القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت كامل أحببت مجنونه بقلم سجى ايمن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



تتجوزنى 

افندم

اى بقلك تتجوزنى 

انت مجنونه يا بت انت ....هو انت تعرفيني اصلا 

منا لما هتجوزك هعرفك 

لا دا انت مجنونه....انا ماشي من هنا من ناقصه عته هو 

طب استنا طيب ...رقمك أو اسمك حتى 

يووووه اهو مشي ابو عيون حلوة اهو 

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

منورة يا ام علاقات بايظه و ذكريات زفت و حظ منيل 

اسكتي يا دعاء انا عملت مصيبه امبارح إنما اى اورجينال 

اى الجديد يعني ما انت كل ما بتفكري بتعملى مصيبه 

لا لا بس دى كانت جامده.....امبارح كنت بلعب الشايب و كان الحكم عليا انا 

اة و بعدين فين المصيبه يعني 

ما هو الحكم كان انى اروح اقول لأى حد يتجوزنى 

دعاء بلطم..يالهوى ...هى دى آخرة تربيتي فيكي يا عديمه الكرامة 

اصبري بس...اصل المشكلة ان الواد طلع قمر اوى وانا مقهوره انى ماخدش رقمو 

دعاء بنفاذ صبر ...لا دا انت هبله وامك و ابوكى عارفين ....يلا يا بت قدامى على المحاضرة 

لا انا مش بحب المحاضرة دى بصراحه و مش قادرة اروح كمان 

دعاء و هى بتجبها من قفاها..بقلك اى امشي قدامى لأحسن ادخل فيكي السجن وربنا 

نور بخوف مصتنع....خلاص خلاص ياباشا جيا اهو 

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

فى المحاضره بيدخل الدكتور و بيقول =اهلا يا شباب انا دكتور احمد و هبقي معاكم عشان دكتور عبدالله تعبان و مش هيعرف يجي غير الشهر اللي جاى 


يا نهار اسود 

اى ي بت سودتى اليوم لي 

دا هو إلى قلتلو يتجوزنى امبارح إلى حكتلك عليه 

يخربيتك ملقتيش غير دا يا بومه 

وانا ايش عرفني انا 


الاتنين إلى بيتكلموا ورا يقمو يقفوا 

بتقف نور و دعاء و اول ما بيشوفها بيتصدم بس مش بيبين 

اتفضلو برا عشان بعد كدا تحترمو المحاضرة 

احنا اسفين يا دكتور اخر مره 

انا قلت برا يلا برررا 

وبتخرج نور و دعاء و بيروحوا الكافتيريا 

استريحتى يا بومه 

اة اصل مكنش ينفع اقعد بعد إلى عملتو 

على اساس انو مش هيفضل معانا شهر لحد دكتور عبدالله يخف و يرجع 

يوووووووه معرفش بقي ...انشلا يفقد الذاكرة 

هههههههه طيب يختي انا هقوم أجيب نسكافيه اجبلك معايا 

لا مش عايزة 

طيب 

و فجأه بتلاقي نور إلى بيسحب الكرسي و بيقعد معاها .....!!!!؟ 



#اسكربت2

#احببت_مجنونه

#بقلم_سجى_ايمن


وبتلاقي نور إلى بيسحب الكرسي و بيقعد معاها ....!!

ايه يا اخ انت مافى طربزات تانيه روح اقعد عليها 

اولا أسمى مروان ثانيا انا مش جاى عشان اقعد انا جاى اتكلم مع حضرتك و همشي 

طيب اولا انا مسالتكش انت اسمك اى عشان تقلى ثانيا بقي انت تعرفنى اصلا عشان تبقي عايز تقلى حاجه 

بصي يا سيتى انا مروان سنه تلته كليه هنا معاكى و كنت عايز رقم والدك 

و عايز رقم ابويا ليه يا سي مروان انت 

هكون عايزو ليه يعني عشان اشرب شاي معاه 

ليه هو انتو معندكوش شاى فى بيتكم 

هههههههه اكيد لا عندنا يعني بس انا اقصد انى عايز اتقدملك 

تتقد لمين ي عم روميو انت دا انا فى رابعه وانت تلته كليه ما تفوق يابا 

يابا!!!! لا هوا اصلا انا المفروض اكون رابعه كليه انا كمان بس انا ساقط سنه 

يا جدع !!؟ ساقط سنه ... يا فرحه امك و ابوك بيك 

افندم 

افندم اى يا عم امشي من هنا بدل ما اقول حرامى واخليك تغسل السجاد مع الست الوالدة 

مروان بصدمه ...لا دا جنان رسمى ...انا ماشي 

مع السلامة يا خويا 

و بتسمع نور صوت ضحك من وراها 

يعني انت يا كلب البحر واقفه كل دا و بتتفرجى 

والله الواد عندو حق انت مجنونه فعلا 

مجنونه اى ي ستى ياعنى ابقي معجبه بدكتور فى الجامعه و فى الاخر عايزانى أوافق على واحد ساقط سنه 

ههههه خلاص خلاص ماشي 

و بعدين فين النسكافيه إلى كنت راحه تجبيه 

ما الراجل قلى هيجيبو لما يعملو 

اة ماشي 

حضرتك الانسه نور 

اة انا خير 

دكتور احمد عايز حضرتك فى مكتبه 

يا نهار الوان 

هههههه وربنا انت بومه 

انت بتضحكى يا دعاء و اهو قاعدة اتاريق على الزفت مروان انو ساقط سنه اهى جدت فيا 

فقريه انت اوى يا بت ي نور .....روحى ...روحى شوفي عايز اى وانا هستناكى هنا 

ماشي سلام 

سلام 

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

طق طق 

ادخل 

و بتدخل نور بخوف و توتر 

بس قبل ما احمد يتكلم بتفتح نور فى العياط ...فا بيتخض احمد و بيقوم يشوف مالها 

نور بعياط..والله ياباشا انا مش عايزة اتجوز ولا حاجه والله مكنتش اعرف انك هتبقي الدكتور بتاعى والله ياباشا اسفة مش هلعب الشايب تانى والله انا.....؟


ايه ايه بس انا بعتلك عشان الكارنيه بتاعك وقع فاكنت جيبك عشان ادهولك 

نور فى صدمه بعد ما تفتكر إلى قالتو 

ايه فى حد يعيط كدا دا انا لو خطفك مش هتعملى كدا 

نور بتوهان فيه ... ونبي دا انت لو خاطفنى مش هعيط خالص يابو عيون حلوة انت 

هههههههه والله كان عندى حق لما قلت عليكي مجنونه 

بتستوعب نور إلى هى قالتو =انا اسفا مكنش قصدى اقول كدا 

احمد بخبث...اى دا يعني انا عيونى مش حلوة 

نور بصوت واطى ...عيونك بس دا انت كلك قمر 

ههه شكرا 

على اى 

على ان كلى قمر 

انت سمعت 

اصلك بتفكري بصوت على 😂

نور بتوتر ...ااااا طيب شكرا على الكارنيه و سلام بقي 

ولسا جيا تمشي نور راحت اتزحلقت فا بيلحقها احمد و بتقع فى حضنه يعتبر 

بس فجأة بيقطع اللحظه دي ان الباب بيتفتح و بيطلع .....!!!!! 

و بيتصم نور و احمد من حصل !!!! 


#اسكربت_احببت_مجنونه2



#اسكربت_الاخير

#احببت_مجنونه 

#بقلم_سجى_ايمن 


بس فجأة بيقطع اللحظه الجميله دي ان الباب بيتفتح و بيطلع مروان !!!! 

الله الله بقي انت رفضانى عشان تروحى له وانا إلى كنت فاكرك محترمه و كنت هتجوزك بس ههه طلعتى ش....!!! 


و قبل ما يكمل كلامو بيضربوا احمد و بيغمي عليه مروان 

و نور مفيش حاجة بتعملها غير انها بتعيط وراحت واخدة شنطتها و خرجت جرى توقف تكسي و مشيت 

وكل دا و احمد بيحاول يلحقها بس معرفش 

 

بتشوفو دعاء وهو بيجري كدا بتتخض على نور و بتقوم تشوف في اى 

في اى ي دكتور نور مالها 

و بيحكي لها كل شيء 

يعني الحيوان دا يعمل كدا وانا آلى كنت فكرة محترم ..اخس 

مش وقتو دلوقتى .... انا هوديه المستشفى و هخليه يترفد من الجامعه 

خسارة يروح مستشفى خليه كدا 

لو جراله حاجه انا آلى هتئذى.....ما علينا انا عايز اعرف عنوان نور اى 

اوك العنوان **********

تمام روحى انت بقي يلا سلام 

سلام 

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀


بتروح نور و هى بتعيط و بتسالها امها ملها بس هى بتجرى على جوا و مش بترد 


🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

بيعدى شهر كله حزن 

و بتيجي نور و بتقرر ترجع الجامعه تانى 


اععععععع نور وحشتيني اوي.. كدا يا نور مش بتردي عليا لما بكلمك كل دا 

معلش يا دعاء كنت عايزة اقعد لوحدي شويه 

اوك ي حبيبتي تعالى الكفتيريا لحد ما المحاضرة تبداء 

هو صحيح يا دعاء دكتور عبدالله رجع 

لاىانا سمعت انو هيرجع بكرة 

تمام 

و بيروحو الكفتيريا 

ها اجبلك حاجه 

لا شكرا ي دعاء مش عايزة 

اوك برحتك 


و بيخلصو و بيروحو المحاضرة 

و بيدخل دكتور احمد و اول ما عينة بتيجي عليها بينبسط بس مش بيبين دا 

و بيعدى اليوم و بيجي يوم تانى 

اصحى يا موكوسه كل دا نوم 

في اى ي ماما فى حد يصحى حد كدا 

قومى يختي يلا شوفي هتلبسي اى في ضيوف جايين النهارده 

ضيوف مين دول 

جيلك عريس يا حبيبتي 

نور بصدمه...ايه ...عريس 

اة عريس يابنت المجنونه مالك 

انا مش عايزة اتجوز 

متخفيش يختي هيخليكي تكملى تعليم و الفرح بعد الجامعه بتعتك 

و بتخرج ام نور و بتسبها 

اما نور فا بتقرر انها تنسي احمد لانو مش بيفكر ولا هيفكر فيها و هتبداء حياة جديدة بعيدة عن احمد و كل حاجه 


🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

يلا ي نور خدى الصنيه و اطلعي للناس برا 

نور بتوتر ... حاضر يا ماما 


 وبتخرج نور بتوتر و بتحط الصنيه و بتقعد جمب ممتها

                    (بعد مدة قصيرة ) 


ام العريس =طب نسبهم لوحدهم شويه بقي 

و بيقوم الكل و بيسيبو نور مع العريس آلى لحد دلوقتي متعرفش هو مين عشان هى طول الوقت بصي للارض 


طب اى السجاده عجباكى 

نور بصدمه... دكتور احمد 

لا دكتور اى بقي دا انا هبقي جوزك 

قوم قوم 

نعم 

قوم انت لسا هتقول نعم قوم هات المأذون بسرعه 

هههههههه فعلا أحببت مجنونه 😘

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

بعد سنه 


بيرجع من الشغل بيلقيها فى المطبخ فا بيحضنها 

بحبك 

وانا كمان بحبك يا حبيبي 

و بيروحو عند سرير بنتهم خديجه و بيبصلها و هما مبتسمين و حاضنين بعض و بيبقو أجمل و أسعد أسرة!!! 🥰


تمت 

يا رب تكون عجبتكم و انشاء الله بكره فى اسكربت جديد باسم #تزوجت_اختى 


#احببت_مجنونه_الاخير

#بقلم_سجى_ايمن





 

تعليقات

التنقل السريع