القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية شهد المخطوفه البارت التالت في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


يلااااااتفاااعلوا

البارت التالت 

_هنعمل ايه في الي جوه دي

=هو انا اللي غلطت وخطفت واحده غلط

شهد بمقاطعه=انا جيت

_اي دا اعااا اي دل يبنتي 

شهد =جو انت بتخاف من الفيران.!!! في مافيا بتخاف من الفيران  بردو محترم يخاف من الفيران تؤتؤ رعد انت مش مختار صح ع فكره

رعد بغضب=مين فك البت دي سعيييد

شهد وهي تركض خلف يوسف=م تنديش عليه دا يحبة عيني بقالو يومين مطبق منمش

رعد بضيق=انتي نيمتي  الرجاله ..!

شهد =انا لا واللهي ابدا دا انا حتي كونت بحكيلهم ع مأساتي لقيتهم نامو قللاه الزوق 

واكملت وهي تلتفت ل رعد=وبعدين انت مضيق ليه قولي عاوزهم ليه وانا موجوده هساعدك 

رعد=انتي تخرسي خاالص انا ولا راضي اقتلك عشان م بقتل منغير سبب ولا قادر اسيبك تمشي عشان ببساطه عارفه عننا كل حاجه

شهد=طب ما تشغلوني معاكو ونبي ونبي واللهي ما هعمل صوت عشان خطري بالله عليك 

يوسف وهو مسك ضهره بألم =تشتغلي معانا ده اي لا انا خايف على صحتي رعد مشيها ي رعد انا م هستحمل البت دي تاني دي جرتني ورها الصحره كلها و مش عاوزه تروح دا انا كان نفسي تهرب يجدع وبعدين محدش سأل عليها بقلها يومين 

شهد بزعل مصطنع =ماهو في الحقيقة انا مطروده من البيت

يوسف=مش مستغرب

رعد=ولاا انا ندمت على اليوم اللي قولت فيه هخطف اتقطع لساني قبل مقولها 

يوسف وهو يقعد ع اقرب كرسي=اااااه ياااادماغي  يااا عمررك اللي رااح يختااااي طب وهنعمل اي دلوقتي

شهد=والله دا انا نسمه محدش بيحس بيا 

يوسف وهو يصرخ =يختااااي

شهد=يا جو متجوزني صحبك

يوسف ببلاها =صحبي مين!!

شهد= اللي واقف هناك ده

رعد =ما تعصبنيش 

شهد=جو هزعل ع فكره

رعد=متزعلي

يوسف بسرعه=لاااا لا متزعلش اتنيل اسكت انت كمان مكونتش موجود امبارح ده فضلت تصوت وتعيط من امبارح سكتها بالعافيه هو انا هتجنن من قليل 

شهد بحزن =يو  يوسف انت تعيط.طب ما تعيطش  انا اسفه والله انا كونت بهزر

رعد=دا انت بتعيط بجد!

شهد بعصبية=عجبك كدا انت السبب بتزعل جوو حبيبي ليي هاا انت معندكش قلب اي البجاحه اللي انت فيها دي وبصت ف الارض لقت طربيزه طلعت عليها شهد=قرب

رعد يستغرب قرب نحيتها

شهد بعصبية=ينفع اللي انت عملتو في صحبك دا ينفع الي اعاااا  

وفجأة

اللي عاوز البارت الرابع يعمل متابعه من هنا 
 البارت الرابع من هنااااا

تعليقات

التنقل السريع