القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

#اقتباس.. #قلب_الزين.. #بقلم_ميرا_ابوالخير..

#اقتباس.. #قلب_الزين.. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

قلب بزعيق: بكررر*هككك فاهمم وانا اصلا خلعتك اتبسط بقااا. 


زين بغضب: انا يلي غلطان اني حبيت واحدة زيككك ر"خيصه وبتاع شوراع. 


قلب ببرود:  ياريت بقا تدفع 7 مليون ونخلص من القرف دا. 


زين بخبث: تمم وتقضي معايا ليلة موافقه. 


قلب ببرود: هتدفع اكتر. 


زين بمكر: اكيد لو عجبتيني. 


عفاف بخبث: شوفت طلعت بتاع فلوس ور"خيصه ارميها بقا. 


زين ببرود: لما اندمها الاول. 


ابتسمت عفاف بخبث. 


عند اياد. 

اياد بحب:  يعني بحبك انتي وبس وهي كانت وقت وعدا. 


سلمي بصت بصدمة: اياد. 


بعد شويه. 

بتداخل عفاف عليها بتلاقيها قاعده والملايا عليها وزين مش موجود. 


عفاف بخبث: شوفت كتك القر"ف انت غلطت لما جوزته ليكي. 


قلب: لي بتعملي كل ده ارتاحتي دلوقتي. 


عفاف بغضب: انا جبتك ومثلت اني بحبك عشان ابني يخف لكن حبك ودا مكنش في بالي اسيبه ليكي لا لازم اخرجه من حياتك وانا يلي كنت مع البرنس وضر"بتك ع دماغك. 


قلب بقوة:  انا بحبه وهو بيحبني وانتي مش هتقدري تمنعينا. 


عفاف بغيظ: هيكر"هك انا عملت كل حاجه عشان يكر"هك وبعت له غادة وبردو كنتي معه نفسي اعرف ليه ديما بيحميكي من اي حد ليه ديما معاكي ومش سابك ليه بيتحدي اي حد عشانك اي الرابط يلي بيجمعكم رددي. 


: انا هرد. 


ابتسمت قلب وعفاف اتصدمت:  ز زين. 


#يتبع... 


دي تصبيره صغننه لبارت بليل والاخير بعد قليل وهيكون طويل عشانكم ❤✨.١

هعوضكم باكبر بارت بليل... 

دي مجرد تصبيرة جزء من الاخير عشان يلي هيقول اتلغبطت...

تكملة الروايه الأخير من هنااااا

 

تعليقات

التنقل السريع