القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيرتي نور البارت 33_34 بقلم هدير أحمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


صغيرتي نور 


البارت ال٣٣__ال٣٤


فضلوا ماشين في الغابة لحد ما حسوا ان في حركة حواليهم 


مراد بصوت منخفض :استني 


سليم :في اي 


مراد حط ايده علي بق سليم وهمس في اذنه في حركة حوالينا ودي يا اما حركة حيوان او حركة حراس القصر ف اسكت ووطي صوتك 


سليم اخد انفاسه وبخوف يلا نرجع يا عم ليكون حيوان خطير 


مراد :ارجع انت 


سليم :منك لله يا بعيد 


فضلوا ماشين لحد ما شافوا علي بعد واضح قصر وحواليه حراسه 


مراد:انا واثق ان كارولين جوا 


سليم :جميل وهندخل ازاي بقي 


مراد :من سور القصر الخلفي 


سليم :يا جامد وازاي هندخل بقي من الافيال دول 


سليم :افهم يا غبي دائما الحراسه اللي بتبقي من ورا بتبقي قليله وساعات مبيكونش فيها حراس اصلا 


سليم :وانت عرفت منين 


مراد:شغال بتاع بطاطا انا صح 


سليم:بطاطا الله نفسي فيها والله 


بصله مراد بصه اخرسته


سليم :خلاص سكتنا اهو 


اكملوا سيرهم نحو القصر كانوا يسيرون بعناية حتي لا يراهم احد 


في القصر 


كارم صعد عند نور الغرفه


كارم:حبيبي خلص لبس 


نور بحده:انت ازاي تدخل عليا الاوضة من غير ما تخبط 


كارم:لان دي غرفتنا 


نور:لا دي غرفتي لحد ما نتجوز رسمي 


كارم بفرحه:بس كده انتي تؤمري يا قمر ثم خرج من الغرفه 


وقفت نور تختار اي فستان سترتدي 


كان امامها مجموعة من فساتين محجبات في غاية الاناقة والجمال 


اختارت فستان زيتي غاية في الجمال لم تضع اي مساحيق تجميل كعادتها


ثم جلست تفكر في عائلتها وجاء مراد علي بالها ففرت دمعه من عينيها 


البارت ال٣٤

بعنوان لقاء العشاق♥️


كانت نور تفكر بمراد وتفر منها الدموع دون ان تشعر ثم قامت لتتوضأ انتهت من وضوئها وخرجت لتصلي 


سجدت ويالها من سجدة طولية كانت تبكي بشده تبكي من ألم لا تعرف مصدر تبكي لترتاح تبكي لانها تعلم انه لا مفر من هذا السجن 


خرجت عن صمتها وهي ساجده فأصبحت تبكي وتدعي في آن واحد 


نور:يارب انقذني من اللي انا فيه ده يارب انا عارفه اني ماليش غير انا مش هقدر اصبر صبر يوسف يارب انا عبدك الضعيف نجيني من اللي انا فيه ده يارب يارب انا اتأكدت اني بحب مراد ومقدرش اعيش من غيرها يارب اي معجزه من عندك يارب 


كان يسمع كل هذا وعروقه بارزه من شدة العصبية والغضب 


خلصت نور صلاتها ثم وجدت مصحف صغير جلست تقرأ فيه ظلت تبكي حتي وهي تقرأ 


اصبحت عينيها منتفخه وحمراء من كثرة البكاء 


دخل كارم غرفة نور 


كارم :جاهزه 


نور:اه 


كارم :طب يلا 


نزلوا للجميع في الاسفل 


حضر المأذون والشهود كانوا من الحراس 


المأذون :العروسة تتفضل


شاور كارم علي نور 


ونور شاورت علي كارولين 


كارم:هكتب علي دي الاول يا شيخ 


المأذون :اتفضل يابني 


المأذون :بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 


العروسة التانية 


جلست نور بجوار كارم وبدأت بالبكاء 


المأذون:انتي في حد غصبك يابنتي علي الجوازة دي 


نور بصت لكارم ببكاء:ابوس ايدك انا مش عايزه اتجوزك


كارم:مش بمزاجك 


يلا اكتب يا شيخ 


وفجأة ياتيهم صوت يكر*هه احدهم بينما الاخر يعشق هذا الصوت 


الشيخ مش هيكتب حاجه 


قالها مراد وهو ينظر لنور بدهشه 


صعق الجميع من رؤية مراد بينما نور كانت تشعر وكأنها تحلم 


قامت نور من جمب كارم ولسه هتتحرك لقيت كارم مطلع سلا*حه في وش مراد 


كارم:ده الليلة عيد بقي ده كأن كل امنياتي هتحقق دلوقتي 


مراد:ليه متكونش دي أسوأ ليلة في حياتك او اخر ليلة


كارم :كان نفسي نتكلم اكتر من كده بس انا عريس بقي وعندي كتب كتاب ومش فاضي دلوقتي ثم جهز سلا*حه ويده تضغط علي الزناد ثم تخرج طلق*ة تستقر في جسد نور التي القت بنفسها


يتبع 

اللي عاوز تكملة الروايه يعمل متابعه من هناااااااا

تكملة الروايه 35من هنااااا


 

تعليقات

التنقل السريع