القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايةوقعت_ف_حب_قاسي_الجزء_الثاني البارت السابع بقلم اية سلمان في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#وقعت_ف_حب_قاسي_الجزء_الثاني

#وقعت_ف_حب_قاسي

#البارت_السابع

#بقلمي_اية_سلمان


فهد ب دهشه : انتي 

نورسين ب هدوء : ازيك ي فهد 

فهد ب برود : اي ال جايبك هنا ي نورسين 

نورسين ب ابتسامه : سمعت انك خطبت قولت اجي اباركلك

فهد بنفس البرود : الله يبارك فيكي خلاص اتفضلي

نورسين : لا لسه مخلصتش انا جاية اعرض عليك للمرة الاخيرة تشتغل معانا ي فهد 

فهد بصلها بطرف عينه : و انا قولتلك لو هموت كده مش هشتغل معاكوا 

نورسين ب اقتضاب : انا مش فاهمه ف اي ضميرك صاحي اوي كده

فهد بصلها : عايزاني اهرب مخدرات

نورسين ب ابتسامه : انا مقولتش كده انت كل ال هتعمله هتساعدنا نخرج البضاعه من الجمارك ب معرفتك و خاصة ان السيد الوالد يعني ليه معارف كتير و دا هيسهل الموضوع

فهد ابتسم ب سخرية : هه عارفه ي نورسين لو اقدر احبسكوا هحبسكوا

نورسين ضحكت جامد : ههههههه انت عارف ي فهد انك متقدرش تعمل كده ف الاحسن ليك انك تتعامل معانا و صدقني هتاكل الشهد 

فهد بصلها من فوق ل تحت : خسارة الجمال دا ي نورسين يبقي كده 

نورسين قامت و قربت منه و سندت ع الكرسي بتاعه: الجمال دا كله ممكن يبقي ملكك بس انت توافق ي فهد 

فهد لسه هيتكلم لقي الباب بيتفتح 

حور ب صدمه من المنظر : ف فهد

فهد زق نورسين بسرعه و قام وقف 

نورسين ربعت ايدها و بصت ل حور من تحت ل فوق و رجعت بصت ل فهد : طيب ي فهد همشي انا بقا عن ازنك 

فهد ب برود : اتفضلي 

خرجت نورسين و هي معدية جمب حور ابتسمت ب خبث 

حور ب دموع : واضح اني جيت ف وقت مش مناسب و كانت هتمشي و لاكن وقفت بسبب ايد فهد 

فهد ب هدوء : ادخلي 

حور ب عند : سيب ايدي ي فهد عايزة امشي

فهد لقي العساكر بتبص عليهم راح شاددها و قافل الباب 

فهد بغضب : انتييييي اييييييي ال جااااابك هنااااااا

حور ب خوف و دموع : ا انا انا 

فهد ب زعيق : انااااا اناااااا انتييييي اييييي

حور ب خوف : ا انا جيت ع عشان خاطر السواق و هو بيوصلني بالعربية خ خبط واحد بالغلط و و هم جابونا هنا ف حسام صاحبك ه هو ال شاورلي ع اوضتك و قالي استني ه هنا

فهد و غضبه ذاد : نعمممممم انتييييي كنتيييي راكبه مع السوااااق لوووووحدك 

حور ب دموع : ا اصل اصل م ملك مازن ه هو ال وصلها و و ملحقتهاش و انا ع عندي محاضرات مهمه ف كان لازم اروح

فهد و هو بيضغط ع ايدها : و بالنسبة ل حسام طبعا وقفتي معاه صححححح

حور ب خوف و وجع : ف فهد انت بتوجعني ي فهد

فهد زقها ع الجدار و حاوطها و اتكلم ب همس : اياااااكي ال حصل دا يتكرر تاني فاهمه 

حور ب وجع : ف فاهمه 

فهد قرب منها 

حور ب عياط و وجع : ف فهد ابعد  ضهري

فهد فاق ع دموعها و افتكر ان هي ضهرها واجعها 

فهد ب هدوء : تعالي اقعدي 

حور ب دموع و شهقات : ل لا انا عايزة اروح اهئ 

فهد بصلها جامد : شششش قولتلك اقعدي 

حور قعدت و هي ماسكه ضهرها 

فهد ب حنية : بيوجعك 

حور ب دموع : و دا يهمك

فهد مسك ايدها : طبعا يهمني انا اسف بس اتعصبت شوية

حور و هي بتمسح دموعها : اه تتعصب عليا انما مع الهانم التانيه مقضيها 

فهد ب صدمه : مقضيها اي الكلمه دي جبتيها منين

حور ب احراج : احم سمعتها ف فيلم

فهد ب امر : مش اي حاجه تسمعيها تقوليها فاهمه

حور ب عند : ايوا ايوا اهرب من الموضوع مين دي يا فهد

فهد ابتسم ع غيرتها : دي نورسين 

حور ب غيرة : ايوا يعني عرفتها انا كده مين دي

فهد : دي صديقه كده

حور ب غيرة : صديقه كده تقرب منك كده و و 

فهد ب ضحك : معلش هي عفوية شوية 

حور ب زعل : ااه طيب

فهد ب حنية : خلاص بقا متزعليش 

حور : طيب انا عايزة اروح 

فهد ب هدوء : مفيش حد يروحك ف هتستني معايا هنا لغاية ما اخلص شغل و نروح سوا

حور ب فرحه : الله يعني هشوف مساجين بقا و حاجات من دي

فهد ب غيرة : هو اي ال الله هو فيلم اتعدلي كده بعدين لا مش هتشوفي حد و لا زفت انا هخلص شوية شغل و اروحك 

حور ب ضحك : طيب 

عند ملك كانت ف الكلية و خارجه عشان مازن يروحها

مصطفي : ملككك ملكككك

ملك بصت وراها لقت مصطفي 

ملك ب ابتسامه : استاذ مصطفي ازي حضرتك

مصطفي ب ابتسامه : الحمد لله و انتي 

ملك : بخير 

مصطفي : امال حور مجاتش معاكي ولا اي

ملك : هي الصبح قالت مش هتقدر تيجي عشان تعبانه شوية بعد كده اتصلت عليا و قالتلي انها جاية بس شكلها غيرت رأيها

مصطفي ب همهمه : اممم طيب متشكر اوي اتفضلي اوصلك.

ملك لسه هترد لقت مازن جاي

مازن : استاذ مصطفي ازي حضرتك 

مصطفي : الحمد لله ي استاذ مازن عن ازنكم 

مازن : اتفضل 

مشي مصطفي

مازن ب غضب : اي ال موقفك معاه

ملك ب استغراب : كان بيسألني ع حور

مازن ب غيرة : برده لو وقفك تاني تسيبيه و تمشي

ملك حطت ايدها ف ايده : حاضر اي اوامر تانيه ي حضرة الظابط

مازن ابتسم : لا و يلا بقا عشان انت جعان و عايز اتغدي

ملك ب ضحك : يلا

عند حور كانت قاعده بتراقب فهد ال مركز ف الورق ال قدامه و فاقت ع صوت فونها

بصت لقت مصطفي بصت ع فهد

فهد ب استغراب : مين

حور ب ارتباك : د دي ملك 

فهد : طيب ردي عليها

حور : لا مش مهم

فهد ب استغراب : ردي ي بنتي يمكن ف حاجه

حور ردت ع الفون : الو

مصطفي ب هدوء : مش معني اني زعلان منك اني مطمنش عليكي ملك قالتلي انك تعبانه عامله اي دلوقت

حور : الحمد لله احسن دلوقت 

مصطفي : طيب كنت عايز اقولك ان القسم بتاعنا مطلع عملي ف مستشفي ف الغردقه و هنقعد هناك اسبوع انا قولت اعرفك قبل ما اتصل ع باباكي

حور : طيب سلام

مصطفي : سلام

فهد لقي فونه بيرن 

فهد : دا مازن استني 

مازن : الو

فهد : ايوا ي مازن انت فين يبني و سايب الشغل عليا

مازن ب ضحك : معلش بقا ي برو اصلي بوصل ملك 

فهد ب ضحك : ههههه هو انتوا مستلمينا ولا اي

مازن ب استغراب : مش فاهم يعني اي

فهد : اصل حور معايا و ملك لسه متصله عليها برده 

مازن ب استغراب : ملك معايا و متصلتش ع حور

فهد بص ل حور لقاها متوترة 

فهد ب همهمه : امم تلاقيني انا ال اتلغبط المهم 

مازن : المهم بقا طالما حور معاك هاتها و تعالي نتغدي سوا ف مطعم **** 

فهد : طيب جايين سلام

مازن : سلام 

فهد بص ل حور : كنتي بتكلمي مين

حور ب توتر : م مانا قولتلك ملك

فهد ب برود : لاخر مرة بسأل كنتي بتكلمي مين

حور : دا دا مصطفي

فهد : عايز اي

حور حكتله الحوار ال حصل 

فهد : اممم طيب يلا عشان مازن مستنينا

حور ب زعل : فهد انت زعلت مني انا و الله مررضيتش اقولك عشان متدايقش

فهد ب حنية : لا مزعلتش يلا بقا عشان جعان 

حور و هي بتاخد شنطتها : يلا 

فهد مسك ايدها و طلع برة

و ركب العربية

مجهول : الوو ايوا ي ست هانم خرج دلوقت و معاه واحده .... اوامرك 

يتبع ..... ♥️

تكملة الروايه من هناااااا
 

تعليقات

التنقل السريع