القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت حبي_اللانهائي بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


:هتيجي معايا للماذؤن امتي. 

_ليه يا حبيبتي عايزة ايه هتجوزيني عليكي ولا ايه. 

:  مبهزرش عشان تطلقني يا جمال. 

جمال بصدمة: اطلقك. 

زهرة:  ايوا لانه مش هستحمل اكتر من كده تاني. 

جمال بحزن:  عشان مشلول يا زهرة عايزة تتطلقي بعد كل الحب دا. 

زهرة بهدؤء:  طلقني يا جمال انا مش هقبل افضل عايشة كده كتير من يوم الحادثة وانا تعبت خلاص. 

جمال بغضب:  بقا كده انتي طالق يا زهرة. 

زهرة اخدت هدومها ومشيت. 

هو قعد زعلان وبيفتكر حبه لها كان عامل ازاي.

 بقلم ميرا ابوالخير 

✨✨✨✨✨


نيفين بحزن:  لازم امشي يا ماما مليش مكان هنا بينكم. 

سمر بحزن:  ليه دا انتي الوحيدة يلي باقيه من المرحوم. 

نيفين بتلم شنطتها:  اسفه مش هقدر. 

سمر زعلت وخرجت. 

بقلم ميرا ابوالخير 

✨✨✨✨✨✨✨


زهرة بحب: اخيرا اتطلقت منه يا رامي وهنتجوز. 

رامي بخبث: اوي اوي يا روحي دا هم وانزاح. 

زهرة بحب:  بجد طب امتي. 

رامي بمكر:  قريب اوي يا حبيبتي. 

زهرة حضنته: بحبك اوي. 

رامي قرب وبا"سها بحب. 

زهرة بحب:  همشي انا بقا. 

رامي: هتوحشيني يا قلبي. 

بقلم ميرا ابوالخير 

✨✨✨✨✨✨✨✨

بعد مرور شهرين. 

سمر بحب:  ياحبيبي فوق واتجوز بقا نفين الوحيدة يلي هتصونك. 

جمال بغضب وصدمه: انتي عايزاني اتجوز ارملة اخوياااا. 


#حبي_اللانهائي. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 


اكمل؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟



سمر بحب:  ياحبيبي فوق واتجوز بقا نفين الوحيدة يلي هتصونك. 

جمال بغضب وصدمه: انتي عايزاني اتجوز ارملة اخوياااا. 

سمر:  وفيها ايه لما تتجوزها مش احسن م تسيب البيت وتمشي. 

جمال بزعيق:  مستحيل اعمل كده اخون اخويا واتجوز مرته. 

سمر بهدؤء: اخوك الله يرحمخ والبت صغيرة لازم تاخد بالك منها. 

جمال بغضب: لا يعني لا وياترا الهانم موافقه ع كده. 

سمر:  ايوا واخدت رايها عشان ملهاش مكان غير هنا. 

جمال بغضب:  ماما بعد اذنك انا مش هتجوز تاني. 

بقلم ميرا ابوالخير 

سمر بتعب:  ل ل.... 

فقدت الواعي جري عليها شالها... 

(كان عمل العمليه ومشي في الشهرين دول).. 

بعد شويه. 

جمال بجمود:  تعالي يا نيفين. 

نيفين بحزن: نعم. 

جمال ببرود:  امضي هنا. 

نيفين بعدم فهم: ع ايه. 

جمال بهدؤء:  ورقه الجواز يا مرات اخويا خطتك نجحت الاول اخويا وبعدين انا عشان تاخدي الفلوس مش كده. 

طخخخ. 

نيفين بغضب: اخرس انت اكتر حد كنت مقرب ليا ليه بتقول كده. 

جماب بغضب مسكها من ايديها:  عشان عرفت ر*خصك كنا بنحب بعض وتروحي تتجوزي اخويا. 

دمعه نزلت من عينيها. 

نيفين بحزن: يلي انت شايفو يا جمال. 

جمال بهدؤء: اتفضلي عشان خاطر امي وبس. 

مضت ع الورقه وكتبوا الكتاب. 

بقلم ميرا ابوالخير 

في شقه جمال كان شغال. 

نيفين بهدؤء: احضرلك الاكل. 

جمال: لا كلي انتي. 

نيفين بحزن: متشكرة مش جعانه الاكل ع السفرة. 

بقلم ميرا ابوالخير 

داخلت اوضتها وقعدت تعيط. 

نيفين بدموع: ومين قال انه لسه مش بحبك اخوك يلي غصبني كانت معه جسد وقلبي كان معاك انت يا جمال. 

عند جمال بتذكر. 

جمال ف نفسه:  ليه تعملي فينا كده انتي تتجوزي اخويا وانا اتجوز بنت غيرك دا وعدنا لبعض للاسف بردو لسه جويا حب ليكي عشان كده كنت بعيد. 

قام غير ولابس لبس بيتي بص علي اوضتها بحزن وخبط. 

نيفين مسحت دموعها: اتفضل. 

جمال بهدؤء: ممكن نتكلم. 

نيفين كان شعرها سايب وعيونها الزرقاء بتلمع: ايوا. 

جمال: هنتعامل مع بعض كاننا اصحاب تمم. 

نيفين بالم من كلامه: تمم. 

جمال حس انها زعلت كان لسه هياخدها في حضنه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

نيفين: اتفضل برا عاوزة انام. 

جمال خرج بعصبيه وغضب. 

تاني يوم. 

الباب خبط. 

نيفين راحت تفتح الباب اتصدمت. 

جمال من وراها: مين يا نيفين. 

: انا يا حبيبي مراتك ام ابنك بقا تتجوز عليا مرات اخوك . 

نيفين بصدمه....... 

#يتبع...... 

#حبي_اللانهائي. 



#٣/ #حبي_اللانهائي... #بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

: انا يا حبيبي مراتك ام ابنك بقا تتجوز عليا مرات اخوك . 

نيفين بصدمه: م مراته و وام ابنه. 

: ايوا. 

نيفين اغمى عليها وجمال جاه جري وشالها بخوف.

جمال بغضب: جاية ليههه اطلعي براااا. 

زهرة بحب زائف:  انا لسه بحبك وحامل يا جمال. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

جمال بصدمة: حامل. 

زهرة بخبث: اها وكنت جايه لك بس بجد اتصدمت اتجوزت عليا ارملة اخوك. 

جمال بغضب مسكها من دراعها  وطلعها برا الاوضه. 

جمال زقها ع الكرسي:  بقولك ايههه انا عرفتك ع حقيقتك وعملت العملية ورجعت تاني امشي وانتي رجعتي ليههه هاه ردددي. 

زهرة بخوف: ع عشان بحبك. 

جمال بفحيح الافاعي:  برا واياك المح وشك هنا تاني. 

زهرة بدموع تمثيل: وابننا يا جمال عشان خاطري خاليني انا لسه ب... 

جمال بغضب:  عارفه لو طلعت لعبة قذ"رة منك انا هور"يكي العذ''اب الوان غورررري ع اوضتك. 

داخلت تجري وهي مبتسمه بانتصار. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

جمال قام بخوف وقعد جنب نيفين. 

جمال بهدؤء وحب:  نيفووو فوقي. 

نيفين لسه زي م هي. 

جمال بص ع شفايفها بحب وقرب وطبع قب'له هادية علي شفا"يفها وكان هيتماد بس بعد. وابتسم. 

نيفين بتفوق بتنصدم من قربه منها: في ايه. 

جمال بحنان: مفيش. 

نيفين بتذكر ودموعها ملت عينيها: ه هو رجعت تاني. 

بقلم ميرا ابوالخير 

جمال بحب: شششش هفهمك بعدين هقوم اجبلك تاكلي. 

ابتسمت بخفوت وهو قام. 

:  رايحي دماغك بيحبيني. 

نيفين بخضه: انتي. 

زهرة بخبث:  هههه انا جيت اوعيكي بس جمال لسه بيحبيني وحتى اكبر دليل اني حامل منه دا رمز حبنا تؤ تؤ انتي بتعيطي لا كوني جامدة كده يا ضرتي. 

سابتها وخرجت ونيفين دموعها نزلت افتكرت انه حبها رجع بس ضاع تاني. 

جمال داخل ومعه الاكل: يلا عشان تاكلي. 

نيفين بجمود:  طلما لسه بتحبها وعايزاها اتجوزتني ليههه. 

جمال:  هي مين. 

نيفين بغضب: رد علياااا بتحبهاااا. 

جمال ببرود: اه بحبها وانتي ايه مزعلك. 

نيفين بصدمة...... 

#يتبع... 

#حبي_اللانهائي


#الاخيره..

#حبي_اللانهائي... #بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

نيفين بجمود:  طلما لسه بتحبها وعايزاها اتجوزتني ليههه. 

جمال:  هي مين. 

نيفين بغضب: رد علياااا بتحبهاااا. 

جمال ببرود: اه بحبها وانتي ايه مزعلك. 

نيفين بصدمة: ايهههه. 

جمال بضحك: بهزر والله. 

نيفين بحزن: طلقني يا جمال وارجع لمراتك وابنك. 

جمال بهدؤء:  مستحيل اطلقك. 

نيفين بزعيق: ليهههههه رد عليا ليهههه. 

جمال بغضب: صوتككك عشان بحبكككك انا بحبكككككككككك وعمر حبك م قل في قلبي وبعدت عشانك افهميييي الحادثه يلي حصلت كان قلبي معاكيييييييي اتجوزت عشان انساكيييييييي. 

نيفين بانهيار: مانا زفتتتت بحبكككك واخوك يلي اجبرني اتجوززززه انا مخنتكششش انا بحبك هددني بيك و ب ابوياااا كانت فاكر انه سهل اشوفك مع غيري هاه رد. 

جمال بصدمة: ايهههه اخويا عمل كده. 

نيفين بدموع: كل يوم كان بيضر"بني عشان برفضه عارف انا عانيت اد ايه يا جمال انا خلاص مش عاوزه حاجه. 

جمال بحزن خدها في حضنه: حقك عليا انا اسف. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

زهرة ببرود: حلو التمثيل ده. 

جمال بغضب راح وشدها من شعرها: انا طلقتك ويلااا بررررا انا عرفت انك حامل من عاشيقك ورجعتي عشان الفلوس برا وايلا هقت"لك فاهمةةةةةةةةة. 


خرجت تجري علي برا بخوف. 

زهرة اتصلت ع حبيبها: كشفني وطردني. 

: انا هتصرف. 

زهرة بخوف: ت تمم. 


سمر بحنان:  كملوا حياتكم وربنا يجزي يلي د"مرها. 

جمال بحب اخد نيفين في حضنه. 

نيفين بحزن:  طلقني ياجمال. 

جمال بصدمه: بعد كل العذ"اب دا وعايزاني اطلقك. 

نيفين بحزن: طلقني يا جمال بقولك طلقنيييي. 

جمال بدموع وحزن وغضب عارم: ان..... 

#يتبع...... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

#استنو الخاتمه..

الخاتمه من هناااااااا




 

تعليقات

التنقل السريع