القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مغتصبي اللعين البارت السابع بقلم مروة على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


"الجزء السابع" 

_بس انا اعرف سواق التوكتوك اللي اغت*ب دموع معاه.. 

_وانا ايه اللي يخليني اصدقك مش يمكن دي خدعة منك انت ومحمد عشان تضيعي وقتنا وخصوصا إن لسه ع جلسة المحكمة حوالي اسبوعين..

-بعياط..صدقني والله انا مش بشتت حضرتك ومحمد لو يعرف إني جاية هنا مكنتش هلحق اوصل اصلا..

-ماشي يا ٱنسة رغد...تقدري تقوليلي عنوانه وانا هعرف اوصله..

-ماشي يامتر...وانا تحت امرك ف أي وقت بس ياريت محدش يعرف إني جيت لحضرتك..

*بعد اسبوع*

*ف المستشفي *

-السلام عليكم يادكتور...دموع عاملة ايه انهارده..

-وعليكم السلام يامدام هالة..لسه زي ماهي للٱسف مفيش تحسن...

-طب يادكتور لو هي محتاجةعمليات او سفر احنا مستعدين نسفرها لأي مكان...

-اي سفر ليها حاليا هيضرها اكتر ماينفعها...هي مش محتاجة مننا غير الدعاء...

*في بيت محمد*

-جرا ايه ياما كل العويل دا عشان بقولك محتاج غوايشك ابيعها...

-بصريخ...ابعد عني ياحيوان...الله ياخدك وارتاح منك..بتمد ايدك عليا .....ابعد عني..

-بقولك ايه ياما..خلصيني انا عايز الغوايش..افك بيهم ضيقتي وهرجعهم تاني..

-وانا بقولك ابعد ايدك النجسة دي عني.بدل ماصوت والم عليك الناس....

-تحت تاثير المخد*رات.. الظاهر إنك مش هتيجي معايا بالذوق...وقام ماسك السك*ينة..اقلعي..وإلا ورب الكعبة افصل رقبتك عن جسمك....

--بعياط وصريخ....انت عايز مني ايه يابني..ابعد عني حرام عليك..

-بعصبية.. قام مقلعها الغوايش بالعافية...وبيحاول يمشي ولكن امه ماسكة فيه...

-ابعدي عني بقي ثم قام بغرز السك*ينة ف رقبتها.وطلع يجري....

-احد الجيران ايه الصويت والدوشة دي ياجماعة..

-باقي الجيران..م عارفين والله يابو خالد..تقريبا الصوت من عند ام محمد...تعالوا نشوف ف ايه..

-ياسوادي...إلحقوا ياناس الست إحسان مضروبة بالسك*ينة ف رقبتها وحسام بيقول شايف محمد وهو بيجري...

-لاحول ولا قوة إلا بالله...اتصلوا بالإسعاف ياجماعة وبلغوا الشرطة..

*ف مخزن مهجور*

-انتوا مين..ومغطين عيني كده ليه

-بص بقي يلا..هتحكيلي كل حاجة حصلت بالظبط واغتص*بت دموع ازاي...

-دموع مين...معرفش حد بالاسم دا...

-ماشي انا هخليهم يعرفوك...رجالة..

-بعد ان قام الرجالة بضربه..خلاص ياباشا انا هقول كل حاجة...

-خلصني...

-محسوبك عطوة ياباشا سواق توكتوك...شغال ع قدي..من حوالي شهرين جالي شاب وقالي انه عايزني ف مصلحة وهي إني اخليني ٱخر واحد ف الدور وهتعدي عليا بنت اسمها دموع لازم اعرض عليها اوصلها واكدلي إني هي هتوافق.. لان الوقت متاخر وفعلا حصل كدا وقالي اوديها من الطريق الزراعي... واقف بيها ف نص الطريق وهو هيقوم بالباقي واداني ٥تلاف جنية وفعلا حصل كدا واغت*صبتها معاه... 

-ٱه ياولاد الكلب.. ورحمة ابويا لادفنك مكانك... 

- الظابط.. هدي نفسك ي امير بيه هو اعترف بكل حاجة واحنا هنتصرف معاه.. 

-شكرا لمجهودك معانا ي امير بيه انت واستاذ احمد..

-العفو...وياريت تروقوا عليه...

*ف المستشفي *

-دكتور يادكتور دموع فاقت...

-ايه..طب يلا معايا...

-ٱه...انا فين...وايه اللي حصل...

-حمد لله ع السلامة..انت ف المستشفي...

-الله يسلمك...بس

-حمدلله ع سلامتك يابنتي...

-الله يسلمك مين حضرتك؟

-انا هالة يابنتي مرات دكتور حسن الله يرحمه..

-بعياط وصدمة..ايه دكتور حسن مات..

-بحزن.. ايوه يابنتي عمل حادثة من حوالي اسبوعين...

- بعياط.. ٱهاااااا....يارب مليش غيرك..يارب انتقملي م الظالم...ياااارب..

-هدي نفسكي يابنتي..ربنا قادر يرجعلك حقك بس ثقي فيه..

-يارب..ثم قامت بإحتضان هالة...

-وبعدين لازم تجهزي نفسك انت عندك جلسة كمان كام يوم...

*ف بيت محمد *

-الإسعاف وصل واخد ام محمد للمستشفي ولكن كان فات الٱوان...

-والجيران بلغوا البوليس وحاليا بيدوروا ع محمد...واتفقوا انهم ميعملوش عزا ليها إلا اما ابنها يتحاكم...

*عند حسن صاحب محمد *

-بقولك ايه يامحمد..انت كنت متفق تقعد معايا يوم ولا اتنين...وبصراحة انا اختي هتيجي تعيش معايا واخاف عليها منك...

-جرا ياحسن مانا عطيتك غوايش امي..وبعدين انت خايف ع اختك مني؟

-ايوه باحبيبي اخاف عليها منك متنساش إنك قتلت امك.. وبعدين الغوايش دي حق تعبي ف موت دموع... 

-ماشي ياحسن بس اصبر كام يوم لما ألاقي مكان استخبي فيه... 

-ماشي.. 

*عند دموع *

-بصدمة وصريخ... عااااااا... ايه دا شكل.. ي ثم اغمي عليها... 

-هالة بسرعة ولهفة....دكتور حد يلحقنا... 

-ف ايه يامدام هالة.. دموع شافت شكلها ف المراية وقعدت تصرخ واغمي عليها.. 

-لاحول ولا قوة إلا بالله.. انا علقتلها محلول وإن شاء الله اما تصحي هتكون احسن... 

*ف قسم الشرطة*

-ٱلو... 

-حضرتك الظابط اللي ماسك قضية دموع 

-ايوه انا مين... 

-حسن بمكر.. فاعل خير كنت عايز ابلغ عن مكان محمد.. 

#مغتصبي_اللعين

اللي عاوز البارت التامن يعمل متابعه من هناااااااا

#مروةعلي

البارت التامن من هناااااا
 

تعليقات

التنقل السريع