القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الكاتبه المجهوله البارت الاول في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


##الكاتبه المجهوله

البارت الاول

كانت تجري والكلاب بيجروا وراها

ملك : عاااااا الحقونااااي عااااا

بتتفاجا بايد بتشدها وتدخلها عربيه

ملك : عاااااا الحقوناااااي حرامي انا اتخطفت

مراد : بااس ايه راديو واتفتح

ملك : مش انت اللي خطفتني يا عم انت وكمان بتزعقلي

مراد : اولا انتي اللي كنتي بتجري والكلاب بيجروا وراكي وبتقولي الحقوني ، ثانيا انتي صعبتي عليا فحبيت اساعد مش أكتر

ملك : اولا صعبت عليك ليه ان شاء الله شايفني شعري منكوش ولا بقطع في هدومي ثانيا شكرا انا مش خايفه

هكمل هنا

## الكاتبه المجهوله

وفتحت العربيه ونزلت لقيت الكلاب بيهوهوا ميفصلش بينها وبينهم غير مترين راحت ركبت تاني

ملك : اطلع بسرعه ارجوك

مراد : ايه ده مش قولتي مش خايفه

ملك : انا قولت كده

مراد : ايوة

ملك : يقطعني مش انت قولت حبيت اساعد

مراد : انا قولت كده

ملك : ايوة

مراد : يقطعني

ملك : بتقلدني عي فكرة

شافت الكلاب بيقربوا من العربيه

ملك : عاااااا اطلع بسرعه والنبي

طلع بالعربيه

ملك : شكرا بجد

مراد : اخيرا قولتي كلمه عدله من ساعة ما دخلتي

## الكاتبه المجهوله

ملك : ليه هو انا كلامي وحش

مراد بكذب وهو بيجز ع اسنانه :لا كلامك عسل المهم عنوانك ايه

ملك : *** بس بسرعه عشان اتاخرت

مراد : انتي ايه اللي منزلك في وقت زي ده اساسا

ملك : كان عندي محاضرة بعد العشاء وانا جامعتي في بلد بعيده بتاخد ساعتين رايح وساعتين جاي والسواق نزلني قبل الحته اللي كنت فيها بحوالي خمسه متر كده

مراد : ومنزلكيش ليه قدام البيت

عشان الميكروباص ميدخلش الشارع اللي كنت فيه وبيتي بعيد عن هنا

مراد : ماشي عادي ( ووصلها)

## الكاتبه المجهوله

ملك : يلا باي وشكرا ع انقاذك ليا والتوصيله

مراد : العفو ، وبابتسامه جذابه هشوفك تاني

ملك بردح : نعم يا روح مامتك اكمني اتكلمت معاك عدل يعني هتتصاحب عليا

مراد بضيق : باي يختي

لتذهب ملك الي جحيمها نعم فهي تعيش في جحيم بسبب مرات ابوها ولكن ملك مش بتسكتلها طبعا

خالد والد ملك بعصبيه وهو ماسك في ايده الكرباج: ... يتبع يا تري والد ملك شافها وهي نازله من عربية مراد ولا عشان اتاخرت ماسكلها الكرباج ده اللي هنعرفه الحلقه الجايه اتمني تكون عجبتكم

## الكاتبه المجهوله

# حلو ولا احذف


 

تعليقات

التنقل السريع