليم مش ليا
    علي بغضب : مش لعبه انك توافقي ودلوقتي تقولي لا
    مريم : بقولك اي ي علي انا لغايت الان مهمتي معملتهاش بس انت السبب فالي حصل مع اياد ولو مات سليم مش هيسيبك واكيد عارف ان انت السبب اصلا فمتخلنيش اروح اعرفه انا
    علي بتوتر : انتي بتهدديني
    مريم : لا انا بس بعرفك انا هطلع برا اللعبه دي ولو حولت تاذيني باي حاجه فعرف ان سليم هيعرف دا الي  حصل والي هيحصل سواء كنت ميته او عايشه ف ابعد عني وانا هطلع من اللعبه دي ومش هقول لحد حاجه
    علي : وورق الصفقه الي اتفقنا انك تجبي
    مريم ابتسمت بسخريه : انت عندك الي يعرف يجيبو مش هتقف عليا
    علي : ماشي يمريم بس لو عرفت انك عرفتي سليم باي حاجه هقتلك
    مريم وقفت : مبتهددتش ي علي بس متخافش مش هقولو حاجه
    في المستشفى
    سليم وفريده وغزل
    وصلو الدور الخامس وسالو ممرضه عن مكان اوضه العمليات
    سليم اوصل ما وصل اوضه العمليات اتصدم 
    سليم بصدمه : اياد 
    غزل وفريده كانو بيعيطو ولما سمعو صوت سليم بصو للمكان الى سليم بيبص نحيتو 
    فريده بصدمه : اياد 
    غزل : انا مش فهمه حاجه 
    اياد كان واقف قدام اوضه العمليات 
    فريده جريت نحيتو 
    فريده بعياط : انت كويس حصل ليك حاجه اي بيوجعك 
    اياد : اهدي ي حبيبتي انا كويس 
    سليم كان هيضربو بس غزل وقفتو 
    غزل : انت هتعمل اي 
    سليم بغضب : انتى مش شفتي عمل فينا اي 
    غزل : اهدي ي سليم اكيد حصل معاه حاجه 
    سليم حاول يهدا : بس دا وقع قلبنا 
    غزل : يبقا نسالو اي الى حصل 
    سليم هز راسو بالايجاب : حاضر ي غزل 
    غزل ابتسمت ليه ومسكتو ايدو وقربو من اياد 
    فريده بعياط : لي عملت فينا كدا 
    اياد بص لسليم : حادثه بسيطه حصلت مع واحد في الشارع وانا جيت معاه 
    سليم فهم ان اياد عايز يقولو حاجه 
    وبص لفريده : اهدي ي فريده هو كويس اهو 
    فريده بعياط وبصت لاياد : طيب تليفونك مقفول لي
    اياد بتفكير : شكلو وقع لما جريت علي الشاب
    سليم طلعو تلفون اياد من جيبو : اهو لقيتو مكان الحادثه 
    اياد ابتسم وخدو من سليم
    غزل قربت من فريده : تعالى اقعدي ي حبيبتي 
    فريده هزت راسها بالايجاب 
    ومشيت مع غزل 

    سليم : اي الى حصل 
    اياد : الحادثه دي كانت متخططه بس فيا 
    سليم بصدمه : اي 
    اياد : ايوا ي سليم العربيه كانت بتاعت علي والى سايقها واحد من البودي جارد بتاعو والشاب الى جو دا جري عليا زقني بس العربيه خبططو هو وكانت باعلي سرعه 
    سليم بغضب : حسابك تقل معانا اوي ي علي 
    اياد : فعلا 
    سليم : الشاب الى جوا دا حالتو اي 
    اياد بحزن : مش مستقره 
    وقطع كلام اياد دكتور خرج من اوضه العمليات 
    اياد وسليم جريو عليه 
    سليم : خير ي دكتور 
    الدكتور بحزن : للاسف فقدنا المريض 
    اياد بصدمه : اي
    سليم : شكرا ي دكتور اتفضل 
    الدكتور مشي وساب اياد وسليم وقفين 
    فريده وغزل قربو منهم 
    غزل : الدكتور قال اي ي سليم 
    سليم بحزن : توفي 
    فريده : الله يرحمو
    سليم بص لاياد : روح وصلهم البيت ي اياد وانا هشوف اجراءات المستشفي 
    اياد خد فريده وغزل وبعد فتره وصلو الفيلا
    اياد : استني ي غزل هاجي اشوف سميره كانت تعبانه يلا ي فريده 
    ودخلو الفيلا وراحوا اوضها
    اياد بزعيق : سميره 
    ..... 
    #يتبع
    شكرا علي تفاعلكم 🖤.


    #بقلمي رحمه محمد
    #روايه بنت يتيمه
    البارت 18

    اياد ساب سليم في المستشفي
    ووصل غزل الفيلا
    اياد : استنى ي غزل هاجي اشوف سميره كانت تعبانه 
    غزل ابتسمت : تعالي هي اكيد صاحيه وقلقانه عليك عشان سليم قال ليها انك تعبت
    اياد بص لفريده وابتسم : تعالى يلا
    فريده ببتسامه : ماشي 
    اياد وغزل وفريده نزلو من العربيه ودخلو الفيلا 
    وراحو علي اوضه سميره  
    دخل الاوضه شافها قعده بتدعي : يارب اشفي ولادي وريح قلبهم واسعدهم يارب.. يارب تكون كويس ي اياد ي حبيبي
    اياد بزعيق : سميره 
    سميره : بسم الله الرحمن الرحيم يخربيت سنينك فزعتني
    اياد بضحك : وحشتيني يحب
    وقرب منها حضنها 
    سميره : كدا تخوفني عليك 
    اياد ببتسامه : انا كويس اهو وجيت اطمنك عليا كمان 
    سميره بستغراب : اومال فين سليم 
    غزل بتوتر : راح الشركه 
    اياد : اهه راح عندو شويه شغل متقلقيش شويه وجاي مش هيتاخر 
    سميره هزت راسها بالايجاب و بصت جنب غزل وشافت بنت جميله
    سميره ببتسامه : مين القمر دي 
    اياد : القمر دي تبعي 
    سميره ببتسامه : خطبتك ي اياد 
    اياد قرب من فريده وحط ايدو علي كتفها وقربها من سميره 
    اياد ببتسامه : ايوا ي ستي هي اي رايك 
    سميره : جميله ما شاء الله
    فريده ببتسامه : شكرا ي طنط
    سميره : قلب طنط 
    غزل قربت من سميره : اي دا بقاا هي هتشقطك مني ي سوسو ولا اي.. عيني عينك مش كدا يعني 
    كلهم ضحكوا
    سميره : انتو الاتنين ولادي زي سليم واياد 
    فريده ببتسامه : شكرا 
    اياد : طيب انا هسيبك بقا ي سوسو واجيلك بكرا ولسه هوصل فريده 
    سميره : ماشي ي حبيبي خالي بالك من نفسك 
    اياد ابتسم ليها وهز راسه بالايجاب 
    فريده ببتسامه: باي ي طنط 
    سميره ابتسمت : باي ي حبيبتي 
    فريده واياد مشيو 
    سميره : يلا ي غزل روحي نامي وانا هستني سليم 
    غزل : لا ي خالتو هفضل معاكي انا مش جيلي نومي وحسه بوجع في بطني 
    سميره بقلق : لي من اي 
    غزل : مش عارفه من الصبح وانا دايخه ومليش نفس اكل حاجه وبطني بتوجعني 
    سميره ابتسمت : ياريت الى فدماغي يكون صح 
    غزل بستغراب : هو اي 
    سميره ببتسامه : تكوني حامل 
    غزل بصدمه : حامل؟ 
    سميره ببتسامه : بكرا نروح لدكتور نشوف 
    غزل ابتسمت : تفتكري يكون كدا 
    سميره ببتسامه : اهه ي حبيبتي 

    عند اياد وفريده
    اياد وصل فريده البيت 
    فريده بدموع : متعملش فيه كدا تاني ي زفت انت
    اياد حب يدايقها : لي خوفتي عليا 
    فريده : اومال كنت شايف اي
    اياد : قرفاني عياط اهو
    فريده : ايااااد
    اياد ضحك : انا كويس اهو
    فريده بغضب : بس انت وقعت قلبي عليك 
    اياد : سلامة قلبك 
    فريده : والله ياخي انك بارد 
    اياد ضحك : طيب يلا اطلعي عشان اروح لسليم 
    فريده : هتعملو اي في اهل الشخص دا 
    اياد : مش عارف لسه.. انا السبب في موتو
    فريده مسكت ايدو : لا ي حبيبي دا قضاء ربنا وهو الى انقذك وبعدك عن العربيه 
    اياد بحزن : الله يرحمه 
    فريده بخوف : اوعدني انك هتفضل جنبي انا مش متخيله اني ذان ممكن اخسرك النهارده
    اياد مسك ايديها وضغط عليها : وعد اني افضل جنبك ديما 
    فريده ابتسمت ونزلت من العربيه وبعد ما مشيت شويه لفت ورجعت تاني 
    فريده بتحذير : اياك تقفل فونك ي اياد 
    اياد بخوف مصطنع : اومرك ي فندم 
    فريده ابتسمت : بحبك 
    اياد ببتسامه : بحبك 

    *عند سليم بيكلم غزل علي الفون 
    غزل بحزن : يعني هتتاخر 
    سليم : ي حبيبتي انا خلصت الاجراءات بتاعت المستشفي وهروح مشوار انا واياد وهاجي علطول نامي انتي 
    غزل : مش هعرف انام طول ما انت برا 
    سليم : عشان خاطري ي غزل اسمعي الكلام 
    غزل : مش هيجيلي نوم ي سليم 
    سليم بخبث : لي يعني عشان مش هتكوني فحضني 
    غزل : بصراحه اه هكون خايفه وانا متعوده علي وجودك جنبي وهستناك وحاول متتاخرش 
    سليم ابتسم من كلامها : بحبك اوي ي غزل
    غزل ببتسامه : وانا بحبك اووي 
    كملت بتوتر : سليم 
    سليم : قلبو 
    غزل : كنت عايزة اقولك علي حاجه 
    سليم : قولي ي حبيبي 
    غزل بتوتر : لا مش دلوقتي لما اتاكد 
    سليم بستغراب : تتاكدي من اي 
    غزل ابتسمت : حاجه هتفرحك اوي 
    سليم : طيب قولي 
    غزل : لا مش دلوقتي 
    سليم لسه هيرد قطعو صوت اياد 
    إياد : مش هنبطل محن شويه 
    سليم : اخرس ياض (كمل لغزل) طيب يلا ي حبيبتي باي 
    غزل :خالى بالك من نفسك 
    سليم ببتسامه : حاضر 
    غزل :سليم 
    سليم : اي ي حبيبتي 
    غزل : بحبك 
    سليم ابتسم : انتى كدا هتخليني اسيب كل حاجه واجيلك 
    غزل ضحكت جامد 
    سليم : لا انا جاي
    كتمت ضحكتها : لا شوف شغلك وخلص وانا مستنياك
    سليم بغيظ : طيب اقفلي يلا
    غزل بضحك : باي ي حبيبي 
    سليم : باي ي حبيبتي
    سليم قفل مع غزل وكلم اياد 
    سليم : تعالى معايا 
    إياد بستغراب :فين وعملت اي في الإجراءات 
    سليم : الشاب الى مات دا كان بيشتغل مع علي 
    اياد : ازاي
    سليم : عرفت كل حاجه عنو هو كان بيشتغل مع علي بس مش عارف لي انقذك
    اياد : مفيش غير شخص واحد الى هيفهمنا دا 
    سليم : علي 
    اياد هز راسه بالايجاب وهو وسليم مشيو وكل واحد ركب عربيتو وراحو الفيلا عند علي 
    وشافو 2 من البودي جارد 
    سليم واياد قربو منهم 
    سليم بحده : قول لعلي باشا ان سليم السيوفي عايز يشوفو 
    واحد من البودي جارد : تمام خليكو هنا
    البودي جارد دخل الفيلا وبعد شويه خرج 
    البودي جارد : اتفضلو الباشا مستنيكو جوا 
    سليم بص لاياد ودخلو الفيلا 
    علي : اهلا اهلا ي..... 
    قطع كلامو دخلو اياد مع سليم بص ليه بصدمه وسكت 
    اياد ضحك : مفاجاه اي رايك 
    سليم : مكنتش متوقع يكون لسه عايش صح 
    وان الى مات واحد اسمو (سليم طلع ورقه من جيبو وبص فيها وكمل) يوسف احمد المنشاوي 
    علي اتوتر : م.. مين 
    سليم بخبث : انت تعرفو 
    علي : لا.. لا
    اياد : مالك بس اهدا كدا مش عارفو ازاي وهو كان بيشتغل عندك 
    سليم قرب من علي ومسكو من رقبتو 
    سليم بغضب : لي كنت عايز تقتل اياد والواد دا ازاى بيشتغل عندك وازاى انقذو 
    علي مكنش قادر يتكلم
    اياد قرب من سليم : سيبو ي سليم هيموت في ايدك
    سليم سابو... وعلي قعد يكح جامد 
    علي اتكلم بصعوبه : انا معرفش حد بالاسم دا ويلا برا 
    سليم بغضب : بلاش تلعب علينا عشان انت عرفنا وهنوصل للي عيزينو ي علي باشا 
    اياد قرب من علي واتكلم بحده : انت عارف ان سواء قولت لينا او لا هنعرف ف يلا خليك زي الشاطر كدا وجاوب علي الاساله
    علي بتوتر : قولت معرفش حد بالاسم دا ويلا برا 
    سليم ضحك : تمام ي علي (بص لاياد) يلا بينا ي اياد نروح نبلغ بقا عن الجريمه الى حصلت 
    علي بتوتر : ت.. تبلغو 
    سليم بص لاياد وضحك : هو انا مقولتلهوش 
    اياد ضحك : لا مقولتلهوش 
    سليم ضحك : طيب تقولو انت ولا اقولو انا 
    إياد ضحك : سيب ليا انا الطلعه دي 
    اياد قرب من علي وحط ايدو علي كتفو 
    اياد : بص بقا ي عليوه ركز كدا معايا لما الحادثه حصلت وكانت قصداني في كاميرات صورت العربيه ورقمها واتعرفت انها عربيتك وكمان في معانا دليل ان (بص لسليم) اسمو اي ي سولوم 
    سليم ابتسم :يوسف احمد المنشاوي 
    اياد : ايوا هو دا بيشتغل عندك ولغايت الحادثه كان بيشتغل عندك 
    سليم قرب ووقف قصاد علي : شوف بقا يعني ممكن نسجنك دلوقتي بتهمت القتل 
    اياد : ونحط في ايدك الكلبوش ي عنيي
    سليم : ها قولت اي 
    علي بخوف : انتو بتهددوني في بيتي 
    اياد ببراءه مصطنعه : احنا ي بني 
    سليم وهو بيعدل قميص علي: كدا تظلمنا ي عليوه احنا بنعرفك بس ي حبيبي
    اياد : ها هتعرفنا ولا نعرف احنا من... 
    وقاطع كلامهم دخول بودي جارد ومعاه غزل متخدره
    سليم بصدمه : غزل
    وطلع المسدس بسرعه وضرب طلقه جت في نص دماغو وقع علي الارض وغزل وقعت جنبو
    سليم جري عليها : اياد امسك علي بسرعه البودي جارد بتوعنا برا هيمنعو البودي جارد بتاعو من الدخول 
    علي كان هيهرب بس اياد مسكو كويس
    سليم بخوف : غزل فوقي ي حبيبتي
    اياد بزعيق : قول جايب غزل هنا لي ولي عايز تموتني
    وقطع كلامو صوت ضرب نار
    اياد بصدمه : سليم 
    ...... 
    #يتبع عاوزين باقي الروايه بسرعه اعملوا متابعه من هنااااااااا

    تكملة الروايه من هنااااا

    تعليقات