القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مغتصبي اللعين البارت الاول والثاني بقلم مروة على في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


*شوفي البجحة، ماشية ف الشارع ورافعة راسها ولا كأنها خاطية، وقال ايه عاملة فيها الشريفة العفيفة.. اللهم احفظنا ياما لسه هنشوف.... *

-اسمي دموع عندي ١٩سنة والظاهر إن ليا نصيب من اسمي، اتعرضت للإغت*صاب من سنة، ساكنة في منطقة شعبية، ماما متوفية من وانا صغيرة و عايشة مع بابا،والحيوان اللي عمل كدا، زميلي ف المدرسة عيل صايع كل همه إنه يعلق البنات بيه وبعدين يسبهم بعد ماياخد منهم غرضه... 

"فلاش باك "

-صباح الخير يابابا، انا جهزتلك الفطار والدوا وهنزل انا الشغل ولو احتجت حاجة رن عليا 

-ربنا يصلح حالك يابنتي ويوقفلك ولاد الحلال... 

*بابا قعيد من سنة وانا بشتغل عشان مصاريف الدروس والبيت *

"ف الشغل" 

-ٱسفة يامدام، اتاخرت بسبب المواصلات.. 

-وانا اعمل ايه بأسفك ياحبيبتي، ياريت بعد كدا تلتزمي بمواعيدك وإلا شوفيلك شغل تاني... 

-حاضر يامدام، عن اذنك

-ربنا يتوب عليا من دي شغلانة،الواحد قرف..

-مالك يادموع،المدام ياهنا وقفالي ع الواحدة وانا مش عارفة اعمل ايه  وخصوصا إني محتاجة الشغل عشان دروسي وعلاج بابا..

-بكرا ربنا يفرجها متزعليش نفسك،المهم يلا نشتغل..

-يارب،يلا

*بعد ٦ ساعات *

-بعد اذنك يامدام انا خلصت الشغل والمفاتيح ممكن اروح عشان ألحق الدروس..

-ماشي ياختي.. ياكش تفلحي ف الٱخر..

*في السنتر *

-ياربي المستر اتاخر كدا ليه،الساعة بقت ٧

-المستر هيتأخر ساعتين ياجماعة،لان حصلت عنده ظروف..

-كدا انا هضطر أروح يارغد لان بخاف أروح لوحدي بالليل،وبابا لوحده ف البيت...

-متخافيش ياستي علي باباكي وبعدين الكفر أمان مش هيحصل حاجة إن شاء الله...

-طب بصي،انا هطلع ارن علي بابا ف الشارع عشان الشبكة...

*ف الشارع *

-دموع٠٠يادموع٠٠

-ايوه يامحمد خير 

-كل خير..دموع انا بحبك وكنت عايز نرتبط لحد ماكون نفسي واتقدملك...

-ضحكتني والله يامحمد..وياتري عامل رهان عليا مع مين المرادي...

-صدقيني انا بحبك ومش بضحك عليكي..

-وانا يامحمد مش عبيطة...عشان أصدق كلامك....عن اذنك..

-دموع.. استني 

- بعد ان قامت بصفعه.. انت ازاي ياحيوان تمد ايدك عليا..

-ماشي ياروح انا هوريكي مقامك..وبكرا تيجي تترجيني عشان أبص ف خلقتك..

-بضحكة استهزاء...ٱه ماشي..

*في السنتر *

-مالك يابنتي متعصبة كدا ليه..

-مش مهم... كان فيه حيوان عايز يعرف مقامه وعرفتهوله...

-جدعة،قوليلي كلمتي باباكي 

-ايوه كلمته...

-مساء الخير ياشباب ٱسف إني اتاخرت عليكم يلا نبدا الحصة..

*بعد الدرس *

-معلش يادموع مش هعرف امشي معاكي،ماما قالتلي اروح لخالتي..

-ماشي يارغد،ادعيلي اوصل بالسلامة 

-ماشي ياحبيبتي، مع السلامة... 

*ف الموقف *

-توكتوك يا ٱنسة 

-ايوه ياسطا بتروح كفر ****

-ايوه يا ٱنسة،بس الطريق السريع مقفول عشان كدا هنروح من الطريق الزراعي...

-ماشي ياسطا 

*بعد ربع ساعة*

-دموع بخوف ياسطا انت متاكد من الطريق دا،الحتة هنا ضلمة اوي أكنك في حتة مقطوعة..

-متخافيش يادموع طول ماحنا مع بعض...

-انت عرفت اسمي منين وبتتكلم معايا كدا ليه؟!

-من الأخ دا... ويلا انزلي...

- بخوف ورعشة.. مح...مد..

يتبع..

#مغتصبي_اللعين

#شخابيط 

#مروةعلي



"الجزء التاني" 

-دموع بخوف ابعدوا عني... انتم... عايزين مني ايه 

-محمد والسواق.. كل خير ياحلوة وبيقربوا منها 

دموع بصريخ وعياط.. ابعدوا عني... يارب ثم اغمي عليها... 

*تاني يوم*

-أحد المزارعين٠٠ يلا بينا يابني عشان نلحق نخلص رش الارض قبل الضهر... 

-حاضر يابا..يلا بينا 

-إلحق يابا...فيه هنا واحدة هدومها متقطعة وبتنزف دم....

-لاحول ولاقوة إلابالله العلي العظيم..اجمع الناس يابني  عشان نشوف هنعمل ايه..واتصل بالإسعاف...

*بعد نص ساعة *

-الكفر كله اتجمع عشان يشوف مين دي... منهم اللي رمي اللوم عليها...ومنهم اللي اتعاطف معاها...

- احد الممرضين لو سمحتوا ياجماعة وسعوا الطريق عشان نعرف نشيل الضحية....

*في المستشفي *

-حضروا العمليات بسرعة البنت بتموت..عندها نزيف داخلي شديد..

-هي مالها يادكتور؟!

-تعرضت لإغتص*اب بكل وحش*ية..ادي عندها لنزيف داخلي شديد..وربنا يستر ومنضطرش نشيل الرحم...

-إن شاء الله خير...

*بيت دموع*

-ياتري انت فين يابنتي...عمرك ماغبتي برا البيت...ربنا يرجعك سالمة..يارب مليش غير بنتي هي سندي ف الدنيا احفظهالي...

-ايوه..مين 

-انا اسمي احمد ياحاج..أمين شرطة وجايلك بخصوص بنتك دموع..

-مالها...بنتي يابني طمني عليها أبوس ايدك...

-للٱسف ياحاج لقينا بنتك انهارده الصبح مرمية في ارض زراعية ومن الكشف اتضح انها اتعرضت للإغتص*اب...

-بدموع...اغتص*اب...ياحبيتي يابنتي..يارب وديني عندها يابني الله يسترك عايز اشوفها...

-حاضر ياحاج اتفضل معايا..

*أمام غرفة العمليات *

-بلهفة ودموع..طمني يادكتور بالله عليك بنتي مالها..

-للٱسف ياحاج بنتك اتعرضت للإغتص*اب وحصل عندها نزيف شديد...واضطرينا نشيل الرحم...

-ٱهاااااااا....بنتي...قلبي..قل... بي.. 

-ترولي بسرعة 

*بعد الكشف *

-لاحول ولاقوة إلا بالله..البقاء لله..حصله سكتة قلبية من حزنه ع بنته..

*في أوضة دموع*

-دكتور...المريضة بتفوق 

-اهااا..انا فين...مح....مد..ابعد عني...لاااااااء، انا فين 

-حمدلله على سلامتك..انت ف المستشفي..

-ليه...انا حصلي ايه...

-للٱسف يابنتي انت اتعرضتي للإغتص*اب...

ببكاء..إغتص*اب..يااااااارب..انا عايزة اشوف بابا ممكن تجبهولي...

-حاضر،بس مش دلوقتي اما تتحسني شوية...

-بدموع..لاء عشان خاطري...انا عايزة اشوفه 

_بصي يابنتي انت عارفة إن كل شئ بيحصلنا ف الدنيا دي نصيب..بصراحة والدك توفي...

-بإنهيار ودموع...متقولش كدا ع بابا..بابا عايش صح...يابابا... ودوني ليه..انا عايزة اشوفه...يابابا 

-حقنة مهدئة بسرعة..

-يا... با....با....

-لاحول ولاقوة الابالله..ربنا يصبرك يابنتي وكمان لسه معرفتيش إن الرحم اتشال...

*بعد شهر *

-تم دفن والد دموع،وبقت دموع حديث الكفر كله..وهي لسه بتتعالج ف المستشفي ولكن ساكتة دايما ومش بتتكلم مع حد...

-هااا... يادموع حاسة بتحسن انهارده...

-انا قررت أرفع قضية...

يتبع اللي عاوز التالت والرابع يعمل متابعه من هنااااااااا

#مغتصبي_اللعين

#شخابيط

#مروةعلي



 

تعليقات

التنقل السريع