القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت كامل مجنونتي بقلم منار همام في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


في البلكونة


ياسين:بتعملي اي


شهد وهي بصه في الفون:بسرق واي فاي من عندك


ياسين:نعم


شهد بتوتر:ااااه انا ب ب ب يعني كنت


ياسين:ب اي انتي في الكليه يعني مرحلة تعليم الحروف خلصت


شهد:بتفرج علي الفرح الي وراك اه بتفرج عليه


ياسين ابتسم:عايز تروحي


شهد:اي  يا ريت كل صحابي معزومين بس انا محدش عزمني


ياسين:طب ده فراح صحبي ومش عايز اروح بس لو حابه تروحي نورح سو


شهد:طاب وماما


ياسين:لا سبيه عليه دي ادخلي البسي


شهد:طاب تمام نص ساعه و اكون جهزه


(شهد 18دي بنت خال ياسين 25هو ساكن في الشقه الي جنبهم علطول وي بلكونه بتاعه يفصله عن شهد بس حيطه)

شهد لبست وي ياسين لابس راح خبط علي بيت شهد


ام شهد:ازيك يا حبيبي اتفضل


ياسين:احم هو انا كنت مستعجل فا كنت طالب منك تسمحي لي شهد تاجي معاي فرح صحبي


ام شهد:ونتا مش هتعرف تروح لي نفسك


ياسين:يرضيكي ابن اختك يروح فرح لوحده من غير شريكها طب ارقص مع مين 


ام شهد:خلاص خلاص هروح هقاله تلبس


شهد:لا انا لابسه وجهز اهو


ام شهد:ده انتو متفقين بقا


ياسين:هنتاخر كده يا خالتو


ام شهد:ماشي يا خوي


...نزلت انا وي ياسين وكنا مشين في الشارع...


شهد:ياسين سيب ايدي


ياسين:وانا امتا سبت ايدك طول منتي ماشيه جنبي بمسكها اوا مره تعترضي


شهد:بس انا كبرت


ياسين:انتي تكبري علي كله ال انا ده انا مبريكي بيدي


...شهد بصت في لارض من الكسوف


..وصلو الفراح وبعد ما باركو لي العرسان  رحنا وقفن بعيد 


فجاء  ياسين سابني وقفه لوحدي وراح ركب حصان ول دجي شغل اغنيه الي بيرقص عليه الحصان  وبدا يرقص علي الغنية مع الحصان


 كل البنات وقفت تتفرج وتصور كان شكله حلو اوي اضيقت ولسه راح امشي لقيته وقف قدمي وي بيمدلي ايدو حتيط ايدي في ايده وشدني علي الحصان وبداء يرقص بيا كنت خايفه في لاول بس هو حس بخوفي مسكني من وسطي حسيت بل امان


رجعين من الفرح


شهد:مبسوطه اوي يا يسن


ياسين:اممم ادعيلي


شهد:ربنا يخليك ليا


ياسين:ويخليكي ليه


...وصلنا البيت كل وحد دخل الشقه بتاعته انا مجنيش نوم من الفرحة رحت طلعت فوق السطح لقيته وقف علي الحيطة السطح وي مولع سجاره بيبص لتحت


ياسين بشرود:رغم الظروف


شهد:هفضل جنبك


ياسين لف وشه: حتا لو بعدتني عنك


شهد:لو قدرت تبعدني


ياسين:الا متا


شهد:ال الأبد


ياسين:وما بعد لابد......ههههه لسه فكرهم


شهد:مقدرش انساهم


...شهد راحت وقفت جنبه.....


شهد:اممممم مش هتبطل سجاير بقا


ياسين: ابطل علشان عيون الغاليه


شهد بصت في لارض..ياسين رفع وشها بي صباعه وقرب منه هي غمضت عنيه ولسه هيبو'س رن فونه شهد فاقت ونزلت تجري


ياسين:اي يا مجنون كنت هتعمل اي معقوله كنت هتبو'سه عقلك فين متخلف.....حط ايده في شعره يخفف من الغضب


فونه رن تاني رد


شهد لنزل كانت فراحنه جدااا


شهد:كان هيبو'سني بيحبني انا عارفه بيحبني يا ناس 


سمعت صوت ياسين في البكونه طلعت تشوف سمعت وي هو بتكلم في الفون


ياسين:يا بنتي بكره انشاءالله هجيب خالتي واجي اخطبك

..........

ياسين:الي كنت معاي في الفرح دي بنت خالتي وانا الي مربيها


شهد........

#مجنونتي



الفصل الثاني


اول مسمعتو دخلت اجري علي السرير ورميت نفسي وفضلت عيط 


شهد: معقول بعد ده كلوه.. ال متا... لا الآبد....كان كلام وخلاص حفظهوني من وانا صغيره 


ياسين خلص المكلمه ودخل جوه


ياسين: مش عارف ليه مش مطمن علي شهد وحسس ان فيه حاجه.. ارحله لا لا خليه الصبح

..... 

لا شهد قدرت تنام من العياط ول ياسين من خوفه عليه تاني يوم الساعه 5الفجر


ياسين واقف علي البلكونة: علي اخر الزمن  يا ياسين  بتنط من البلكونة  بس كلو يهون ليه 


... فعلا نط من البلكونة دخل اوضت شهد علطول لقاه نيمه وشعره علي وشه قعد جنبه في الرض وبدا يزيح شعره وي يتامله لحد مخد باله ان درجت حرارته مرتفعه ياسين بدا يصحيه بس بطريقته هو بدا يحرك ايدو علي خده وصوت واطي


ياسين: شهد يا شهد


شهد بتعب: سيبني انام


ياسين: قومي علشان  اديك مسكن علشان تخفي 


ياسين فضل يحرك ايده علي خدها ويتامل فيها


شهد مسكت ايده وهي مبتسمه تقريباً ده كان تأثير الحراره


شهد:هتفضل جنبي


ياسين: مكاني هو جنلك اصلا


شهد:هت حارب معاي


ياسين:هحارب بيكي ومعاكي دوما...وقرب منه وي باسه من خدها


شهد فاقت مفزوح لمه خدت باله انا ياسين  جنبها


شهد: بتعمل اي وجيت ازي هنا


ياسين: جيت اشوفك ام جيت ازي من البلكونة 


ياسين كان بيكلمه وطلع برشام من الدرج


ياسين: خدي اشرب دول هتخفي بسرعه وسعتين كده وهاجي اخدك علشان نروح الجامعه


شهد خدت منه البرشام وهي ساكته وي هو خرج زي مجه.. بعد سعتين....... 


ياسين وقف علي الباب وبرن الجرس وي حتط ايده علي الحيط.. فتحت ام شهد


ياسين:شهد جاهز


لام: اه يا حبيبي هي لبست من شويه ونزلت


ياسين:نعم نزلت


لام:اه


ياسين:طاب تمام يا خالتي 


ونزل السالم جري...لقه مشيه في الشارع راح مسكها من ايدها


ياسين:نزلتي ليه مش قلتلك هاجي اخدك


شهد:مش عايز اروح معاك


ياسين:قدامك دقتين لو ملقتكيش في العربيه هشيلك وحط انا ومش هيهمني حد


.....سابها وراح ركب العربيه شهد مشت مضيقه وره ولسه راحه تفتح الباب الخلفي علشان تركب


ياسين:بتعملي اي


شهد:هركب


ياسين:حد قلك اني السواق بتاعك تعالي اركبي من قدام


شهد خبتط الباب قوي وراحت فتحت الباب الي نجبه وركب ياسين بدا يسوق


ياسين:اعرف كنتي بتعيطي ليه امبارح


شهد:مين قال اني كنت بعيط


ياسين بتنهيد:شهد انتي عارفه اني أعرفك اكتر من نفسك فا متحوريش عليه


شهد:وصلنه الجامعه


ياسين:براحتك


نزلت شهد دخلت الجامعه ( ياسين دكتوره شهد)دخلت قعدت في المدرج شويه وي ياسين دخل 


ياسين:صباح الخير يا ولاد


الطلاب: صباح  النور يا دكتور 


ياسين  قعد علي المكتب من فوق ونزل رجليه وقعد يهز فيهم


ياسين: بصو انا مليش مزاج  اشرح النهارده  فا هقلكم كام بيت شعر من تأليفي


الطلاب: قول يا استاذ 


ياسين: لمه الفراق ونتا لي من الاساس....... 


وقفت شهد: لمه البعد ونتا منبع الحساس


ياسين  قرب خطوه من شهد: لمه لا احبك ونتا كل الناس 


شهد قربت (كل ده وعيونهم في عيون بعض)


:لمه انتا بعيد كل البعد ول يوجد مسافات


ياسين قرب لي درجه مفيش مسافه بينه وبين


 شهد:حبك في قلبي الا يعوضه دهب ول ماس...


.انتا لي من الاساس...قالو الجمله دي في نفس الوقت 


ياسين لسه هيقرب يحضن شهد لقي العيال بتسكف وتسفر خد باله انه في المدرج شهد اول ما خدت باله طلعت تجري بره ياسين طلع يجري ور شهد


شهد ماشيه في الطرقه  وفجا حست بدوخه وي هتقع لقيت حد بيمسكها ويشلها وبصت لقيت نفسه في حضن ياسين وي هو شيله شهد اتمسكت بيه اكتر


شهد وي هي حاطه وشه في صدر ياسين


:ياسين نزلني الجامعه كله ببتفرج علينا


.....ياسين مردش عليه وزي مهو ماشي بكل ثقه وصل العربيه وحطها  علي الكرسي وركب جنبها بدا  يسوق ب ايد وي الايد التانيه ماسك ايد  شهد......


شهد:سيب ايدي يا ياسين وسوق ب اديك لااتنين


ياسين بصله:بقيت احسن دلوقتي


شهد:ياسين انا كويسه سيب ايدي


..

.ياسين مردش عليه وزي مهو ماسك ايدها وصل البيت ونزل من العربيه وشالها وطلع بيه 


شهد:نزلني يا ياسين مقلتلك انا كويسه 


ياسين رن الجرس فتحت ام شهد 


ام شهد:يا مصيبتي ماله البت


ياسين وي هو داخل بيها


:مفيش يا خالتي هي بس داخت شويه


لام:قلتلك كلي فطارك 


ياسين حط شهد علي الكنبة


:من النهارده يا خالتي لو عملت حاجه زي كده تاني  وي مفطرتش قليلي 


لام:حاضر يبني


شهد!تقدر تهوين بقا شكرا بخدمتك الي ملهاش لزمه 


ياسين:سلام يا خالتي شويه كده وهاجي اطمن عليها


....ياسين وصل الشقه بتاعته جاه اتصل.....


ياسين:الو


مها:اي يعني مجتش


ياسين:مها انتي عارفه اني قد كلمتي ولمه اقول حاجه بعمله وانا قلت هتجوزك بس،مش هقدر اجي علشان بنت خالتي تعبانه


مها:انتا بتحبها صح


ياسين:احبه ول محبهاش انتي مش ليكي وعد يتنفذ

سلام

______♡________♕♡_________♡

في المساء


باب الشقه بتاعت شهد بيخبط تفتح لام


لام:احمد حبيبي نوره


احمد:ده نورك يا ستي الكل


لام:ادخل يا حبيبي


شهد:مين يا ماما


احمد:انا يا شهد


شهد:اااااحمد جيت امتا وي حضنته


احمد:لسه واصل 


دخلو كلهم  (احمد اخو شهد عايش في السعودية مع ابوه شغلهم هناك)شهد كانت قعده جنب احمد الباب خبط تاني وكان ياسين 


لام:اتفضل يا ياسين....ياسين دخل اتفجاء بي احمد سلم عليه وقعد لام دخلت تعمل عصير.........


احمد:مش عارفه اقولك اي يا ياسين بجد تعبك معاي بتشيل هم امي وختي لمه ابقا انا وباب في الشغل


ياسين:لا عادي دول زي اهلي وبعدين انا هقسم معاك في الفلوس


احمد😂:حاضر 


دخلت لام ب عصير


احمد:اقعدي يا ماما علشان عايزك في موضوع مهم انتي و شهد


لام:خير يبني


احمد:شهد متقدمليهت عريس.......


الفصل الثالث 


احمد: شهد متقدمليها عريس


لام: طب هو مين


احمد: هو واحد صحبي اسمه ياسر وشغال معاي انتي قبلتيه مره او اتنين قبل كده يا شهد وكمان اتكلمتي معاه فاكره 


شهد 😑:لا فكرني


احمد:يا بنتي لمه كنتي معاي في المول وشافك وقعد يتكلم معاكي


شهد: ااه افتكرت 


احمد: اي رأيك بقا


... سكت شويه وانا بصه لي ياسين  الي كان شارد...


لام: طاب وي ابوك  اي رايه


احمد: هو موافق القرار كله في ايد شهد... اي يا شهد


شهد: هااا اي... خدت نافس عميق وانا بصه لي ياسين... لو بابا موافق انا موفقه


احمد: طاب علي بركة الله بكره يجي يقعد شويه معاكي لو في نصيب يبقا الخطوبه بعد بكره


ياسين: طاب مع السلامه انا يا جماعه علشان عندي شغل بكره


احمد لام: تصبح علي خير يا حبيبي 


.... مشي ياسين اول ما هو مشي دخلت اوضتي حولت انام بس لا حسيت انه هو مستني بصراحه مختش دقايق ولقيت نفسي فوق السطح....... 


ياسين وقف فوق السطح  وي مولع سجاره ياسين  عطيه ضهره

: اهلا

........ مردتش عليه ورحت وقفت جنبه....... 


ياسين: افهم بقا استاذ الي اسمه ياسر ده كلمك فين ومتا وزي  ونتي تقريباً كل وقتك معاي


شهد: يعني انتي سبت كل كلام احمد اني هتخطب وخت بالك من اني كلمته


ياسين بكل بروده: مين قال انك هتخطبي 


شهد بدموع: يعني انتا تخطب وانا لا


ياسين 🤨: نعم انا خطبت


شهد: ايوه تخطب.... الف مبروك ....... وجريت علي تحت وانا بعيط دخلت لاوضه وقفلت الباب وسنت ضهري عليه


شهد: غبيه غبيه هيحبك انتي ده البنات حوليه زي الرز هيحب طفله انا الي عشمت نفسي استهل كسرت قلبي 💔ده حتا لمه عرف انا هنخطب مهموش غير كلمك امتا


...... فوق..... 


: ياسين: هخطب مين قلها  كده دي... معقول تكون سمعتني وانا بتكلم عن مها.... ااااااه يا ياسين انتا زعلان ليه منتا هتخطب بجدا  عيزه تفضل جنبك وخلاص بس مش قادر اتحمل فكرت أنه مع غيري وكمان مليش الحق بصفتي اي هتفضل جنبي 


.....في الصباح...شهد صحيت علي صوت ياسين في البلكونة.


ياسين بصوت خيال:... 

حبيبي ولا على بالو شوقي إليه

وأنا شاغل بالي أنادي عليه

وليالي كتير أفكر فيه

وأحن إليه ولا داري


كفاية إنو بقالو ليلة ويوم

على طول في خيالي ومفيش نوم 


شهد طلعت البلكونة:تبقى اغلى الحبايب مهما تبعد يا غايب انت كل الهوى

مين قالك بنسى حبك حبيبي كثير بحبك لازم نرجع سوى

قلبي لغيرك ما انكتب صدق ما بعرف شو السبب انت حبيبي والعتب مرفوض

بتبعد انا ببقى انا بترجع انا بحبك انا انت انا تنسى الهوى ممنوع

قلبي لغيرك ما انكتب صدق ما بعرف شو السبب انت حبيبي والعتب مرفوض

بتبعد انا ببقى انا بترجع انا بحبك انا انت انا تنسى الهوى ممنوع

تبقى اغلى الحبايب مهما تبعد يا غايب انت كل الهوى


ياسين :صباح النور


شهد بتعب:صباح الخير


ياسين:راح الجامعه


شهد:اه بس مش راحه معاك راحه مع احمد


ياسين:ادخلي البسي يا شهد علشان اوصلك ربنا يهدكي احمد مين ده الي هيوصلك ده لو صحي علي المغرب يبقا بطل...قال الكلام ده وي هو داخل من البلكونة......


رحت الكليه وكان يوم عادي خالص وانا وي ياسين متجنبين بعض....بليل....


الكل كان قعدين احمد وي ماما  ياسر وي ياسين قاعد وحتط رجل علي رجل وفارد درعاته علي الكنبة


انا كنت دخله ب شاي وشفت ياسين قلت في نفسي:يخربيت غرور امك ونتا قاعد كده اخ علي البرود هجتلك وخلص منك قعدنا شويه وبعدين لقيت احمد بيتكلم


احمد:ياسر تقدر تخد شهد وتقعد شويه مع بعض 


ياسر قام:يلا


مش عارفه اول حاجه خطرة في بالي السطح خدته وطلعن السطح


ياسر:ها بقا يا ستي عايزة تعرفي اي عني


شهد:كل الي عاوز اعرفه احمد عارفه وده يكفيني


ياسر: انا بقا عايز اعرف عندك حاجه كتير بتكرهي اي بتحبي اي احلامك كده يعني..... لسه هرد لقيت ياسين بيتكلم..... 


ياسين: ياسر كنت حابب اتكلم  معاك في موضوع 


شهد: طاب عن ازنكم انا


ياسين: مترحيش بعيد خليكي  وقفه علي السالم لحد مخلص


... رحت وقفت بعيد عنهم فعلا عشر دقيق وي ياسين  كان نزل وي هو نازل بصلي وبتسم  ابتسمه كنه نصر كده وي نزل.. ياسر جه بعده ونزلنا انا وي هو..... لقيت ياسين قاعد نفس القعده المستفزه كان نفسي اضربه


احمد:هاااا علي بركةالله ول اي


ياسر:انا مستني رد شهد


احمد:طاب بكره انشاءالله نرد عليك


ياسر:طاب عن اذنكم


....مشي ياسر وي ياسين مبتسم نفس البتسمه 😏اي البرود ده يا جدع كنت هتشل منه شويه ودخلت اوضتي وياسين تقريباً مشي مفضلش غير امي واحمد.. كنت قاعد في البلكونة علي الكرسي لقيت رقم غريب بيرن عليه


شهد:الو 


=كنت حابب اتكلم معاكي شويه


شهد:مين ياسر


ياسر:اه انا اخت رقمك من احمد عندك مانع


شهد:لا


.....سمعت صوت ياسين جاي من البلكونة بتاعته بيغني بصوت واطي ....معاك قلبي وبلاش تغيب عني بتوحشني...

صوته وي هو بيغني بخليني مش عارفه اتكلم كان الدنيا كله وقفت


ياسر:احم انتي معاي


شهد:هااا اه معاك معلش سرحت


ياسر:ياسين جنبك صح


شهد:تقريباً كده


ياسر:طاب انتي لبسه اي


شهد:نعم


ياسر:مش قصدي حاجه 


شهد:لبسه بجامه وردي وبنطلون اسود....لسه هكمل لقيت ياسين نط من البلكونة وخد مني الفون..


ياسين:اقفل يا حيوان مين دي الي تقلك لبسه اي


ياسر بضحك:اهداء يا نمس 


ياسين:جاتك القرف...وقفل


انا دخلت بعصبيه جوه لاوضه لقيته دخل وراي


شهد:انتا عايز مني اي


ياسين:ازي تقولي لي حد انتي لبسه اي


شهد:ده خطيبي انتا مالك


قرب مني ومسكني من دراعي ولفه ور ضهري وايدو التانيه بيحرقه علي خدي وهو مركز مع عنيا


ياسين:ومين قلك انه هيبقا خطيبك انا موفقتش عليه ونتي عارفه كل حاجه في حياتك انا موفقش عليه مبتحصلش انتي مش هتخطبي لحد فاهمه وباس خدي.......اول مقال كده اضيقت زقيته بعيد


شهد:طاب هي كده وبعدين انتا مالك ومالي روح شوف حبيبت قلبك


وسبته وطلعت لقيت ماما واحمد قعدين


شهد بنفس عميق:احمد انا موفقه وعايزه بكره كتب كتاب وخطوبه


مجنونتي


الفصل الرابع ولاخير


شهد: انا موفقه


احمد: علي بركة الله هقوم اتصل بي ياسر وقله علشان يجهز نفسه

.....احمد اتكلم مع ياسر..ياسر بعد مقفل مع احمد.......


ياسر:كنت عارف ان مفيش حاجه هخليها تبعد غير كدا....


شهد دخلت لاوضه ملكيتش ياسين غيرت هدومه وحاولة تنام


...عند ياسين.....ازي مش هتبقا  لغيري هي بتاعتي انا وبس ااه بس لو موضوع مها ده يخلص جه اتصل لي ياسين


ياسين:الو


مها:.......


ياسين:واي انشاء الله الي خلاكي تغيري رايك كده


مها:........


ياسين:اسبابك الخاصة برضو انا مش مصدق بس علي العموم هعرف برضو...قفل


ياسين:بس يا شهد انا كده ضمنت انك ليه ومش لحد غيري


.....في الصباح.....


لام:يلا يا شهد يا حبيبتي علشان النهارده كتب كتابك


شهد:قايمه اهو يا حجه 


.....اليوم كله خلص في تجهيزي الخطوبه وي مشفتش ياسين وتعمل في قاعه كبيره بس كل الضيوف اغلبهم صاحب ياسين انا استغربت..


كنت لبسه فستان  طويل من وره وقصير من قدام مكياج مناسب ليه وعمله شعري فرمه


... عاده 2ساعه ول ياسين ظاهر ول ياسر.


.فجاء لقيت حد حضني من ضهري بس مقدرتش عرف هو مين بصيت علي السلسلة كانت ماس عليه اول حرف من اسمي وحرف من اسم ياسين دخلين في بعض(زي كدعه يا جماعه§)بعد عني لفيت لقيت ياسين


شهد:افهم اي ده 


ياسين:اي لبست خطيبتي سلسله في اي


شهد:ياسين متجننيش 


ياسين:كملي معاي ووعدك هقولك علي كل حاجه


شهد بدموع: بس انتا مش بتحبني


ياسين:اه انا مش بحبك انا بعشقك


شهد:طاب وي خطيبتك


ياسين:كانت ظروف جبرتني اقول هخطوبه وهقولك عليه بس وفقي 


شهد:يعني مش بتحبه


ياسين.:عمري محبيت غيرك...هاا موفقه البسك خاتم جوزنه


ونزل علي لارض وفتح علبه فيه خاتم من الماس برضو عليه علامة ملا نهاية 


ياسين:هاا موفقه تبقي معاي الي النهايه


شهد مدت ايدها:وما بعدها


ياسين لبسه الخاتم وحضنها...كل الموجودين سكفو وصفرو  


ياسين:يلا بقا علشان نكتب الكتاب


شهد😳:نعم باس امي وي احمد 


ياسين شورلي علي امي وي احمد كان واقف جنبهم ياسر وماما هزتلي بارسها بي معنه انا عارفه كل حاجه


كتبنا الكتاب وياسين مسك اميك وغنالي

انتي بتعتي بتعتي انا بس خلاصة خلاص مسمعش حس


وغنال انتي معلمه الكل رقص وي ياسر وي احمد شالو ياسين زي ما بيعمل مع العريس


فجاء لقيت ياسين ماسك ايدي وخدني علي البيت طلعنا فوق السطح كان مزين السطح أضاء خفيفه وي اسمي مكتوب من نار علي لارض وقفني في قلب مصنوع من ورد ومسكني من وسطي وبص في عنيها


ياسين:اجدك في روحي گآنما لا شي بها لا انتا..... بحبك ❤


شهد حطه ايد علي رقبته والتانيه وبتلعب بيه في شعره


شهد: اي بقا موضوع  مها ده 


ياسين: كنت فكرا نفسي بحبه وعدته بي الجوز انا محبتش اكسر كلمتي


شهد: طاب وي اي الي اتغير


ياسين: احمد اخوكي اتفق مع ياسر علشان  يخطبك اول ما عرفت انك هتتخطبي اتصلت  بيه وطلبت مني انسا موضوع  الجواز منه


شهد: طاب ليه يعني لمه عرفت اني هتخطب لي ياسر


ياسين: علشان  بتكرهك وكانت عارفه  انك بتحبيني  عايزة  تكسر قلبك


شهد: ياسين 


ياسين: قلبو 


شهد: عارف ليه باقه الواي فاي كانت بتخلص بسرعه كنت بسرقه


ياسين  ضحك بصوت عالي: طاب انتي عارفه اني مش بفتح نت خالص بس كنت بشحنه عشانك 


شهد: وانا الي كنت مفكره نفسي هكر🙂.. طاب انتا مسمحني علي، الي سرقته


ياسين: الواي فاي وي صاحب الواي  تحت امرك


شهد: بحبك


قرب من اكتر باسها: وانا مجنون شهد


مجنونتي 

منار_همام




 

تعليقات

التنقل السريع