القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببت مجنونه البارت 18بقلم الاء في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#احببت_مجنونة


البارت ال(18) 


نور... ينهار ابيض ايه دا

نور كانت مد وشها  جم.وشه سيف اول ما قام وشها اتخربش من دقنه

سيف قام مره واحده وخبه الفون...ا ايه دا انتي غبيه 

نور بوجع....ايه دا  وشك شوكني 

سيف...انتي ب اي حق تبصي  في الفون بتاعي

نور بنرفزه.... ايه العجرفه دي  وبعدين  كان الفون الوزير الثقافه يا خي

سيف جي يمشي نور مسكته من هدوم... تعال هنا  انت الصوره دي جبتها زاي

سيف... وانتي مالك متخصكيش اساس

نور....لا تخصني دي صورتي يعنيه

سيف... انتي هبله ابت 

نور... وربنا  انت اللي اهبل انت جبتها ازاي 

سيف مسكها من التيشرت بتاعها.... انتي شكلك عيله مجنونه ولا السخنيه لحست دماغك

نور... حلو انا مجنونه بقا هوريك الجنان اللي علي حق سيب بس التيشرت

سيف.... انتي عبيطه

نور...سيف سيب هدومي

سيف...وريني ال جنان بقا ومش هسيب 

نور رفعت حواجبها.... حلو وراحت  دخلت راسها في حضنه  

سيف استغرب اللي رامت نفسها في حضنه وبصلها... ايه دا

نور مسكت في تيشرت ب ايديها من الناحيتين اكنه  حضنه وهي قصيره كانت راسها عند صدرو بالظبط

سيف حس بحاجه غريب وقلبه دق جامد.... نور  وساب تيشرت بتاعها 

نور كانت بتبص علي رجل سيف  وبصوت عالي... واحد اتنين تالته وضربت بكعب رجليها علي صوابع رجله سيف من الوجع مسك في دراعها وواقف علي رجل واحده نور راحت ضربته في رجله تاني سيف  وقع عليها  نور مستحملتش اخدتو ووقعت  

نور بصريخ...  عااااا الله يخربيتك شكلك اهاا ضهري نور كانت نايمه في الارض وسيف وقع عليها

سيف بوجع... يامتخلفه

نور بعياط...  انت اللي غبي مفروض كنت وقعت لي واحدك اووع هموت  عجل وقع 

سيف بيجز علي اسنانه وقام ورجله وجعه... كتك القرف غبيه 

نور بتقوم ومسكه ضهرها...  انت اللي غبي موقعتش صح المفروض زاي ما جبو في برنامج  الدفع عن نفس  انك تقع لي واحدك

سيف مسكها من ياقة االتيشرت... حتي لما حبيتي تتذكي غبيه المفروض تبعدي اول ما تضربيني في ركبه مش تفضلي مسك فيا 

نور رفعت راسها وبصت لي سيف بصدمه... اهاا صحيح لما كانت بتعمل كده بعدت علطول انت صح  طيب تعال وبتقرب منه ومسكت من تيشرت

سيف بصلها.... اوعي بتعملي ايه

نور  ...تعال بس هنجربها تاني بس

سيف بيبعدها عنه....اووي انتي عبيطه

نور...بالله عليك تعال بس والله هضربك براحه

سيف..اوعي انتي مجنونة  هو ايه اللي اضربك براحه

نور...اسمع بس ومسكت في وبيبعدها ترجع تمسك في

سيف...ايه دا انتي عمله زاي الجرادة كده ليه اووي 

نور   حضنته ومسكت في جامد...وربنا هضربك براحه

سيف استغرابه وضم حواجبه وابتسم علي طفولتها... ايه دا انتي حقيقي مجنونة

نور... وربنا ما هسيبك الا لما اجربها

سيف بغضب...نور ابعدي عني عشان انتي مافكيش زقه 

نوربلوئم.. وهسامحك لو خلتني اجربها

سيف بستغراب... تسامحيني

نور بطفوله...اها  واللهي  يلا 

سيف... انتي  كنتي مش مسامحني

نور...اها والله يلا بقا  

سيف...تمام

نور بفرح بعدت عنه ومسكت من ناحيتين وبصتله... اضربك جامد ولابراحه 

سيف...هتستهبلي انتي قولتي براحه

نور...اشطا ونسيت ومسكت في برضو وقعو الاتنين

سيف قام وضحك.. 

نور بتضحك بوجع...وربنا عجل 

سيف بضحك... المفروض مقولش انك غبيه

نور بصتله وضحكت..  

سيف...قومي  

نور بضحك...ضهري اتكسر  مش قادره وعماله تضحك

سيف ضحك علي شكلها سيف شدها

نور بضحك...تلاقي فرحان ان حقكك جه 

سيف بصلها...بصراحه اها وبحسدك علي كميه النباها اللي عندك

نور بصتلو بالامبالاه.... بتتريق علي فكره فرحتي اني هجربها مركزتش

سيف....جدا ونزل لي مستوه طولها مش مسامحني علي ايه

نور بصتله... فكك  بس سامحتك وبصتله بطفوله ينفع اجربها وصدقني اخر مره

سيف بصله با لامبالاه ...حاضر بس ثانيه وسابها و راح قاعد  قال نجربها قال

نور بصتله.بقرف....انا برضو قولت من امتا بقيت محترم يامهزق

سيف بتحذير.. نوور

نور شوحت..ياشيخ اتلهي وقاعدت وفضلت تاكل في كيكه وهو بيشرب القهوة ومسك الاب توب

نور فضلت تاكل لقته سرحان  اكلت بتاعتو وفضلت تضحك وهي بتاكل. سيف انتباه علي صوت ضحكها  لقه وشها  منفوخ من الاكل وبصله وبتضحك شبه الاطفال 

سيف بص علي طبق بتاعو لقه اتاكل... نعم

نور بضحك... حلو بس مش قد كده  

سيف بصله ومصدوم...دا بجد

نور بضحك بتهز راسها بمعنا اها....

سيف بغيظ...دي قلة ادب  علي فكره

نور بضحك وبتهز راسها بمعنا اها..

سيف  اتعصب...دا برود علي فكره

نور بضحك....مش قادره وفضلت تضحك 

سيف بصله بغيظ...انا غلطان اني اتعملت معاكي  وجي يمشي نور مسكت ايدو بتضحك

زقها وطلع 

نور فضلت تضحك وعده ساعتين نور بتخبط علي سيف 

سيف فتح لقها هي جي يقفل الباب نور  زقته... 

نور بضحك...استنا

سيف بغضب...  بطلي ضحك يا مستفزه  

نور... حاضر استنا  ومشيت

سيف...ايه دا 

نور  في لمح البصر...امسك اهي واحده.بحالها ليك يا قموصه  

سيف..

نور... هتفضل متنح كده انجز  ايدي متعوره

سيف اخدها منه ومش مستوعب انها عملت كيكه لي..

نور...ثانيه وراحت  ورجعت تاني في نفس دقيقه القهوة تاني اهي بس الوش راح مني وانا طلع بيها

سيف ضم حواجبه...انتي بتجيبي  الحاجات دي.منين 

نور..حطهم جم الباب في الارض عشان عارفك هتتعبني 

سيف بصلها وهمس...نفسي افاهمك

نور...  ايه 

سيف...لا ولا حاجه

نور...طيب بالف هنا انا هروح انام تصبح علي خير   وسبته ومشيت 

سيف....مجنونة اكيد


تسريع الاحداث 

نور راحت كلمت سليم وقاعدو يهزرو  شويه ونامت وعده اليوم تاني يوم نور صممت تروح الشغل  ونورين واميرة اتحيلو  ان نور تروح معاهم عشان يبداء يجهزو لي حاجات اللي  عايزينها عشان الفرح وسلمي  اتحيلت علي سيف انه يديها اجازه يومين  وسيف وافق علي يوم بس ونور قالت هتاخد اجازه الاسبوع اللي جي وادم طلب من نور ان تشوف اميرة  ايه حاجه تعجبه وتجبها وياسين طلب منها كده برضو عده يومين وطبعا نور وسيف  برضو نقر ونقير  ونور  قالت لي سيف ان ادم هو اللي هيوديها  الشغل وسيف استغرب وراحت مع ادم وسيف وصل الشغل مالقهاش وصلت رغم انها نزلت قبلو


سيف..هتكون راحت فين دي

العقل..عادي يمكن السكه زحمه

سيف... ما انا جي من نفس طريق ليكون في حد هددها 

العقل... لا لا مظنش

سيف...تلاقي بتتمشه  مع ادم دي  بارده  وبعدين هي هتستهبل ازاي دي دلوقتي صحبة الشركه  

العقل..خلاص كلمها

سيف رن عليها لقه فونها مقفول  

سيف بقلق...اكيد جرالها حاجه وهي هبله بتصدق اي حدممكن جت لحد هنا وحد خطفها 

رن علي ادم....الو

سيف بخوف...نور معاك  صح

ادم... لا

سيف مسح وشه ب ايدو... ازاي

ادم...  بقالها ربع ساعه ممكن تلاقيها  وصلت دلوقتي مكتب بتاعها

سيف...يعني انت سبتها من لقه باب بيتفتح

نور... سيف  انت هنا

سيف بص ورا ولقها هي... تمام وصلت  باي

سيف بزعيق.. كنتي فين كل دا 

نور بصتله...وربنا خساره فيك 

سيف...ايه

نور  فتخت شنطه... امسك وطلعت الجايزه  بتعته او بمعنا اصح شبها

نور..... بص هو حولت اخلي راجل يعمل شبها بس معرفش  خليتو يصلح الاصليه بس مش مظبوطه  اسفه

سيف بصله بستغراب..

نور...عارفه انها مش زاي الاول ولا التقليد.زايها واكيد زعلان تعبك راح حقك عليا عارفه ماليش غالو او خاطر  انت بصراحه ارحم من الاول ودا مضايقني اكنك قصدك تخليني اندم اكتر اسفه بجد  عارفه انك اكتر حاجه بتكرها ان حد.يقرب من حاجاتك  اسفه بجد


سيف...انا نسيت الموضوع وعارف مش قصدك

نور بصتله بفرح...يعني مسامحني

سيف... احم اها

نور حضنته...  شكرا بجد

سيف...احم تمام روحي مكتبك

نور.. حاضر

  بعد وقت نور لقت حاجات من ملفات  قديمه وراحت لي سيف

نور.. سيف سيف شوفت

سيف بضيق..نور بطلي تدخلي كده كذه مره اقولك

نور... ياشيخ اتلهي  بص بس شوف دا

سيف بصلها بغيظ... اطلعي برا

نور.. بص بس واللهي حاجه مهما

سيف...شد الملفات وبص عليهم دي حاجات مش تخصص بتاعنا ومش بتعتنا اساس دا تباع اللي كانو مسكين قبل ما نيجي

نور بحماس.. اها شوفت  

سيف بصله بنفز صبر...يارب صروخ من عندك عليها ونخلص

نور...ان شالله انت يابعيد اسمع ياللي اللهي تتقفل مسمعك    

سيف...برا يازفته 

نور بصتله من فوق لي تحت... وربنا هقولك برضو تيتا ماجدة كانت بتاخد بالقفا هي وتيتا فوزيه وتيتا سعاد وللاسف تيتا شمس    

سيف... ايه

نور.... اها وربنا جواز  عيالها وعيلهم هما اللي كانه بيسرقو 

سيف...ياولاد ال 

نور... عشان كده لما جدو طلب منهم  قبل كده الكشوفات بتعاعتهم رفضو وكانو بيبعتو  اللي يخصنا بس


سيف....عشان ميبانش وس"ختهم

نور...بالظبط بس نقي الفاظك.يا قذر المهم  انا علي قدما مش زعلانه عليهم علي قد ما زعلت علي تيتا شمس بياخدو حقها وهي يعني كانت مسلمه امرها

سيف... نور برا عشان دقيقه وهخلي وشك  ملوش ملامح

نور بصتله بقرف...تصدق اني غلطانه اني دخلتك وقولت اقولك شخصيه مهزقه 

سيف مسك ملف وبيحدفها بي جريت علي الباب  راح اتفتح مره واحده اتخبطت في وشها

نور بصويت...عااااااا الله يخربيت  ياسيف

سيف قام وفضل يضحك... تستهلي

احمد....اوبس اسف والله  

نوربتبص لقته احمد صاحب سيف... هو انت الله يخربيت شكلك

احمد ..واللهي ما قصدي لقه مناخره بتنزل دم

سيف بضحك....

احمد مسك وشها ورفعو...خاليكي كده رافع راسك في دم شكلك اتعورتي

نور...ياختتتاااي هو في ايه بقا  انا كل شويه اتعور انا عايزه اروح مستشفي

احمد ضحك....محسوده

نور بصتله....  علي ايه بلا وكسه

احمد مسك وشها.. خليكي كده يا بنتي احسلك 

سيف اضايق وراح  ومسكها هو وشها.... تعالي اقاعدي هنا

نور... اوع ايدك. مسك وشي جامد  كده ليه هتكسر الفك

سيف وهو بيجز علي اسنانه...اقفلي بوقك يا زفت طين انتي

احمد بستغراب...في ايه  براحه يا سيف عليه 

نور...تنستر اول مره حد يقف في صفي 

احمد ضحك... عامله ايه

نور..الحمد الله  زاي ما انت شايف 

احمد ضحك... اسف بجد

نور...ياعم عادي هي جت عليك 

سيف بضيق... بدل متتاسف روح  هات اي حاجه

احمد بستغراب... اجيب ايه 

نور بصت لي سيف...  يجيب ايه انت هتعمل ايه

سيف بصله.... يجيب عصير  وبص لي احمد روح هات 

احمد...  تمام وراح

نور بصت لي سيف... هو انا هفضل رفع راسي كده رقبتي وجعتني 

سيف بصله بضيق.... عماله تهزري ليه مع اي حد

نور... انا امتا دا  وانت بتتكلم في ايه 

سيف مسك منديل وقرب منها ومسح وجاب المنديل تاني وبيقرب اكتر منها 

نور لقت وشه قريب منها اووي....  ايه في ايه ياعم

سيف...  اثبتي بس ومسك راسها وبيقرف

نور...  ايه ياعم  متدخل في راسي احسن

سيف بعصبيه...  هرزعك قلم اثبتي 

نور فضلت بصلو وسكته وخايفه

سيف بص لقه مكان دم خبطه بسيطه...  لا دا بسيطه ما فيش حاجه

نور...سيف وبصتله 

سيف بصله وسرح وفضل بصصلها 

نور وهي بصله .... ولاه سيف انت عينك عسلي 

سيف...

نور... وعسلي فاتح كمان انا كنت مفكره انها سوده

سيف..

نور شاورت  ب ايديها...ياعم.انت

سيف فاق.. ايه

نور... سرحت في ايه بقولك عينك عسلي فاتح

سيف بصله با لامبالاه...

نور...  اها واللهي انا فكرها  سوده زاي قلبك بس طلعت عسلي

سيف مسك منديل كذه واحده.... نور افتحي بوقك كده 

نور....لي وقبل ما تكمل كلمتها حط في بوقها المنديل

نور بقرف.... عااا وفضلت تتف  الله وجع بطنك   انت متخلف ياض

سيف بصله بقرف ومردش

نور.. عيل خ"را

سيف بصلها بضيق وقرف...انسانه مقرفه

نور...شبهك 

سيف... سبحان الله من مسكتني عليكي 

نور...ياعم انت نفسك نفسها تسيبك بس النفس مش عارفه

سيف بصله وضم حواجبه...بتقولي ايه

نور...هقولك ايه غبي مش هتفاهم او نفسك صعبت علي نفسها ومحروجه تفاهمك 

سيف بصلها بقرق...  علي فكره انتي بتقولي اي كلام 

نور.... زايك بالظبط 

سيف مسك من دراعها وجز علي اسنانه....  هتحترمي نفسك. ولا لا

نور  بصتله وطخنت صوتها ... ايييه  هتكسرو تاني 

سيف بضيق وعصبي... بطلي تجعر كده وسابها  كتك القرف

احمد دخل.... في ايه ودا نور العصير

نور... مافيش وبصت لي ودتلو المنديل اللي كان في بوقها امسك و طلعه

سيف مسك ومش واخد باله وبيحقق... الله يقرف

نور..لما يقرفك يا زلومه ومشيت

احمد ضحك... جميله

سيف بغيظ.. ماتظبط 

احمد بصله... في ايه  ما هي فعلا جميله وتلقائيه كده 

سيف... امشي يا احمد من قدامي

احمد بصله... والشغل  انت هتستهبل

سيف بضيق.. يبقا تترزع واسكت متجبش سيرتها 

وعده الوقت واحمد وسيف   خلصو كلامهم عن المهمه الجديده  اما نور خلصت شغلها  ودخلت تاخد من سيف التصميم اللي كان مفروض يعملها 

نور... انا خلصت ناقص التصميم بتاعتك.

سيف...لا اله الا الله كام مره اقولك خبطي

نور.. ايوه فين التصميم

سيف...بكلم حيطه

نور... تؤتؤتؤ بتكلم  نفسك

احمد ضحك...وربنا انتي مشكله 

نور بصتله ورقصت حواجبه... ربنا ما يجيب ماشاكل يا عسل

احمد بصله وفضل يضحك..

سيف بعصبيه وغضب ...انا لسه مخلصتش التصميم 

نور بزعيق...نعم لسه ايه انت بتهزر  

دخل عبد الرحمن نور اول ما شفته اضايقت...استاذ سيف 

(عبد الرحمن سكريتر الخاص بسيف في شركه الجديد وصاحبه )

سيف بص علي الباب وزعق بعصبيه...هو مالوش صوت او مافيش باب  انتم دخلين كده في ايه متخبطو

نور ضحكت...

سيف بصلها بغضب

احمد... اهدا يا سيف محصلش حاجه

عبد الرحمن....مقصدش بس انا خلصت  الملفات اللي طلبت ارجعها

نور...  انا كده خلصت شغلي فضل حضرتك  انت تعمل التصميم

عبد الرحمن بص لي نور...صحيح امبارح سبتي الملفات علي مكتبك ودي لو كانت وقعت في ايد حد كان زمان الشركه وقعت

نور بصتله...عارف ياعبد الرحمن انت بتفكرني ب مين 

عبد الرحمن....افندم

نور...البنت الحربايه اللي تحب توقع  وبصتله بقرف كان ممكن تقولي بيني وبينك  ما انا رايح جي  ولا هو لزم قدام سيف

سيف... بدل متشكري انه بيلم من وراكي

نور بصت لي سيف...اشكرو لو جه بيني وبينه او قالي وقت ما كنت قصاده لا جي  يقول قدامك عشان تزعقلي 

سيف...طيب كويس انك عارفه انك غلطانه

نور بصت لي سيف...اهودا اللي هو عاوزه يخلينا نتخنق وبصت لي عبد الرحمن  استراجل شويه بلاش حركات البنات دي

عبد االرحمن...عجباك كده ياسيف 

نور...  مالكش دعوة بي ولو انت عايز نتعارك انا وهو هنتصالح وهيبقا شكلك فلنه 

احمد كان بيكتم الضحك   ومره واحده ضحك جامد...بصراحه يا عبدالرحمن  انت  معروف بكده

سيف...احمد عيب كده

عبد الرحمن...لا ما هو فالح يضحك اقولها البنات كانت مطلع عليك ايه في المدراسه

نور بصت لي احمد ولقته اضايق... مش حبه اعرف  بس انا شايفه شخص محترم ومتربي  ومش بيوقع بين الناس وبعدين يا استاذ عبد الرحمن  شايفني انا وسيف بنحب بعض اوي عشان توقع وبصتله من فوق لي تحت  بني ادم غريب  

عبد الرحمن بعصبيه ..ممكن ارد عليكي وزعلك علي فكره

نور...طز

سيف بتحذير...نور

نور شوحت.... بلا نور بلاضلمه انا خلصت  شغلي  سلام 

احمد بضحك... تعالي بس  وبص لي سيف  هروح اوصلها طيب

سيف بتسرع...لا انا قصدي هوصلها لان كده كده خلصت شغل وكده

احمد.بصله بشك...تمام  وانا هروح  البيت وذي مااتفقنا بعد بكره نتجمع 

سيف.. تمام

احمد همس لي سيف...بلاش تيجي عليه ومتتعصبش 

سيف بصله  ومشي

احمد بص لي عبد الرحمن... همشي انا 

عبد الرحمن ... انت لحظة سيف اضايق انك هتوصلها

احمد...اهدا يا عبد الرحمن اهدا   وبصله بنفز صبر ومش

في نفس الوقت سيف راح لي نور  لقها طلع من المكتب   ومتعصبه

سيف راح ليها...نور 

نور بصتله ومشيت...

سيف مشي وراها لحد الاسانسير  مسكها من دراعها وواقف قصادها...مش بناديكي

نور بصتله بغيظ وبصوت عالي... بقولك ايه ابعد عني شغلي واتزفت من حقي  اروح

سيف قرب منها وبيجز علي اسنانه...صوتك مايعلاش عليا انتي فاهمه

نور بصتله  ولسه هتزعق وتش"تمو لقت واحده من وراها

  ....ايه دا سيف الدين مكرم

سيف بص... مين

البنت... انت مش فاكرني انا رودينة  معتصم 

سيف بصلها...  اسف مش فاكرك

رودينة... انا بنت لواء معتصم

نور بصتلهم ومن جوها  ... هي بتتكلم كده ليه اكنها ملسوعه في لسانه يلا  عادي  ما هي من ناحيت زفت  اللي قدامي الطيور علي اشكالها بقا

سيف بنتباه...اها اهلا  

رودينه...ناو بجد لا بجد ازعل شكلك مش فاكرني

نور لقت لاسانسير جه....يافرج الله وزقت سيف اوع 

سيف معلش اصل لقه نور هتمشي.. معلش    بعد اذنك ورطب مع نور

نور  مسكت الفون بتلعب  في عشان متتكلمش معا

سيف جز علي اسنانه... استعباطي بقا

نور...لا اله الا الله عايز ايه  وبعدين انا مش طيقك واوع  كده 

سيف واقف قصادها وجز علي اسنانه...انا مستحمل اسلوبك من الصبح 

نور...بقولك ايه متتعاملش معايا وبعدين لمفروض انا اللي اضايق مش انت وعبد الرحمن دا قسم بربي لو ما طلعني من دماغو ههزقو في شركه كلها تمام

سيف...اصماله ما انتي عماله تهزري مع احمد وتضحكي   ولا اكني موجود


نور... انت  بتتكلم عن ايه

سيف...تصرفاتك مع احمد وطريقتك لما بتتكلم معا اكنكم بتعرفو بعض من مده

نور.. ما انا اعرفو فعلا 

سيف... ايه البجاحه دي  وانتي ايه اللي يعرفك  بي ها 

نور بصتله بغيظ.... بجاحه في عينك  وبعدين انا متعملتش معا الا لما عرفت اننا قرايب من بعيد  وتيتا هي اللي قالتلي   وغير كده  انا وهو صاحب واخوات وبعدين انت مالك وضربته في كتفه 

سيف مسك ايديها...متخلنيش امد ايدي عليكي

نور.... مدها عشان امدها انا كمان واوع كده عايزه اطلع كتك البلاه وانت حيطه كده اوع وبتبعدو 

سيف مسك ايدها جامد... بس بقا وشدها وراح مشي  وركبه العربيه  

نور ركبت  ومتكلمتش  سيف استغرب انها مرفضتش تركب وطول السكه بيعمل حاجات تضايقها وهي برضو مافيش رد فعل منها

سيف وقف العربيه....في ايه 

نور بصتله...نعم

سيف...ايوه في ايه

نور...هو ايه اللي في ايه

سيف...ايوه سكته ومرفضيش وعاندي معايا كالعاده 

نور... ماشي انت عايز تعرف في ايه ومش هتزعل

سيف...اها

نور... متأكد

سيف... في ايه متتزفتي

نور بصتلو  وابتسمت بتقرب منه 

سيف ضم حواجبه وبصلها بستغراب..في ايه

نور ابتسمت وقربت اكتر ومسكت ب ايديها الاتنين وشه

سيف...نور مالك

نور راحت ضربه بالدماغ جامد راحت وجعتها  وعياطت... اهااا

سيف مسك دماغو...اهااا انتي متخلفه وزقها بعيد عنه انتي كمان اللي بتعيطي 

نور بعياط وزعيق بطريقه طفوليه..  ما انت دماغك صفيح

سيف بصله بقرف... منك لله دماغي صدعت

نور ضحكت ومسحت دموعه بخبث وانتصار....  احسن 

سيف بصله ب لا مبالاه ومش فاهم من كانت بتعيط اتحولت لي ضحك

نور... وبص بقا وقول لي زفت عبد الرحمن لي روقه عندي  وقربت من سيف  وب صابع ايديها بتحذير  ولي علمك لو مبطلش يعمل نفسو خايف علي شركه وجو الحيزبونه دا  هخلي المهزق بتاع الشركه وانت اياك تزعقلي قدامه انت فاهم

سيف بصصلها بقرف وساكت


نور بنفس طريقه...وعلي فاكره   بقا انا مش عيله عشان تزعقلي  تقولي اهزر مع مين ومهزرش مع مين انت فاهم ويلا عايزه اروح  

سيف بصله...خلصتي

نور.. اها

 سيف...


بقلم الاء

تكملة الروايه من هناااااااا 

تعليقات

التنقل السريع