القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية مجنون ساره البارت 16_17_18بقلمSara Mazen في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت ١٦؛ ١٨من مجنون ساره بقلم Sara Mazen 


ساره نزلت لي محمد 


ساره بأستغراب : انتي 


محمد بتوتر : معلش والله اصل هي عوزه تيجي معانا علشان عوزه تجيب فستان 


ساره ببتسامه : عادي ي حبيبي مفيش مشكله 


محمد : تسلملي يارب ي حبيبتي 


لي لي بعصبيه : خلاص اي في اي انتو في رمضان 


محمد : لي لي بصي احنا في اول اليوم مش عوز مشاكل تمام 


ساره فرحت من جواها انه رد عليها 


محمد مسك ايد ساره و مشيو. اتجهو علي اتليه فخم 


ساره : الله شوفت الفستان الي هناك دا جميل اوي ي محمد 

( كان فستان ابيض منفوش بسيط ب قرانيش من الاكمام  و كان تحفه و رقيق اوي و محتشم )


لي لي : يع دا بيئه اوي انتي ذوقك مش حلو خالص 

بصي دا اجمل  ( فستان نبيتي ساق و مفتوح من عند الصدر و ليه فاتحه من الجنب بسيطه وكان يعري اكتر ما يستررر )


محمد : الفستان دا تحفه بجد انتي زوقك قمر اوي ي ساره و اتجاهل كلام لي لي خالص 


ساره : تسلملي ي محمد يارب 


محمد تعالي يلا اما نشتريه ولي لي كانت بطلع دخان من كتر العصبيه و راحت جابت فستان زي الي ساره اختارته بظبط بس لون زيتي 


و خلصو و مشيو علشان يحضرو الورق 


وبعد يوم طويل روحو البيت علي الفطار بظبط 


صفاء : كل دا الاذان اذن  فئ التلفزيون 


محمد : ولله كان السجل المدني زاحمه اوي 


صفاء طب يلااا بسرعه ادخلو افطروا كانت لي لي مشيت من ساعت ما اشترت الفستان 


نادر : اتفضل ي محمد 


محمد : حبيبي ي نادر 


ساره : هاتيلي اشرب بسرعه ي ماما هموت من العطش 


حماده . خدي ي حبيبتي اتفضل ي محمد 


وبعد الفطار ساره و محمد دخلو البلكونه 


محمد بيقرب من ساره 

بكرا هتبقي مراتي ي سوسو انا مش مصدق نفسي اقسم بالله 


ساره بكسوف : ااممم انا خايفه ي ميدو 


محمد : خايفه مني 


ساره : خايفه من المسؤليه زات نفسها 


محمد : طول منا معاكي متخافيش ي ساره وباس دماغها 

محمد بقولك اي انا نفسي اخدك في حضني اوي تسماحيلي 


ساره مردتش و جريت من قدامه 


محمد فضل يضحك 


اتفعلو ي حلوين ممكن يكون البارت الي جاي قبل الاخير 🤍🫶🏻✨



البارت ال١٧ من مجنون ساره بقلم Sara Mazen 


محمد : طول منا معاكي متخافيش ي ساره وباس دماغها 

محمد بقولك اي انا نفسي اخدك في حضني اوي تسماحيلي 


ساره مردتش و جريت من قدامه 


محمد فضل يضحك 

وبيقول في نفسه اهدي ي محمد بكرا بس وهتكون حلالك 


نادر دخل عند محمد في البلكونه 


محمد : مالك ي نادر قاعد ساكت طول ما احنا قاعدين بناكل انت مش فرحان اني هدخل عليتكم 


نادر : لا والله ي محمد فرحان اوي ان اختي فرحانه بس المشكله اني متعلق بيها اوي و هي كل حياتي لسه مش متخيل ان كلها كام يوم و مش هتبقي معايا في نفس البيت رحمتها معايا خوفها عليا حنتها وقت ما اكون زعلان انا بأمنك علي اختي.   اختي لو جت و اشتكت منك ي محمد ف يوم هتشوف حد تاني خالص قدامك 


محمد : متقلقش عليها ي نادر اختك دي في قلبي و في عيوني دا انا عمري مقدر ازعلها لان هي بنتي و روحي 

دا هي سررر سعاتي والله ي نادر اقوم ازعلها  والله يكون عيب مني المهم جبتلك طقم اي صاروخ 


نادر : جبتلي انا 


محمد : ايوه يابني في اي اهو بص 


نادر : اوعي بقي دا جامد 


كان طقم كأچول جميل جدا 


نادر قام حضنه تسلم ي حبيب اخوك 

ودخلو عند ساره و صفاء و حماده 


حماده : ساره قومي اعملي شاي 


ساره : عيوني ي حجوج 

وتفلونها رن ب نفس الرقم الي بعتلها الرساله 

فاتوترت و مردتش وراحت المطبخ 


محمد خد باله و استغرب 


ساره في نفسها يتراااا البنت دي عوزه اي مني تاني وفجاه لقت محمد ورها 


ساره : في اي ي محمد 


محمد : مين الي عمال يبعتلك رسايل دا و مالك كدا فيكي اي 


ساره دمعت : امبارح قومت من النوم علي رنه من واحده بتقولي ابعدي عن محمد بدل ما اموتك انتي و عيلتك وفضلت تعيط 


محمد خدها في حضنه ماتعيطيش ي ساره انا قلبي بيتخلع اما عيونك بدمع انا معاكي و متشغليش بالك ب اي حاجه ي نن عيني 


ساره ساكته بس مبسوطه وحاسه ب الامان وهي في حضنه 


وووهووووب نادر دخل عليهم 

( بوظت اللحظه الرومانسيه ي سي نادر 🙂😂)


نادر : بتعملو اي 


محمد و لسه تايه في حضن ساره و مغمض عيونه و في عالم تاني وساره عماله تبعد عنه بس مش عارفه بسبب اديها المجبسه 


نادر و مسك دراع محمد بعصبيه بتعمل اي ي محمد 


ساره بخوف و توتر 😐:………….


اتفعلو ي حلوين 🫶🏻🤍✨



البارت ١٨ من مجنون ساره بقلم Sara Mazen البارت القبل الاخير 


محمد و لسه تايه في حضن ساره و مغمض عيونه و في عالم تاني وساره عماله تبعد عنه بس مش عارفه بسبب اديها المجبسه 


نادر و مسك دراع محمد بعصبيه بتعمل اي ي محمد 


ساره بخوف و توتر : اااااااااا و بدءت تعيط 


نادر قرب منها :مالك ياسو فيكي اي 


ساره وحكت علي الي حصل 


نادر : هاتيلي رقمها و اظبطهالك 


محمد : لا انا عارف هي مين 


نادر و ساره : مين 


محمد تعالو بس كدا في البلكونه وانتي ي ساره هاتي الشاي و تعالي 


وراحو البلكونه 


نادر : قولي بقي ي عم مين الي بتعمل كدا 

وفي الوقت دا دخلت ساره ب الشاي


محمد : تعالي ي ساره جنبي 


ساره : قعدت بعيد عنه بشويه 


ساره : قولي بقي مين الي بتبعتلي دي 


محمد : بصي هي بنت عمي لان هي بتحب الفلوس وعوزه تخليني احبها و اتجوزها علشان كل حاجه تبقي ملكها هي و عمي و بتقول انها بتحبني وعوزه تكرهك فيا و تبعدني عنك بي اي طريقه 


ساره : طب وانت اتاكدت ازاي 


محمد : انا عارف رقم لي لي و اول ما شوفت الرقم رن روحت شوفت و لقيته بس متقلقيش انا هعرف اخد حقك 


ساره : ربنا يهديها بجد 


نادر : ان شاء الله ي حبيبتي 


محمد : انا هروح بقي علشان الحق اجهز نفسي علشان زينه البنات هتكون حلالي بكرا 


ساره بكسوف : اوكي ي باشا خلي بالك من نفسك 


محمد  . باشا طاااايب 


نادر : امال انت عوز اي ي حلتها مش كفايه معديلك الي انت عملته من شويه 


محمد :مراتي ي عم في اي 


نادر : لسه بكرا ي جدع مش دلوقتي 


محمد : اوكي ي صحبي انا هروح بقي وبكرا اشوفك. 

عوزه حاجه ي روحي 


ساره :سلامتك ي بابا 


محمد مشي و ساره دخلت غرفتها علشان تنام 


اتفعلو ي حلوين 🫶🏻🤍✨

البارت الي جاي هيبقي طويل ان شاء. الله

تكملة الروايه من هناااااااا


 

تعليقات

التنقل السريع