القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت مراتي رقاصه البارت الاول بقلم ميرا ابو الخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#الاولى.. #مراتي_رقاصه.. 
#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 
داخلت المسرح وشايفاه قاعد مع مراته الجديدة... 
سهى بإبتسامة: الف مبروك يا زوجي انا جايه ارقصلك في فرحك يا حبيبي مش كنت تقول كنت هعمل معاك احلى واجب. 
مراد بتوتر: بتعملي ايه هنا يا سهى. 
سهي بابتسامة: الله هطلع احي ليك الفرح مزيكااااااا. 
صبره بزعيق: المحروسه دي بتعمل ايه هنا. 
مراد معرفش يرد عليها. 
طلعت سهي علي المسرح. 
سهي: انا جايه ارقص في فرح جوزي وببلاش يا جدعان مزيكا يا بني.
بقلم ميرا ابوالخير 
بدءت ترقص والكل فرحان وصبره متغاظه. 
مراد بغضب طلع شدها: خلاص بقا بتعملي ايه. 
سهى ببرود:  شغلي ولا ناسي اني رقاصه. 
مراد بعصبيه: اطلعي برررا يا سهى. 
سهى ببرود: ليه كده بس يا عنيا دا انا هولعلك الفرح كده. 
صبره طلعت بفستانها: ايه مفيش كرررامه غوري برررا بقااااا. 
سهى ببرود راحت عليها ووقفت قدمها:  هو مش عيب واحدة زيك تتجوز جوزي. 
مراد بغيظ: جوز ايههه انتي رقاصهه. 
سهى ببرود: اذا كان عاجبك. 
مراد بعصبيه: انا بحذرك يا سهى برا احسن لك. 
الكل كان بيتفرج. 
بقلم ميرا ابوالخير 
سهي ببرود:  طيب بس خد بالك الحلوة دي كانت مدورها يا اسطا. 
صبره بشهقة: نعمممم يا قليله الادب. 
سهى ببرود:  بصي اعتبري دي هدية فرحك مني. 
وقفت قدمها وبووووومممم. 
زقتها علي الارض وقعت في البسين يلي جوا القاعه المكياج وقع: اعاااااااا. 
الكل راح ويبص وهي وقعت اغمى عليها. 
سهى بسخريه: يلا شكل الفرح باظ. 
مراد بغضب:  انتي طااالقققق انا متجوزش رقاصه يا حق"يرة. 
سهى..... 
#يتبع..... 
#مراتي_رقاصه. 
#بقلم_ميرا_ابوالخير 
#اكمل..
Mira Abulkhair

البارت التاني من هناااااا

تعليقات

التنقل السريع