القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت هحمي حبي البارت الاول بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


_صباحيه مباركه يا حبيبي. 

.. انتي طالق دول ورق طلاقك خدي يا شمس امضي. 

كف بينزل علي وشه: انت و"سخ وزبا"لة انتا كاتب سبب الطلاق اني خونتك مع ر"اجل تاني رد عليااااااااا. 

حازم بهدؤء:  انتي بسببك حياتي ضاعت ليههه طلعتي خبيثه و كلك نكد وقرف ليه مقولتيش انك كنتي متجوزة قبلي ومات قبل فرحكم ليهههه. 

شمس بصراخ:  انت ايه ح'قير للدرجه دي النهارده صباحيتنا وتطلقني وتقول بسبب الخيا"نةةةةة انا مخونتكشش  

حازم ببرود: برا بيتي. 

شمس بدموع وقلعت الدبلة ورمتها في وشه:  انا يلي مش عايزة اعيش معاك انا بكررر"هك بكررر"هك يا استاذ حازم الهواري ع قد حبي ليك بكر"هكك وعمري م هسامحك علي يلي عملته فيا. 

سابته وطلعت تجري علي برا. 

حازم قعد علي ركبته علي الارض ودموعه نازلة:  حقك عليا انا اسف والله العظيم غصب انا معشقتش قدك انتي روحي وعمري كله انتي بنتي وامي. 

: كويس انك نفذت الشرط بتاعي. 

حازم قام بغضب:  انتي ايهه عايزة ايه بالظبط. 

: تتجوزني بم انك طلقتها. 

حازم بغضب:  انتي اخت مراتي افهمييي ليهه عملتي معانا كده. 

مروة ببرود:  دي بقت طليقتك وانا بنت جوز امها. 

حازم بعصبيه: برا يا مروة. 

مروة بخبث: تؤ تؤ انت عارف هيحصل ايه لو عصبتني كون جدع واسمع الكلام. 

بقلم ميرا ابوالخير 

✨✨✨✨✨✨


كريمه بحزن:  طلقك ليه يابنتي. 

شمس مسحت دموعها:  خلاص حكايته اتقفلت وحياة م كسرني لكسره. 

كريمه خدتها في حضنها.

 بقلم ميرا ابوالخير 

✨✨✨✨✨✨✨


مر 4 شهور وحازم متدمر علي اخره واتجوز مروة. 

بقلم ميرا ابوالخير 

✨✨✨✨✨✨


جوز كريمه:  المحروسه اتطلقت عشان خانت جوزها. 

كريمه بصدمه: ايهههه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

✨✨✨✨

حازم كان ع مكتبه:  اي الدوشه دي. 

السكرتيرة:  في اوراق دعوة بتتفرق عشان فرح الاستاذة شمس الدسوقي طليقه حضرتك. 

حازم بصدمه: ايههههه. 

#يتبع... 

#هحمي_حبي... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

اكمل؟؟؟؟؟!

البارت الأخير من هنااااااا
 

تعليقات

التنقل السريع