القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايةوقعت_ف_حب_قاسي_الجزء_الثاني البارت العاشر بقلم اية سلمان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#وقعت_ف_حب_قاسي_الجزء_الثاني

#وقعت_ف_حب_قاسي

#البارت_العاشر

#بقلمي_اية_سلمان


بالليل فهد راح ل حور و خبط عليها و فتحتله 

حور ب ابتسامه : تعالي ادخل

فهد : لا البسي و تعالي انتي نخرج عشان جعان و عايز اتعشي

حور ب استغراب : طيب كا نتعشي ف الفندق

فهد : لا تعالي نروح مطعم هنا حلو اوي عارفه

حور بفرحه : ثواني و اكون عندك 

فهد ب ضحك : تمام 

بعد شوية كانت حور كانت خلصت و كانت لابسه دريس بيبي بلو و كوتش ابيض و عامله شعرها ديل حصان و منزله خصل منه ع عينها ال تسحر

فهد ب اعجاب : اي القمر دا

حور ب خجل : شكرا

فهد ب غيرة : كنتي عايزا تلبسي دا هنا و تيجي لوحدك كمان الله الله 

حور ب ضحك : اي ي فهد ما هو لبس عادي

فهد قرب عليها 

حور ب توتر : ف اي

فهد : اهدي 

و مسح شفايفها

حور ب صدمه : ليييه ي فهد

فهد ب حده : متحطيش حاجه ع شفايفك تاني فاهمه 

حور ب غضب طفولي : اووووف حاضر

نزلت هي و فهد و راحوا اتعشوا كل دا تحت انظار بعض الاشخاص كل واحد فيهم ليه هدف

اخر الليل 

حور كانت راكبه جمب فهد و نامت و فهد كان عمال يبصلها ب حنان 

وصلوا الفندق 

فهد ب حنيه و هو بيحسس ع وشها : حور ... حوريتي اصحي

حور فتحت عينها ب نعاس : هو احنا وصلنا

فهد : اه 

نزلوا من العربيه و حور كانت دايخه اثر النوم ف فهد سندها 

حور ب نعاس : عايزة انام اوي

فهد ب حنيه : وصلنا خلاص اهو يلا ادخلي 

حور : تصبح ع خير

فهد : و انتي من اهله 

تاني يوم الصبح حور صحيت و صلت فرضها و لبست لقا الباب بيخبط 

حور ب فرحه : فهد 

فتحت الباب

حور ب خوف : م مصطفي نعم ع عايز اي

مصطفي : انا جيت اقولك ان الاتوبيس هيتحرك و لازم ننزل 

سمع صوت فهد وراه 

فهد ب حده : اي ال جايبك هنا 

مصطفي لف ليه : جيت اعرفها اننا هنتحرك ف حاجه

فهد زقه ب برود : شكرا انا عارف انهم هيتحركوا اتفضل و احنا هنيجي بالعربية 

مصطفي مشي ب غضب 

فهد ب غضب : اي خلااااكي تفتحيييله

حور ب خوف : و و الله فكرته انت

فهد ب هدوء : بعد كده تشوفي مين برة فاهمه 

حور : حاضر 

فهد : جاهزة 

حور : اه 

فهد : تمام يلا 

نزلوا و اتحركوا و راحوا المستشفي 

الدكتور : استاذ فهد مينفعش حضرتك تدخل معانا للحالات تقدر تستناها تحت ف الكافيتيريا

فهد بص ل حور : تمام 

كل دا تحت نظرات مصطفي الخبيثه 

نزل فهد و قعد ف الكافيتريا ب غضب 

فهد : اووووف طيب انا اطمن عليها ازاي كده 

عدي ساعه و حور معاهم و هم بيشتغلوا

حور استأذنت تروح الحمام و دخلت عليها ممرضتين 

ممرضه ١ : اسكتي شوفتي ال حصل 

ممرضه ٢ : اي 

ممرضه ١ : بيقولوا ف شاب كان قاعد تحت ف الكافيتريا اغمي عليه و شكله تعبان خالص و شالوة ودوه الاوضه و ي عيني شكله متسمم 

حور ب خضه ف سرها : ي لهوي معقول يكون فهد 

و راحت للممرضه : ل لو سمحتي شكله اي المريض دا 

الممرضه : طويل كده و اسمراني و لابس بدله سوده 

حور حست ان قلبها وقف : ف فهد لو سمحتي اوضته فين 

الممرضه : ف اوضه ٢١٦ ف اخر دور 

حور جريت ع فوق بسرعه و بدأت تدور لغاية ما لقت الاوضه و دخلت ب لهفه و خوف : فهد فهد 

بس ملقتش حد ف الاوضه و لقت الباب اتقفل مرة واحده بصت وراها لقت مصطفي 

حور ب خوف : مصطفي ا انت بتعمل اي هنا و و فين فهد 

مصطفي ب خبث : فهد مش هنا هنا ف مصطفي بس 

حور ب خوف و هي بترجع : انت انت بتقرب ليه ابعد 

حاولت تجري بس هو مسكها 

حور ب خوف و دموع : ابعد ابعد عني ابعد 

مصطفي ب خبث : اخيرا بقيتي ليا ي حور طلع عيني و انا بمثل عليكي اني بحبك عشان ااقربلك و اخد ال انا عايزة بس غصب عني حبيتك فعلا عشان كده اتقدمتلك و ف الاخر عايزة تسيبيني يبقي اخد ال انا عايزة الاول 

حور كانت عماله تزق فيه 

حور ب صراخ : الحقوووووني الحقوووووني

مصطفي ب ضحك : الدور دا كله مفيهوش حد و ال تحت دا كمان هههه للدرجادي فهد واكل عقلك مخدتيش بالك ان الدورين دول بيتجددوا هههه 

حور ب دموع : مصطفي ارجوك متعملش فيا كده 

مصطفي ب غضب : و انتي ليه عملتي فيا كده .. خلاص ي حور انا هاخد ال انا عايزة غصب عنك 

زقها ع السرير و قرب منها جامد و بدأ يطبع قبلا'ت ع وشها و عنقها 

حور ب صراخ : لاااااااا لااااااا ابعددددد ابعددددد عنيييييي ااااااااه ابعددد عنيييييي بقاااااا 

مصطفي شد فستانها و قطعه 

حور ب خضه و خوف : لا لا بالله عليك ااااه ابعد ابعد فاااااااهد فااااهد 

مصطفي رجع يقرب تاني منه و لاكن ف حد شده و بدأ يضربه جامد 

فهد ب غضب : ي ******ي ابن ********** 

و فضل يضر'ب فيه جامد و مصطفي دايخ ف ايده

فهد ب غضب : همو'تككككككك ف ايدي ي ابن ********** ي ******** 

بعد عنه لما سمع صوت حور ال بتتنفض مكانها 

فهد قرب منها و حور فجأه اترمت ف حضنه و كانت بتترعش جامد

حور ب عياط : ك ك كان ع عايز 

و انفجرت ف العياط 

فهد بغضب حاول يداريه و هو بيربت ع ضهرها : شششش اهدي اهدي انا هنا

حور كانت ماسكه فيه جامد 

فهد لقا الفستان بتاعها مقطوع بعدها عنه و لبسها الچاكيت بتاعه و قالها ثواني

عمل مكالمه جمبها و خلال دقيقه كان ف اتنين ع الباب بادي جارد

فهد قرب من مصطفي ال مغمي عليه و شاله من كتفه و رماه ليهم

فهد ب برود : تاخدوه من غير ما حد يشوفكوا و تودوه ع المكان تمام 

واحد منهم : تمام ي فهد بيه 

دخل تاني فهد ل حور و شالها 

حور دفنت وشها ف صدرة و هي بتعيط 

اخدها و نزلوا ركبوا العربيه و راحوا ل بيت ع الشط 

حور ب دموع : د دا مش الفندق

فهد ب برود : عارف 

حور ب عياط : فهد ا انت زعلان مني ا انا مكن

اسكتها فهد ب اشارة من ايده و نزل شالها و دخلوا البيت دا 

اول ما دخلوا فهد حطها ع كنبه 

فهد و هو واقف بيبص ع العلامات ال ع رقبتها من مصطفي قرب منها 

فهد ب برود : هو ال عمل دول 

حور ب خوف : ف فهد 

فهد ب هدوء : شششش 

قرب منها و بدأ يطبع قبلا'ت مكان العلامات دي ب حنيه و لاكن فجأه بقا قاسي 

حور ب خوف و عياط : ف فهد متعملش زيه لا ي فهد

فهد بعد عنها 

فهد ب هدوء : اهدي انا بمسح لمساته 

حور ب شهقات : ا انا خايفه اوي ي فهد خدني ف حضنك ارجوك

فهد قرب منها و حضنها  

فهد ب حنية : اهدي انا معاكي 

بعد شوية حس ب انتظام انفاسها عرف انها نامت شالها و دخلها اوضه و جاب مرهم و بدأ يدهنلها مكان العلامات دي 

و بعدها سابها و خرج راح مكان معين 

دخل فهد ب هيبته ف مكان اشبة ب مخزن و كان مليان بادي جارد و مصطفي مربوط فيه 

فهد ب ابتسامه خبيثه : اي دا اي دا مصطفي بيييه بنفسه عندنا

مصطفي ب غضب : هتندم ي فهد و الله ل اندمك 

فهد قرب منه ب هدوء و فجأه ضربة ب البة'كس ف بطنه جامد لدرجه ان طلع من فمه د'م 

مصطفي ضحك ب وجع : ههه متغاظ عشان لمستها 

فهد ضربه بو'كس تاني 

مصطفي ضحك تاني : هههه ولا عشان كنت هغتص'بها

فهد مسكه من فكه ب حده : لا متقلقش لمساتك انا عرفت امسحها كويس اما حوار انك كنت هتغتصب'ها دا ف عقابة هيبدأ دلوقت 

شاور فهد للبادي جارد 

فهد ب برود : عايزه هو و الحريم واحد فاهم 

مصطفي فهم قصده 

مصطفي ب خوف و غضب : لاااااا ابعدووووا اناااااااا هوديييييكوا ف دااااااااهيه 

خرج فهد تحت صرخات مصطفي و راح ركب العربية و اتجه للبيت 

اول ما فتح الباب لقي حور بتجري عليه و بتحضنه جامد

حور ب خوف : ف فهد كنت فين سيبتني لوحدي ليه

فهد ب برود : اهدي كنت بعمل مشوار

حور بعدت عنه : فهد انت بتتكلم معايا كده ليه

فهد بصلها ببرود و مسك ايدها و قعدها : اديني سبب واحد يخليكي تروحي الأوضه دي

حور ب دموع : و و الله انا مكنتش اعرف انه انه

فهد : اهدي قولت احكيلي ال حصل

حور حكتله كل حاجه 

فهد و هو ماسك اعصابة ب العافيه زعق : و انتيييييي اي خلاااااااكي تطلعييييي انتييييي ماااااالك امووووت حتي تطلعيييييي ليييييه 

حور ب عياط : و الله كنت خايفه عليك 

فهد مسك اعصابة و قرب منها : خلاص خلاص متعيطيش 

حور ب دموع : كنت خايفه اوي ي فهد 

فهد ضمها ليه جامد و بعد عنها شوية و قرب وشه منها حور غمضت عينها بتلقائية و فهد بدأ يقب'لها من شفا'يفها 

بكل حب 

ستووووب خلص البارت هنا 

سوري ي جماعه بس الفترة دي مشغولة اوي ف ممكن الرواية تنزل كل يومين 

عايزا تفاعل جامد بقا ♥️

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع