القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية كذبه صنعت عشقنا البارت التالت بقلم ندى محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#البارت_التالت


اسر: انت اتغيرتي خالص مكنتيش كده. 

ميار: خلاص يا حبيبي أنا اسفة..... 

اسر: لأ عايزك تعتزري من نغم. 

ميار: لأ طبعاً انت عارف اني مش بطيقها نغم دي. 

اسر: لأ يا ميار نغم بنت عمتي ويهمني امرها وانت اهانتيها. 

ميار: لو امرها يهمك مكنتش اغت.... 

اسر: متنسيش انك السبب انت اللي خدرتيني. 

ميار: هي اللي قالتلك كده صح، ما انت عارف انها مش بتحبني. 

اسر: لأ يا حبيبتي سمعتك بتقولي لصحبتك. 

ميار بتوتر: صحبتي، بس أنا كنت بدافع عنك. 

اسر: مش عليا الكلام ده العبي بعيد وهتروحي تعتزري من نغم والا اطلقك وتتفضحي انت. 

ميار: بس يا اسر انا ميار حبيبتك. 

اسر بسخريه:ههه حبيبتي اللي مش بتحب الا نفسها.

ميار:بس يا اسر.

اسر:أنا خيرتك والخيار ليكي.

ميار راحت علي اوضة نغم وخبطت علي بابها. 

نغم فتحت واتصدمت منها: عايزة ايه. 

ميار بكره:آنا اسفة.

اسر بيتدخل:لأ مش حاسسها طالعة من قلبك ونغم مش موافقة بيها صح. 

نغم اتصدمت وهزت راسها بالموافقة: اه مش راضيه. 

ميار وهي بتتصنع الابتسامه: أنا آسفة يا نغم. 

آسر: دي مش حلوة قوي......... 

بس مقبولة. 

وبعدين وجه كلامه لنغم: اطلعي افطري معانا. 

نغم: مش عايزة. 

آسر: اطلعي علي رجليكي احسن ما...... 

نغم: هتعمل ايه يعني وكانت هتقفل باب الأوضة بس اسر شالها ووداها علي السفرة تاكل. 

نغم: اوعي سيبني نزلني اعععععع. 

اسر: اسكتي صوتك مزعج. 

نغم: طيب ممكن تنزلني. 

اسر: لأ. وقعد علي كرسي وهي حطها علي رجله. 

نغم بكسوف: ابعد عني بقي. 

اسر: لأ حابب ااكلك بإيدي. 

نغم: بس انا عندي ايدين اعرف اكل بيهم. 

اسر علي صوته: نغم اسكتي صدعتيني. 

نغم ببكاء: طيب متزعقش فيا.

اسر:خلاص اسكتي أنا اسف اهدي.

نغم اسر كان بيأكلها وهي ساكته مش بتتكلم.

اسر:ايه القط اكل لسانك اتكلمي مللتيني.

نغم:اقول ابه يعني أنا مش طايقة اشوف وشك فما بالك انه بقي اجبار عليا وكل يوم لمده سنه.

اسر:سنه ايه هي أخرنا مع بعض تلت شهور واطلقك وهديكي التعويض عن اللي حصلك.

نغم:ممكن تشيل ايدك دي.

اسر شال ايده من عليها وهي قامت من علي رجله.

نغم بغضب:ولا انا نفسي اعيش معاك وكنت اتمني تطلقني من دلوقتي ولو علي التعويض فكفاية انكم تبعدوا عننا.

اسر:بس أنا مش هطلقك غير علي مزاجي.

نغم:لأ هتطلقني وهاخد حقي منك وهتتحبس حق اللي عملته.

اسر:نغم اهدي مالك بترجفي ليه كده.

اسر حس انها بقت تاخد نفسها بالعافيه وبقت ترجف وعرقت. 


اللي عاوز البارت 4_5يعمل متابعه من هناااااااا

#كذبة_صنعت_عشقنا. 3

البارت 4_5من هناااااا
 

تعليقات

التنقل السريع