القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايةزواج_في_ظروف_خاصة البارت 27بقلم نوران وليد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

- شهد : ايه .... نور هتعمل عمليه اجها*ض .

- زين بصدمة : نور ... انتي بتقولي ايه 

شهد بخوف : الحق يا زين 

زين لم ينتظر و ذهب إلي المستشفي التي كانت تتابع بها نور حملها الاول و بعد دقائق كانت نور ترتدي ملابس العمليه 

- الدكتورة : جاهزة يا مدام نور 

- نور بدموع و هي تحتضن بطنها : جاهزة 

أعطت الطبيبة المخد*ر لنور ثم غابت عن الوعي في تلك الاثناء كان زين قد وصل الي المستشفي عرف مكان نور و دخل مباشرة الي الداخل بقلم نوران وليد 

-زين بغضب : مالها فيها ايه انطقي 

- الدكتورة بخوف : اهدا اهدا يا زين بيه هي بس اخدت المخد*ر علشان كده نايمه 

- زين بغضب جحيمي : و ابني ... كويس انطقيييي 

- الدكتورة بخوف: أيوة يا فندم كويس 

- زين بغضب : وقفي العمليه دي فورا 

- الدكتورة : حاضر حاضر 


بعد فترة بتفوق نور بتلاقي نفسها في اوضة في المستشفى و زين بجانبها و ينظر لها بلوم 

- نور بوجع : ايه الحصل 

- زين و هو يقترب من وجهها : عملت الانتي عاوزاه مش انتي مش عاوزة ابني انا نفذت ليكي الانتي عاوزاه  

- نور ببكاء : يعني خلاص 

- زين : ايوة خلاص انتي مش عاوزة ابني و انا عملت كده 

نور تبكي لا رد 

- زين : يا خسارة يا نور يا خسارة 

- نور : انت بتحاسبني علي ايه انت التغيرت بعت*ني و طلقتني كمان   

- زين قرب منها مرة واحده وشدها ليه : لكن عمري ما قت*لت حبنا زي ما انتي عملتي دلوقتي  ابننا ده كان علامة حبنا بس انتي عملتي ايه ...

- نور بالم : ما انت عملت كده 

- زين بوجع من كلامها : كنت بتق*طع عليكي و عليه بس عملت كده علشان خايف عليكي علشان انتي اهم حاجة عندي ... عاوزة تعرفي انا ليه اتغيرت هقولك انا و جدي متفقين علي كده علشان ارجع حق العيله 

- نور ببكاء : و ده يخليك تطلقني

-زين بغضب : ما اتزفتش طلقتك بقول انا و جدي متفقين علشان نعرف الورق ده معناه ايه المع امي انتي ايه حتي يعني المفروض تحس بيا 

- نور ببكاء : مش تفهمني طيب كنت هعرف من فين رد عليا 

-زين بغضب : علي الاقل تحسي يا نور بس انتي عملتي ايه عكس ده ..


هم بالمغادرة 

- نور : رايح فين 💔

- زين : ماشي 

- نور بدموع : هتسبني 

- زين : انت الطلبتي كده يا نور و بتحاولي تبعديني عنك 

- نور بدموع : يعني خلاص 

- زين : ايوة يا نور حكايتنا خلصت و انتي الكتبتي اخر سطر فيها 

- نور : لا رد بكاء فقط 

- زين قبل ان يغادر : علي فكرة ابننا ما حصلهوش حاجة بس مش معني ده اني هسامحك يا نور ....

- نور : زين استني انا ...

#زواج_في_ظروف_خاصة 

#نوران_وليد

تكملة الروايه من هناااااا

 

تعليقات

التنقل السريع