القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية هوس الفقدان البارت 9_10بقلم شروق الحاوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#هوس_الفقدان 9_10

بدر بضحك: دايما بتيجي فوقت مش مناسب خالص 

 ‏سامر ببكاء: الحقني يابدر ماما في المستشفي 

 ‏بدر بصدمة: اييية 

 ‏سامر ببكاء: هتروح يابدر هتروح 

 ‏بدر ومازال علي صدمتة: معقول اخسرها وهي زعلانه مني لا لا ممش هتسبني لا هي وعدتني هتفضلي جمبي لحد لما اموت هي أمي و مبتخلفش وعدها ابدا... دلفت نور الية وجدتة علي حالتة تلك والدموع تملاء مقلتية وتأبي النزول 

 ‏نور بقلق: بدر في اية انت كويس لم يجيبها 

 ‏نور بقلق: بدر رد بدر يابدر 

 ‏بدر بصدمة: هتسبني يانور هتسبني وتمشي زيها 

 ‏نور بخوف: مين دي اللي هتسيبك مين 

 ‏بدر وهو ينظر إليها بتوجس: ماما خديجة 

 ‏نور بصدمة: اييية لا لا اكيد غلط 

 ‏بدر بتوهان: يلا نروحلها يلا يانور لازم اخليها تسامحني 

 ‏نور بسرعة وبكاء : اه يلا يلا بسرعة يابدر  الله يخليك 

 ‏وتوجه لسيارتة وانطلق للمستشفي 

 ‏بالمستشفي 

 ‏بدر بلهفة: سامر ماما حصلها اية 

 ‏سامر بدموع: ادخلها يابدر قولها متروحش ادخل يابدر 

 ‏ركض للداخل وجدها مسطحة ومتصل بجسدها عدة اسلاك 


 ‏بدر وقد فقد اخر ذرة صبر لدية وتساقطت دموعة بكي ولاول مرة بكي بغزارة وتساقطت دموعة 


بدر ببكاء وتوسل: متسبنيش ياأمي ارجوكي مش هقدر اعيش من غيرك متسبنيش انتي كمان علشان خاطري ولاحظ تململها وهمهمت ببعض الكلمات الغير مفهومة 


بدر بلهفة: ماما انتي سمعاني حببتي قومي علشاني علشان خاطري قومي 

خديجة بضعف: ابني بدر 

بدر بدموع وهو يقبل يدها بطريقة هستيريا: امي ارجوكي قومي انا هحكيلك الحقيقة والله انا معملتش حاجة صدقيني 

خديجة بتعب واضح: انا عرفت كل حاجه سامر قالي الحقيقة انا مسمحاك يابني انتي ابني اللي ربيتة 


بدر بدموع: وحياة بدر قومي يأمي يلا 

خديجة بتعب: بدر اسمعني الاول  سعد سعد هو اللي عمل كدا سعد ناوي  ناوي يقت......... اصدر جهاز القلب انذار  يعلن توقف القلب 

بدر بصراخ: لااااا يأمي لاااااااا متسبنييييش لااااااا دخل علي صوت صراخة الجميع سامر ونور وخالد وسعد والدكتور الذي اكد خبر الوفاه 

نور وسامر بصراخ: لااااا ماما ماااااماااا يابدر لاااا 

بدر كفف دموعة ولم يراها احد 

بدر بهدوء: انتو بتصرخوا كدا ليية ديجاا هتصحي يلاا اخرجوا برة علشان متصحاش يلااا برة 

نور ببكاء: هي هتصحي صح مش هتسبني صح قولي انها مش هتسبني 

بدر بهدوء ملس علي وجهها بحنان: هي وعدتني ومش هتسبني ابدا وهي دايما بتوفي بوعدها 

الدكتور بأسي: البقاء لله ربنا يصبركم ياارب 

بدر بغضب: هي عااايشة فااهم عااايشة هي بس عااايزة تنام يلا اخرجوا سيبوهااا تنام 

سامر بدموع: امي راحت يابدر راحت 

بدر بغضب: لااا مراحتش امي مراحتش 

سعد بدموع مزيفة: خلاص يابني اهدي 

بدر بغضب: هقتلللك يااا سعد هقتللللك هقتلللللك 

سعد بدموع مزيفة: في اية يابني مالك 

بدر بهستريا وضحك: ماالي هههههة مالي ليك عين تسأل كمان شوفي يانور ابوكي او اللي مفكر نف.......  نور نور انتي فين 

بدر بغضب: نوووووووووووور 

#يتبع 



#هوس_الفقدان 10

بدر بغضب: نوووووووووووور

وجدها بحضن شاب يحتضنها بقوة وتوجهة نحوها 

نور بزعر: بدر والله انا معرفش مين دا هو اللي جه حضني 

بدر وقسمات وجهة لاتبشر بالخير مسكة من ياقة قميصة وانهال علية بالكمات حتي سقط غارقا بدما"ئه

بدر بغضب: بتخونيييييني يااانوووووور ومع ميييين مع الكلببببب دااااا انا بقاااا هوريكي من هووو بدر الهلاللي 

سعد بخوف: بدر اهدي مش كدا نور قالت متعرفوش 

بدر بغضب: انت مسمعش صوتك خااالص مفهوووم 

سامر ولم يعد يتحمل: بسسس بقااا كفااية كفاايية دي امي اللي ماتت دي امي وانتو كل واحد همة نفسه واكمل بإنهيااار انا عااايز أميي عاااايز أميي اااااااه 

بدر بغضب: انت يلا متسترجل كدا امنا لسة عايشة فاااهم ولا لااا عايشة مش عايز اشوف دمعة واحده امي وعدتنييي ومستحيل تخلف وعدها مهما حصل 

سعد مع نفسه بإستغراب: عايشة ازاي معقول تكون لا لا بس بدر ميتكلمش إلا اذا كان واثق من اللي بيقوله

انت اتجننت ياسعد دي ماتت قدامنا انا لازم اكلم البوص واحكيلة اللي حصل اكيد عنده حل..... وذهب وتركهم 

سامر بدموع: افهم بقا يابدر هي ماتت وسابتنا خلاص ماتت 

بدر بعصبية: لا ماماتتش فاهمم يلاااا يانوور 

نور بخوف: لا انا عايزة ابقا مع ماما وسامر انت اخدتها مني لا مش هروح 

بدر وقد برزت عروقة من شدة الغضب وحملها علي كتفة وسار بها 

بدر بعصبية : انا بقاا هعرفك مين هو بدر الهلالي بدر الهلالي اللي مجرد مهتسمعي اسمة بعد كدا تترعبي انا هوريكي 

نور ببكاء: انا بكر"هك يابدر بكرررر"رهههك 

بدر بغضب وعيونة تحولت للأحمر القاتم: قوولتتتيييييي اييييية 

نور بعصبية: انا مش هخاف منك ياابدر فاااهم مش هخاف 

بدر اتحرك بسيارتة وتوجه الي.... 

نور بستغراب: احنا رايحين فين دا مش طريق البيت 

بدر: ــــــــــــــــــــــــــــ

نور بقلق: بدر انت ساكت لية رود عليا احنا رايحين فين 

بدر: ـــــــــــــــــــــــــ

نور بقلق: بدر لو سمحت متسكتش كدا رد عليا ارجوك بدر انا والله معرفش مين دا وتوقفت السيارة امام 

نور بصدمة: مأذؤن انت جايبني هنا لية يابدر 

بدر بجمود: انزلي 

نور: بدر انت ناوي علي اية اللي ناوي علية دا مينفعش انا متجوزه 

بدر بنبرة لا تحمل النقاش : انزلي يانور علشان متغاباش عليكي يلا انزلي 

نور بخوف: حاضر بس... 

بدر بصرامة: من غير بس يلااا ادخلي ودخلوا معا للمأذؤن 

بدر: يلا اكتب ياشيخنا بدر محمود الهلالي ونور مك..... 

نور بعصبية: انت مجنون يابدر انا متجوزه ازاي اللي بتقولة دا 

بدر بجمود: يلا ياشيخنا اكتب 

المأذؤن: اللي بتقولة دا حرام يابني وجريمة يعاقبك عليها القانون ازاي تتجوز وهي متجوزه 

بدر ببرود : امم خلصت يلا شوف شغلك واكتب الكتاب 

نور بعصبية وهي ترفع يدها لتسقط علي وجهه: تعرف كان لازم اعمل كدا من زمان القلم اللي خدتة دا يمكن يفوقك يابدر 

بدر بغضب: وحياااااة أميييي لدفعك التمن يانور ووجه حديثة للمأذون مستنيييي اية يلااا اكتب وفورا ولا صدقني هيكون اخر يوم في عمرك 

المأذؤن بخوف: حاضر حاضر قول ورايا 

........: لحظة ياشيخنا مش لازم وكيل العروسة يكون موجود 

نور برعب: اانت 

#يتبع اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه من هنااااااا

بقلمي / شروق الحاوي

البارت 11من هناااااا


 

تعليقات

التنقل السريع