القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صغيرتي البارت العاشر بقلم مايا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#صغيرتي 

Part 10       الاخييبر 🥺♥️♥️♥️ 

ملك : عاااا اى دا اى اللي جبني هنا اهاا يبن ال .....

مراد : اى حيلك حيلك انا جوزك ياما 

ملك : اوووف هتطلقني امتا 

مراد : قولت م هطلقك وياريت لو تسمحي تديني فرصة اثبتلك اد اى بحبك وبعديها تحبيني 

ملك : اى الثقة دي 

مراد بغرور : عشان عارفني اتحب

ملك بخجل: تمام بس لو مكسبتش قلبيي هنتطلق وطلعت تجريي وقفلت الأوضة ع نفسهااا

مراد كااان فرحااان انهاااا ادته فرصة 

عدي شهرين ومراد بيحاول يهتم بملك ويفرحهااا 

فى يوم مراد راجع من الشغل شاف شموع وانوار ولاقي ملك طلعاله و لابسة احمر 

مراد : اى القمر دااا انااا بحلم صح انتيي لابسة كدااا عشانيي 

ملك بخجل : اهااا انت خلاص كسبت قلبيي ى ولااا 

مراد بفرحة شالهااا ولا بيهاااا 

ملك بضحك: مراد نزلنيي هقع 

وفجأة مراد حطهاا عالسرير و .....

٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠

بعد سنة :. 

ملك بصريخ: مراد الحقني بولد 

مراد : جملة كل يوم اتخمدي ى ملك 

ملك ببكاء: مراد انا بتكلم بجد انا بولد وقام مراد بسرعة وشالهااا وراح بيهااا المستشفي 

ملك : طلقني انت السبب 

مراد: انا عملت اى بس 

ملك : انا بكرهك طلقني بقولك

مراد : حاضر لماا تولدي هطلقك 

ملك ببكاء : اهاا ى خاين هترميني انا وبنتك عشان تتجوز طلقنيبي 

مراد : يوووووه 

بعد شوية :.

هيثم جاي جري هو ورحمة ع المستشفي.... 

هيثم بخضة : ولدت ؟ 

مراد بقلق : اهاا جواا بتولد 

رحمة : هتبقي كويسة متقلقوش..

بعد ساعتين :.

الدكتور بابتسامة : ولدت هي والبيبي كويسين 

مراد بفرحة : طب اقدر اشوفهاا 

الدكتور : اكيد اتفضل 

دخل مراد بفرحة ...

مراد : واخيرا ولدتي ي ملاكيي 

ملك : انت مين 

مراد : نعم يختيي 

ملك : انا معرفكش 

وفي الوقت دا دخل الدكتور والبيبي ع ايده ...

ملك خدتهاا بفرحة ...

ملك بفرحة : هسميهاا اروي جوزي الله يرحمه كان عاوز يسميكي سهيلة

مراد بصدمة : الله يرحمه ! مين اللي مات يولية 

ملك باستغراب : انت مين و بتعمل اى هناا 

مراد : انا المرحوم وروحي طلعت وجاي اقولك هتسميها سهيلة يعني هتسميها سهيلة

الدكتور : دي من أثر المخدر بس ي مراد بيه 

مراد : وماله انا متعود كل يوم ع كدا اصلاا 

ملك : اهاا دي اكييد اسم حبيبتك القديمة صح قول اعترف 

مراد فى نفسه : اهي رجعت ع طبيعتها ...

ملك : سكت لى طلقني 

مراد : يوووه الهرموناات بدإت بقولك اى بحبك 

ملك بخجل : وانا كمان

تمت 


 

تعليقات

التنقل السريع